Gå til innhold

Høyreekstreme i AP..


Anbefalte innlegg

Om 50 år er det sikkert fullt lovlig å være en Congocaust-benekter, og de svarte i Afrika har fremdeles ikke noe de skulle ha sagt, så problemstillingen er uaktuell.

 

Vil du ha beviser, sa du? Tipper du kan finne mer beviser for Congocaust på én dag i Kongo enn folk har samlet i 65 år for jødenes holocaust som det påstås skjedde i andre verdenskrig. Så det er bare å dra ned og knipse bilder og telle hodeskaller om du er så opptatt av å dokumentere folkemord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Livlige disse trådene om holocaust om dagen. Syns det er bra jeg, og angående ytringsfrihet er det viktig å få lov til å diskutere dette fritt som man vil. Det er ingen grunn til å tro på noe av det vi blir servert av myndighetene via media og skolegang.

 

Jeg vet lite om Holocaust emnet, men når det er total mangel på ordentlige bevis for at det faktisk skjedde og det blir straffbart og være kritisk så burde det ringe en bjelle hos enhver oppegående person. Jeg har sett Band of Brothers og diverse Steven Spielberg filmer, men kunne ikke disse folkene som var syke og radmagre rett og slett bare være forsømt pga tyskerene holdt på å tape krigen? De hadde rett og slett ikke tid til å gi de mat og medisiner? Som sjef for en arbeidsleir ville du ikke akkurat sleppe dem løs heller, fordi det ville rammet deg selv ganske så hardt i fra høyere hold, lettere og bare holde dem der til de sulter ihjel og ser radmagre og fæle ut? Mange døde nok pga dette når krigen nærmet seg en slutt, men de ble vel ikke nødvendigvis gasset ihjel?

 

Ikke vet jeg, mye forferdelige ting som skjer i krig. Jødene var kanskje litt flinkere enn sigøynerene og de med downs syndrom til å dra nytte av det hele.

 

11. september 2001 er jo også en morsom sak, mye spennende teorier her.. Men igjen, total mangel på åpenhet i fra myndighetene gjør jo at folk tviler.. Er det tvil er det ugler i mosen og noen som ikke har rent mel i posen.

 

Og denne AP politikeren burde få mene akkurat hva han vil, men det er tydeligvis ikke lov om dette emnet.. Ytringsfriheten er selektiv den gitt :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Vil du ha beviser, sa du? Tipper du kan finne mer beviser for Congocaust på én dag i Kongo enn folk har samlet i 65 år for jødenes holocaust som det påstås skjedde i andre verdenskrig. Så det er bare å dra ned og knipse bilder og telle hodeskaller om du er så opptatt av å dokumentere folkemord.

 

Du "tipper"? Telle hodeskaller? Hva ville det bevist angående hvor mange, og hvem som sto bak? Tror du vi vil finne 6 millioner hodeskaller om 50 år?

 

Hvordan ville du gått frem for å bevise 6 millioner massakrerte Kongolesere og hvem som sto bak? Ikke vri deg unna nå.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Livlige disse trådene om holocaust om dagen. Syns det er bra jeg, og angående ytringsfrihet er det viktig å få lov til å diskutere dette fritt som man vil. Det er ingen grunn til å tro på noe av det vi blir servert av myndighetene via media og skolegang.

 

Right on, brother!

 

Brown_H_Rap.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det finnes nok likhauger

 

Ikke nødvendigvis om 50 år. Og hva beviser en likhaug?

Vel, man har i det minste lik man kan gjøre undersøkelser på i motsetning til dette påståtte holocaust hvor det eneste vi har er løgner om såpe, lampeskjermer og noen dusjhoder.

 

Ikke vri deg unna nå.

Oh the irony.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vil du ha beviser, sa du? Tipper du kan finne mer beviser for Congocaust på én dag i Kongo enn folk har samlet i 65 år for jødenes holocaust som det påstås skjedde i andre verdenskrig. Så det er bare å dra ned og knipse bilder og telle hodeskaller om du er så opptatt av å dokumentere folkemord.

 

Du "tipper"? Telle hodeskaller? Hva ville det bevist angående hvor mange, og hvem som sto bak? Tror du vi vil finne 6 millioner hodeskaller om 50 år?

