Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

snip

 

Skulle tro det går fint, jeg klarte å kjøre WoT på en gammel Dell Dimension 8300, og da snakker vi Pentium 4 og kun AGP som inngang for grafikkort. Måtte ned med grafikken, og var stort sett inne i det runden skulle starte. Men det så faktisk ikke aldeles grønnjævlig ut.

Lenke til kommentar

Tror den blir litt i svakeste laget, særlig på ram, det de offisielt har satt som minimum er:

Minimum system requirements:

Operating system: Windows XP/Vista/7

Processor (CPU): 2.2 GHz

Memory(RAM): 1.5 GB for Windows XP, 2 GB for Windows Vista / 7

Videocard: GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c

Sound Card: DirectX 9.0c compatible

Free hard disk space: 3.5 GB

Internet connection speed: 128 Kbps

http://worldoftanks....ed_questions#a2

 

Hva bør jeg oppgradere for å kjøre på middels? RAM til 2 GB og et litt bedre skjermkort? Prosessoren klarer å henge med?

 

Her er oppsettet nå:

 

AMD Athlon 64 3700+

2 x 512 MB PC3200 DDR400

MSI K8N Neo4 F Socket 939

250 GB S-ATA2 HD

POV 6800GS 256 MB PCI-E Skjermkort

Lenke til kommentar
Tror den blir litt i svakeste laget, særlig på ram, det de offisielt har satt som minimum er:
Minimum system requirements: Operating system: Windows XP/Vista/7 Processor (CPU): 2.2 GHz Memory(RAM): 1.5 GB for Windows XP, 2 GB for Windows Vista / 7 Videocard: GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c Sound Card: DirectX 9.0c compatible Free hard disk space: 3.5 GB Internet connection speed: 128 Kbps
http://worldoftanks....ed_questions#a2
Hva bør jeg oppgradere for å kjøre på middels? RAM til 2 GB og et litt bedre skjermkort? Prosessoren klarer å henge med? Her er oppsettet nå: AMD Athlon 64 3700+ 2 x 512 MB PC3200 DDR400 MSI K8N Neo4 F Socket 939 250 GB S-ATA2 HD POV 6800GS 256 MB PCI-E Skjermkort
Jeg ville anbefalt deg å a min 2gb i RAM, 512mb på pci kortet og en hurtigere CPU.

 

@Quickcraft: Takk for svar!!!:)

Endret av Noo_LOP
Lenke til kommentar
Ser også at det finnes billige Athlon X2-prosessorer på ebay: http://www.ebay.com/...-All-Categories

 

Vet ikke om WoT bruker flere kjerner, men en enslig kjerne på 2.2 er litt for lite kraft. Da er det bedre å gå for en som er dobbel kjernet.

 

Noen som har fått med seg hvor lenge servern er nede idag ? er jo umulig å finne det ut, etter at dem har tatt ned sida :hmm:
Trolig hele dagen, men håper de er kjapt tilbake..
Oppe igjen nå, rejoice!

 

Sweet!!

Lenke til kommentar

WoT bruker visst bare en kjerne. Da vil ikke dobbelkjerne-cpu gjøre noen forskjell in-game.

 

While the game may only utilize one core at a time, that doesn't mean an extra core or two are useless. All of the other stuff that is going on in your computer that is not directly part of the game can make use of the other cores...system I/O (keyboard, mouse, sound, etc.), virus scan, firewall, and any one of probably dozens of application and services that are all running all of the time. They don't need a lot of horsepower, but they do run and can use the otherwise unused core(s).

 

http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/59373-is-it-true-wot-does-not-support-multi-cores-yet/

Lenke til kommentar

tja, selv skulle jeg heller hatt tilbud på vogner i tier 8-10 eller 2x credit pr kamp. Blir en lang vei for å få IS-7 når jeg kommer til å bruke opp alle pengene på equipment til 50% :)

 

Edit: men jeg hadde ikke klagd på nedsatte xp-grenser heller Ozelot, 320 000xp for object 261 er mye! :)

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

tja, selv skulle jeg heller hatt tilbud på vogner i tier 8-10 eller 2x credit pr kamp. Blir en lang vei for å få IS-7 når jeg kommer til å bruke opp alle pengene på equipment til 50% :)

Veldig enig her, men det virker som de konsekvent unngår disse to tingene, så da tviler jeg på at jeg kommer til å gå til anskaffelse av noen tier 8 vogner. Vil heller bruke sølvet på andre ting.

Lenke til kommentar

tja, selv skulle jeg heller hatt tilbud på vogner i tier 8-10 eller 2x credit pr kamp. Blir en lang vei for å få IS-7 når jeg kommer til å bruke opp alle pengene på equipment til 50% :)

Veldig enig her, men det virker som de konsekvent unngår disse to tingene, så da tviler jeg på at jeg kommer til å gå til anskaffelse av noen tier 8 vogner. Vil heller bruke sølvet på andre ting.

Tier 8 tank best tank! Seriøst, det er på tier 8 det er virkelig moro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...