eveant Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Jenter som spiller Black Ops? Spiller de på kjøkkenet da eller? 3
vikingkylling Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 (endret) Jeg er jente. Jeg spiller cod. Du spiller CoD? Det forklarer brukernavnet ditt, UsedToBeSane. Hvordan spiller man for øvrig en fisk? (CoD == Call of Duty. cod = atlanterhavstorsk.) Endret 1. april 2011 av vikingkylling
Wakarimasen Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Jeg er jente. Jeg spiller cod. Du spiller CoD? Det forklarer brukernavnet ditt, UsedToBeSane. Hvordan spiller man for øvrig en fisk? (CoD == Call of Duty. cod = atlanterhavstorsk.) Har ikke noe svar på dette 1
Allt í lagi Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Stemmer jo godt med stereotypen om at jenter holder seg til såkalte casual-spill, som feks. Mario Party, Sims og nå også Call of Duty. Ingenting nytt å oppdage her. 3
vikingkylling Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Jeg er jente. Jeg spiller cod. Du spiller CoD? Det forklarer brukernavnet ditt, UsedToBeSane. Hvordan spiller man for øvrig en fisk? (CoD == Call of Duty. cod = atlanterhavstorsk.) Har ikke noe svar på dette Det kalles retorisk spørsmål og er ikke ment å tas alvorlig. Se for øvrig Monthy Python and the Holy Grail. Hvordan kapper man ned et tre med en makrell?
Carlgutt Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 (endret) Hvor mange har dratt "Call of duty" vitsen ennå? Edit: Kunne de ikke finne ei hot ei da i det minste? Vet det er litt frekt å si, men de fleste kvinnelige gamere er jo litt.. Endret 2. april 2011 av Carlgutt
Wakarimasen Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Jeg er jente. Jeg spiller cod. Du spiller CoD? Det forklarer brukernavnet ditt, UsedToBeSane. Hvordan spiller man for øvrig en fisk? (CoD == Call of Duty. cod = atlanterhavstorsk.) Har ikke noe svar på dette Det kalles retorisk spørsmål og er ikke ment å tas alvorlig. Se for øvrig Monthy Python and the Holy Grail. Hvordan kapper man ned et tre med en makrell? Hahaha, skjønte jo at det var et retorisk spørsmål. Har bare for uvane å likevel svare.... Ofte til andres store irritasjon 1
vikingkylling Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Hvor mange har dratt "Call of duty" vitsen ennå? Edit: Kunne de ikke finne ei hot ei da i det minste? Vet det er litt frekt å si, men de fleste kvinnelige gamere er jo litt.. Ulikt de fleste mannlige gamere? Hint: Ta en tur på et stort LAN, så glemmer du aldri mer å dusje eller bruke deodorant.
Abigor Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Jeg er jente. Jeg spiller cod. Du spiller CoD? Det forklarer brukernavnet ditt, UsedToBeSane. Hvordan spiller man for øvrig en fisk? (CoD == Call of Duty. cod = atlanterhavstorsk.) Cod betyr KØLLE, penis eller kuk! Mange som spiller på den!
Ideal Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Kan jenter spille «Call of Duty»? De burde heller holde seg på kjøkkenet 2
Wakarimasen Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Kan jenter spille «Call of Duty»? De burde heller holde seg på kjøkkenet Tro meg , du vil heller at jeg spiller CoD
vikingkylling Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Jeg er jente. Jeg spiller cod. Du spiller CoD? Det forklarer brukernavnet ditt, UsedToBeSane. Hvordan spiller man for øvrig en fisk? (CoD == Call of Duty. cod = atlanterhavstorsk.) Cod betyr KØLLE, penis eller kuk! Mange som spiller på den! Du tenker på cock som vanlig. 1
Carlgutt Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Hvor mange har dratt "Call of duty" vitsen ennå? Edit: Kunne de ikke finne ei hot ei da i det minste? Vet det er litt frekt å si, men de fleste kvinnelige gamere er jo litt.. Ulikt de fleste mannlige gamere? Hint: Ta en tur på et stort LAN, så glemmer du aldri mer å dusje eller bruke deodorant. Ja tenkte på gutta også når jeg skrev innlegget. Og if you must know så "glemmer" jeg aldri å dusje eller bruke deodorant. Jeg har vært på TG en gang i min ungdom og der drar jeg aldri igjen for å si det sånn. En fin opplevelse, men ikke noe jeg klarer igjen.
Simon Aldra Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Nå forsvant noe kjekling lenger bak i tråden, samt et personangrep. Fint å se at det spøkes og er godt humør, men ikke la kjeklingen gå for langt. Greit? Reaksjoner på moderering tas via PM, og ikke i tråden. Innlegg som henviser til moderering vil bli slettet.
eveant Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Kan jenter spille «Call of Duty»? De burde heller holde seg på kjøkkenet Skjer med å stjele min vits? Se litt lenger opp på siden her...
del_diablo Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Jaja, kan man forvente mer av spill.no? Å den tiden når jeg ikke kunne spille fordi jeg ikke kunne håndkontrollern. Egentlig ganske nostalgia. Dog, det ville vært enklere å varme opp med singeplayer i f.eks Halo 2 for å få i gang følensen for siktinga. Dog, ikke si at du ikke fikk noe "åh, de naive dager da jeg var nub"-flashbacks???
Kamier Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Jeg er jente, og får så utrolig mye oppmerksomhet for å spille Black ops/MW2 Synes skytespill er utrolig gøy, og det finnes faktisk jenter som får god KD i spillet, haha. Har 10 andre jenter som venner på kontoen min, sammenlignet med rundt 70 gutter.
Dore123m Skrevet 6. mai 2011 Skrevet 6. mai 2011 Jeg lurer på hvorfor dette ble et tema i det hele tatt? Jenter kan da være like kjappe på avtrekkern som guttene vell ? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå