Gå til innhold

Amentio konkurs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli morro å se vedrørende reklamasjonssak som er på gang hos Amentio :p

 

Det har da alltid vært morro med reklamasjon mot amentio. Tipper de kaster tærning der bort om hvem de gidder å svare.. :p

 

 

herlig nå forsvinner datakjeden/amentio Sandnes/Forus :thumbdown::no:

 

De gangene jeg har vært innom har servicen vært veldig laber, samt prisene og tilgjengeligheten har vært dårlig. Ikke noe savn fra min side..

Endret av bIsk0p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal bli morro å se vedrørende reklamasjonssak som er på gang hos Amentio :p

 

Det har da alltid vært morro med reklamasjon mot amentio. Tipper de kaster tærning der bort om hvem de gidder å svare.. :p

 

 

herlig nå forsvinner datakjeden/amentio Sandnes/Forus :thumbdown::no:

 

De gangene jeg har vært innom har servicen vært veldig laber, samt prisene og tilgjengeligheten har vært dårlig. Ikke noe savn fra min side..

Var innom der i forrige uke. Bestilte Samsung F4 2tb disk på nett på lørdagen og var innom etter jobb på onsdagen. Var inne i butikken i toppen 2 minutt. De var billigst på prisjakt.no og betalte ikke en krone i frakt. Det kan jeg leve med. Om de ikke har eneste vare i butikken er irrelevant for meg..

 

 

Sjeldent at jeg ikke ser amentio blant topp 3 på prisjakt.no

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Skal bli morro å se vedrørende reklamasjonssak som er på gang hos Amentio :p

 

Det har da alltid vært morro med reklamasjon mot amentio. Tipper de kaster tærning der bort om hvem de gidder å svare.. :p

 

 

herlig nå forsvinner datakjeden/amentio Sandnes/Forus :thumbdown::no:

 

De gangene jeg har vært innom har servicen vært veldig laber, samt prisene og tilgjengeligheten har vært dårlig. Ikke noe savn fra min side..

 

Enig der, butikken på Lura blir ikke noe savn.

Lenke til kommentar

Sjeldent at jeg ikke ser amentio blant topp 3 på prisjakt.no

 

Hjelper lite at de er billige når de i 90% av tilfellene ikke leverer! Kjøper du en helt ny maskin i deler fra amentio vil du trolig få alle i egen eske på forskjellige dager, noe som betyr at du må x-antall ganger til postkontoret (som for noen ikke bare er lett) Det at du i tillegg blir sittende og vente 2-3 uker på CPU'en er også VELDIG surt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Butikken i Drammen, som åpnet i slutten av november er også borte. Hver gang jeg var innom/gikk forbi, så var det alltid kø, så ser det litt merkelig at den nå har forsvunnet.

 

~ Mortis

Kunder som står i kø for å klage :w00t:

Lenke til kommentar

For å følge opp fikk jeg rask og vennlig respons på eposten jeg sendte i går, og det er ingen problemer forbundet med å kansellere ordren. De sender tilbake pengene jeg overførte da jeg forhåndsbetalte. En betydelig lettelse, var redd for at jeg hadde mista 1000 kroner her nå. Så dette behøver ikke bli noen katastrofe for de som enda ikke har fått ting de har bestilt derfra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Til min store forbauselse, så er Datakjeden/Amentio Sandnes/Stavanger stengt og nedlagt.

 

Edit: Ops, det var vist allerede postet!

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

For å følge opp fikk jeg rask og vennlig respons på eposten jeg sendte i går, og det er ingen problemer forbundet med å kansellere ordren. De sender tilbake pengene jeg overførte da jeg forhåndsbetalte. En betydelig lettelse, var redd for at jeg hadde mista 1000 kroner her nå. Så dette behøver ikke bli noen katastrofe for de som enda ikke har fått ting de har bestilt derfra.

 

Hvorfor skulle du miste 1000 kroner? Amentio Datakjeden er jo ikke slått konkurs, det står jo i pressemeldingen de har lagt ut på bloggen sin.

