Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

På'n igjen skjønner jeg...

 

Lurer du kanskje på hvor dette er fra? Jo, en skannet side fra Nuremberg-rettssaken. Du vet - den hele Holocaust er basert på.

 

Nei, feil. Det er et gjennomgående trekke blant revisjonistene at før her og der var x og y ikke kjent. Som f. eks at Holocaust ble til under Nürnberg-rettsaken, 60-tallet eller et annet obskurt årstall som heller ikke korresponderer med noen av de andre påstandene. Et par-tre bevis:

 

1. 1943, mai: Det britiske Foreign Office mottar en rapport fra den polske motstandsbevegelsen via den polske eksilregjeringen i London:

 

 

II The German terror in Poland. Statistical data.

 

1. Concentration camps in Poland.

 

a. Oswiecim [Auschwitz] - Over 640,000 people have perished in this camp from the moment of its creation until the end of 1942. According to the latest reports, prisoners still living number about 40,000.

 

b. Majdanek - About 27,000 people are interned in this camp.

 

2. Deportations.

 

Mass deportations, combined in many cases with executions, have lately taken place:

 

a. in the Province of Lublin

 

b. In the Province of Bialystok (40,000 people have been deported from the town of Bialystok).

 

c. In the town of Radom, from which the whole population has been deported, and, of late, in Lithuania.

 

3. Jewish ghettos in Poland

 

The ghettos in Kobryn, Luniniec and Brzesc have been completely liquidated.

 

The ghettos in Warsaw, Baranowicze, Molodeczno and the towns of Galicia and Volhynia have been partly liquidated.

 

LINK: http://fpp.co.uk/History/General/PolishReport1943.html

 

 

MEN, det skarpe revisjonistøyet vil forhåpentligvis med en gang se at 640 000 døde i Auschwitz i slutten av 1942 er et tall som umulig kan stemme. Dermed så er selvfølgelig hele dokumentet ubrukelig. Da må man legge til at rapportene fra leiren ble smuglet ut av leirens egen (tro det eller ei, men den fantes) undergrunnsbevegelse. Altså en gruppe som ikke hadde luksusen av å sitte med nøyaktige tall (det hadde for øvrig ikke tyskerne heller).

 

Altså er estimatet på antall døde mennesker vanskelig og åpenbart for høyt, men dokumentet bekrefter at utrydding av mennesker foregikk lenge før noen alliert bombeinnsats skulle hadde kvelt det tyske transportnettverket og med det mat- og medisintilførsel slik revisjonistene hevder. Dokumentet viser også at ghettoene ble likvidert og at deportasjoner og massehenrettelser ble utført, noe som verifiseres av Einsatzgruppen-dokumenter postet gjenntatte ganger på forumet.

 

2. Her er en artikkel fra Pravda, den ledende sovjetiske avisen fra 2, februar 1945 altså 2 uker etter befrielsen. Et par utdrag:

 

Auschwitz! Impartial commissions will establish the precise number of the people killed or tortured to death here. But already we can assert, based on discussions with Poles, that in 1941-1942 and at the beginning of 1943 five to eight trains of people arrived every day, indeed on some days so many came that the station could not handle them.

 

But even so one can see the traces of the murder of millions of people! From the stories of prisoners, liberated by the Red Army, it is not difficult to make out all that the Germans tried so carefully to conceal. This gigantic industrial plant of death was equipped with the last word in fascist technology and was furnished with all of the instruments of torture which the German monsters could devise.

 

LINK: http://www.fpp.co.uk/Auschwitz/docs/Pravda020245.html

 

Den over middels observante leser vil merke en skarp retorikk, ja faktisk er det polemiske tendenser mot tyskerne i artikkelen skrevet av denne heller noe subjektive, sovjetiske statsansatte journalisten. Dermed vil noen kanskje mene, kan man avskrive alt som kommunistisk jødepropaganda. Og selvfølgelig, man kan klart lese her de kjipe følelsene sovjeterne følte ovenfor tyskere generelt. Kanskje kan man også forstå de anti-tyske sentimenter i den sovjetiske befolkningen og slik forhåpentligvis ta deler av den sovjetiske Tysklandskritikken med en neve salt.

 

MEN: artikkelen kveler effektivt den tro som er blitt postet tidligere som sier at russerne møtte en glad gjeng velfødde fanger som egentlig ikke hadde det så fælt med horehus og svømmebasseng. Selvfølgelig bortsett fra de stakkarne som hadde dødd av tyfus på grunn av alliertes bombeflys forhindring av livsviktige ressurser.

