Gå til innhold

FH Minecraft server | SMP/Build | 24/7 | 18år | Whitelist only.


Anbefalte innlegg

19 år, ønsker og være med på serveren fordi jeg er litt lei av å bare spille på singleplayeren og ønsker å prøve meg på multiplayer. synes serveren deres høres kjempebra ut.

nick: cassandraaa

 

Vil det si at du er ei veninne av Veronica? Ettersom dere bruker samme konto på Diskusjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

19 år, ønsker og være med på serveren fordi jeg er litt lei av å bare spille på singleplayeren og ønsker å prøve meg på multiplayer. synes serveren deres høres kjempebra ut.

nick: cassandraaa

 

Vil det si at du er ei veninne av Veronica? Ettersom dere bruker samme konto på Diskusjon?

 

 

ja jeg er det :)

Lenke til kommentar

19 år, ønsker og være med på serveren fordi jeg er litt lei av å bare spille på singleplayeren og ønsker å prøve meg på multiplayer. synes serveren deres høres kjempebra ut.

nick: cassandraaa

 

Vil det si at du er ei veninne av Veronica? Ettersom dere bruker samme konto på Diskusjon?

 

 

ja jeg er det :)

 

Du er lagt til i whitelisten =) Velkommen til serveren!

Lenke til kommentar

Navn:Marius Pedersen

Alder:21

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Det virker som om du har god kontroll på serveren, en del norske medlemmer og 18+ regel. Har gått veldig lei av unødvendige og barnslige krangler rundt om kring."Voksne" mennesker har også en tendens til å motså "griefing"

Nick:NumbCub

Endret av NumbCub
Lenke til kommentar

Hei Marius,

 

Det kan ta litt tid før Bukkit får slipt ut en stabil version av builden. Slik at du må vente litt før du oppdaterer fra 1.5 til 1.6!

 

De fleste pluginsa(De viktigste), blir alltid oppdatert veldig raskt. Slik at dette ikke skal være noe problem!

Lenke til kommentar

Hvor gammel er jeg?

Jeg er 19

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?

Jeg spilte nylig på en privat server, denne ble dessverre lagt ned pga. for få midler til å hoste den.

Jeg ser derfor etter en seriøs server der man skal få lov til å bygge uten redsler for griefing.

Mitt Minecraft nickname?

Classiq

Lenke til kommentar

Hei alle sammen. Serveren vil bli oppdatert til 1.6.5 i morra - da Bukkit ser ut til å ha sluppet ut en stabil build.

 

Venter en ekstra dag, slik at mod utviklerne kan få litt tid til å oppdatere selv. I tillegg til at jeg har fri på torsdagen slik at jeg kan fikle litt med den!

Lenke til kommentar

Du er nå lagt til, husk at serveren kjører v 1.5 frem til i morra! Slik at du ikke vil komme inn om du har oppdatert til siste version.

 

Edit: ser ikke ut som nyeste Bukkit versionen støtter multiworld. Ettersom vi er avhengig av dette, så vil jeg vente litt med oppdateringen frem til de finner en løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...