Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Talgkjertler på penis - problem?


Anbefalte innlegg

Jeg er 18 år gammel, og har fortsatt ikke hatt sex. Dette tror jeg først og fremst er på grunn av usikkerhet. Jeg har ganske tydelige talgkjertler rundt penis (spesielt på undersiden) og over hele pungen. Er dette et stort problem? Kommer jenter til å kommentere det? Jeg er redd for at de skal tro at jeg har en kjønnssykdom.

 

Jeg har også hørt at det nesten er et must å barbere sg nedentil om man har ambisjoner om å få seg noe, men dette vil jo bare gjøre talgkjertlene mer tydelige. Det første som slår meg er at jeg kanskje bare burde stusse junioren litt, slik de blir relativt skjulte uten at lillemann har afro?

 

På forhånd takk.

 

Postet av anonym: 6fba9fda3142679ddba94bca2506d661

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På det bildet i denne posten ser det bare ut som "hårsekker" eller hva det kalles, og DET er ihvertfall ikke uvanlig for å si det sånn :)

Tror ikke du har noe å bekymre deg for ;)

Det var strengt tatt det jeg synes også. Men det hender at du får en betennelse som fører til en betent hårsekk med medfølgende puss eller talg, men disse har ikke samme farge som de andre hårsekkene, de vil også føles annerledes, akkurat som om de er hardere likksom og fargen kan variere fra hvit til gul.

Endret av vidarkri
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg setter pris på innspill med tanke på barbering også. Er glattbarbering et must, eller er stussing også godkjent?

 

Postet av anonym: 6fba9fda3142679ddba94bca2506d661

 

Ikke at jeg har noe erfaring rundt hvordan jenter liker det, uheldigvis, men jeg vil tro at det vil stikke en del om du stusser det nesten helt inntil. Der er hårene hardere. Blir vel det samme som når hårene vokser ut igjen liksom. Men for al del, stussing går fint det, mange jenter mener jo det at gutter skal ha litt hår der nede, da det er mer "mandig(?)". Vil ikke tro det er noe problem om du bare stusser det. Bare ikke spar opp til en svæær svamp der nede, kan ikke se for meg at det ser så fristende ut.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at jenter ofte liker/forventer at det er hår der nede, men det er et pluss at det ikke er en igjengrodd jungel. Altså: Stussing.

 

Om du er i et fast forhold så kan du jo bare spørre hva de foretrekker, om ikke så ville jeg ha safet det slik at noen jenter ikke fikk halvveis sjokk :p.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...