Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Ser veldig mange kjører platoons med 2-3 spillere. Hadde vært kult å prøve det. Har skaffet meg headset, men trenger medspiller. Noen som kan adde meg som kompis?

 

Har T-54 og bat.chat som er perfekt for raid med kompiser. + 28 andre tanks.....

 

Kunne også tenke meg prøve klan, så tips om norsk/engelsk-talende klan hadde vært kjærkommet. :thumbup:

 

Ja, glemte selvsagt nickname: rufse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser veldig mange kjører platoons med 2-3 spillere. Hadde vært kult å prøve det. Har skaffet meg headset, men trenger medspiller. Noen som kan adde meg som kompis?

 

Har T-54 og bat.chat som er perfekt for raid med kompiser. + 28 andre tanks.....

 

Kunne også tenke meg prøve klan, så tips om norsk/engelsk-talende klan hadde vært kjærkommet. :thumbup:

 

Ja, glemte selvsagt nickname: rufse

 

Tok en kjapp titt på statsa dine, og et par spørsmål: 2231 kamper i M2 light? Dayum! Favoritt-tanksen over alle favoritter eller? Og 38% win ratio i Löwe...uhm, how? Resten så vel i grunn greit ut :p

 

Men prøv gjerne TROII/TROLL/TRCLL, 3 norske klaner som jobber i lag. For å bli med i TROII må du ha tier 8 arty eller tier 10 tanks, TROLL er tier 8 eller bedre, og TRCLL er whatever.

 

Snakk med inz/inz77 (samme fyren, men to kontoer så en i hver av de øverste klanene), han er sjefen.

Lenke til kommentar

 

Ja, glemte selvsagt nickname: rufse

 

Tok en kjapp titt på statsa dine, og et par spørsmål: 2231 kamper i M2 light? Dayum! Favoritt-tanksen over alle favoritter eller? Og 38% win ratio i Löwe...uhm, how? Resten så vel i grunn greit ut :p

 

Men prøv gjerne TROII/TROLL/TRCLL, 3 norske klaner som jobber i lag. For å bli med i TROII må du ha tier 8 arty eller tier 10 tanks, TROLL er tier 8 eller bedre, og TRCLL er whatever.

 

Snakk med inz/inz77 (samme fyren, men to kontoer så en i hver av de øverste klanene), han er sjefen.

Elsker M2 light ja. Og ratio med Löwe har gått drastisk ned etter at chinese tank kom...

Har GW Typ E. Takker for tips.

Lenke til kommentar

Er du med i TROLL Valle?

 

Hva er nicket ditt i spillet?

 

Tipp 3 ganger :p (Regner med at du er Ozelot84)

Hva skjedde med Hetzers Gonna Hetz? Er vi helt døde? Jeg har ikke spilt på evig lenge. :p

Mer eller mindre døde ja. Var nesten ikke folk der, og de få som var sa aldri et ord i chatten. Så joina TROLL (eller TROII da, siden jeg har to tier 10 tanks), og vært med på Clan Wars og tatt land og greier (som vi taper noen dager senere fordi vi suger i defence)!

 

Mye moro med andre ord. Men henger fortsatt i goons ingame da, er diverse goons der i forskjellige klaner.

Lenke til kommentar

Så goons-kanalen er aktiv igjen? På tide. :p

Jeg er fortsatt med i Hetz, blir vel der til jeg blir kasta ut for inaktivitet. Finner ikke et eneste et av spillene mine interessant for tiden. :p

For å bli kasta ut av Hetz må vel klanlederen bli aktiv igjen, såe...welp. Skjer neppe med det første!

 

Og prøvd Tribes Ascend? Artig sak. Får betanøkkel om du liker facebooksiden deres.

Lenke til kommentar

Hurra, fikk dratt i land jagdpanther mens den var på salg:)

 

Nice, har kjøpt tiger(h) jeg, men i forhold til de andre tier 7 tanksene liker jeg den ikke. har 88l71 kanonen, men ikke tracks og motor enda så den er veldig treg, samt tåler ingenting. Må vel forandre spillestil for den tanksen, når jeg er vant til is3, men blir vel stående en stund til jeg er ferdig med sovietiske heavy linja

Lenke til kommentar

Hmmm...prøver å finne disse Troll klanene, men fatter inget. Får null resultat når jeg søker på "Tank Companies". Men når jeg søker i "Channels", får jeg opp "3xTroll(Valle79). :hmm:

 

Tank Companies har ingenting med klaner å gjøre. 3xTroll er en kanal vi har laget som medlemmene av alle de tre forskjellige troll-klanene kan joine. Den forsvinner i ny og ne når wargaming resetter serverne, og førstemann inn etterpå "lager" kanalen og får nicket i parentes etter kanalen. Stikk her: http://worldoftanks.eu/community/clans/ for å søke opp klanene.

 

Hver klan har en chat-kanal i spillet som kun klanmedlemmer kommer inn i. De finner du ikke med search, fordi klanmedlemmer automatisk kommer inn i de når spillet starter, og ingen andre kan komme inn i de. Men som sagt, snakk med inz/inz77.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...