Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

 

Den offisielle historien, ja.

 

Ernst Zündels tall er null. Samme tall som jeg opererer med. Totalt fravær av beviser for Holocaust = null Holocaust.

 

Så hans konklusjon er at ingen jøder ble drept av nazistene? Hverken gjennom konsentrasjonsleirer, einzatsgruppen eller vold på gaten mot disse? Med tanke på likene som har blitt funnet og bevisene så er ihvertfall påstanden om 0 helt på villspor. Greit nok at man mener tallene ikke er like høye som man skal ha det til, men å påstå at ingen -i det hele tatt- døde under nazi-regimet har da null plausibilitet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Den offisielle historien, ja.

 

Ernst Zündels tall er null. Samme tall som jeg opererer med. Totalt fravær av beviser for Holocaust = null Holocaust.

 

Jeg ser du ikke har kommentert de dokumentene jeg viderelinket fra Parlows post. Det var Tyske dokumenter som tallsatte flere hundre tusen drepte jøder bare fra noen avdelingsledere. Har du noen kommentarer til dem, eller skal vi la dem stå uimotsagt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

BB og Winston har gjentatte ganger bedt om konkrete beviser for at tyskerne kremerte 1 kropp på 7 minutter slik Bidalaka's stjernevitne Henryk Tauber sa. Men alle bare vrir seg unna istedenfor å svare. Bidalaka postet t.o.m. et bilde av to helt ordinære ovner som kun har kapasitet for å brenne 1 lik av gangen. Trust me - jeg har lest om disse sakene. Jeg vet dette med 7 minutter er blank løgn.

 

I 1940-1945 gikk det ikke å brenne 1 lik på 7 minutter i en krematorieovn. Det går ikke i dag heller. Og det går ikke å stappe 5 lik inn i en ovn som er laget for kun 1 lik.

 

Igjen, det er faktisk ingen som direkte påstår at det tok 7 minutter. Tyske offisielle mål var noe slikt, men Tauber mener de generelt bare kom i nærheten av det, under optimale forhold. Forbrenningstiden varierte sterkt avhengig av hvor mange de brant samtidig og hvor avmagret de var. Som han skriver fylte de opp ovnene med 4-5 magre lik når de ville ha seg en pause for å gjøre rent og lignende.

 

Hva er grunnlaget for å si at det ikke "går" å putte mer enn ett lik inn i en ovn fordi den er laget for ett lik? Hva, etter din mening, hindret SS i å beordre sonderkommandogjengen i å lempe inn flere så lenge det fysisk går an? Jeg er med på å diskutere kapasitet, og noen fantasifulle tall nevnes av enkelte, men å sette grensen absolutt ved ett?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sukk.

Besøk auschwitz og se for deg selv: Konsensus er at det er plass til to normale lik i hver ovn, på grunn av dybden.

 

Jasså, ja. Og det tok 14 minutter å brenne to lik?

 

Tillat meg å poste noe fra virkelighetens verden:

 

1. http://www.zundelsite.org/debate/045_jam.html

 

2. http://www.cwporter.com/bild3.htm

 

3. http://www.google.no/url?sa=t&source=web&cd=8&ved=0CEUQFjAH&url=http%3A%2F%2Fwww.holocausthandbooks.com%2Fdl%2F21-aci.pdf&ei=EfCDTbrIIoX5sgby7eCLAw&usg=AFQjCNGn_GEfhY8z0xobBMufzqBK6Q1u8w

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kan forresten mene å ha hørt at tyskerne eksperimenterte med å gravde hull i bakken med store rister i bånn, og brensel under dem. Nesten som en stor grill. Noen som har hørt om dette?

 

Ved Operasjon Reinhardtleirene, (et tema BelzeBob omtrent aldri tar opp, snodig nok) ble det etter hvert satt i gang en storstilt operasjon for å skjule det man hadde gjort, kalt Sonderaktion 1005. Likene fra gassingen var i stor grad begravd hele, og de ble nå gravd opp igjen og brent blant annet på slike innstallasjoner du nå nevner. Man brukte jernbanesviller, stablet lik i flere lag, ved og bensin. Flere detaljer på wikipedia, bare søk på Sonderaktion 1005.

Lenke til kommentar

 

Den offisielle historien, ja.

 

Ernst Zündels tall er null. Samme tall som jeg opererer med. Totalt fravær av beviser for Holocaust = null Holocaust.

 

Så hans konklusjon er at ingen jøder ble drept av nazistene? Hverken gjennom konsentrasjonsleirer, einzatsgruppen eller vold på gaten mot disse? Med tanke på likene som har blitt funnet og bevisene så er ihvertfall påstanden om 0 helt på villspor. Greit nok at man mener tallene ikke er like høye som man skal ha det til, men å påstå at ingen -i det hele tatt- døde under nazi-regimet har da null plausibilitet.

 

Jeg anbefaler deg å gå på youtube og se dokumentaren "The Great Holocaust Trial." En av de videoene folk har klaget på at vi har postet "for mange ganger." Spammet var vel ordet.

 

Spørsmålet er forøvrig ikke om nazistene drepte jøder eller ikke. Spørsmålet er om det fantes en plan og en intensjon om å utrydde millioner av jøder. Og om hvorvidt en slik plan ble satt i system. Ernst Zündel, en hel bråte med akademikere, og mange vitner fra konsentrasjonsleirene sier at ingenting tyder på at en slik plan eksisterte, eller at millioner av jøder ble intensjonelt utryddet av tyskerne. Dette er også hva (de manglende) bevisene sier.

 

Vi har null beviser for noe jødisk holocaust. Null og niks. Men sier du dette risikerer du fengselsstraff.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Disse ovnene er laget for å kremere 1 kropp av gangen. Slik alle krematorieovner er.

 

 

Om de eventuelt er laget for én og én kropp, hva hindrer det noen i å putte inn flere der, om de så ønsker? Innvendige mål var visst rundt 0.7 x 0.7 x 2.1 meter, noe som absolutt gir rom for flere enn ett lik.

 

Kanskje du får plass til flere lik. Men det går ikke særlig fortere å brenne de på det viset. Du har en doktorgrad i fysikk, sier du? Er du klar over at for at noe skal brenne trenger det luft?

 

Kom igjen nå - forklar oss hvordan tyskerne klarte å kremere 1 kropp på mindre enn 1 time. Legg fram skikkelig dokumentasjon (på en fysisk umulighet og absurditet.)

 

Eller: du kan innrømme at ditt "vitne" er en løgner og bedrager. Var det ikke han som også fant en ost i en gjenglemt koffert i gasskammeret og overlevde Holocaust gjennom å spise denne osten? (Scrapbookpages....)

 

Forresten: hvorfor nekter du å kommentere dette med søppelforbrenningsanlegg? Du vet jo utmerket godt at tyskerne kunne brukt søppelforbrenningsanlegg hadde de ønsket å brenne 6 millioner lik. En løsning som er 6 millioner ganger bedre enn denne idiotiske "la oss se hvor mange lik vi får plass til i ovnen"-fantasien.

 

..Kan jeg kalle deg en virkelighetsbenekter, Bidalaka? Det er jo tydelig at du benekter alt som har med fornuft å gjøre og forsvarer de mest latterlige absurditeter bare for å "berge" denne religiøse myten du tror på.

Endret av Winston_Smith
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Du har en doktorgrad i fysikk, sier du?

 

Når i alle dager har jeg sagt det?

 

 

Eller: du kan innrømme at ditt "vitne" er en løgner og bedrager. Var det ikke han som også fant en ost i en gjenglemt koffert i gasskammeret og overlevde Holocaust gjennom å spise denne osten? (Scrapbookpages....)

 

Nå farer du med tøv igjen. Tauber har aldri påstått noe slikt. Kan du ikke holde dette nogenlunde fokusert.

 

Du hevder nå at det ikke fins fnugg av bevis for Holocaust. Vi har presentert flere vitneprov, f.eks. Tauber og Munch. Vi har vist deg tyske dokumenter som vitner om stortstilt avlivning av Jøder. Bør du ikke gjøre noe annet enn å hoppe bukk over disse bevisdelene hvis du skal konkludere med at det ikke fins noe bevis?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bida

 

Jeg venter på beviser for at tyskerne kremerte 1 kropp på 7 minutter. Eller for den saks skyld på 45 minutter. Jeg vet at alt under 1 time er tøv.

 

Vil du jeg skal finne fram historien om osten i kofferten fra gasskammeret?

 

Joda, du har sagt du har doktorgrad i fysikk. Men på en annen tråd, et annet sted.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kanske Winston mener et "vitne" som het Müller...

 

"At first, the victims were driven inside, fully clothed, by SS guards wielding clubs and whips, according to Müller, who was assigned in May 1942 to remove the clothing of the victims after they were gassed in the main Auschwitz camp. The victims had carried their luggage inside with them and Müller described how he ate some of the cheese that he found in a suitcase inside the gas chamber."

 

http://www.scrapbookpages.com/auschwitzscrapbook/tour/Auschwitz1/Auschwitz08.html

 

Bidalaka:

 

Hva skulle man med falske dusjhoder når man hadde klubber og pisker?

Endret av Rampage
Modereringskommentar forsvant
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kanske Winston mener et "vitne" som het Müller...

 

"At first, the victims were driven inside, fully clothed, by SS guards wielding clubs and whips, according to Müller, who was assigned in May 1942 to remove the clothing of the victims after they were gassed in the main Auschwitz camp. The victims had carried their luggage inside with them and Müller described how he ate some of the cheese that he found in a suitcase inside the gas chamber."

 

http://www.scrapbookpages.com/auschwitzscrapbook/tour/Auschwitz1/Auschwitz08.html

 

Bidalaka:

 

Hva skulle man med falske dusjhoder når man hadde klubber og pisker?

 

Jeg synes det er interessant å bemkere seg at de fleste av historiene er relatert til sanitære produkter som f.eks dusjhoder, såpe og avlusningsmidler. Renslighet = døden.

Endret av Rampage
Modereringskommentar fjernet i sitat
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Joda, du har sagt du har doktorgrad i fysikk. Men på en annen tråd, et annet sted.

 

Punkt 1: Min person er knakende likegyldig i denne sammenheng.

 

 

Punkt 2: Det er en vanlig benektertaktikk å avkreve bevis for små tekniske detaljer, som ev. vil ta meg tid. Jeg synes du skylder debatten å ta dette nogenlunde i rekkefølge, og dermed kommentere de svært sentrale dokumentene som ble postet tidligere. Så kan vi diskutere kremasjonsteknikk etterpå. Fair, n´est ce pas?

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Jeg synes det er interessant å bemkere seg at de fleste av historiene er relatert til sanitære produkter som f.eks dusjhoder, såpe og avlusningsmidler. Renslighet = døden.

 

LOL :D Dagens latter! (Vet ikke om det er lov, men...)

 

Ja-a.... hvilke Holobeviser har vi så langt? (Null.)

 

Men påstander har vi mange av:

 

* Man brenner glatt et lik på 7 minutter. Ihvertfall om man brenner jøder i nazi-Tyskland.

 

* Naziene hadde falske dusjhoder i kamrene for å lure jødene som hadde blitt skubbet inn i kammeret av brutale nazier med klubber og pisker.

 

* Det går greit å spise ost som noen har glemt igjen i en koffert i et gasskammer.

 

* Det gjør ingenting at Irene Zisblatt lyger om å prompe diamanter.

 

* Noen dusjhoder, i følge troverdige og seriøse vitner, kom det Zyklon B ut av.

Endret av Rampage
Og så forsvant enda mer moderingskommentarer og diskusjon rundt hvordan tråden burde være.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ja-a.... hvilke Holobeviser har vi så langt? (Null.)

 

 

Så lenge BelzeBob bare gjentar og gjentar at det ikke fins beviser, samtidig som han ignorerer det som postes, og så bare fortsetter med en tirade av stråmenn og gamle påstander som er tilbakevist bare få sider tilbake, så er det vanskelig å opprettholde en diskusjon med det nivået man tilstreber i denne tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Ja-a.... hvilke Holobeviser har vi så langt? (Null.)

 

 

Så lenge BelzeBob bare gjentar og gjentar at det ikke fins beviser, samtidig som han ignorerer det som postes, og så bare fortsetter med en tirade av stråmenn og gamle påstander som er tilbakevist bare få sider tilbake, så er det vanskelig å opprettholde en diskusjon med det nivået man tilstreber i denne tråden.

 

Er ingenting av det BelzeBob har kommet med av materiale, noe som helst interessant for deg? Har du tatt deg tid til å sjekke det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ja-a.... hvilke Holobeviser har vi så langt? (Null.)

 

 

Så lenge BelzeBob bare gjentar og gjentar at det ikke fins beviser, samtidig som han ignorerer det som postes, og så bare fortsetter med en tirade av stråmenn og gamle påstander som er tilbakevist bare få sider tilbake, så er det vanskelig å opprettholde en diskusjon med det nivået man tilstreber i denne tråden.

 

Er ingenting av det BelzeBob har kommet med av materiale, noe som helst interessant for deg? Har du tatt deg tid til å sjekke det?

