Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Den åpenbare grunnen til at Holocaust er en løgn er at det er innført lover mot å benekte det.

Er ulovlig å benekte andre folkemord også. Betyr det at alle folkemord er løgn?

 

Nei det er bare forbudt å benekte holocaust, og så er det forbudt å nevne alle de folkemordene jødene har utført. Dvs det er ikke forbudt å nevne dem, men det er forbudt å si at de ble utført av jøder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den åpenbare grunnen til at Holocaust er en løgn er at det er innført lover mot å benekte det.

Er ulovlig å benekte andre folkemord også. Betyr det at alle folkemord er løgn?

 

Nei det er bare forbudt å benekte holocaust, og så er det forbudt å nevne alle de folkemordene jødene har utført. Dvs det er ikke forbudt å nevne dem, men det er forbudt å si at de ble utført av jøder.

Hvor i all verden får dere det fra?

 

Det er forbud mot benektelse av folkemord i 12 land. Merk deg at det er forbudt å benekte folkemord eller forbrytelser mot menneskeheten. Lovene går ikke spesifikt på Holocaust, unntatt i Israel. I Norge, Sverige, Danmark og Finland er Holocaust-benektelse fult lovlig, i likhet med annen benektelse av folkemord, noe denne tråden vel skulle gi et lite hint om ...

 

Dere hevder jo at det er jødene som får innført disse lovene (som jeg har vist er unntakene, ikke regelen). I USA, Canada og Russland, hvor det bor mange jøder, er det lov å benekte Holocaust (eller andre folkemord). I Polen, Litauen og Romania, hvor det bor svært få jøder, er Holocaust-benektelse forbudt.

 

(Forresten, hvorfor tror dere det er så få jøder i Polen, Litauen og Romania?)

 

Benektelse av forbrytelser mot menneskeheten er forbudt i Østerrike, Belgia, Tsjekkia, Frankrike, Tyskland, Ungarn, Israel, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Polen, Portugal, Romania og Sveits. Nederland har ingen egne lover mot benektelse av folkemrod, men en nederlandsk rett har definert den typen ytringer som "hate-speech".

 

De fleste av disse lovene ble innført på 80 og 90-tallet, i en periode hvor nynazismen blomstret opp i flere europeiske land.

 

Her har du Wikipedias Overview and Commentary:

 

Scholars have pointed out that countries that specifically ban Holocaust denial generally have legal systems that limit speech in other ways, such as banning hate speech. According to D. Guttenplan, this is a split between the "common law countries of the United States, Ireland and many British Commonwealth countries from the civil law countries of continental Europe and Scotland. In civil law countries the law is generally more proscriptive. Also, under the civil law regime, the judge acts more as an inquisitor, gathering and presenting evidence as well as interpreting it".[2] Michael Whine argues that Holocaust denial can inspire violence against Jews; he states, "Jews' experience in the post-World War II era suggests that their rights are best protected in open and tolerant democracies that actively prosecute all forms of racial and religious hatred."[3]

János Kis[4] and TASZ[5], in particular András Schiffer[6] feel the work of Holocaust deniers should be protected by a universal right to free speech. An identical argument was used[7] by the Hungarian Constitutional Court (Alkotmánybíróság) led by László Sólyom when it struck down a law against Holocaust denial in 1992. The argument that laws punishing Holocaust denial are incompatible with the European Convention on Human Rights and the Universal Declaration of Human Rights have been rejected by institutions of the Council of Europe (the European Commission of Human Rights,[8] the European Court of Human Rights[9]) and also by the United Nations Human Rights Committee.[10]

Historians who oppose such laws include Raul Hilberg, Richard J. Evans, and Pierre Vidal-Naquet. Other prominent opponents of the laws are Timothy Garton Ash,[11] Christopher Hitchens, Peter Singer,[12] and Noam Chomsky. An uproar resulted when Serge Thion used one of Chomsky's essays without explicit permission as a foreword to a book of Holocaust denial essays (see Faurisson affair). These laws have also been criticized on the grounds that education is more effective than legislation at combating Holocaust denial and that the laws will make martyrs out of those imprisoned for their violation.[13]

 

Her er lista over land og territorier hvor benektelse av folkemord er tillatt:

 

 


