Gå til innhold

Din 1. April


GreenRay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble nettopp lurt. Hadde en lang forklaring for noe, hvorpå personen jeg snakket med svarte

"jeg skjønner ikke, kan du forklare en gang til?"

Gentleman som jeg er gjorde jeg selvsagt det. Rett etter jeg trykket enter så jeg for meg trollface over hele skjermen. Drittdag!

 

Edit: Leifen på tur.

Endret av feggy
Lenke til kommentar

Jeg skal slå opp med dama. :)

Den skal du være forsiktig med, kvinnfolk har en tendens til å overanalysere alt, og kan dra gale konklusjoner, selv om du sier aprilsnarr i etterkant.

 

 

Tenkte å kjøre på med denne jeg også, helt til jeg tenkte meg om en gang til... Det som Greddi sier er ganske så sant, dessverre.

 

Men jeg vurderer å henge opp en fake oppskrift på C4 (eller ett annet sprengstoff) med en ganske lang fremgangsmåte som ender i en KINDEREGGBOMBE (bakepulver + eddik)

 

vurderer også å tømme litt konditorfarge i vannkokerenn til lærerne :p noen som vet om dette kan skade vannkokerenn?

Endret av GreenRay
Lenke til kommentar

Jeg skal slå opp med dama. :)

Den skal du være forsiktig med, kvinnfolk har en tendens til å overanalysere alt, og kan dra gale konklusjoner, selv om du sier aprilsnarr i etterkant.

Hun er ganske oppegående og intelligent, så jeg tviler på at det skjer. Sjansene er vel større for at hun lurer meg før jeg får lurt henne. :)

Lenke til kommentar

Kompis av meg har bursdag på facebook! Litt dårlig gjennomtenkt mtp. at han hadde bursdag for ca 1 1/2 mnd siden.. Men hittil har han fått 50+ veggmeldinger!

 

hehe, endret nettopp fødselsdagen min nå jeg :p bare for å se om det var noen som går på den

gjorde det samme :p lurer på om noen går på det :D

Lenke til kommentar

Vet ikke om "lurt" er riktig beskrivelse, men går en på HW.no`s forside nå så får en seg en overraskelse, jeg fikk det ivertfall. Funker dog bare en gang :)

 

haha så den jeg og ''wtf har hw.no blitt hacker ellerno'' tenkte jeg xD

deretter så jeg på datoen :p

 

edit: tipper du kan få se den flere ganger dersom du kjører ccleaner :p

Endret av kvarbarg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...