 

Har du lest tråden?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Forresten: hvorfor nekter du å kommentere dette med søppelforbrenningsanlegg? Du vet jo utmerket godt at tyskerne kunne brukt søppelforbrenningsanlegg hadde de ønsket å brenne 6 millioner lik. En løsning som er 6 millioner ganger bedre enn denne idiotiske "la oss se hvor mange lik vi får plass til i ovnen"-fantasien.

 

Jeg må le.. Hvordan kan du begrunne dette? Hvordan vet du noe som helst om ovnenes effektivitet til sitt bruk? (du trenger ikke svare: det er bare for å illustrere hvordan dere resonnerer)

 

EDIT: BelzeBob er i gang igjen.. Han trekker frem et par historier og forsøker å innbille oss at vi er helt enige i alt som blir sagt der. Deretter forsøker han å latterliggjøre de historiene for å motbevise Holocaust.

 

Dere vil ha videobevis, men det finnes ikke. Derfor har vi i de andre trådene sannsynliggjort at Holocaust skjedde, hvilket er det beste man kan be om fra deltakerne på dette forumet, så lenge etter at det faktisk skjedde.

 

Dere har rett og slett tapt diskusjonen, men skjønner det ikke selv. Jeg har sagt det som er å si, men dere har ikke evner eller vilje til å forstå. Kos dere med å konspirere i mørke hjørner, og vit at de eneste dere klarer å overbevise er rasister og mindre intelligente mennesker.

 

Takk for meg :)

Endret av Dux ducis
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er postet flere poster her og i den gamle tråden med beviser (dokumenter osv), som BB og resten av benekterne bare hopper glatt over. De er forøvrig meget flinke til å legge ord i munnen på motdebatanter og heller vri diskusjonen mot deres egne premisser. Og alt av beviser som blir lagt frem blir avfeid som usannsynlig og useriøst (dokumenter og vitnesbyrd bla. ), mens deres egne beviser er absolutt til å stole på (merkelig nok også en del dokumenter og vitnesbyrd o.l). Synes det da blir en useriøsitet over det hele.

 

Som en annen sier tidligere i tråden her, så er det nok bare en brøkdel av dokumenter osv som faktisk er tilgjengelig for oss dødelige. Det aller meste av materiale ligger godt arkivert og man må ha en tykk lommebok for å få tilgang. Men det at forskere har studert disse og kommet ut fra dødstall og all fakta om holocaust ut fra dette er jo ikke relevant så klart, det er jo mest sannsynlig en stor jødisk konspirasjon.

 

Når det er sagt så synes jeg debatten er fryktelig interessant. Vil ikke begi meg ut på selve temaet, siden jeg rett og slett ikke kan nok om det i motsetning til mange andre her. Bare reagerte litt på at det blir så useriøst til tider. :)

 

Skrevet på mobil, så tilgi skrivefeil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Angående ovner; BelzeBob, Birkenau hadde 46 ovner. Om vi så regner med at de brenner bare 1 lik i timen hver, så gir det en kapasitet på rundt 30 000 i måneden. Hvorfor trengte de en så høy kapasitet, tro?

 

En av dine kilder, Carlo Mattogno opererer med like tall, mens de som faktisk bygde Krematoriene, Bauleitung, angir en langt større kapasitet.

 

Før du svarer tyfus, husk at under de verste tyfusepidemiene i '42 var det omtrent 30 tusen fanger i Birkenau, noe som betyr at de konservativt regnet kunne kremere hele fangepopulasjonen på en måned.

 

Jeg spør siden du er veldig opptatt av krematoriekapasitet, og "glemte" at GM250 hadde linket denne tidligere: http://www.holocaust-history.org/auschwitz/body-disposal/ som gir deg de svar du trenger.

 

Jeg foreslår at du leser den først, og stiller videre spørsmål om antall lik som kunne kremeres etterpå.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Fornektere: HUSK å lese HELE innlegget, og ikke bare de 3 første linjene (ordene?) slik dere tydeligvis har gjort fram til nå.

 

Jeg synes det er interessant å bemkere seg at de fleste av historiene er relatert til sanitære produkter som f.eks dusjhoder, såpe og avlusningsmidler. Renslighet = døden.

 

LOL :D Dagens latter! (Vet ikke om det er lov, men...)

 

Ja-a.... hvilke Holobeviser har vi så langt? (Null.)

