Gå til innhold

Den store Crysis 2 PC diskusjons tråden


Anbefalte innlegg

Da har jeg funnet ut dette: Skal aldri spille et eneste Call Of Duty spill da singelplayeren i de spillene blir most av Crysis sine singelplayere. Crysis 2 har 15x bedre grafikk en COD i tillegg til alt det andre som skjer!

 

Viss Cod skal få meg tilbake så må en ny vri skje, bedre grafikk og forandring i gameplayet og tempoet.

 

Crysis 2 er et fantastisk spill til nå, nyter singelplayeren så det gynger etter!!

Endret av iToMaN
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et veldig irrterende problem: Hver gang jeg går inn på multiplayer, og går inn på en server, går det opp til 10 sek før jeg blir disconnected og da mister alle i huset nettet i flere minutter...

Tror det kan vere Mimer ruteren som er litt ødelagt, men er det noen andre som har lignende problemer?

Lenke til kommentar

Har et veldig irrterende problem: Hver gang jeg går inn på multiplayer, og går inn på en server, går det opp til 10 sek før jeg blir disconnected og da mister alle i huset nettet i flere minutter...

Tror det kan vere Mimer ruteren som er litt ødelagt, men er det noen andre som har lignende problemer?

 

Ikke noe jeg har opplevd, men kan være noe port trøbbel, readme filen til spillet har litt info angående porter som burde åpnes. Den finner du i mappa til Crysis 2, i support mappen.

Lenke til kommentar

Bør man ha spilt enern først? Husker Crysis ble omtalt som en "techdemo", så fikk aldri særlig lyst til å spille. Pluss at pc'en var i svakeste laget da.

 

Edit: Og hva er det for slags stygg rap som kommer med trailern? Please... ikke si at det er den samme musikken i spillet også?

 

Om du spiller 1enern først eller etterpå spiller svært liten rolle, anbefaler deg uannsett å spille igjennom det, et fantastisk spill. De som stort sett slenger dritt om første Crysis har omtrent like stor troverdighet til de som slenger dritt om Ringenes Herre triologien.

 

Jeg tror faktisk iToMaN(om det ikke var en annen iToMaN) var en av dem før, men han ser ut til å være frelst nå ihvertfall :roll:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

En fantastisk detalj i Crysis 2 er at dersom du lader nytt magasin før du er tom for kuler, går det fortere å lade om og du får beholde kula i kammeret! Har begynt å mislike spill der dette ikke er tilfellet.

 

Var det sånn i de forrige Crysis spillene også?

 

Tror det var likt i de forrige også, med unntak av at du ikke fikk beholde den i kammeret.

Lenke til kommentar

Hørte fra en kamerat at DX11 patchen kommer i morgen

 

Hvor fikk han det fra?

 

Gått mye rykter om det, starta vel med en artikkel fra en tysk websiden igår eller noe rart, og en twitter meldign idag, dog er vel ikke 100% bekrefta, men virker som en del mener det er sant.

http://translate.google.com/translate?langpair=auto|en&u=http%3A%2F%2Fwww.pcgames.de%2FCrysis-2-PC-213107%2FNews%2FCrysis-2-Patch-DX11-Update-mit-erweitertem-Grafikmenue-soll-morgen-kommen-817619%2F

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1812175

 

Er det bar ehos meg MyCrysis.com er bugga til helvette? Får ikke logga in, vær gang jeg logger inn blir jeg bar elogga ut og får faen ikke sjekka usernamet mitt så jeg får spillt online :realmad:

 

Ikke vært borti det, men prøv å slett cookies o.l og se om det hjelper noe, evt. test med en annen browser.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Bør man ha spilt enern først? Husker Crysis ble omtalt som en "techdemo", så fikk aldri særlig lyst til å spille. Pluss at pc'en var i svakeste laget da.

 

Edit: Og hva er det for slags stygg rap som kommer med trailern? Please... ikke si at det er den samme musikken i spillet også?

 

Om du spiller 1enern først eller etterpå spiller svært liten rolle, anbefaler deg uannsett å spille igjennom det, et fantastisk spill. De som stort sett slenger dritt om første Crysis har omtrent like stor troverdighet til de som slenger dritt om Ringenes Herre triologien.

 

Jeg tror faktisk iToMaN(om det ikke var en annen iToMaN) var en av dem før, men han ser ut til å være frelst nå ihvertfall :roll:

 

Kalte meg Toman85 før viss det høres kjent ut :roll:

Crysis 2 er ment for PC i mine øyner, er ingen tvil i det hele tatt! Kjører spillet på min 46" og ser sykt ut. Og det gjør også de gamle Crysis spillene, dere skulle bare sett :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pre-Ordera fra steam og finner ikke sandbox installern!? Help please.

 

Finnes dessverre ikke noe sandbox til Crysis 2 enda.

Ehhh.. Jo

 

Ehhh.. Nei.

så det er bare mange som har fått det fra gud da eller?

 

De som sier de har Sandbox til Crysis 2 driver enten å tuller eller så har de muligens fått den fra leaked builden av Crysis 2 som folk fikk tak i for en stund tilbake. Men med release utgaven av Crysis 2 så følger det ikke med noe Sandbox editor.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hmm, elsket 1'ern, og da selvsagt mye pga grafikken.

 

Crysis 2 hadde jeg ikke så store forventninger til, og håpet egentlig bare på noen små forbedringer av grafikken fra forgjengeren.

 

 

 

Uansett, så synes jeg i hvertfall det demoen viser ser dårligere ut enn hva vi så på 1'ern. Jeg finner heller ikke noe som er bedre, bortsett fra maskinvarekravet.

 

1. De har fjernet flere lysbrytnings-effekter når du er under vann.

 

2. Selve vannet ser dårligere ut, mindre dynamisk, og det er dårlgiere splash effekter i det. Detaljene på havbunnen er også langt færre.

 

3. Teksturene. Akkurat her er det tydelig at konsollene har hatt en del å si, da konsoller sliter med alt for lite minne, og takler ikke store høyoppløste teksturer særlig bra. Uansett, teksturene er uskarpe, og shader/bumpmaps-effektene på teksturene er ikke til stede nesten.

 

4. Nå har jeg ikke prøvd demoen så mye, men virker ikke som om det er mye igjen av fysikken. Du kan ikke skyte palmer eller trær overende, og objekter som har en masse er drastisk redusert.

 

Du kan heller ikke velge grafikknivå mer eller mindre. (forskjellen er svært liten både ytelsemessig og utseendemessig) noe som er veldig typisk konsollspill som ikke trenger denne funksjonen.

 

 

 

 

Det kan hende det hjelper litt med en DX11 patch, men tviler på at vi får se de store forbedringene. (nettopp dette ser vi relativt ofte fra porter) Alt alt, så blir det bare en vanlig port fra et konsollspill som ser veldig bra ut.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...