Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Jeg sikter selvsagt til den delen som er selektiv med sine kilder og som ignorerer informasjon som tilsier at Holocaust er en gigantisk svindel og fantasi.

 

 

Mens du er i svare-på-spørsmål-humør, så er det tre spørsmål du har oversett til nå. De står rett over her.

 

Som du så godt sa det:

 

Ikke prøv å vri deg unna nå.

Endret av Bidalaka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om at vi her i tråden skal diskutere hvorvidt Holocaust faktisk skjedde, ikke spore det av med snakk om Holocaust som et merkevare eller hvor mange som jobber på Holocaust-museer. La oss holde oss til temaet. Kommentarer og tilbakemeldinger på moderering tas som vanlig på PM eller i tilbakemeldingstråden. Det kan ikke være så utrolig vanskelig å forstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

a) Hvorfor ble det bare ansatt folk med erfaring fra eutanasiprogrammet T4 i ledelsen av Reinhardleirene? Dvs personer med erfaring fra gassing av mennesker.

b) Hvorfor bygde SS om Krema II, Birkenau som de gjorde i 1942, dører som vendte utover, nettingsøyler, falske dusjhoder, fjerning av liksklien, innstallering av trapp, gasstette dører.

c) Lyger SS rottenfuhrer Oskar Gröning når han sier at han så seleksjoner og han så gassinger? Hvorfor i så fall?

 

a) Fordi disse var gode gassere.

b) Fordi tyskerne var nevrotisk opptatt av å utrydde 6 millioner jøder på et så tungvint, kostbart, langvarig og idiotisk vis som mulig.

c) Neida. Hvorfor skulle han vel lyge? Vi vet jo også at slikt aldri forekommer: at Holocaust-bekreftere lyger til fordel for den offisielle Holocaust-religionens hellige lære og maktapparat på jorden - og av personlige, selviske årsaker. Oskar har i mine øyne bevist at 6 millioner ble gasset. Jeg syns vi skal stole på han.

Drar frem denne igjen. Synes det var godt sagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opplyst benekter? Kan det finnes noe slikt? For meg høres "benekter" ut som en slags sykdom.

 

Men et mer teknisk spørsmål: hvordan har det seg at mennesker blir klistret sammen etter gassing i gasskammer? Utsondrer kroppen et slags lim når den står tett inntil andre mennesker og blir gasset?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opplyst benekter? Kan det finnes noe slikt? For meg høres "benekter" ut som en slags sykdom.

Jeg vil ikke kalle det en sykdom, men det er som sagt to ganger tidligere en psykologisk forsvarsmekanisme. Hvis denne mekanismen sammen med prosjiseringen du bedriver, samt den observerbare paranoiaen gir deg problemerer i dagliglivet, f.eks gjør det vanskelig for deg å i forhold til andre mennesker, da kan det være patologisk.

 

Ellers syns jeg det er på tide at du svarer på noen av spørsmålene våre. Det begynner å bli kjedelig å forholde seg til deg når du konsekvent unngår alt som blir det minste vanskelig.

 

Jeg vil gjerne vite hva du mener om de ikke-jødiske ofrene for Holocaust.

 

Hvor ble de savnede homofile mennene av? Romaniene? De russiske krigsfangene? Politiske motstandere? Jehovas vitner? Funksjonshemmede?

 

Mener du at de ikke-jødene som også ble massakrert aldri har eksistert? Deltok familiene deres også i konspirasjonen?

 

Vi venter i spenning.

 

Edit: jeg har ikke for store forventinger. Nå har denne debatten gått over MANGE sider og dert virker som deres vanliggste form for benektelse av Holocaust er av strutsetypen. I tillegg har du jo beviselig ganske lite peiling på både Holocaust spesifikt og andre verdenskrig generelt. men for all del, nå kan du overraske oss. Du er jo en selverklært Holocaust-ekspert!

Endret av Salvo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Dette blir for dumt. Holocoust benektere kan samenlignes med religiøse fanatikere - lever i sin egen drømmeverden, finner stadig unnskyldninger for dems egen tro, overser alt av fakta, overser alt av dokumentasjon, overser alt det som ikke passer inn i dems verden.

 

Så lenge det ikke går ut over andre burde man bare overse noen typer folk, og ikke kaste bort energien på dem.

Lenke til kommentar

 

Jeg fortsetter å hevde at dersom en person har evnen til å tenke kritisk vil han automatisk se at holocaust har skjedd...

