Gå til innhold

EL: Braga v Liverpool (Kamptråd)


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig av oss i dag. Noen kommentarer fra Kenny:

 

"If we play at Anfield like we did in the first half we've got no chance."

 

"The way we started the game the first 35 minutes - we were terrible.Second half we increased the tempo. But the first half was a poor effort. At 1-0 we've got a chance."

 

Han har helt rett. Dårlig og typisk EL-bortekamp av oss. Men synes Carroll var veldig positiv når han kom inn. Vi skal ta disse på Anfield om en uke. Jeg skal være på The Kop og synge for full hals og forhåpentligvis se Carroll fra start for første gang. Satser på at resten av bilettene går nå også i løpet av uka, klarte å fylle mot Sparta og håper vi gjør det nå også.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Ikke rart om Pacheco har mista litt motivasjon når han aldri blir satt pris på.

 

Det jeg misliker med Kenny er at han er så jævlig opptatt med å spille Scousere, føler at local lads fort kan presse ut andre store talent fordi de er fra byen. Spearing har jo alltid vært piss og bidrar aldri med noe. Bare å hive i søpla.

Lenke til kommentar

Ikke lett å si så mye om Pacheco nå synes jeg. Har hatt stor tro på han, og ønsket å se han mer innvolvert, men er jo betenkelig at han nå sliter med tillit under en 3. manager. Kan jo hvertfall begynne å lure på om han ikke imponerer så veldig på trening osv.

Lenke til kommentar

Både Benitez og Roy brukte Spearing, ikke noe nytt konsept som har kommet med Kenny.

 

Foruten Spearing, hvilke local lads mener du? Gerrard og Carra?

Riktig det, men ikke i like stor grad. Spearing er jo i omtrent hver kamptropp for tiden.

 

Kanskje tidlig å si enda, men føler Kenny kan prioritere litt for mye engelsk. Men ser gjerne Carra som backup videre jeg, føler han kan bidra på treninger og utenfor banen mer enn han kan på banen for øyeblikket. Hadde vært spennende å få sett Wilson i tospann med Agger i midtforsvaret der han hører hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...