Gå til innhold

FH Minecraft server | SMP/Build | 24/7 | 18år | Whitelist only.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si denne serveren virker veldig interessant. Om mulig vil jeg gjerne være med. Er 22 år. Jeg er interessert i denne serveren fordi det virker som dere har et fint lite community gående, fint utvalg av plugins, og spesielt eventworlden virker veldig morsom. Litt variabelt hvor mye jeg spiller, det går litt i perioder. Spiller som regel mer etter updates (som sikkert de fleste andre). In-game nick er Blodappelsin.

Lenke til kommentar

Hei blodappelsin,

 

Jeg har lagt deg til nå, slik at du kan logge på :) Si ifra til en moderator at du er ny spiller første gang du logger deg på, så får du begynner settet ditt.

 

Prøver hele tiden å finne nye events og plugins til å forbedre spillegleden på serveren. Dette med erfaringer og innskudd fra spillerene på serveren :)

 

Alle innspill fra våre innbyggere blir tatt godt imot, og hvis det er gode ideèr så blir det som regel gjort medengang.(jeg er en fryktelig entusiatisk og nysgjerrig administrator når det kommer til nye ting ;P)

 

Håper du liker serveren, så ses vi online!

Lenke til kommentar

Hei, om mulig vil jeg gjerne være med å bygge jeg også.

Er 27 år gammel, og har kreativitet som en sekk med poteter, men om jeg får ha ei lita trehytte i skogen mens jeg kan rusle rundt å beundre større byggverk så holder det lenge.

Gjerne med å bygge på prosjekter om noen bare forteller meg hvor jeg skal grave etc.

Ingame nick er morten_hogli

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Broren min som vil spille på min bruker.

Han er 11 år og har spilt minecraft siden november.

Han leter bare etter en server å spille på. PLEASE whitelist så slipp æ mere mas med å finn en server for han.

(Skal ikke være noe problem å få han til å hjelpe til).

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Broren min som vil spille på min bruker.

Han er 11 år og har spilt minecraft siden november.

Han leter bare etter en server å spille på. PLEASE whitelist så slipp æ mere mas med å finn en server for han.

(Skal ikke være noe problem å få han til å hjelpe til).

 

Jeg beklager, men med ønske fra server medlemme, så tar jeg ikke inn folk under 18 år :(

 

Regner med at det er flere servere som er godt egnet for han på dette forumet, og som i tilegg bare har norske spillere!

 

alder: 22

Ønsker og være med fordi det virker som om dere har en bra server, med ikke for mange spillere på.

nick: veronicaaa

 

Du er lagt til =) Velkommen til serveren!

Lenke til kommentar

19 år, ønsker og være med på serveren fordi jeg er litt lei av å bare spille på singleplayeren og ønsker å prøve meg på multiplayer. synes serveren deres høres kjempebra ut.

nick: cassandraaa

 

Vil det si at du er ei veninne av Veronica? Ettersom dere bruker samme konto på Diskusjon?

Lenke til kommentar

Navn: Christer

Alder: 23 år

Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Ønsker å spille online, være sosial. Har spilt mye på Hardwork sin byggeserver, men har gått lei av alle ungene og alle som tar seg til rette. Forøvrig vet jeg å oppføre meg, og gir gjerne andre en hand om jeg kan.

Nick: Cutthroat_Bill

 

Du er nå lagt til lista :) Kos deg på serveren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...