Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Talgkjertler på penis - problem?


Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Det er bare opphopning av talg. Jeg vet ikke helt hvorfor de oppstår, men de gjør jo ingenting annet enn å være en gul kul som vel ingen andre enn du ser, ja hvis ingen studerer utstyret nøye da.

De oppfører seg heller ikke som kviser som er betente, mer som noe som kalles hudorm på folkemunne. Det er talg i ansiktshuden som gjenkjennes ved at det er en mørk prikk i poren i huden.

 

Jeg har hatt en og annen selv opp gjennom livet og klemt de ut enten med fingrene eller pinsett, men det er jo ikke spesielt behagelig.

Lenke til kommentar

Det er bare opphopning av talg. Jeg vet ikke helt hvorfor de oppstår, men de gjør jo ingenting annet enn å være en gul kul som vel ingen andre enn du ser, ja hvis ingen studerer utstyret nøye da.

De oppfører seg heller ikke som kviser som er betente, mer som noe som kalles hudorm på folkemunne. Det er talg i ansiktshuden som gjenkjennes ved at det er en mørk prikk i poren i huden.

 

Jeg har hatt en og annen selv opp gjennom livet og klemt de ut enten med fingrene eller pinsett, men det er jo ikke spesielt behagelig.

de vises veldig bra.... men hva ambefaler du? klemme dem ut eller stikke hull med nål? vet du hvordan de har kommet dit?

Lenke til kommentar

http://www.onlinelege.no/media/56/hudormer_600x600.jpg

 

Beste bildet jeg finner der av svarte hudormer, den hvite har samme karakter som en talgansamling på pungområdet. De er litt annen farge enn de "normale" som ligger rundt og er oftest litt høyere så du kjenner at de stikker litt ut i forhold til de andre.

det er ikke sånn de ser ut.... er du lege eller noe? eller er du veldig flink med sånt? om du har instagram eller lignene slik at du kan se bildet om hvordan der ser ut.... jeg er veldig stresset over dette å vil helst ikke ta opp med foreldre eller foresatte

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

by the way.. hvorfor er de der? hva har jeg gjort fårr og få de? kan det gå utåver sexlive om du ikke gjør noe med dem? har du greier på sånt`?

 

 

 

Har 12åringer et sexliv :scared: Uansett, du kan jo snakke med helsesøster? Tviler på at det er noe problem, og jeg som jente ville aldri kommentert det iallefal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

by the way.. hvorfor er de der? hva har jeg gjort fårr og få de? kan det gå utåver sexlive om du ikke gjør noe med dem? har du greier på sånt`?

 

 

 

Har 12åringer et sexliv :scared: Uansett, du kan jo snakke med helsesøster? Tviler på at det er noe problem, og jeg som jente ville aldri kommentert det iallefal.

 

jeg tenkte sexlivet senere i livet:P men tror du det er bare du som ikke ville kommentert dette? eller tror du ingen jenter vil kommentere det?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...