Gå til innhold

EL: Braga v Liverpool (Kamptråd)


Varmo

Anbefalte innlegg

Jeg tror 4-4-2 blir formasjonen vår resten av året og neste år om Kenny fortsatt er manager (noe han burde være ofc).

 

Reina

Johnson/Kelly - Agger - Cahill? - Jose Enrique?

Young? - Gerrard - Meireles - N'Zogbia?

Suarez - Carroll

Jeg liker det. Vi burde nesten få til å hente inn to vinger, en venstreback, en midtstopper og helst også en back-up-spiss i løpet av sommeren om vi skal være med blant topp 4. Vi trenger sårt kvalitet i disse lagdelene, og da vil vi også få mer styrke på benken. Mot bedre lag kan vi rullere litt, f.eks flytte Suarez ned på en av kantene og sette inn Lucas så vi får den vante midtbanen i en slags 4-1-4-1-formasjon.

 

Jeg hater egentlig å spekulere i spillere siden vi aldri vet hva klubben går etter, men jeg håper virkelig på et godt vindu der vi får inn kvalitet i flere lagdeler uten at vi selger bort greie back-up-spillere i stallen. Spent på sommeren.

Personlig så ville jeg ha tatt ut Gerrard og sotte inn Lucas. For jeg mener at Gerrard sine dager helt på top, mest sannsynlig er talte :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kødder du? Om Stevie bare blir kvitt skadene og passer på seg selv kommer han i god gammeldags form igjen, og vil være fast innventar på midtbanen vår i noen år til minst.

 

@Hewitt: Ja, det er mest å spekulere, men utifra hva vi har vært linket til nå og spesielt i Januar så er det laget der meget relevant om jeg skal si det selv.

 

- Cahill; var vist både vi og Arsenal og forhørte oss om i Januar. Tror ikke han er Boltonspiller etter sommeren.

- Jose Enrique; skal selv ha sagt at han ikke er fremmed for å dra til Liverpool før neste sesong. Milan skal også være ute etter ham.

- Adam; lagt inn ett par bud på mannen og ser på det som sannsynlig at Kenny vil prøve seg igjen til sommeren.

- Young/N'Zogbia; vi skal visstnok ha vært nære begge to i Januar og det ryktes at Kenny har veldig lyst på førstnevnte spesielt. Thompson sa forøvrig at vi burde hente disse to og Cahill i sommer når han var i PL studioet i helga.

Lenke til kommentar

- Jose Enrique; skal selv ha sagt at han ikke er fremmed for å dra til Liverpool før neste sesong. Milan skal også være ute etter ham.

 

Bare for å få det på det rene, han har aldri sagt det. Men, han har sagt at han ikke vil signere ny kontrakt med Newcastle før klubben er sikret, selv om jeg personlig tror han forsvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...