roffenn Skrevet 28. februar 2011 Skrevet 28. februar 2011 Har en bærbar som jeg har/vil ha koblet opp med nettkabel. Men når jeg bruker kabelen får jeg samme styrke(2prikker) som med trådløs! Noen som kan gi meg noen tips?
Mr. A Skrevet 28. februar 2011 Skrevet 28. februar 2011 Det skal ikke vises styrke på signalet når du bruker kabel. Er du sikker på at du er koblet til med kabelen ?
sveibuen Skrevet 28. februar 2011 Skrevet 28. februar 2011 Du har nok ikke slått av det trådløse nettverkskortet. Slå det av å du får brukt kabelen
roffenn Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Skrevet 28. februar 2011 Du har nok ikke slått av det trådløse nettverkskortet. Slå det av å du får brukt kabelen Det skal jeg prøve
Andreassen96 Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 du får 2 i styrke med det trådløse, kabelen har du full styrke med uansett, så lenge du har aktivert nettverkskortet
Bjonski Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 du får 2 i styrke med det trådløse, kabelen har du full styrke med uansett, så lenge du har aktivert nettverkskortet Må deaktivere trådløst før du kan ta i bruk kabel Bærbare datamaskiner er litt dumme som ikke foretrekker kabel foran trådløs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå