Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert jente hjem til meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange ganger var man ikke "syk" på ungdomskolen da? :)

Kjenner meg litt snufsen nå faktisk :p

 

Jepp jeg går på ungdomsskolen, der er det mye trash talk og lærere kunne ikke gi mindre faen. Holder meg med gruppen min og driter i de idiotene som bare slenger drit egentlig. Synd jeg må opp 7 imorgen da :/

 

Haha, faen! Jeg og :p Hater å stå opp tidlig.. Er jo mattetentamen på torsdag og greier.. Fuckin' great :roll:

Tentamen allerede ? høres jævlig ut, glad våres prøver bare blir utsatt hele tiden. Står no på 4,5 i snitt så klager ikke uansett. Burde kanskje legge inn litt mer arbeid for å få det opp i 5.

 

Ja, 10. vettu :p 4,5 er ikke gale nei, har 3,6 jeg.. :w00t::roll:

Lenke til kommentar

Tør han ikke gå bort til ei jente i 9. han liker, så kommer det til å virke rart for jenta, og masse tanker kommer til å strømme oppi der. Unngå det der, ta kontakt med jenta! Dere skal jo tross alt hvis alt går etter planen, vise dere selv i den mest sårbare posisjonen som finnes.

 

Skal! Blir ikke imorgen, for da er hele 9. trinnet på skidag. Årh, en dag uten hun på skolen = savn :love:

 

 

aaaaw, så søtt :love:

  • Liker 7
Lenke til kommentar

..og du vil vaffal få noe hvis du går bort til henne i skoletiden òg.. Herregud, hvis folk tenker stygt om deg fordi du e med ei fra 9'nde, så får de vel ha det så godt? Dems problem det vel..

På ungdomsskolen betyr sosial status mye, og der er 10 klasse til 9 klasse samme som 18 år til 14 år. Jeg forstår hvorfor han syntes det er litt ekkelt/skummelt eller hva det måtte være, men ja man burde bare drite i hva alle andre syns og bare gjøre det. Hvis du vil sitte med hun, så gjør du det, drit i hva andre sier/tenker. Du er en person som hvertfall har mot nok til å gjøre det, de andre snakker om det fordi de ikke hadde turd(?) gjort det selv.

Da jeg gikk på ungdomsskolen hang vi med 8- og 9-ende klasse jentene. Var ikke noe problem det. Men hver skole har vel hver sin "kultur".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...