  1.  
  2. Afghanistan
  3. Akrotiri
  4. Albania
  5. Algeria
  6. American Samoa
  7. Andorra
  8. Angola
  9. Anguilla
  10. Antarctica
  11. Antigua and Barbuda
  12. Argentina
  13. Armenia
  14. Aruba
  15. Ashmore and Cartier Islands
  16. Australia
  17. Azerbaijan
  18. Bahamas, The
  19. Bahrain
  20. Bangladesh
  21. Barbados
  22. Bassas da India
  23. Belarus
  24. Belize
  25. Benin
  26. Bermuda
  27. Bhutan
  28. Bolivia
  29. Bosnia and Herzegovina
  30. Botswana
  31. Bouvet Island
  32. Brazil
  33. British Indian Ocean Territory
  34. British Virgin Islands
  35. Brunei
  36. Bulgaria
  37. Burkina Faso
  38. Burma
  39. Burundi
  40. Cambodia
  41. Cameroon
  42. Canada (as of R. v. Zundel)
  43. Cape Verde
  44. Cayman Islands
  45. Central African Republic
  46. Chad
  47. Chile
  48. China
  49. Christmas Island
  50. Clipperton Island
  51. Cocos (Keeling) Islands
  52. Colombia
  53. Comoros
  54. Congo, Democratic Republic of the
  55. Congo, Republic of the
  56. Cook Islands
  57. Coral Sea Islands
  58. Costa Rica
  59. Cote d'Ivoire
  60. Croatia
  61. Cuba
  62. Cyprus
  63. Denmark
  64. Dhekelia
  65. Djibouti
  66. Dominica
  67. Dominican Republic
  68. Ecuador
  69. Egypt
  70. El Salvador
  71. Equatorial Guinea
  72. Eritrea
  73. Estonia
  74. Ethiopia
  75. Europa Island
  76. Falkland Islands (Islas Malvinas)
  77. Faroe Islands
  78. Fiji
  79. Finland
  80. Gabon
  81. Gambia, The
  82. Gaza Strip
  83. Georgia
  84. Ghana
  85. Gibraltar
  86. Glorioso Islands
  87. Greece
  88. Greenland
  89. Grenada
  90. Guadeloupe
  91. Guam
  92. Guatemala
  93. Guernsey
  94. Guinea
  95. Guinea-Bissau
  96. Guyana
  97. Haiti
  98. Heard Island and McDonald Islands
  99. Holy See (Vatican City)
  100. Honduras
  101. Hong Kong
  102. Iceland
  103. India
  104. Indonesia
  105. Iran
  106. Iraq
  107. Ireland
  108. Isle of Man
  109. Italy
  110. Jamaica
  111. Jan Mayen
  112. Japan
  113. Jersey
  114. Jordan
  115. Juan de Nova Island
  116. Kazakhstan
  117. Kenya
  118. Kiribati
  119. Korea, North
  120. Korea, South
  121. Kuwait
  122. Kyrgyzstan
  123. Laos
  124. Latvia
  125. Lebanon
  126. Lesotho
  127. Liberia
  128. Libya
  129. Liechtenstein
  130. Macau
  131. Macedonia
  132. Madagascar
  133. Malawi
  134. Malaysia
  135. Maldives
  136. Mali
  137. Malta
  138. Marshall Islands
  139. Martinique
  140. Mauritania
  141. Mauritius
  142. Mayotte
  143. Mexico
  144. Micronesia, Federated States of
  145. Moldova
  146. Monaco
  147. Mongolia
  148. Montserrat
  149. Morocco
  150. Mozambique
  151. Namibia
  152. Nauru
  153. Navassa Island
  154. Nepal
  155. Netherlands Antilles
  156. New Caledonia
  157. New Zealand
  158. Nicaragua
  159. Niger
  160. Nigeria
  161. Niue
  162. Norfolk Island
  163. Northern Mariana Islands
  164. Norway
  165. Oman
  166. Pakistan
  167. Palau
  168. Panama
  169. Papua New Guinea
  170. Paracel Islands
  171. Paraguay
  172. Peru
  173. Philippines
  174. Pitcairn Islands
  175. Puerto Rico
  176. Qatar
  177. Reunion
  178. Russia
  179. Rwanda
  180. Saint Helena
  181. Saint Kitts and Nevis
  182. Saint Lucia
  183. Saint Pierre and Miquelon
  184. Saint Vincent and the Grenadines
  185. Samoa
  186. San Marino
  187. São Tomé and Príncipe
  188. Saudi Arabia
  189. Senegal
  190. Serbia and Montenegro
  191. Seychelles
  192. Sierra Leone
  193. Singapore
  194. Slovakia
  195. Slovenia
  196. Solomon Islands
  197. Somalia
  198. South Africa
  199. South Georgia and the South Sandwich Islands
  200. Spain
  201. Spratly Islands
  202. Sri Lanka
  203. Sudan
  204. Suriname
  205. Svalbard
  206. Swaziland
  207. Sweden
  208. Syria
  209. Taiwan
  210. Tajikistan
  211. Tanzania
  212. Thailand
  213. Timor-Leste
  214. Togo
  215. Tokelau
  216. Tonga
  217. Trinidad and Tobago
  218. Tromelin Island
  219. Tunisia
  220. Turkey
  221. Turkmenistan
  222. Turks and Caicos Islands
  223. Tuvalu
  224. Uganda
  225. Ukraine
  226. United Arab Emirates
  227. United Kingdom
  228. United States
  229. Uruguay
  230. Uzbekistan
  231. Vanuatu
  232. Venezuela
  233. Vietnam
  234. Virgin Islands
  235. Wake Island
  236. Wallis and Futuna
  237. West Bank
  238. Western Sahara
  239. Yemen
  240. Zambia
  241. Zimbabwe

