Gå til innhold

Høyreekstreme i AP..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål til trådstatert.

 

Om høyreekstreme begynner å lage overskrifter som omhandler bortføring av aliens og den slags. Betyr det at alle som tror at de har blitt bortført av aliens, er høyreekstreme?

 

Om så ikke er tilfellet. Vet trådstarter hva det innebærer å være høyreekstrem og ønsker å forklare det for meg? For jeg vet åpenbart ikke hva det innebærer.

Lenke til kommentar

Om det er høyreekstremt å ikke tro på Holocaust-myten, ja da er jeg høyreekstrem.

 

Men løsningen på mitt sørgelige problem er ikke vanskelig: bare vis meg bevisene for at dette holocaustet med stor H skjedde og jeg skal slutte å tvile og ergo slutte med min grusomme høyreekstremitet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

@Tå:

 

Høyreekstremisme kan du lese om her.

 

"Høyreekstremisme er en form for politisk ekstremisme som vanligvis knyttes til den ytterliggående høyresiden i politikken eller til grupper som er nasjonalistiske og bruker vold for å oppnå sine mål."

 

Jeg gidder ikke å forsøke engang. Om du ikke klarer å innse at bruk av "høyreekstrem" i denne sammenhengen ikke henger på greip. Ja da vet ikke jeg.

 

9/11 = høyreekstrem

Klimafornekter = høyreekstrem

Åsatru = høyreekstrem

skinnhead = høyreesktrem (har flere slekninger uten hår, får vel holde meg unna dem)

Army boots = høyreekstrem

Tatovering = høyreekstrem

 

Tar du hintet?

Endret av Tå.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den korrekte definisjonen av ekstremist er vel en som ligger "ekstremt" langt utenfor det som er "mainstream." Det som er "normalt."

 

Altså: i dagens Norge er du ekstremist om du betviler 9/11-historien eller Holocaust. Eller er imot massiv innvandring.

 

I Saudi-Arabia er du ekstremist om du betviler den islamske lære, og i Kina er du ekstremist om du er med i Falun Gong. I Israel er du sikket ekstremist om du sympatiserer med araberne.

 

Så vi kan se at dette uttrykket "ekstremist" er relativt.

 

Den greieste definisjonen er vel at en ekstremist er en som går mot strømmen og derfor oppleves som en plageånd av lederne. Hyrdene som helst vil at alle små sauer finner sin plass i flokken og ikke hopper omkring for mye på egen hånd og lager problemer.

Lenke til kommentar

Den korrekte definisjonen av ekstremist er vel en som ligger "ekstremt" langt utenfor det som er "mainstream." Det som er "normalt."

 

Altså: i dagens Norge er du ekstremist om du betviler 9/11-historien eller Holocaust.

Nei, da er du fullstendig på jordet. Ikke ekstremist, du er kanskje sistnevnte også, men første er viktigst...

Lenke til kommentar

..Det var bare det som manglet.

Dagbladet

 

Har vel heller lite med AP å gjøre, og svært mye med sametinget å gjøre.

Sametinget er jo fullt av tungrasister, fordomsfulle folk som ønsker å gjøre nordmennene i Finnmark og Nord-Troms til underklasse.

Med AP's velsignelse får disse folkene herje fritt, og har jo allerede fått full råderett over vei, vann, kloakk, etc.

Alt av land gis bort til samenes kontroll, og nordmenn blir fordrevet.

 

Er ikke nordmenn like mye verdt som samer!?

 

Ikke for sosialistene, de har sett kautokeino-opprøret på dvd og nå skal de gjøre vei i vellinga, at 60~80 tusen nordmenn må lide for det driter de en lang marsj i.

Lenke til kommentar

@Tå:

Jeg kan se poenget ditt. En mer korrekt betegnelse vil kanskje være nazist.

 

Du tar åpenbart ikke poenget.

 

Men for å sette dette ennå litt mer i perspektiv. Vet du hvilket syn den Iranske presidenten har på dette området? Er han nazist?

 

Om noe så er "radikal" en mer passende beskrivelse.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt litt for mye tid og krefter på å overbevise en del holocaustfornektere om at holocaust faktisk skjedde i en nylig stengt diskusjon her på diskusjon.no ..

 

Men det er egentlig feil å si at det å fornekte holocaust er synonymt med ord som "rasist", "nazist" og "høyreekstrem". Vedkommende er en holocaustfornekter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Høyreekstremisme er en form for politisk ekstremisme som vanligvis knyttes til den ytterliggående høyresiden i politikken eller til grupper som er nasjonalistiske og bruker vold for å oppnå sine mål."

 

Jeg gidder ikke å forsøke engang. Om du ikke klarer å innse at bruk av "høyreekstrem" i denne sammenhengen ikke henger på greip. Ja da vet ikke jeg.

 

signerer denne så det holder.

 

Men en ting jeg lurte på her.

 

"Høyreekstremisme er en form for politisk ekstremisme som vanligvis knyttes til den ytterliggående høyresiden"

 

Om det er nasser man har i tankene her så er vel dette en politisk skivebom så det holder?

 

Sosialisme er sosialisme uavhengig om den er nasjonalt eller internasjonalt begrunnet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...