Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blåskjerm [Ny PC til 14 000kr]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor bruke drivere fra CD? De er som regel veldig gamle... amd.com, der finner du de nyeste

 

Fordi det er et helvete her

 

http://xfxforce.com/en-gb/products/graphiccards/HD%206000series/6970.aspx

 

Prøvde med korrekt produkt-kode, men får ikke ned driver da. Serienummeret må jeg ha, men det er inne i PCen på grafikkortet. Leter for å se om jeg finner det andre steder, men..

Lenke til kommentar

Send for guds skyld pc tilbake til komplett!

 

Ja, det fungerte jo så bra sist....ventet i 10 dager på å få PCen og tilbake kom den, med samme feil. Glimrende

 

Vær hard, om problemet ikke blir løst ønsker du å heve kjøpet.

Gi komplett den informasjonen de trenger vedrørende blåskjermen, det ligger nok også noen .dsp filer som de kan kikke på om det vil

 

Problemet er jo at jeg allerede sist var jævlig hard med dem, ga dem all informasjon de trengte, truet med å heve kjøpet om de ikke fikset det nå og det var uaktuelt å få tilbake en defekt PC når jeg først har sendt den inn.

 

Hjalp ikke et sekund. De kommuniserer jo tydeligvis ikke. Null kommunikasjon mellom kundebehandling og rep.avdeling

 

Jeg forstår din frustrasjon, men husk du har kjøpt en vare som ikke fungerer og da har du rettigheter.

Det koster komplett tid og penger å reparere på ditt produkt og de vil sefølgelig ikkje bruke mer av dette enn nødvendig.

Om du fortsatt er bestemt på¨å prøve å reparere dette selv, kontakt komplett forklar problemet og si at du td. ønsker å krossteste minnebrikkene, om du får deres godkjennelse på dette vil garantien fortsatt gjelde, om du skulle fucke opp noe mens du jobber inne i pc'n.

Endret av femfulle
Lenke til kommentar

Send for guds skyld pc tilbake til komplett!

 

Ja, det fungerte jo så bra sist....ventet i 10 dager på å få PCen og tilbake kom den, med samme feil. Glimrende

 

Vær hard, om problemet ikke blir løst ønsker du å heve kjøpet.

Gi komplett den informasjonen de trenger vedrørende blåskjermen, det ligger nok også noen .dsp filer som de kan kikke på om det vil

 

Problemet er jo at jeg allerede sist var jævlig hard med dem, ga dem all informasjon de trengte, truet med å heve kjøpet om de ikke fikset det nå og det var uaktuelt å få tilbake en defekt PC når jeg først har sendt den inn.

 

Hjalp ikke et sekund. De kommuniserer jo tydeligvis ikke. Null kommunikasjon mellom kundebehandling og rep.avdeling

 

Jeg forstår din frustrasjon, men husk du har kjøpt en vare som ikke fungerer og da har du rettigheter.

Det koster komplett tid og penger å reparere på ditt produkt og de vil sefølgelig ikkje bruke mer av dette enn nødvendig.

Om du fortsatt er bestemt på¨å prøve å reparere dette selv, kontakt komplett forklar problemet og si at du td. ønsker å krossteste minnebrikkene, om du får deres godkjennelse på dette vil garantien fortsatt gjelde, om du skulle fucke opp noe mens du jobber inne i pc'n.

 

Hei,

 

ja, jeg snakket med dem for noen uker siden etter jeg hadde fått PCen og fikk blåskjerm etter et døgn. Da sa de at jeg kunne åpne opp og bytte RAM slots osv. Så har mitt på det rene der.

 

Jeg prøver ulike ting nå før jeg sender den inn igjen. Det tar lang tid, og det er jo ikke akkurat en garanti for at de ordnet problemet - noe vi har sett.

 

Har ordnet litt i BIOS i dag og tatt vekk høytalerne fra USB osv, og har ikke hatt noen blåskjerm siden jeg kom hjem fra jobb kl.14.00.

 

Men vi får se hva som skjer i morgen. Får vel blåskjerm da og vi er i gang igjen.

Lenke til kommentar

Send for guds skyld pc tilbake til komplett!

 

Ja, det fungerte jo så bra sist....ventet i 10 dager på å få PCen og tilbake kom den, med samme feil. Glimrende

 

Vær hard, om problemet ikke blir løst ønsker du å heve kjøpet.

Gi komplett den informasjonen de trenger vedrørende blåskjermen, det ligger nok også noen .dsp filer som de kan kikke på om det vil

 

Problemet er jo at jeg allerede sist var jævlig hard med dem, ga dem all informasjon de trengte, truet med å heve kjøpet om de ikke fikset det nå og det var uaktuelt å få tilbake en defekt PC når jeg først har sendt den inn.

 

Hjalp ikke et sekund. De kommuniserer jo tydeligvis ikke. Null kommunikasjon mellom kundebehandling og rep.avdeling

 

Jeg forstår din frustrasjon, men husk du har kjøpt en vare som ikke fungerer og da har du rettigheter.

Det koster komplett tid og penger å reparere på ditt produkt og de vil sefølgelig ikkje bruke mer av dette enn nødvendig.

Om du fortsatt er bestemt på¨å prøve å reparere dette selv, kontakt komplett forklar problemet og si at du td. ønsker å krossteste minnebrikkene, om du får deres godkjennelse på dette vil garantien fortsatt gjelde, om du skulle fucke opp noe mens du jobber inne i pc'n.

 

Hei,

 

ja, jeg snakket med dem for noen uker siden etter jeg hadde fått PCen og fikk blåskjerm etter et døgn. Da sa de at jeg kunne åpne opp og bytte RAM slots osv. Så har mitt på det rene der.

 

Jeg prøver ulike ting nå før jeg sender den inn igjen. Det tar lang tid, og det er jo ikke akkurat en garanti for at de ordnet problemet - noe vi har sett.

 

Har ordnet litt i BIOS i dag og tatt vekk høytalerne fra USB osv, og har ikke hatt noen blåskjerm siden jeg kom hjem fra jobb kl.14.00.

 

Men vi får se hva som skjer i morgen. Får vel blåskjerm da og vi er i gang igjen.

 

Det får du nok, men lykke til :)

Lenke til kommentar

Ok,

 

Jeg har forøvrig spilt Shogun 2 gjennom Steam i ca 2-3 timer nå, uten noen windows crash eller blåskjerm.

 

Av-innstallerte security pack 1, slik noen foreslo mht Steam spill, og det ser jo ut til å ha fungert.

 

Har ingen grafikkproblemer når OS først er oppe og går. Det skjer bare når jeg kommer inn i windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...