 

Denne påstanden må du forklare nærmere.

 

For jeg ville tro at en person som har evne til å tenke selv, vil reagere på det faktum jødene har presset frem forbud i mange land mot å forske på om holocaust virkelig har skjedd.

At det er fengselsstraff for dette i flere land, er også mistenkelig.

Og hvorfor blir de som forsker på dette møtt med drapstrusler og vold mens alle andre hendelser kan etterforskes på nytt uten å bli møtt med slike drapstrusler og vold ?

Hvorfor overdriver jødene slik i sin anstrengelse på å demonisere tyskerne ?

Det virker også som om de ikke alltid klarer å bestemme seg for hvilke grusomme handlinger som er verst, og hvordan jødene ble drept,, Noen ganger blir de brent levende og andre ganger blir de sendt i gasskammer osv.

Mange påstander de kommer med er også ganske enkelt fysisk umulig å gjennomføre. Som å lage såpe av døde mennesker, lamper av menneskehud osv.

 

Og hvorfor spriker forklaringene fra de såkalte øyenvitnene slik ?

Hvorfor er så mange av dem tatt i løgn ?

Og hvorfor har så mange jøder overlevd opphold i leirene hele krigen om det var slik at tyskerne ønsket så inderlig å drepe

dem ?

 

For folk som kan tenke selvstendig er det mye å ta fatt i her.

 

Det som kjennetegner disse jødetilbederne er jo nettopp blind tro, uten antydning til selvstendig kritisk tankevirksomhet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvor ble de savnede homofile mennene av? Romaniene? De russiske krigsfangene? Politiske motstandere? Jehovas vitner? Funksjonshemmede?

 

Hvilke? Har du noen tall å komme med? Jeg husker forøvrig å ha lest at 95% av de britiske krigsfangene, altså britiske soldater tatt til fange av tyskerne, overlevde.

 

"British Prisoners of War at E715 POW camp at Auschwitz":

BritishPOWs.jpg

 

Mener du at de ikke-jødene som også ble massakrert aldri har eksistert? Deltok familiene deres også i konspirasjonen?

 

Det er ikke mulig å massakrere mennesker som ikke eksisterer.

 

Konspirasjonen er veldig ukomplisert: makthaverne kommer med utsagn om at millioner av jøder ble utryddet og de som protesterer mot dette etablerte faktum slipper ikke til i media og i historiebøker. De aller fleste jøder trengte ikke gjøre noe som helst. Annet enn å jatte med den offisielle historien når de ble spurt om Holocaust. Og de trodde/tror gjerne på den selv. Ettersom de hadde hørt ryktene om utryddelse - enten i løpet av krigen eller etterpå. Men legg merke til at det knapt finnes en eneste sjel som sverger på å ha sett denne utryddelsen med egne øyne.

 

Holocaust illustrerer veldig godt at fantasi kan bli til virkelighet.

 

Et annet eksempel på dette:

 

Fantasi: Saddam har masseødeleggelsesvåpen. Dette ble lansert som en realitet og fikk konsekvenser i den virkelige verden. Alt som trengtes for å "gjøre fantasien til virkelighet" var en hel masse propaganda og repetisjon. Dette funker hver gang.

 

---

 

Holocaust er et psykologisk fenomen. Det kan kun forstås fra en psykologisk vinkel.

Endret av BelzeBob
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Jeg fortsetter å hevde at dersom en person har evnen til å tenke kritisk vil han automatisk se at holocaust har skjedd...

 

Denne påstanden må du forklare nærmere.

 

For jeg ville tro at en person som har evne til å tenke selv, vil reagere på det faktum jødene har presset frem forbud i mange land mot å forske på om holocaust virkelig har skjedd.

At det er fengselsstraff for dette i flere land, er også mistenkelig.

Og hvorfor blir de som forsker på dette møtt med drapstrusler og vold mens alle andre hendelser kan etterforskes på nytt uten å bli møtt med slike drapstrusler og vold ?

Hvorfor overdriver jødene slik i sin anstrengelse på å demonisere tyskerne ?

Det virker også som om de ikke alltid klarer å bestemme seg for hvilke grusomme handlinger som er verst, og hvordan jødene ble drept,, Noen ganger blir de brent levende og andre ganger blir de sendt i gasskammer osv.

Mange påstander de kommer med er også ganske enkelt fysisk umulig å gjennomføre. Som å lage såpe av døde mennesker, lamper av menneskehud osv.

