Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert jente hjem til meg


Anbefalte innlegg

Dere tok veldig feil ;)

 

Forklar, og..

 

Akkurat som et tilfelle for mange år siden om en sønn som lurte på metoder for å slå farens internettregler, en far som var minst like aktiv her inne selv... Noe sønnen dessverre ikke visste, på forhånd...

 

..link?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsom tråd dette her! :D

 

Syns du kan gå for en film; Zombieland er fantastisk. Hvis du er på utkikk etter noen bra filmer kan jeg anbefale tidlige filmer av Peter Jackson, filmer som Braindead og Bad taste. De er klassikere i mine øyne!

Hvor godt de funker for å score med aner jeg ikke. Men jeg vil tro det er litt tidlig å se Deep Throat. Tidlige James Bond-filmer er også fantastiske. Eller kanskje Terminator, Alien, Death Race 2000 eller The Evil Dead.

Bare husk å ha nøttene klare (eller annet snop, for den saks skyld)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun var i stallen med noen andre jenter, og fikk en video defra som hun hadde filmet, med dato som stemte med at hun ikke var hjemme på denne tiden. Hun fortalte meg masse om hva som hadde skjedd der idag og ;) Så jeg velger å tro på henne. Vi har uansett planlagt å se film imorgen :)

Lenke til kommentar

@iChristian: Var såvidt jeg ikke fant den heller, men huska jeg hadde sett den i gullkorn-delen av humor-forumet. Der var den heldigvis ganske lett å søke opp :D

 

Edit:

@Joαkim: Jeg regner med at det ikke var film ala Ridskolan? :p

 

 

 

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

@iChristian: Var såvidt jeg ikke fant den heller, men huska jeg hadde sett den i gullkorn-delen av humor-forumet. Der var den heldigvis ganske lett å søke opp :D

 

Edit:

@Joαkim: Jeg regner med at det ikke var film ala Ridskolan? :p

 

Haha :p Han ovenfor har nok rett ja, vet ikke hva Ridskolan er, men har en anelse av at det kan være av grovt materiale :D

Lenke til kommentar

Skal kanskje ikke se helt bort i fra det, nei :p Men jeg hadde hørt om (og sett litt av) Ridskolan lenge før jeg fant ut om Pirates. Jeg lurer på om det ikke var i løpet av de første åra på ungdomskolen jeg fant ut om Ridskolan... Så det kunne hende han hadde hørt om den. Ah, LimeWire, gode minner

 

Edit:

Er nok grovt materiale, ja. Kan si såpass at det er svenske blondiner i filmen :):p

 

 

 

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Skal kanskje ikke se helt bort i fra det, nei :p Men jeg hadde hørt om (og sett litt av) Ridskolan lenge før jeg fant ut om Pirates. Jeg lurer på om det ikke var i løpet av de første åra på ungdomskolen jeg fant ut om Ridskolan... Så det kunne hende han hadde hørt om den. Ah, LimeWire, gode minner

 

Edit:

Er nok grovt materiale, ja. Kan si såpass at det er svenske blondiner i filmen :):p

 

Hehe! Kan sette på den en gang, tenker det hadde blitt liv ja! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Ikke lås døren! For all del ikke lås døren! Da vet de at dere holde på med noe dere ikke får lov til.

 

Mye bedre å la døra stå ulåst, så for dere heller leve i spenning med litt risiko på å bli tatt på fersken!

 

Låser døren til romme mitt hele tiden jeg. Skal jeg hente TLFen på rommet. *gå inn* *løse døra* *hente TLF* *låse opp og gå ut*

 

Er blitt en vane, uansett om jeg har besøk eller ikke. Funker fett visst jeg får damebesøk! Da tenker jo ikke foreldrene over at du låser døren.

 

TS: Ble ikke noe fitte på meg heller i dag..

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar

Ikke lås døren! For all del ikke lås døren! Da vet de at dere holde på med noe dere ikke får lov til.

 

Mye bedre å la døra stå ulåst, så for dere heller leve i spenning med litt risiko på å bli tatt på fersken!

 

Låser døren til romme mitt hele tiden jeg. Skal jeg hente TLFen på rommet. *gå inn* *løse døra* *hente TLF* *låse opp og gå ut*

 

Er blitt en vane, uansett om jeg har besøk eller ikke. Funker fett visst jeg får damebesøk! Da tenker jo ikke foreldrene over at du låser døren.

 

TS: Ble ikke noe fitte på meg heller i dag..

 

Blitt en vane her og.. Er på rommet med låst dør nå :p

Kjipt når det ikke blir fitte, men skulle hatt noen kondomer :p Noen som gidd å gi meg noen? :D

Endret av Joαkim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...