 

Dersom artikkelen skulle være (noe den antagelig vil bli anklaget for) en del av den storslagne jødiske verdenskonspirasjon, må det implisere at også Sovjet var styrt av disse. Dersom både øst og vest var styrt av de samme menneskene skjønner jeg ikke hvorfor vi hadde noen kald krig i de etterfølgende år.

 

3. Det er ikke bare Pravda som har snust frem forferdelighetene i Auschwitz, men faktisk flere russiske etteretningsoffiserer som avhørte tyskere (under krigen) tatt til fange i kamphandlinger. Den mest kjente av disse er Heinrich Annis som ble tilfangetatt 1. mars 1944:

 

At the station each day 4 echelons arrived, each consisting of 40 cars, 50 people in each. In my presence mostly Rumanian Jews were brought, then the Jews from the other countries. All of them have been divided in three groups: 1) ill, 2) mothers with the children under 12, 3) physically healthy men and women. The ill were immediately sent to the gas chambers, where they were

poisoned by the special gas. People from the third group dragged the corpses to the crematoria, where they have been burnt. Then the Jews from the second group were led to the gas chambers and they also were poisoned. The rest of the Jews from the third group were used for labor until the exhaustion, and then were also exterminated. Their corpses were dragged by the Jews from the third group, which were arriving with the new echelons.

 

KILDE:The Central Archive of Defense Ministry of the Russian Federation. TsAMO RF, 50th army's fond, opis 9783, delo 110, list 289."Dokumenty obvinyayut. Kholokost:svidetel'stva Krasnoj Armii" . Russisken min er dårlig, men dersom noen skulle betvile kildens proveniens, vet dere hvor den finnes.

 

Den svært beleste Auschwitz-forsker vil se en feil med utsagnet. Det var ikke rumenere som kom, de kom først noen måneder senere fra de ungarsk-okkuperte omrpde av Transylvania. Men når man tar i betraktning Annis korte (2 uker) opphold i leiren mener ikke historikere at dette diskrediterer hans vitnemål. Det var også forøvrig sikkert meget ubehagelig å bli avhørt av tre svære NKVD-okser, så det kan også ha noe med den forsvinnende unøyaktigheten i utsagnet.

 

For øvrig vil jeg vise til salvos gode innlegg og oppsporing av røde kors sin egen vurdering (som ble glatt forbigått) av dette røde kors-dokumenetet som stadig legges frem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

- Jeg hadde aldri hørt om gasskammer og forsto ikke alvoret, sier Erling.

 

Gidameg så rart at han aldri hadde hørt om gasskammer. Kanskje fordi at det aldri eksisterte noen på samme måte som det aldri eksisterte såpe laget av jøder eller dusjhoder som sprutet Zyklon b.

 

Nei. Ingen visste om gasskamrene fordi tyskerne skjulte de så godt. Samtidig skjulte de de ikke for vitnene som forteller om de.

 

Holocaust har en egen underfundig logikk.

 

Dusjhoder uten vann.

Dusjhoder med Zyklon B.

Likkjellere som var forkledd som dusjer, men egentlig var gasskamre som senere ble ombygd til bunkere.

Dusjer som var dusjer.

Gasskamre som drepte lus.

Gasskamre som drepte mennesker.

Gasskamre som var dusjer.

Dusjer som var gasskamre.

Såpe som bare var såpe.

Såpe som var jødefett.

Lampeskjermer som bare var lampeskjermer.

Lampeskjermer som var jødehud.

Sementblandere som var beinknusermaskiner.

Krematorieovner der man stappet inn 5 på en gang og brant alle på 7 minutter.

Svømmebasseng som var vannreservoar forkledd som svømmebasseng.

swimandsign.jpg

 

Osv.

 

HVEM her er det som påstår NOE ANNET enn det framhevede?

 

Krematorieovner der man stappet inn 5 på en gang og brant alle på 7 minutter.

 

Og så klarer du å gjenta denne her EN GANG TIL etter at du fikk et GRUNDIG SVAR?

Det tok NOE OVER 7 minutter å brenne et lik i gjennomsnitt.

Nazi-ledelsen ØNSKET å bruke 7 minutter på å brenne hvert lik.

 

... 5x7 = 35 minutter.

Altså, om man brenner 5 lik om gangen, og hele brenneprossessen tar 45 minutter, så får man 5 lik brent på 45 minutter -- altså:

45:5 = 9 minutter per lik.