 

Og hvorfor spriker forklaringene fra de såkalte øyenvitnene slik ?

Hvorfor er så mange av dem tatt i løgn ?

Og hvorfor har så mange jøder overlevd opphold i leirene hele krigen om det var slik at tyskerne ønsket så inderlig å drepe

dem ?

 

For folk som kan tenke selvstendig er det mye å ta fatt i her.

 

Det som kjennetegner disse jødetilbederne er jo nettopp blind tro, uten antydning til selvstendig kritisk tankevirksomhet.

 

Ja... Understreker nok en gang at jeg er ingen ekspert, men du presenterer ikke en eneste kilde her, for alt jeg vet er dette bare bullshit.

 

Når det gjelder å forklare nærmere... Det jeg mener er at det finnes så ekstremt mange flere beviser på at holocaust har skjedd, en beviser på det motsatte, det handler om å tenke rasjonelt, og se på fakta, ta en bevist avgjørelse basert på fakta, og ikke på indsidier og rykter fra halvgale skrullinger...

 

Uten å ty til personangrep her så tror jeg at personer som tror at holocaust var en løgn gjerne er smarte, og derfor har ett behov for å skille seg ut fra den "mainstream" oppfatningen for å validere sin egen innteligens... bare fordi flertallet mener det betyr det ikke at det er feil... Det er tvert imot større sjanse for at det stemmer.

Lenke til kommentar

$54.000,- belønning for de som kan bevise påståtte massegravers eksistens

 

image001.jpg

“Eyewitness” Yankel Wiernik’s model of the 6 alleged “huge mass graves” of Treblinka that allegedly contain;

 

Millions of pounds of bone fragments, tens of millions of teeth and tens of thousands of bullets and shell casings.

 

How hard would it be to locate these alleged “huge mass graves” using modern forensic science techniques?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor ble de savnede homofile mennene av? Romaniene? De russiske krigsfangene? Politiske motstandere? Jehovas vitner? Funksjonshemmede?

 

Hvilke? Har du noen tall å komme med? Jeg husker forøvrig å ha lest at 95% av de britiske krigsfangene, altså britiske soldater tatt til fange av tyskerne, overlevde.

 

"British Prisoners of War at E715 POW camp at Auschwitz":

BritishPOWs.jpg

 

Mener du at de ikke-jødene som også ble massakrert aldri har eksistert? Deltok familiene deres også i konspirasjonen?

 

Det er ikke mulig å massakrere mennesker som ikke eksisterer.

 

Konspirasjonen er veldig ukomplisert: makthaverne kommer med utsagn om at millioner av jøder ble utryddet og de som protesterer mot dette etablerte faktum slipper ikke til i media og i historiebøker. De aller fleste jøder trengte ikke gjøre noe som helst. Annet enn å jatte med den offisielle historien når de ble spurt om Holocaust. Og de trodde/tror gjerne på den selv. Ettersom de hadde hørt ryktene om utryddelse - enten i løpet av krigen eller etterpå. Men legg merke til at det knapt finnes en eneste sjel som sverger på å ha sett denne utryddelsen med egne øyne.

 

Holocaust illustrerer veldig godt at fantasi kan bli til virkelighet.

 

Et annet eksempel på dette:

 

Fantasi: Saddam har masseødeleggelsesvåpen. Dette ble lansert som en realitet og fikk konsekvenser i den virkelige verden. Alt som trengtes for å "gjøre fantasien til virkelighet" var en hel masse propaganda og repetisjon. Dette funker hver gang.

 

---

 

Holocaust er et psykologisk fenomen. Det kan kun forstås fra en psykologisk vinkel.

Antallet er ganske enkelt de ca 5 millionene ikke-jøder man regner som ofre under Holocaust.

 

Så for å oppsummere litt kjapt: du mener de etterlatte etter disse er med på konspirasjonen. De har vært med på å skape 11 millioner falske personer sammen med etterlatte etter ca 6 millioner jøder.

 

Sammen med tyske, britiske, amerikanske og russiske soldater. I tillegg er enorme mengder bevismateriale forfalskninger. Dette er den konspirasjonen du hevder er ukomplisert?

 

Jeg tror ikke det er nødvendig å kommentere dette mer. Det er egentlig bare veldig trist for din del. Du har rett i at denne debatten har rot i et psykologisk fenomen. Bare ikke det du tror.

