Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert jente hjem til meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun kom nettopp hjem, og skal tilbake igjen i stallen, hun har et stevne hun skal ri tidlig imorgen så hun kan ikke ikveld, men hun lovet at vi skulle ta det igjen imorgen ;)

 

Ble LITT skuffet ja..

 

Spør om hun heller ikke kan komme bort til deg og øve litt til stevnet! :w00t:

 

Haha, skulle likt det ja! :dribble:

 

 

Hun kom nettopp hjem, og skal tilbake igjen i stallen, hun har et stevne hun skal ri tidlig imorgen så hun kan ikke ikveld, men hun lovet at vi skulle ta det igjen imorgen ;)

 

Ble LITT skuffet ja..

 

 

 

Hurra, da kan du se Norge - Danmark :D

 

Ser på den nå! Men de taper jo :(

Lenke til kommentar

Hun fikk kalde føtter. Hadde det vært et stevne om krevde at hun er i stallen i kveld, ville hun så klart ha visst om det på forhånd og ikke lagt andre planer. Men hun ventet til siste sekund med å finne en unnskyldning og avlyse.

Egentlig ganske enig, men såklart, vi kan ha feil.

Lenke til kommentar

Jeg morer meg ved den hypotetiske tanken om at jenta er på diskusjon.no og også leser tråden :D

 

Akkurat som et tilfelle for mange år siden om en sønn som lurte på metoder for å slå farens internettregler, en far som var minst like aktiv her inne selv... Noe sønnen dessverre ikke visste, på forhånd...

 

Hadde blitt rimelig flaut hvis hun hadde vært aktiv her innpå, men hun er en ganske opptatt jente, så tviler på at hun har tid til å loke på diskusjon.no slik som oss :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg morer meg ved den hypotetiske tanken om at jenta er på diskusjon.no og også leser tråden :D

 

Akkurat som et tilfelle for mange år siden om en sønn som lurte på metoder for å slå farens internettregler, en far som var minst like aktiv her inne selv... Noe sønnen dessverre ikke visste, på forhånd...

Haha, det var fettern min

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...