 

Endret av salvo
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Forresten, hvorfor tror dere det er så få jøder i Polen, Litauen og Romania?

 

I løpet av andre verdenskrig ble mange jøder i Litauen deportert av russerne til Sovjet. Men det må også nevnes at i Litauen var der ikke særlig mange jøder i utgangspunktet.

 

Romania og Polen: Romania hadde ca. 900.000 jøder i 1938. Polen hadde ca. 3.1 millioner.

 

Sier du disse ble holocaustet? Da må jeg spørre deg: alle jødene i USA og i Israel - hvor kom vel de fra?

 

Fortell oss også gjerne hvor mange jøder som bor i Litauen, Romania og Polen i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forresten, hvorfor tror dere det er så få jøder i Polen, Litauen og Romania?

 

I løpet av andre verdenskrig ble mange jøder i Litauen deportert av russerne til Sovjet. Men det må også nevnes at i Litauen var der ikke særlig mange jøder i utgangspunktet.

 

Romania og Polen: Romania hadde ca. 900.000 jøder i 1938. Polen hadde ca. 3.1 millioner.

 

Sier du disse ble holocaustet? Da må jeg spørre deg: alle jødene i USA og i Israel - hvor kom vel de fra?

 

Fortell oss også gjerne hvor mange jøder som bor i Litauen, Romania og Polen i dag.

I USA var det så vidt jeg vet rundt 5,5 mill. jøder i 1939. I dag er tallet ca. 6 mill. I Palestina var det 370 000 i 1936 og 590 000 i 1947. Alle de polske og rumenske jødene havnet med andre ord ikke i USA og Palestina.

 

Romania og Holocaust:

 

Polen hadde før krigen nærmere 3,5 millioner jøder. I 1939 utgjorde jødene rundt 10% av den polske befolkningen. I Warzawa ca. 30%. Omtrent 300 000 overlevde.

 

Vi vet - og du har innrømmet - at nazistene drepte MANGE. Vi har vist deg side opp og side ned med transportlister som du ikke vil forholde deg til (dette innleget av GM250 f.eks)

 

29. desember 1942 leverte Himmler en rapport til Hitler. Rapporten dekket perioden august til november 1942. Den omhandler bare deler av de daværende okkuperte områdedene på østfronten (søndre Russland, Ukraina og Bialystok). Rapporten nevner:

 

1.Bandits

a)established number of deaths after combat 1.337

b)prisoners executed immediately 737

c)prisoners executed after lengthy thorough interrogation 7.828

2.Gang helpers and suspects

a)arrested 16.553

b)executed 14.257

c)Jews executed 363.211.

 

(Min utheving).

 

Merk deg det korte tidsrommet og det begrensede området rapporten beskriver.

 

Så hvor ble det av de savnede jødene BelzeBob?

 

-------------------------------------

 

"Once I really am in power, my first and foremost task will be the annihilation of the Jews. As soon as I have the power to do so, I will have gallows built in rows - at the Marienplatz in Munich, for example - as many as traffic allows.

Then the Jews will be hanged indiscriminately, and they will remain hanging until they stink; they will hang there as long as the principles of hygiene permit. As soon as they have been untied, the next batch will be strung up, and so on down the line, until the last Jew in Munich has been exterminated. Other cities will follow suit, precisely in this fashion, until all Germany has been completely cleansed of Jews.”

