Gå til innhold

Galaxy S får Android 2.3 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endelig :)

Bedre sent en aldri :roll:

Tasturet ligger på marked og det er mye bedre. En annen ting er at gmail-appen støtter copy/paste med 2.3, og det savner jeg.

Men dette blir bra.

Endret av Dinsdale
Skrevet

GMail app på android støtter copy og paste let litt så finner du den. Jeg har 2.2.1 på min Galaxy S ;)

Må si at jeg ser frem til enda en oppgradering fordi det ser ut som det går fremover med oppdateringene; dvs. ting blir forbedret og ikke forverret

Skrevet

Med 2.2.1 har Galaxy S fått støtte for OTA oppdatering. Regner derfor med at å oppdatere fra 2.2.1 til 2.3.3(?) bør fungere fint UTEN Kies.

Skrevet

Ja mobilen kan oppdateres uten kies. Du går på innstillinger> om telefonen> systemoppdateringer. Dette kan dere skrive i artikkelen om dere vil :)

Finner inn system oppdateringer under Om telefonen jeg :S

Skrevet

Operatøslåst FANTASTISK r og s er jo ikke så nærme så :thumbup:

Fiffig. Operatøsen mobilen min er låst til er Telenor.

Åpent brev til Samsung (jeg gidder ikke å sende dem noe brev):

Dersom noen fra Samsung leser dette, så har jeg bursdag tidlig i april. Dersom dere vil sende meg et eksemplar av Galaxy S II er dette greit. Dersom dette mot formodning skulle være vanskelig å rettferdiggjøre eller å praktisk fasilitere, så kan dere i stedet gjøre pepperkakene tilgjengelige for oss med operatørlåste mobiler fra dag en.

Vennlig hilsen,

Simon A., håpefull.

Skrevet

Ja mobilen kan oppdateres uten kies. Du går på innstillinger> om telefonen> systemoppdateringer. Dette kan dere skrive i artikkelen om dere vil :)

Har du 2.2.1? Sjekk det på mobilen din. Etter 2.2.1 så ga dette mulighet å update på mobilen.

Skrevet

Har du 2.2.1? Sjekk det på mobilen din. Etter 2.2.1 så ga dette mulighet å update på mobilen.

Æsj, har bare 2.2 :-(

Og jeg som kjører 'linux...

Skrevet

Når jeg går på "Innstillinger > Om telefonen > Systemoppdateringen > Søk etter oppdatering" så får jeg alltid feilmeldingen "kunne ikke koble til". Noen som kan fortelle meg hvorfor?

Skrevet

Trenger hjelp.. Når jeg går på "Innstillinger > Om telefonen > Systemoppdateringen > Søk etter oppdatering" så får jeg alltid feilmeldingen "kunne ikke koble til". Noen som kan fortelle meg hvorfor??

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...