 

Hvordan ville du gått frem for å bevise 6 millioner massakrerte Kongolesere og hvem som sto bak? Ikke vri deg unna nå.

 

Alle med en hjernecelle og en internettforbindelse vet at langt flere svarte i Sultistan har blitt massakrert det siste tiåret enn jøder som døde under krigen. Hvorfor benekter du dette? Hva tjener du på det?

 

Eh, jobber du faktisk for en spesiell jødisk interesse-organisasjon?

 

Eh, hvem/hva står bak folkemordet i Kongo?

 

Guns, Money and Cell Phones

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Alle med en hjernecelle og en internettforbindelse vet at langt flere svarte i Sultistan har blitt massakrert det siste tiåret enn jøder som døde under krigen. Hvorfor benekter du dette? Hva tjener du på det?

 

 

Du vrir deg unna. Det er et enkelt spørsmål. Hvordan ville du bevist Kongo-massakrenes millionomfang og hvem som sto bak til en benekter om 50 år? Med å si "alle med en hjernecelle og en internettforbindelse vet da det"? Er det slik du ville "bevist" det?

Lenke til kommentar

 

Alle med en hjernecelle og en internettforbindelse vet at langt flere svarte i Sultistan har blitt massakrert det siste tiåret enn jøder som døde under krigen. Hvorfor benekter du dette? Hva tjener du på det?

 

 

Du vrir deg unna. Det er et enkelt spørsmål. Hvordan ville du bevist Kongo-massakrenes millionomfang og hvem som sto bak til en benekter om 50 år? Med å si "alle med en hjernecelle og en internettforbindelse vet da det"? Er det slik du ville "bevist" det?

 

Hvorfor skulle jeg bevise noe? For å forsvare at jeg får milliarder av dollar inn på kontoen i sympatipenger og at jeg setter Kongo-benektere i fengsel?

 

Bidalaka: du spytter i ansiktet på alle som faktisk lider og er ofre for urett i verden. Mens du slikker føttene til de som skor seg på å undertrykke, voldta, korrumpere og utnytte andre.

 

Fremdeles på frifot - en av Bidalakas store helter:

kissinger.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvorfor skulle jeg bevise noe?

 

Fordi det er noen som ikke tror deg. De tror du lyger. De utfordrer deg til å bevise det.

 

Det er en hypotetisk situasjon, BelzeBob, men det er et interessant svar. Hvis du har et da.

 

Hvordan ville du gått frem for å bevise det?

Lenke til kommentar

 

Det er overhodet ikke interessant. Hvordan vil du bevise hvor mange pingviner som fins på sydpolen?

 

Du vet ikke hvordan du ville gått frem altså? Det er svaret ditt? Ingen forslag? Du vet ikke hvordan du ville bevist omfang og den skyldige part i en slik hendelse, 50 år frem i tiden?

 

Greit nok det. Du har jo da demonstrert at du er ute av stand til å sette opp enkle krav for en bevisbyrde når det gjelder en slik sak.

 

Der er vi fremme ved kjernen. Du kunne vist meg en gravhaug med 1000 lik i, og jeg kunne sagt, "ok, da mangler du 5 999 000." Du kunne vist meg flere gravhauger, og jeg kunne sagt "de døde av sykdom." Du kunne vist meg vitneforklaringer, og jeg kunne sagt "torturert til falsk tilståelse."

 

En stor komplisert historisk hendelse kan ikke slåes fast med ett enkelt bevis. Man gjør det gjennom en /konsensus/ av mange kjennere og eksperter, som vurderer /helheten/ i bevismaterialet. Man vil alltid kunne pirke her og der, og skrive nye detaljer og fikse på desimalene. Men det forandrer ikke det store bildet.

 

Om det kommer en eller annen person og hevder at "denne personen overdriver i sitt vitnesmål" eller "de kan umulig ha tatt livet av hverandre på en så ineffektiv måte", så vil det være knekkende likegyldig for sannheten og det helhetlige bildet når det gjelder det tragiske i Kongo.

 

Takk for demonstrasjonen av mitt poeng.

Endret av Bidalaka
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvorfor skulle jeg bevise noe?

 

Fordi det er noen som ikke tror deg. De tror du lyger. De utfordrer deg til å bevise det.

 

Det er en hypotetisk situasjon, BelzeBob, men det er et interessant svar. Hvis du har et da.

