Gå til innhold

Høyreekstreme i AP..


Anbefalte innlegg

Jeg syns det er interessant at denne tråden ikke har en noenlunde objektiv tittel som f.eks "AP-politiker benekter Holocaust", men istedenfor heter "Høyreekstreme i AP.."

 

Tja, det mest korrekte hadde jo vært noe sånt som:

"Samisk rasist innvalgt på sametinget, ingen er overrasket"

eller

"Typisk sametingspolitiker fornekter holocaust"

 

Sametingspolitikerne generelt er jo utrolig rasistiske, de mener seg faktisk mer verdt enn nordmenn.

Men å kritisere de kan man jo ikke gjøre, alle har jo sett kautokeinoopprøret på dvd, så da vet vi jo at vi skylder samene ti trillioner unnskyldninger...

Vi er rett og slett fanget i et PK-helvete. Selv ikke når de fornekter holocaust har vi lov å påpeke at det er typisk samisk.

Sukk. Du kritiserer dem nå gjør du ikke? Ergo har du selv demonstrert at du tar feil.

 

Resten av innlegget er bare et smøreri av generaliseringer og overdrivelser som det er meningsløst å forholde seg til med annet enn vemmelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingenting rasistisk i å ha en personlig oppfatning av en historisk hendelse.

 

Jeg vet godt at Holocaust er en løgn. Men jeg hater ikke jøder av den grunn. Og/eller: jeg sier ikke at Holocaust er en løgn fordi jeg hater jøder. Holocaust er en løgn fordi det er så utrolig åpenbart.

 

...Interessant å se hvor ekstremt styrt dette forumet er av politisk korrekthet.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingenting rasistisk i å ha en personlig oppfatning av en historisk hendelse.

 

Jeg vet godt at Holocaust er en løgn. Men jeg hater ikke jøder av den grunn. Og/eller: jeg sier ikke at Holocaust er en løgn fordi jeg hater jøder. Holocaust er en løgn fordi det er så utrolig åpenbart.

 

...Interessant å se hvor ekstremt styrt dette forumet er av politisk korrekthet.

 

Ja, Holocaust er visst den eneste historiske begivenheten det er straffbart å ha en personlig mening om. Ihvertfall går det ikke i frie og demokratiske Norge å uttrykke denne personlige meningen på facebook om det er slik at denne personlige menningen bryter med den offisielle linjen.

 

Man skal være forsiktig med hva man sier om Grand Prix også. Gjerne best å ikke si noenting. Slik man gjør i for eksempel Nord-Korea.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er egentlig en høyre ekstrem? Kan noen som har sett på "Hvor ligger du politisk" tråden, så meg noen kjente høyre ekstreme? Selv er jeg ganske nasjonalistisk og havnet bittelitt til venstre og litt oppover.

 

Høyre ekstrem? Så hvorfor er han med i AP og ikke f.eks De Liberale Folkeparti?.

 

Ja, de er vel så langt høyre som det kommer? Dvs. så lite myndigheter som mulig før anarki?

Lenke til kommentar

Hva er egentlig en høyre ekstrem? Kan noen som har sett på "Hvor ligger du politisk" tråden, så meg noen kjente høyre ekstreme? Selv er jeg ganske nasjonalistisk og havnet bittelitt til venstre og litt oppover.

 

Høyre ekstrem? Så hvorfor er han med i AP og ikke f.eks De Liberale Folkeparti?.

 

Ja, de er vel så langt høyre som det kommer? Dvs. så lite myndigheter som mulig før anarki?

 

Helt til høyre vil bety Fritt Market alà Milton Friedman stil, så ja.

En Nasjonalsosialist vil komme enten litt til høyre eller litt til venstre.

Ikke langt til høyre.

Lenke til kommentar

For ordens skyld gir ikke ordet "høyreekstrem" noe særlig betydning. Først kan man kanskje etabelere en enighet om hva høyre og venstre siden innebærer, og om finner ut at høyresiden identifiserer seg med facisme så kan man kanskje bli litt klokere. Om dette derimot ikke er tilfellet så forsetter høyreekstrem å ikke ha noen betydning.

 

Sosialdemokratisk propaganda anyone? Egentlig ganske genialt å plassere ekstreme gruppering i samme kategori som sine politiske motstandere.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig en høyre ekstrem? Kan noen som har sett på "Hvor ligger du politisk" tråden, så meg noen kjente høyre ekstreme? Selv er jeg ganske nasjonalistisk og havnet bittelitt til venstre og litt oppover.

 

Høyre ekstrem? Så hvorfor er han med i AP og ikke f.eks De Liberale Folkeparti?.

 

Ja, de er vel så langt høyre som det kommer? Dvs. så lite myndigheter som mulig før anarki?

 

Helt til høyre vil bety Fritt Market alà Milton Friedman stil, så ja.

En Nasjonalsosialist vil komme enten litt til høyre eller litt til venstre.

Ikke langt til høyre.

 

Ja, ok. Men hvorfor i alle dager er man høyre ekstrem fordi man ikke tror på holocaust? I den politiske testen her på forumet var det ikke en forutsetning for hvor man er på politisk skala, hva man tenker om holocaust, så dette virker som propaganda.

Lenke til kommentar

 

 

Ja, ok. Men hvorfor i alle dager er man høyre ekstrem fordi man ikke tror på holocaust? I den politiske testen her på forumet var det ikke en forutsetning for hvor man er på politisk skala, hva man tenker om holocaust, så dette virker som propaganda.

 

Ja Holocaust fornektelse kan ikke puttes på en politisk skala så dette blir tull.

Men selvsagt er det en trend at "Høyre Ekstremister", (LES: Nasjonalistiske Sosialister) Nekter Holocaust.

