Gå til innhold

FH Minecraft server | SMP/Build | 24/7 | 18år | Whitelist only.


Anbefalte innlegg

Hei, stod opp litt tidligere i dag, og etter mye knoting med serveren har jeg nå endelig fått oppdatert den til 1.6.5 - i tillegg til at jeg har fikset alle pluginsa!

 

Om du finner noen feil, noe som ikke fungerer sånn som det skal. Så kan du få tak i meg enda lettere på forums.freddyshouse.com under navnet "Chosen".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Navn:

Bjarte

 

Alder:

27

 

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?:

Har for det meste hatt en lokal server oppe for 2-3 tjommier, men folk mistet interessen rundt v1.3. Har vært mange oppdateringer siden den gang og jeg føler et lite sug mot å begynne å bygge igjen, men det frister ikke å gå solo.

 

Grunnen til at jeg ser på akkurat denne serveren er primært pga mcMMO som gir litt ekstra følelse av progresjon. Liker også konseptet dere har med en 4. "event"-verden.

 

Nick:

Shabador

Lenke til kommentar

Hvor gammel er jeg?

 

~20

 

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?

 

Har lyst til å spille på en server med folk over 18, så man slipper alt tullet fra enkelte yngre spillere. Så er det greit at den ikke er overfylt av folk. Har lyst til å se prosjekter, og bli med på å bygge sammen med flere. Gjerne større prosjekter!

 

Hva er mitt inngame nick?"

 

HenricoSM

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+2135415

Alder: 23

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?:

På grunn av aldersgrense og mulighet for adventureworld.

Aktiviteten min vil nok gå litt opp og ned i perioder grunnet andre spill og studier.

Nick: Daksvaks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...