Endret av Salvo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor er det da så FÅ holocaustbenektere?

 


  1.  
  2. De fleste sluker all Holocast-propagandaen i skoler og medier helt, og ser ingen grunn til/gidder ikke å se mer kritisk på informasjonen.
     
  3. Man hører at det bare er fæle, onde "nazister" som er Holocaust-"benektere", grunnet deres massive hat mot alt jødisk. Dette vil man jo ikke bli stemplet som.
     
  4. I noen land er det forbudt ved lov å sette spørsmål ved Holocaust.
     

 

Personlig er jeg en Holocast-skeptiker, kan du si, selv om dette ikke er noe jeg vanligvis engasjerer meg så mye i.

 

endret: tillegg

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

$54.000,- belønning for de som kan bevise påståtte massegravers eksistens

 

image001.jpg

“Eyewitness” Yankel Wiernik’s model of the 6 alleged “huge mass graves” of Treblinka that allegedly contain;

 

Millions of pounds of bone fragments, tens of millions of teeth and tens of thousands of bullets and shell casings.

 

How hard would it be to locate these alleged “huge mass graves” using modern forensic science techniques?

Meget interessant. Dette burde jo være en smal sak for forumets "eksperter"

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvor skal man begynne? Nafcash, den imponerende titulerte foreningen "The National Association of Forensic Historians" er en enmanns "organisasjon" dannet av en benekter som heter Greg Gerdes. Han har satt ut en utfordring om 54 000 dollar om bevis for massegraver i en slags pågående personfeide med Michael Shermer. Robert Muehlenkamp fra http://holocaustcontroversies.blogspot.com/ ,en av de beste Holocaustressursene på nettet, har tatt på seg å besvare utfordringen, og postet mengder av bevis i følge utfordringens regler. I typisk stil, flyttes målstengene hele tiden, og Gerdes har etter hvert blitt avslørt som banditt.

 

En oversiktsartikkel kan finnes her: http://holocaustcontroversies.blogspot.com/2006/05/ah-these-codoh-gentlemen-and-nafcash.html

og søker man på Greg Gerdes og Nafcash på siden, så finner man mye lesestoff.

 

Ok, er det ikke snart på tide at /dere/ besvarer litt spørsmål og nå?

Endret av Bidalaka
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ok, er det ikke snart på tide at /dere/ besvarer litt spørsmål og nå?

 

Yes Sir. Vi benektere er klare til å bekrefte spørsmål.

 

Så fort du har forklart oss hvordan det har seg at jøder klistrer seg sammen i gasskamre slik hellige sannhetsvitner har forklart i høy ærbødighet på salige Holocaustnettsteder.

 

For seriøsitetens skyld - en gjennomgang av de fæle tyske nazistenes jødiske holocaustprogram:

 

1. Registrere og arrestere herr jøde.

2. Beslaglegge og katalogisere herr jødes eidendeler.

3. Sette en stjerne på herr jøde.

4. Komme tilbake neste dag med en enveisbillett til dødsleiren.

5. Veilede herr jøde til dødstoget.

6. Sikre jødens verdifulle eiendeler på hemmelig nazikammer.

7. Møte herr jøde på dødsstasjonen og registrere ham.

8. Beslaglegge og katalogisere øvrige eiendeler.

9. Gi jøden en hårklipp.

10. Og en avlusing med Zyklon B.

11. Og en dusj.

12. Og nye klær og støvler.

13. Og køy i en brakke.

14. Tildele ham en arbeidsleder og gi ham generell informasjon om leiren.

15. Gi ham en legesjekk.

16. Og et måltid.

17. La ham sove en natt i den oppvarmede brakken.

18. Og jobbe en dag i leiren.

19. Neste dag: ta ham til dødskammeret med falske dusjhoder.

20. Gasse ham.

21. Streve i lang tid for å skille ham fra de andre sammenklistrede jødene i dødskammeret.

22. Trekke ut hans tenner.

23. Klippe håret en gang til.

24. Stappe ham inn i ovnen i 7 minutter.

25. Ta ut aske og beinrester.

26. Knuse beinrestene i beinknusermaskinen.

27. Grave ned aske og knust bein i skogen.

28. Rydde opp i hans eiendeler og gjør køyen i brakken klar til ny jøde.

29. Ny jøde som får overta uniform og støvler.

30. Gi falsk urne til slektninger og si jøden døde av lungebetennelse.

 

Glemte jeg noe?

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...