Lenke til kommentar

Til min store forbauselse, så er Datakjeden/Amentio Sandnes/Stavanger stengt og nedlagt.

 

Edit: Ops, det var vist allerede postet!

Er det stengt (!) ? det jeg skrev var bare noe jeg regnet med.

 

Ser det har fjernet butikken fra siden hverfall.. Typisk :hrm:

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jepp de har stengt.

 

Har 2 kolleger som bestilte litt billig hardware via dem for 1 og 2 måneder siden.

Dette skulle de hente i butikk, 1 og 2 måneder er fryktelig lang tid og purret begge 2 sist uke.

Ingen av dem fikk svar, no wonder!

Lenke til kommentar

For å følge opp fikk jeg rask og vennlig respons på eposten jeg sendte i går, og det er ingen problemer forbundet med å kansellere ordren. De sender tilbake pengene jeg overførte da jeg forhåndsbetalte. En betydelig lettelse, var redd for at jeg hadde mista 1000 kroner her nå. Så dette behøver ikke bli noen katastrofe for de som enda ikke har fått ting de har bestilt derfra.

 

vell, jeg fikk og epost om at jeg skulle få pengene tilbake innen 1-3 dager etter avbestilling.

MEN... det tok x antall nye eposter (som ikke ble svart), en 4-5 telefonsamtaler og nesten en måned før jeg fikk mine 7k tilbake..

så sjekk kontoen jevnlig så du vet at du får pengene tilbake.

Lenke til kommentar

For å følge opp fikk jeg rask og vennlig respons på eposten jeg sendte i går, og det er ingen problemer forbundet med å kansellere ordren. De sender tilbake pengene jeg overførte da jeg forhåndsbetalte. En betydelig lettelse, var redd for at jeg hadde mista 1000 kroner her nå. Så dette behøver ikke bli noen katastrofe for de som enda ikke har fått ting de har bestilt derfra.

 

vell, jeg fikk og epost om at jeg skulle få pengene tilbake innen 1-3 dager etter avbestilling.

MEN... det tok x antall nye eposter (som ikke ble svart), en 4-5 telefonsamtaler og nesten en måned før jeg fikk mine 7k tilbake..

så sjekk kontoen jevnlig så du vet at du får pengene tilbake.

Her tok det bare én dag, og krevde ingen ytterligere masing. :) Mitt relativt positive inntrykk av Amentio er dermed ikke særlig ødelagt, men tror uansett jeg holder avstand inntil de har fått rydda opp ordentlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen penger = ingen varer = forbanna kunder = ingen kunder = alt går i dass... nå strenger de jo pokker meg datakjeden etter datakjeden butikk i hele lande så det hjælper kansje litt nå men på sikt så blir jo detta bare enda dårligere!<div>Blir vell null datakjeden og bare amentio tilslutt og da er de jo tilbake bare med ræva rykte og fått samtlige datakjeden til å gå fyken på kjøpet.</div>

Lenke til kommentar

faaaaeeeennn.... leverte inn en TV som var defekt på datakjeden Lura for en måneds tid tilbake. De ringte meg for 2 uker siden og sa jeg ville få tilbakebetalt beløpet innen en uke. Har ikke fått noe, så ser jeg dette.. jaja, får prøve en telefon på mandag. Klikker om disse pengene er tapt.

Lenke til kommentar

faaaaeeeennn.... leverte inn en TV som var defekt på datakjeden Lura for en måneds tid tilbake. De ringte meg for 2 uker siden og sa jeg ville få tilbakebetalt beløpet innen en uke. Har ikke fått noe, så ser jeg dette.. jaja, får prøve en telefon på mandag. Klikker om disse pengene er tapt.

 

Alle Amentio datakjeden butikker er registrert som ett firma, om din lokale butikken er lagt ned så kan du gå mot en hver annen butikke inkl. webshoppen, med ditt krav eller forespørsel.

Tven er vel trolig sendt til en servicepartner, så burdre vel være mulig for dem å få den returnert direkte til deg i så fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...