Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert jente hjem til meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, det kan kun gå på en av to måter: Enten blir dere sammen og bang bang slap slap business i 2-3 månder også slår dere opp og aldri snakker sammen igjen(statistisk sett ofc, sier ikke at AKKURAT du trenger å få det sånn), eller så er du hennes bestevenn for evig og alltid og du ser på at hun får seg kjæreste og du ender opp med 2 uker med rage fapping.

 

We have all been teenagers and thats how this shit goes down :p

 

Du har nok rett i det du sier. Forhold som begynner i 9/10 klasse varer nok ikke særlig lenge, men dette er en del av livet og man lærer mye av det. Dog kjenner jeg et par som har vært sammen siden de var 15. De er nå 22/23 år. Det var litt av og på en periode, but still.

 

Personlig har jeg brent meg på "bestevenn"-fellen et par ganger selv i tenårene. Det er ikke alltid lett å vite med jenter i den alderen ^^

Lenke til kommentar

Tja, husker når jeg og var på det stadiet, hehe :wub:

Vi hadde mye kontakt og møttest litt, og plutselig var vi alene og ting skjedde. Og vi ble sammen. Har holdt lag med henne i snart 3 år og er 17 nå.. Har det helt fantastisk enda!

Du skal ikke bry deg opp i hva andre synst og mener, Dem kommer til og se opp til deg når du tørr!

 

Ikke knull på første stevne vist du ikke er sikker på om du selv vil, du tenker kanskje nå att du vil, men du forandrer deg helt da!

 

Jeg for min del fant ut jeg er ganske annerledes når jeg er med kjæresten min, jeg er akkurat helt meg selv. OG da mener jeg bare meg. Men så snart det kommer noen kompiser er jeg annerledes, men fortsatt helt meg selv. Men jeg er sånn, Jeg er kanskje ikke den typen som er lik hele tiden, men med kompiser er jeg røff og kødder! men hun er jeg fløtepus og sjarmerer!

det er noe der også i oppførsel du kanskje kommer til og merke, ikke uvanlig :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Ts, hvor befinner du deg? Geografisk sett altså. Jeg tenker ikke på kroppen til jenten.

 

Bergen :) Om det var det du mente :p

 

 

Tror ikke det blir noe bestevenn opplegg her, hun har flere gutte-bestevenner fra før av. Hun ser på meg hele tiden i friminutt osv. :D Skulle slå meg ned hos henne idag i store-friminuttet, men en av vennene hennes satt vedsiden av, blir litt feil liksom ;) Hjertet mitt dunker ganske hardt når vi får øyekontakt og begynner å smile :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ts, hvor befinner du deg? Geografisk sett altså. Jeg tenker ikke på kroppen til jenten.

 

Bergen :) Om det var det du mente :p

 

 

Tror ikke det blir noe bestevenn opplegg her, hun har flere gutte-bestevenner fra før av. Hun ser på meg hele tiden i friminutt osv. :D Skulle slå meg ned hos henne idag i store-friminuttet, men en av vennene hennes satt vedsiden av, blir litt feil liksom ;) Hjertet mitt dunker ganske hardt når vi får øyekontakt og begynner å smile :p

Bergen, beste stedet i verden det ? :)!

 

Er nesten på samme alder som deg, og en ting kan jeg si at det blir ikke feil. Det er ca 2 av 10 som faktisk tørr å gjøre noe med ett forhold, og en av de personene får ett langvarig og godt forhold fremover. Vis at du tørr, ikke vær redd, bare ha det gøyt og vær deg selv. Og en ting, ALDRI gå i bestevenn fellen, det er det største dritet du kommer til å oppleve.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeez mann, blir aldri kjedelig den derre nei :p Så jo film på søndag.. Hm, vet ikke med pizza.. Wow ja :p Har ikke det haha.. Knulling it is! Neida :p

Vær deg selv, få hun til å føle seg som hjemme, og ha det hyggelig. Husk! Hvis du spør her om alt dere skal gjøre, så er du ikke deg selv. Da er du en blanding av andre og det anbefales ikke.

 

Hvis du er veldig opptatt av det med sex kan dere være med hverandre mye, få hun til å føle seg trygg på deg og at hun kan stole på deg. Så kan du sikkert prøve deg om noen uker, men husk at hun er mindreårig.

Lenke til kommentar

Hva med å gå ut en tur sammen ( om været tillater det) eller bare sitte i sofaen/senga og prate mens dere ser på forskjellige tv-program. Pizza er en god idé og greit å ha noe brus/saft i bakhånd. Hva med å kombinere en tur ut med en tur til butikken og kjøpe noe av det nevnte?

 

Mitt tips til deg er å droppe sextanken som svirrer rundt i hodet ditt. Fokuser heller på å bli kjent med henne, ha det hyggelig, vær avslappet og la henne lære deg å kjenne. Tror ikke det er vits å håpe på noe mer enn kyss i dag, men ha nærkontakt med henne og se responsen hennes til det du gjør ( enten det er å stryke henne eller kile henne etc)

 

Lykke til, og hold oss oppdatert :)

 

Høres bra ut de tipsene du kommer med her =)

 

Jeez mann, blir aldri kjedelig den derre nei :p Så jo film på søndag.. Hm, vet ikke med pizza.. Wow ja :p Har ikke det haha.. Knulling it is! Neida :p

Vær deg selv, få hun til å føle seg som hjemme, og ha det hyggelig. Husk! Hvis du spør her om alt dere skal gjøre, så er du ikke deg selv. Da er du en blanding av andre og det anbefales ikke.

 

Hvis du er veldig opptatt av det med sex kan dere være med hverandre mye, få hun til å føle seg trygg på deg og at hun kan stole på deg. Så kan du sikkert prøve deg om noen uker, men husk at hun er mindreårig.

 

At hun er mindreårig (det er jo han også) har ingenting å si. Hvis du mente seksuell lavalder så har det heller ikke noe å si. En på 15 og en på 16 har lov til å ha sex. Er helt utrolig at folk fortsett ikke skjønner denne loven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...