 

Men påstander har vi mange av:

 

* Man brenner glatt et lik på 7 minutter. Ihvertfall om man brenner jøder i nazi-Tyskland.

 

* Naziene hadde falske dusjhoder i kamrene for å lure jødene som hadde blitt skubbet inn i kammeret av brutale nazier med klubber og pisker.

 

* Det går greit å spise ost som noen har glemt igjen i en koffert i et gasskammer.

 

* Det gjør ingenting at Irene Zisblatt lyger om å prompe diamanter.

 

* Noen dusjhoder, i følge troverdige og seriøse vitner, kom det Zyklon B ut av.

 

Kan du vennligst sitere de i denne debatten på holocaust-aksept-siden som har argumentert for noe av det ovenfor?

 

EN ENESTE TING av det ovenfor?

 

Nei?

 

Så hvorfor bruker du det da (som argument(?!)) rent bortsett fra å trolle / som Gish Gallop?

(Vennligst slutt med den evindige bruken av de samme gamle ubrukelige stråmennene.)

 

Videre kommer forklaringen på de tyske ORDRENE om at lik skulle brennes på et gjennomsnitt av 7 minutter:

Det var et ønske fra nazistene, og man nærmet seg dette ønsket ved å brenne flere lik samtidig, som vi har som gjentatt gang på gang på gang på gang på gang.

 

Her er den første gangen det ble forsøkt forklart på enklest mulig måte:

 

 

Bidalaka:

 

Stemmer det ikke at Henryk Tauber påstod at man kremerte lik på 7 minutter? Noe som kjent er en vitenskapelig umulighet? Ihvertfall i den typen krematorieovner nazistene hadde?

 

 

Jeg ser dette er et hyppig brukt argument, men det viser bare at man ikke har lest hva Tauber skriver. Siden det brukes som trumfkort kunne jeg tenkt meg å brukt litt plass på det. De 7 minuttene kommer i en passasje om et besøk fra høytstående SS-folk som man skal demonstrere for. Tauber skriver:

 

"Via the lift and the door leading to the "boiler room", we took out the bodies and placed them two or three at a time on trolleys of the type I described for Krematorium I and charged them into the different muffles. As soon as all the muffles of the five furnaces had been charged, the members of the commission began to observe the operation, watch in hand. They opened the muffle doors, looked at their watches, expressed surprise at the slowness of the cremation process. In view of the fact that the furnaces were not yet hot enough, even though we had been firing them since the morning, and because they were brand new, the incineration of this charge took about 40 minutes. In continuous operation, we could burn two charges per hour. According to the regulations, were supposed to charge the muffles every half hour. Ober Capo August explained to us that, according to the calculations and plans for this crematorium, 5 to 7 minutes was allowed to burn one corpse in a muffle.Because with that quantity we were obliged to work without interruption, for as soon as the last muffle was charged, the contents of the first had been consumed. In order to be able to take a pause during the work, we would charge 4 or 5 corpses in each muffle. The incineration of such a charge took longer, and after charging the last muffle, we had a few minutes' break until the first one was again available. We took advantage of this free time to wash the floor of the "boiler room", as a result of which the air became a little cooler. "

 

 

Det det tydeligvis snakkes

 

om er Tyske regulativer.

 

Ordnung muss sein.

 

Man skal ikke bruke mer

 

enn 5 til 7 minutter pr lik,

 

og det er nettopp derfor

 

man brenner flere om

 

gangen.

 

Hvis man brenner 3-4 lik

 

samtidig,

 

og det tar 30-40 minutt, så

 

nærmer man seg tidsskjema.

 

Tauber beskriver ellers

 

mye lengre brennetider,

 

spesielt for svært tynne

 

lik.

 

De brant senest,

 

siden de ikke hadde noe

 

kroppsfett.

 

Dermed håper jeg saken om

 

de "berømte" 7 minutt kan

 

legges bak oss.

 

Skriftstørrelse 7, for ekstra ironi, og siden denne forklaringen har blitt ignorert omlag syv ganger tidligere.

 

7 minutter er en STRÅMANN som DERE har introdusert, og var tiden man SKULLE bruke per lik etter regulativene.

 

9 - 12 minutter er mer realistisk for tiden det faktisk tok per lik.

Barn og spedbarn var også mennesker, og som i enhver populasjon er en fjerdedel barn under 16.

Disse er mindre enn voksne mennesker.

Endret av Rampage
Fjernet skriftstørrelsen, forstyrrende stort
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...