 

Hvis ikke du tror meg, så er det her 45 sirkler som du kan printe ut og dele opp i 5 like biter:

 

OOOOOOOOO OOOOOOOOO OOOOOOOOO OOOOOOOOO OOOOOOOOO

 

(Jeg lot det være et mellomrom mellom gruppene på 9 for enkelhets skyld)

(Redigering på grunn av episk matte-fail)

Endret av Red Frostraven
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

En jødinne som hevder å ha blitt valgt til å bli laget lampeskjerm av, at hun rømte fra gasskammeret og ved en senere anledning blir plukket ut av Mengele fordi at hun ikke burde være der på grunn av at hun burde ha vært der for lenge siden (?) WTF. At nazister rev jødebarn i to med bare hendene, at hun spiste og dreit ut 5 diamanter i 18 måneder og at hun enkelte ganger ikke en gang hadde vann til å rense diamantene før hun spiste dem, at Mengele fjernet tatoveringen hennes på et rustent bord.

 

 

Når det gjelder Irene Zisblatt så er det lite tvil om at det er en god del muffens med hennes historie. En lang og god artikkel om akkurat hennes historie finner man her sammen med en liten diskusjon om man skal kritisere de på "ens egen" side som ser ut til å ha et anstrengt forhold til sannheten. Svaret er naturlig nok et klart ´ja.´:

 

http://holocaustcontroversies.blogspot.com/2010/01/irene-zisblatt-diamond-girl-fact-or.html

 

Holocaust hviler ikke på Irene Zisblatts skuldre, så det er et forsvinnende lite problem å være enig i at hun nok forteller ting som ikke stemmer. Holocaust hviler ikke på ett enkelt vitne. Benekternes versjon derimot, hviler på at /samtlige/ lyger.

Likevel så reiser denne groteske jødinnen rundt og forteller påvirkelige småbarn sine løgner på skoler.

 

 

 

bm-holocaust-311.jpg

 

 

 

http://www.swvatoday.com/news/article/holocaust_survivor_speaks_to_local_students/4761

Endret av Rampage
La bilde i spoiler, som sagt, ingen grunn til å legge ved et img-tag bilde av enhver person det er snakk om. Ødelegger bare flyten i tråden.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, man kan ikke brenne et lik på 7 minutter i en krematorieovn. Kanskje noen av de som ble bombet i Dresden eller i Hiroshima brant så fort, men ikke en kropp man stapper inn i en slik ovn:

 

(Fjernet unødvendig bilde av en gammel, helt ordinær krematorieovn som tyskerne brukte. Ville egentlig legge den i "spoiler" men vet dessverre ikke hvordan jeg gjør det.)

Endret av Winston_Smith
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Svindlere er svindlere er svindlere.

 

Selv om en person svindler folk i evolusjonens navn, er ikke evolusjonsteorien gal -- det er svindleren som er en svindler.

 

...

 

Dessuten er det IKKE noen i tråden som har brukt Irene Zisblatt som sannhetsvitne for holocaust, er det?

 

...

 

Kan vi slutte med stråmenn snart, vær så snill??!??!

 

Nei, man kan ikke brenne et lik på 7 minutter i en krematorieovn. Kanskje noen av de som ble bombet i Dresden eller i Hiroshima brant så fort, men ikke en kropp man stapper inn i en slik ovn:

 

 

74467.jpg

 

 

Se min forrige post.

 

Virkelig.

Seriøst. Jeg bønnfaller deg. På mine knær.

 

Helt nederst.

 

...

Ellers kan du lese den orginale posten som forklarer hvordan man ved å brenne 5 lik om gangen kan brenne hvert lik på et gjennomsnitt av 7-9 minutter per lik.

Det er virkelig ikke vanskelig matematikk.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vis meg ovnen der man klarte å putte 5 lik inn om gangen.

 

Forresten: er du klar over at en kropp i en krematorieovn trenger luft for å brenne?

 

Seriøse mennesker har forsket på krematoriespørsmålet. Det forteste tyskerne kunne klare å brenne 1 kropp var på 1 time. Alle som sier mindre enn en time snakker sprøyt. Joda - bare be meg om en lenke.

 

Nå må du nok poste et bilde, Frosty. Et bilde av en tysk krematoriovn som hadde plass til 5 gassede jøder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En mer berømt Holocaustbekrefter er vel Eli Weasel.