— Adolf Hitler, 1922. (Josef Hell, "Aufzeichnung," 1922, ZS 640, p. 5, Institut fuer Zeitgeschichte. http://www.ifz-muenchen.de/archiv/zs/zs-0640.pdf

Endret av salvo
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Pussig hvordan Salvo snakker om at jeg har "innrømmet" noe. Jeg er ikke tiltalt for noen forbrytelse, jeg har ingen aksjer i Nazi A/S, og jeg kan ikke innrømme eller benekte noe.

 

Salvo: ja, Einsatzgruppen drepte noen tusen motstandsfolk. Jeg vet ikke hvor mange. La oss si 200.000. En del av disse motstandsfolkene var jøder. Andre jøder døde av naturlige årsaker. Dvs. alderdom, sykdom og sult. Samme sak med alle andre folkegrupper. Visste du at flere millioner vanlige tyskere døde i 1945-1953 som følge av de alliertes politikk? Jeg hører ingen gjøre en stor sak av det.

 

Statistikk: se nøyere på statistikken over jødenes antall de siste 100 årene og du kommer fram til at det kan være helt andre grunner til at tallet jøder i enkelte land, og forsåvidt på verdensbasis, har blitt redusert over tid - enn at tyskerne utryddet dem.

 

Et bilde: "Hallo - jeg hadde 20 høner, men nå har jeg bare 15. Det må være min nabo Nazi-Nils som har utryddet dem i sine gasskamre så nå skal jeg gå og henge han."

 

Det er jo slik du tenker. ("Tenker".)

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Balthazar, innlegget ditt inneholder kun påstander. Hva skal vi ta ut av det?

 

Vennlig tips; Som det står i overskriften "Les reglene i førstepost."

Dvs skriv et synopsis til videoen din, så den ikke blir fjernet, og martyrbålene knitrer enda høyere.

 

Mitt synopsis vil være: Udokumenterte påstander som har vært imøtegått i tråden tidligere, satt til bilder og musikk. Til og med Auschwitzplaketten er med.

 

Jeg vil derfor anbefale deg å lese tråden også, i tillegg til overskriften.

Endret av Bidalaka
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Pussig hvordan Salvo snakker om at jeg har "innrømmet" noe. Jeg er ikke tiltalt for noen forbrytelse, jeg har ingen aksjer i Nazi A/S, og jeg kan ikke innrømme eller benekte noe.

 

Salvo: ja, Einsatzgruppen drepte noen tusen motstandsfolk. Jeg vet ikke hvor mange. La oss si 200.000. En del av disse motstandsfolkene var jøder. Andre jøder døde av naturlige årsaker. Dvs. alderdom, sykdom og sult. Samme sak med alle andre folkegrupper. Visste du at flere millioner vanlige tyskere døde i 1945-1953 som følge av de alliertes politikk? Jeg hører ingen gjøre en stor sak av det.

 

"La oss si 200 000"? "Noen tusen motstandsfolk"

 

Din uærlighet begynner å bli repeterende. Du har fått fremlagt dokumentasjon på 130 000 Jøder drepte bare av én enkelt Einsatzkommando. Det inkluderte et stort antall kvinner og barn, så ditt argument om motstandsfolk faller på sin egen urimelighet.

 

Dette har vi vært gjennom før BelzeBob, og selv om du nullstiller deg helt hver gang du returnerer hit, så gjør ikke vi andre det.

 

Hvor mange sivile tyskere som døde etter krigen og av hva er ellers fullstendig irrelevant for temaet. Noe vi også har vært gjennom før.

Endret av Bidalaka
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Pussig hvordan Salvo snakker om at jeg har "innrømmet" noe. Jeg er ikke tiltalt for noen forbrytelse, jeg har ingen aksjer i Nazi A/S, og jeg kan ikke innrømme eller benekte noe.

Nei, du er ikke tiltalt for noe. Fint at du slutter med å late som om Holocaust-benektelse er noe man blir forfulgt for i Norge. kanskje du kan få med deg Balthazar på det også?

Derimot så er det på sin plass å anklage deg for å bagatellisere folkemord. I ditt tilfelle er det åpenbart at benektelsen er ideologisk motivert. Dine antipatier - noen vil kanskje kalle det hat - mot jøder er åpenbare. Jeg har lest mye av det du har skrevet i andre fora også.

