Gå til innhold

FH Minecraft server | SMP/Build | 24/7 | 18år | Whitelist only.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vi er på utkikk etter flere medlemmer til vårt lille samfunn.

 

Serveren jeg kjører, er en dedikert server stående i Tyskland. Med disse spesifikasjonene:

AMD Athlon™ II Quad-Core

12 GB DDR3-RAM

2x 1,500 GB SATA II-HDD

100Mbit internett connection

 

----------------------------------

 

Serveren er en SMP / Build server, hvor det egentlig handler om å skaffe sine egene ressurser og bygge etter fantasien din. Det er til nå 112 registrerte spillere på den.

 

 

Krav vi setter til deg som spiller:

 

- Det er ikke lov til å ødelegge for andre spillere, i noen som helst form. Dette vil medføre fra alt til fengsling til permban.

 

- Du må være over 18 og oppføre deg, ikke vær et rasshøll på chatten. Og hjelp andre hvis du har muligheten. De fleste på serveren er voksene personer. Respekter dette.

 

- Dette er en internasjonal server, der du har folk fra både Europa og USA. Det vil da si at du må kunne beherske å skrive engelsk.

 

----------------------------------

 

Flere detaljer om servere:

 

Det er 4 "worlds" som blir kjørt på denne serveren. Der 3 av dem er permanent build worlds, og den 4 er event world.(Altså premade adventure worlds som jeg laster opp fra tid til annen, så spillerene kan gjøre noe annet enn å bare bygge).

 

Serveren kjører også flere andre plugins som jeg kan liste opp her:

 

BigBrother

BackToBody

ChestLock

CommandBook

FalseBook

Jail

mcMMO

PrivateWarp

Stargate

Sidekick

Whitelist

 

Mer info om hva disse pluginsene gjør, kan du se på vårt forum: http://forums.freddyshouse.com/fh-minecraft-server-384/

 

-------------------------------------------

 

Denne serveren kjører også whitelist, det vil si at du ikke kan connecte til den, uten at jeg har lagt deg til.

 

Så hvis dette høres bra ut, så kan du svare på disse spørsmålene her:

 

Navn:

Alder:

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?:

Nick:

 

Server ip: minecraft.freddyshouse.com eller zebra498.startdedicated.com - Hvis første ikke fungerer, prøv den andre.

 

admins:

lordchosen1

sexycrosshare

 

moderatorer:

mevos

darqs

 

RT map: FH Minecraft map

 

Deler av Northland City:

 

post-141464-0-53821400-1314519136_thumb.png

post-141464-0-41965900-1314519179_thumb.png

post-141464-0-25354600-1314519162_thumb.png

Endret av LordChosen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minecraft har sluppet ut en ny version, noe som gjør at du ikke vil få koblet deg til serveren om du har oppdatert klienten din.

 

Om du fremdeles kjører 1.3, så har du muligheter til å koble deg til. I værste fall så er det nok bare noen timer til bukkit slipper ut nyeste versionen.

 

I mellomtiden så jobber jeg med å gjøre klare pluginsa, slik at de skal fungere i det jeg patcher serveren til 1.4.

 

Håper dette ikke skaper for mye hodebry for dere brukere :)

 

Serveren har fremdeles slots åpene for flere spillere, slik at det er bare til å legge inn en søknad. Enten på inboxen min, eller direkte i tråden.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er jeg?

22

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?

Leter etter en norsk survival server som ikke er overbygget og full av tomme byer.

Hva er mitt inngame nick?"

outern88

 

Mange av de som spiller på serveren er tidligere "gaming" venner fra noen år tilbake :) Det vil si at vi kommuniserer med engelsk.

 

Til gjengjeld, så er de fleste godt oppi åra, og oppfører seg bra.(Selv om vi har det mye morsomt).

 

Serveren er heller ikke overbygd, da vi har 3 verdener vi kan bygge i, + at serveren er ganske ny :) (og som jeg har skrevet i trådstart, vi legger stadig til en event verden, som er premade adventuremaps, der folk kan gå rundt og finne skatter!)

 

 

Jeg har lagt til alle sammen i whitelista. Oppfør dere, og ha det morsomt. Ingen av admins eller mods er firkantet, og kommer til å overbruke noe som administrative ting på dere som spillere.

Endret av LordChosen
Lenke til kommentar

Du er på lista, skal følge med på loggen, så ser jeg hva slags melding som blir gitt når du joiner :)

 

Hva er meldingen du får når du prøver å joine? For serveren gir ikke fra seg noe whitelist error. Eventuelt prøv den andre ip'en jeg har ført opp. Ser ut som noen sliter med å koble seg til minecraft.freddyshouse.com

Endret av LordChosen
Lenke til kommentar

Noen endringer gjort på serveren, pluginsen creaturebox er fjernet frem til en version som ikke spiker opp serveren(1.4) blir sluppet fri.

 

Har også byttet ut multiplehomes med privatewarp, dette pga, multiplehomes er utdatert.

Mer oversikt om dette kan bli funnet på vårt forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...