Lenke til kommentar

Utrolig hvordan ingen ser elefanten i stua:

 

Hallo - vi bruker ikke "fornekter" eller "benekter" sammen med et substantiv på det viset. Bortsett fra .... når det gjelder "Holocaust." "Holocaust" - det eneste (påståtte) folkemordet som ikke bare har sitt eget spesielle navn vi skriver med stor forbokstav, men også sitt eget spesielle tall (som er uforanderlig): 6 millioner.

 

Jeg er ingen benekter. Og ingen fornekter. Jeg er kun en person som sier at jeg tror ikke universet styres av en tomat på månen som heter Bingoboingo, at griser kan fly, eller at Hitler gasset 6 millioner jøder mens ingen så på.

 

Dere andre er medlemmer av Holocaust-religionen. Dere er troende. Dette er en religiøs ting: man tror på noe man aldri har fått sett beviser for.

Lenke til kommentar

Utrolig hvordan ingen ser elefanten i stua:

 

Hallo - vi bruker ikke "fornekter" eller "benekter" sammen med et substantiv på det viset. Bortsett fra .... når det gjelder "Holocaust." "Holocaust" - det eneste (påståtte) folkemordet som ikke bare har sitt eget spesielle navn vi skriver med stor forbokstav, men også sitt eget spesielle tall (som er uforanderlig): 6 millioner.

 

Jeg er ingen benekter. Og ingen fornekter. Jeg er kun en person som sier at jeg tror ikke universet styres av en tomat på månen som heter Bingoboingo, at griser kan fly, eller at Hitler gasset 6 millioner jøder mens ingen så på.

 

Dere andre er medlemmer av Holocaust-religionen. Dere er troende. Dette er en religiøs ting: man tror på noe man aldri har fått sett beviser for.

 

Vel hva med Holodomor? det brukes jo helt likt, noe jeg selvsagt ikke benekter heller.

Og jeg tror verken på en gud eller noe overnaturlig så "religiøs" blir veldig feil. Akkurat som Verken Kapitalisme, Sosialisme eller Kommunisme er en religion.

Lenke til kommentar

Det er ingenting rasistisk i å ha en personlig oppfatning av en historisk hendelse.

 

Jeg vet godt at Holocaust er en løgn. Men jeg hater ikke jøder av den grunn. Og/eller: jeg sier ikke at Holocaust er en løgn fordi jeg hater jøder. Holocaust er en løgn fordi det er så utrolig åpenbart.

 

...Interessant å se hvor ekstremt styrt dette forumet er av politisk korrekthet.

 

 

Vær så snill.. Politisk korrekte mennesker finnes overalt, men jeg vil ikke påstå at dette forumet er så fult av dem. Du har lest deg opp litt på internett og en del av kildene dine er amatører med eller uten sterke personlige motiver. I beste fall er du en ukvalifisert og muligens litt treg person som TROR Holocaust er en løgn.

 

Mer on-topic: det er helt klart en flåsete og sårende uttalelse, men å kalle han høyreekstrem er kanskje litt drøyt.

Endret av Dux ducis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

God aften godtfolk.

 

Jeg ser at mitt noe uheldige ordvalg i topic har bragt 'de som betviler holocaust' på banen igjen.

And history repeats.

Selv om dette ikke er direkte linket til topic, så spytter jeg inn my two cents:

 

Generelt sies det at det ble drept et sted mellom 2.5-3 mill jøder i arbeidsleire.

 

Yad Vashem har et fotoarkiv med dokumantasjon. Det finnes også dokumenter der for de som også liker tekst.

 

Her er litt info om Walter Heerdts Zyklon B.

 

Jeg ser at det ikke finnes tilstrekkelig gode beviser for 'holocaust' så linkene over er ment mest som kuriosa.

 

Om man vil ha litt variasjon i sin tvil kan man alltids velge andre temaer med manglende dokumentasjon.

 

Mine forslag:

 

-Napoleons eksistens.

-Dinosaurenes dominans i sin antatte epoke.

-Planeten Neptun er ubebodd.

 

 

Bonus OfTopic Link:

Pro nazistiske amerikanere former norsk 'narkotikalov' og livsgrunnlag. (Se pkt. 9)

 

Ha en fortreffelig Aften :)

 

*C

Endret av Cerwell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jasså Bob.

Fortsatt våken :)

 

Som jeg sa så er linkene mest ment som kuriosa.

Jeg tar dermed ikke på meg som oppgave å overbevise deg om noe som helst.

 

Det du derimot kan (om du ønsker),er å klikke på linkene, se gjennom bildene og eventuelt lese tekstene med referanser.

Om du deretter ønsker litt mere dybdeinfo så kan du skaffe deg kopier av originaldokumentene.

 

Jeg sier ikke at du da blir overbevist, men at du sannsynligvis har en lik eller større bevismengde en du klarer å oppdrive på mine tre alternative emner, samt at du kanskje ser saken fra 'den andre siden'.

 

For det record: Jeg har lest meg gjennom din side av saken.

Lenke til kommentar

Jasså Bob.

Fortsatt våken :)

 

Som jeg sa så er linkene mest ment som kuriosa.

Jeg tar dermed ikke på meg som oppgave å overbevise deg om noe som helst.

 

Det du derimot kan (om du ønsker),er å klikke på linkene, se gjennom bildene og eventuelt lese tekstene med referanser.

Om du deretter ønsker litt mere dybdeinfo så kan du skaffe deg kopier av originaldokumentene.

 

Tja. Noe sier meg at jeg har sett en del flere dokumenter ang. det såkalte Holocaust enn det du har. Fremdeles har jeg til gode å se et eneste dokument som sier noe om å utrydde millioner av jøder, gassing i gasskamre osv osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...