 

Salvo: ja, Einsatzgruppen drepte noen tusen motstandsfolk. Jeg vet ikke hvor mange. La oss si 200.000. En del av disse motstandsfolkene var jøder. Andre jøder døde av naturlige årsaker. Dvs. alderdom, sykdom og sult. Samme sak med alle andre folkegrupper. Visste du at flere millioner vanlige tyskere døde i 1945-1953 som følge av de alliertes politikk? Jeg hører ingen gjøre en stor sak av det.

Tallet fra Himmlers rapport jeg referte til var 363.211. I løpet av noen måneder, i et begrenset område. Hvordan du klarer å få det til å bli 200.000 uten at du enten lyver eller lider av sterke vrangforestillinger er uforståelig. Hvis du mener Himmlers rapport er gal kan vi selvfølgelig ta den diskusjonen, men du har ikke forsøkt å bestride den til nå.

 

Statistikk: se nøyere på statistikken over jødenes antall de siste 100 årene og du kommer fram til at det kan være helt andre grunner til at tallet jøder i enkelte land, og forsåvidt på verdensbasis, har blitt redusert over tid - enn at tyskerne utryddet dem.

Kan du være litt mer konkret? Hva er du egentlig mener har skjedd, og hvordan skal du dokumentere det.

 

Debatten har blitt svært assymetrisk. Vi legger fram side opp og side ned med argumenter, understøttet av referanser. Dere sitter i all hovedsak og forteller oss hva dere tror på, uten å begrunne det.

 

Et bilde: "Hallo - jeg hadde 20 høner, men nå har jeg bare 15. Det må være min nabo Nazi-Nils som har utryddet dem i sine gasskamre så nå skal jeg gå og henge han."

Ja, når man har tusen vitner som sier at de så Nazi-Nils gå inn i hønsehuset rett før hønene forsvant og i tillegg har fyldige beskrivelser om hvordan han gleder seg til å stjele dem, for å lage den deiligste frikassé, er det ikke merkelig at Nazi-Nils blir mistenkt. Når de tusen vitnene, og Nazi-Nils mange kelnere bekrefter historien er saken klar.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Her er jødisk "overlever" som har til felles med alle andre "overlevere" fra Europa i peroiden 1939-1945 at han lyger så det renner av han.

 

Hevder at han bevitnet gassinger, at gasskamrene hadde en kapasitet på 350-400 stk om gangen, at gassingsmetoden som ble benyttet var med eksos fra en russisk tank og at (hold på hatten) at alle stod oppreist etter at de hadde blitt gasset og dødd. Interessant nok så snakker han også om en rampe. Kanskje det er denne (hahahaha!) rampen du snakker så mye om Bidalaka?

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Her er jødisk "overlever" som har til felles med alle andre "overlevere" fra Europa i peroiden 1939-1945 at han lyger så det renner av han.

 

Hevder at han bevitnet gassinger, at gasskamrene hadde en kapasitet på 350-400 stk om gangen, at gassingsmetoden som ble benyttet var med eksos fra en russisk tank og at (hold på hatten) at alle stod oppreist etter at de hadde blitt gasset og dødd. Interessant nok så snakker han også om en rampe. Kanskje det er denne (hahahaha!) rampen du snakker så mye om Bidalaka?

 

Jeg tolker ditt manglende svar på mitt spørsmål som at du innrømmer at JDWoG er et amatørmessig, ukorrekt arbeid, og at du feilaktig påstod at det som ble vist i den filmen representerer en sann versjon.

 

Greit nok det.

 

Når det da gjelder din neste film, så påstår du at Rosenberg "lyger så det renner av han." Hva er du mener han sier som er usant? Kan ikke du formidle det med egne ord, og ikke minst /hvorfor/ det skal være usant?

 

(Jeg har forøvrig ikke snakket om noen rampe, så atter en gang tar du feil.)

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mener at du har kaklet om ramper og dusjhoder jeg da.

 

Du trenger forøvrig ingen tillatelse av meg til å poste informasjon som du mener at er feilaktig eller løgner. Det du driver med er et patetisk forsøk på å presse meg opp i et hjørne slik at du gir din egen sak legitimitet. Må ikke tro annet enn at jeg gjennomskuer deg og dine metoder. Jeg har studert de som har ditt virke i lang tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg mener at du har kaklet om ramper og dusjhoder jeg da.