 

Eli Weasel er en mann med mange fantastiske historier. En av de mindre fantastiske historiene er boken "Night" der han glemte å fortelle om at noe Holocaust foregikk. Men en annen ting han husket å fortelle var at når han og hans far fikk valget om de ville slå følge med nazimonstrene, eller vente på de russiske befrierne når det ble kjent at disse var på vei til leiren Weaselene var i - ja, da valgte de av noen merkelig grunn å slå følge med nazisadisadistene. Pussig, ikke sant?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vis meg ovnen der man klarte å putte 5 lik inn om gangen.

 

Forresten: er du klar over at en kropp i en krematorieovn trenger luft for å brenne?

 

Seriøse mennesker har forsket på krematoriespørsmålet. Det forteste tyskerne kunne klare å brenne 1 kropp var på 1 time. Alle som sier mindre enn en time snakker sprøyt. Joda - bare be meg om en lenke.

 

Nå må du nok poste et bilde, Frosty. Et bilde av en tysk krematoriovn som hadde plass til 5 gassede jøder.

 

...

 

...

 

...

Barn og spedbarn tar mindre plass enn menn.

Delforbrente kadaver på størrelse med en rugbyball tar mindre plass enn ferske lik.

 

...

 

LESTE IKKE DU SVARET du fikk på stråmannen din forrige gang?!??!?!?!?!?!?

Du skrev at vedkommende sikkert ville klare å bevise at det gikk an å brenne lik på 7 sekunder -- som svar på at vedkommende forklarte hvordan man faktisk brente lik på under 10 minutter stykket ved å brenne flere lik om gangen på forskjellige stadier av forbrenning.

 

Se 2 eller 3 sider bakover, så får du svaret som jeg har sitert fritt de siste postene her fordi dere fortsetter med denne stråmannen og mange andre stråmenn.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vis meg ovnen der man klarte å putte 5 lik inn om gangen.

 

Forresten: er du klar over at en kropp i en krematorieovn trenger luft for å brenne?

 

Seriøse mennesker har forsket på krematoriespørsmålet. Det forteste tyskerne kunne klare å brenne 1 kropp var på 1 time. Alle som sier mindre enn en time snakker sprøyt. Joda - bare be meg om en lenke.

 

Nå må du nok poste et bilde, Frosty. Et bilde av en tysk krematoriovn som hadde plass til 5 gassede jøder.

 

Vanlig kapasitet i en av ovnstypene var 2-3-4 lik, avhengig av størrelse og magerhet. 5 var helt på grensen hvis de var fullstendig avmagret.

Lenke til kommentar

Vis meg ovnen.

 

Her er bilde av ovner fra Krema I, nåværende tilstand:

 

>

 

Det er ikke helt lett å vurdere størrelsen ut fra et slikt bilde.

 

Kan vi få se disse ovnene? De jeg har sett bilde av var kun store nok til 1 kropp av gangen.

 

Hva med å slutte å mase? Det er 4 minutt siden sist du spurte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vis meg ovnen.

 

Her er bilde av ovner fra Krema I, nåværende tilstand:

 

>

 

Det er ikke helt lett å vurdere størrelsen ut fra et slikt bilde.

 

Kan vi få se disse ovnene? De jeg har sett bilde av var kun store nok til 1 kropp av gangen.

 

Hva med å slutte å mase? Det er 4 minutt siden sist du spurte.

 

Disse ovnene er laget for å kremere 1 kropp av gangen. Slik alle krematorieovner er.

 

Vil man derimot brenne 6 millioner lik bruker man et søppelforbrenningsanlegg.

 

Man stapper de ikke inn i slike helt 100% ordinære krematorieovner. Alle de 6 millionene. Eller 5, eller 4, eller 10, eller 15 millioner. Jeg vet ikke hvor mange millioner dere opererer med i den nyeste versjonen av den offisielle Holocausthistorien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vis meg ovnen.

 

Her er bilde av ovner fra Krema I, nåværende tilstand:

 

>

 

Det er ikke helt lett å vurdere størrelsen ut fra et slikt bilde.

 

Kan vi få se disse ovnene? De jeg har sett bilde av var kun store nok til 1 kropp av gangen.

 

Hva med å slutte å mase? Det er 4 minutt siden sist du spurte.

 

Disse ovnene er laget for å kremere 1 kropp av gangen. Slik alle krematorieovner er.

 

Vil man derimot brenne 6 millioner lik bruker man et søppelforbrenningsanlegg.