 

Hvordan ville du gått frem for å bevise det?

 

Dette er selvsagt litt spåmann av meg, men om 50 år så er det ingen som vil prøve å straffeforfølge noen som fornekter dette vi nå kaller for Congocaust. I motsetning til visse andre hendelser hvor dette er en realitet. Det er fullstendig åpenhet og derfor ingenting å bevise fordi det er klart at fornekterene har ingen rot i virkeligheten :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Dette er selvsagt litt spåmann av meg, men om 50 år så er det ingen som vil prøve å straffeforfølge noen som fornekter dette vi nå kaller for Congocaust. I motsetning til visse andre hendelser hvor dette er en realitet. Det er fullstendig åpenhet og derfor ingenting å bevise fordi det er klart at fornekterene har ingen rot i virkeligheten :)

 

Vi vet jo ingenting om hva som straffeforfølges om 50 år. Dessuten er det å bruke en ev. straffeforfølgelse som kriterium for at noe er sant ganske merkelig. Mener du at hvis de gjeldende land fjernet sine lover mot Holocaustfornektelse, så ville alt vært åpent og det ville vært klart at fornekterne har ingen rot i virkeligheten?

 

Det er ikke straffbart å benekte evolusjonsteorien, men det hindrer ikke BelzeBob i å gjøre det, og hyle høyt om "gi meg ett bevis, bare ett enkelt bevis.", selv om det er klart at benekterne ikke har noen rot i virkeligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er selvsagt litt spåmann av meg, men om 50 år så er det ingen som vil prøve å straffeforfølge noen som fornekter dette vi nå kaller for Congocaust. I motsetning til visse andre hendelser hvor dette er en realitet. Det er fullstendig åpenhet og derfor ingenting å bevise fordi det er klart at fornekterene har ingen rot i virkeligheten :)

 

Vi vet jo ingenting om hva som straffeforfølges om 50 år. Dessuten er det å bruke en ev. straffeforfølgelse som kriterium for at noe er sant ganske merkelig. Mener du at hvis de gjeldende land fjernet sine lover mot Holocaustfornektelse, så ville alt vært åpent og det ville vært klart at fornekterne har ingen rot i virkeligheten?

 

Det er ikke straffbart å benekte evolusjonsteorien, men det hindrer ikke BelzeBob i å gjøre det, og hyle høyt om "gi meg ett bevis, bare ett enkelt bevis.", selv om det er klart at benekterne ikke har noen rot i virkeligheten.

 

Det var mer ment som en illustrasjon, det er ikke forbudt å granske noe av det som skjer der. Og bevisene for evolusjonsteorien er ganske klar så det var et dårlig eksempel som viser at du ikke skjønner poenget mitt... Typisk nok.

 

Vi kan jo dra tilbake litt i kongos historie, si 1880 fram til 1908, se hva Leopold 2. utrettet der nede, kan ikke huske noen la noe lokk over det.

 

I rest my case!

Endret av Hyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det var mer ment som en illustrasjon, det er ikke forbudt å granske noe av det som skjer der. Og bevisene for evolusjonsteorien er ganske klar så det var et dårlig eksempel som viser at du ikke skjønner poenget mitt... Typisk nok.

 

 

Bevisene for Holocaust er også klare. Det er nettopp det som er poenget. Det er bevist langt utenfor en hver intelligent, rimelig tvil. Detaljene kan vi ta i en dertil egnet Holocausttråd når og om den kommer tilbake.

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

Jeg syns det er interessant at denne tråden ikke har en noenlunde objektiv tittel som f.eks "AP-politiker benekter Holocaust", men istedenfor heter "Høyreekstreme i AP.."

 

Tja, det mest korrekte hadde jo vært noe sånt som:

"Samisk rasist innvalgt på sametinget, ingen er overrasket"

eller

"Typisk sametingspolitiker fornekter holocaust"

 

Sametingspolitikerne generelt er jo utrolig rasistiske, de mener seg faktisk mer verdt enn nordmenn.

Men å kritisere de kan man jo ikke gjøre, alle har jo sett kautokeinoopprøret på dvd, så da vet vi jo at vi skylder samene ti trillioner unnskyldninger...

Vi er rett og slett fanget i et PK-helvete. Selv ikke når de fornekter holocaust har vi lov å påpeke at det er typisk samisk.

Endret av Ideal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...