 

Du trenger forøvrig ingen tillatelse av meg til å poste informasjon som du mener at er feilaktig eller løgner. Det du driver med er et patetisk forsøk på å presse meg opp i et hjørne slik at du gir din egen sak legitimitet. Må ikke tro annet enn at jeg gjennomskuer deg og dine metoder. Jeg har studert de som har ditt virke i lang tid.

 

Bidalaka m.fl. har allerede gjort dette gjentatte ganger. Problemet er bare at dere benektere vender det døve øret til hver gang det kommer innspill mot argumentene dere poster her. Så går det gjerne noen dager før dere "nullstiller" debatten og spyr ut de samme argumentene på nytt. Det blir da ganske så fantastisk, på grensen til tragikomisk, når du forsøker å vinkle denne konfrontasjonen til å være "et patetisk forsøk på å presse [deg] opp i et hjørne". Man er visst ganske så paranoid i benekterland, noe tråden for tilbakemeldinger ikke akkurat avkrefter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg mener at du har kaklet om ramper og dusjhoder jeg da.

 

La oss bare slå fast nok en gang at hva du /mener/ ikke nødvendigvis har noe med hva som er sant å gjøre.

 

 

Du trenger forøvrig ingen tillatelse av meg til å poste informasjon som du mener at er feilaktig eller løgner.

 

Det var mest for å høre om jeg slo inn åpne dører i tilfelle du hadde innsett at den filmen er generelt feilaktig, med noen seriøse blødmer.

 

Har du det, eller skal jeg fortelle deg i detalj? Eller vil du helst fortelle hva Eliahu Rosenberg lyger om?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hold dere til emnet og dropp trolling. Poster dere videoer, bilder eller lignende må dere også legge ved deres mening og oppfatning, og/eller en god beskrivelse av hva videoen viser. Har dere ikke noe seriøst å bidra med, så finn et annet forum å trolle i.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Endret av Runar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har noen av dere benektere noen gang snakket med noen jødiske overlevere om dette? Jeg skulle gjerne betalt gode penger for å se dere få kjeft av en 94 år gammel jødisk kvinne med to metallhofter og halvparten av familien igjen etter at resten ble drept av nazistene.

 

Igjen må jeg spørre: hva i all verden er en "benekter"? Og hva er det motsatte av en benekter - er det mon tro en bekrefter?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hele innlegget til tofagerl oser av "leave Britney alone". Om man analyserer det så er det kun følelsesmessig okseurin. Metallhofter og en fiktiv familie som er død, sleng inn en høy alder for maksimum sympati som om eldre mennesker er ute av stand til å lyge. Hva godt har forøvrig praten for seg? Høre på et såkalt tidsvitne for å få førstehåndsinformasjon? Spielberg intervjuet hauger og dunger av "overlevere" i dokumentaren sin the last days. Jeg har dermed sett hva disse "overlevere" har å si.. og det er ikke stort. For å bruke språket til bekrefterne.. null substans.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 3
Lenke til kommentar

GfE, når har du planer om å fortelle hva som er feil med det vitnet fra Treblinka forteller? Du gikk høyt opp på banen og kalte ham løgner, men nekter å fortelle hva som er feil. Slengte du bare ut videoen i håp om at ingen så den?

Endret av Bidalaka
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bidalaka: fikk du med deg den delen om at de 350-400 personene som ble gasset i en batch stod oppreist og veltet ut når vedkommende overlever åpnet døren? Med andre ord. De stod oppreist når de var døde inne i gasskammeret! Er du ikke sjokkert over en slik påstand?

 

Ikke prøv å vri deg unna nå.

 

Huff. Er Gutten fra eventyret blitt en Treblinka-fornekter? En såkalt TBF'er?

 

Alle vet jo at Treblinka = bevis for at nøyaktig 6 milliarder jøder ble gasset og omgjort til luft av Hitler & The Nazis i Hellige Holocaust.

Curseth is he that denieth the lolocaust.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

BelzeBob, din mangel på seriøsitet i en tråd som har holdt et ok nivå til nå taler for seg selv. Dette er ikke Nyhetsspeilet.

 

GfE, flere vitner forteller om hardpakkede gasskamre der ofrene er som en stående blokk av lik når de er ferdige. Mener du at dette er umulig?

 

Arad:"Belzec, Sobibor, Treblinka", s 111:"The body-disposal team´s work was the hardest physically and emotionally. After gassing, the hundreds packed standing up in the gas chambers became a solid block of bodies. Separating and removing them was extremely difficult."

 

Var det noe mer, eller var det alt?

Endret av Bidalaka
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...