Gå til innhold

Tips til god drikke?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg postet riktig, men prøver ihvertfall her.

 

Det har seg sånn at jeg aldri har drukket før denne helgen som var. Visste derfor ikke (og vet fortsatt ikke) hva jeg liker og ikke liker.

Fikk lukta litt på en kompis sin drikke på jobb, syntes den luktet godt og kjøpte derfor det samme. Det var da Smirnoff North.

 

Det jeg har smakt er:

 

Smirnoff North

Øl

Jeger

Hot n'Sweet

Pærecider

Blue Valium(ikke sikker på om denne er virgin, for den gikk ned som vann :p)

 

Det er ikke mye jeg liker eller tåler merker jeg, men det jeg syns er ok er Hot n'Sweet og Blue Valium.

Smirnoffen smakte whitesprit, selv utvannet med Redbull, øl smakte øl og pærecideren smakte varm eplejuice. Ikke noe for meg altså.

Jeger går ned, men bare i shots.

 

Blir nok drikking til helga også, så lurte derfor på om dere har noen tips til drikke som jeg kan like?

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"øl" er fint. Her kan du bare sette deg ned å lese i timesvis om alt mulig som finnes av godvarer der ute. For de fleste er "øl" = Tuborg (nå i versjon lite), men det finnes så veldig mye som er utrolig godt, i forhold til det du får i vanlige butikker!

 

Ta en tur på polet og si hva du liker, så finner de noen fine flasker til deg.

Lenke til kommentar

"øl" er fint. Her kan du bare sette deg ned å lese i timesvis om alt mulig som finnes av godvarer der ute. For de fleste er "øl" = Tuborg (nå i versjon lite), men det finnes så veldig mye som er utrolig godt, i forhold til det du får i vanlige butikker!

 

Ta en tur på polet og si hva du liker, så finner de noen fine flasker til deg.

 

Har smakt på øl en del forskjellige produsenter, men klarer bare ikke å få det til å falle i smak. Å sitte og presse i seg øl bare fordi alle andre drikker det blir for dumt.

 

 

Prøv Passoa. Kan blandes med mye, finnes mange oppskrifter på hjemmesiden deres.

 

Takker! Tror faktisk vi har en sånn oppe, må nesten ta en prøvesmak! Eneste jeg stusser over er at det kan bli stress å drive å mekke det på et kort vors?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...