 

Man stapper de ikke inn i slike helt 100% ordinære krematorieovner. Alle de 6 millionene. Eller 5, eller 4, eller 10, eller 15 millioner. Jeg vet ikke hvor mange millioner dere opererer med i den nyeste versjonen av den offisielle Holocausthistorien.

 

Av ren nysgjerrighet: tror du vi mener at det ble brent 6 millioner jødelik i Krema 1? :roll:

 

Faktum er at 6 millioner ikke er et tall som fornuftige mennesker legger ekstrem vekt på - det misbrukes av gale mennesker på begge sider av debatten.

 

Det fantes også andre mulige måter for å drepe jøder på enn gassing og brenning i et av de mange gasskamrene/krematoriene. Noen ganger tror jeg folk har vanskelig for å skulle mellom hvor mange som ble gasset og hvor mange som ble drept totalt sett.

 

Jeg kan forresten mene å ha hørt at tyskerne eksperimenterte med å gravde hull i bakken med store rister i bånn, og brensel under dem. Nesten som en stor grill. Noen som har hørt om dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sukk.

Besøk auschwitz og se for deg selv: Konsensus er at det er plass til to normale lik i hver ovn, på grunn av dybden.

 

Historikerene sitt konsensus er at omlag fire millioner jøder ble drept, pluss minus mange hundre tusen fordi nazistene ikke likte å være rederlige i sine operasjoner.

Hadde nazistene vært rederlige og faktisk registrert HVEM de fanget og hva de gjorde med fangene sine -- slik enhver godsinnet vestlig stormakt ville gjort -- ville vi ikke sittet her i dag.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

BB og Winston har gjentatte ganger bedt om konkrete beviser for at tyskerne kremerte 1 kropp på 7 minutter slik Bidalaka's stjernevitne Henryk Tauber sa. Men alle bare vrir seg unna istedenfor å svare. Bidalaka postet t.o.m. et bilde av to helt ordinære ovner som kun har kapasitet for å brenne 1 lik av gangen. Trust me - jeg har lest om disse sakene. Jeg vet dette med 7 minutter er blank løgn.

 

I 1940-1945 gikk det ikke å brenne 1 lik på 7 minutter i en krematorieovn. Det går ikke i dag heller. Og det går ikke å stappe 5 lik inn i en ovn som er laget for kun 1 lik.

Endret av Rampage
Modereringskommentarer tas på PM, ikke i tråden. Kommentarer fjernet.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Historikerene sitt konsensus er at omlag fire millioner jøder ble drept, pluss minus mange hundre tusen fordi nazistene ikke likte å være rederlige i sine operasjoner.

 

Jeg var nå ganske overbevist om at konsensus var "et sted mellom 5 og 6 millioner". Ernst Zündel har vel blitt nevnt flere ganger, jeg flippet faktisk gjennom en bok på biblioteket som het "Telling Lies About Hitler" (som gjaldt nettopp den rettsaken). Det lille jeg skummet over vitnet om et svært ensidig syn på saken, men når han refererte til antallet døde tok han ihvertfall utgangspunkt i historikeres generelle konsensus at det ligger mellom 5 og 6 millioner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Historikerene sitt konsensus er at omlag fire millioner jøder ble drept, pluss minus mange hundre tusen fordi nazistene ikke likte å være rederlige i sine operasjoner.

 

Jeg var nå ganske overbevist om at konsensus var "et sted mellom 5 og 6 millioner". Ernst Zündel har vel blitt nevnt flere ganger, jeg flippet faktisk gjennom en bok på biblioteket som het "Telling Lies About Hitler" (som gjaldt nettopp den rettsaken). Det lille jeg skummet over vitnet om et svært ensidig syn på saken, men når han refererte til antallet døde tok han ihvertfall utgangspunkt i historikeres generelle konsensus at det ligger mellom 5 og 6 millioner.

 

Den offisielle historien, ja.

 

Ernst Zündels tall er null. Samme tall som jeg opererer med. Totalt fravær av beviser for Holocaust = null Holocaust.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Disse ovnene er laget for å kremere 1 kropp av gangen. Slik alle krematorieovner er.

 

 

Om de eventuelt er laget for én og én kropp, hva hindrer det noen i å putte inn flere der, om de så ønsker? Innvendige mål var visst rundt 0.7 x 0.7 x 2.1 meter, noe som absolutt gir rom for flere enn ett lik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...