Gå til innhold

Kamptråd. Wigan vs. Manchester United. 26. 02.11


The Hoff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahah, dette forumet har blitt så latterlig. Hadde likt å se Utd uten Rooney whatsoever. Morsomt at dere er så sikre på Berba - Chicha, for det hadde gått jævlig bra in the long run! :thumbup: Håper nesten vi får se det noen måneder i strekk hvis Rooney blir skadet eller noe. så kan dere se hvordan det går til helvete etterhvert. Jesus, snakk om den beste spilleren vi har og ihvertfall den smarteste i oppbygningsspillet offensivt; men who needs him.

 

Få av deg brillene gutt, Rooney har vært en av de aller dårligste denne sesongen. Vet at han er Gud for deg, men faen da, må da være mulig å ha en smule gangsyn. Rooney ER god når han ikke er å rævva form, men det har han dessverre vært i snart et år nå, med noen unntak selvfølgelig.

 

Husker hvordan du omtalte Berba i fjor, vel, Rooney har hatt en sesong som har vært ti ganger så dårlig. Men han fikk jo mål og assist i går, så ... BRA KAMP!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

TC, har du inntatt noe gress eller alkohol den siste dagen?

Hvordan kan du mene det du sier? Rooney har hatt en forferdelig sesong, og det er ikke vits å prøve å si noe annet. Han mangler mye enda for å komme tilbake i den formen han var og han har heller ikke den "gutsen" han hadde i fjor. Han virker også ofte frustrert, ihvertfall det jeg har sett de siste 3 kampene.

 

Rooney er forsatt flink til å bidra med det oppbyggende spillet og han løper utrolig mye til tross for hans elendige form pdd. Innenfor boksen og pasningsspillet hans er jo like elendig som en 6-åring som nettopp har begynt å trene fotball. Han har sjelden riktig adresse på pasningene sine på rad og selv om han har blitt plassert på kanten har han heller ikke briljert der.

Jeg savner Rooney fra fjorårets sesong, da kunne du lukte mål fra han når han hadde ballen innenfor 16-meteren.

 

Få av deg brillene og innse at pdd. så er Chicha-Berbatov et mye bedre spisspar.

 

 

Her kan du også lese selv hva Rooney mener om han sin sesong TC.

http://united.no/united/nyheter/nyheter/min_verste_sesong

Lenke til kommentar

Rooney har vært fæl og er den aller største skuffelsen denne sesongen, men likevel har han i PL 6 mål og nest flest assist med 11, ironisk nok delt andreplass med en annen bøtte for året, nemlig Arshavin.

 

Jeg tror ikke vi får se det beste av Wayne før han får starte på blanke ark igjen, dvs fra starten av neste sesong.

Lenke til kommentar

Rooney har ikke vært dårlig totalt sett i år. Han ser ofte stusselig ut, og har gjort for mye feil. Men han er ikke langt unna å ha et målpoeng per kamp, og har fått uproporsjonalt mye kritikk for spillet sitt i år. Delvis pga. transfer/kontrakttullet og delvis på grunn av monstersesongen i fjor.

Lenke til kommentar

Rooney har ikke vært dårlig totalt sett i år. Han ser ofte stusselig ut, og har gjort for mye feil. Men han er ikke langt unna å ha et målpoeng per kamp, og har fått uproporsjonalt mye kritikk for spillet sitt i år. Delvis pga. transfer/kontrakttullet og delvis på grunn av monstersesongen i fjor.

 

Gidder ikke svare fordi this is the fuckin point. Hadde likt å se Utd oå TOPPEN av PL tabellen i år uten Rooney. Haha, vi hadde vært på akkurat samme plass som Chelsea, book the fuck outta it. Elsker at det er så populært å hate Rooney nå, hadde faktisk ikke hatt noe imot laget uten Rooney en stund nå sånn at dere hadde sett forskjellen på resultatene våre uten ham. Smartasses.

 

Og nei Chuck: Berba - Chicha uten en Rooney som erstatter somewhere hadde vært drittdårlig fast, dritt-drittdårlig.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Rooney har ikke vært dårlig totalt sett i år. Han ser ofte stusselig ut, og har gjort for mye feil. Men han er ikke langt unna å ha et målpoeng per kamp, og har fått uproporsjonalt mye kritikk for spillet sitt i år. Delvis pga. transfer/kontrakttullet og delvis på grunn av monstersesongen i fjor.

 

Gidder ikke svare fordi this is the fuckin point. Hadde likt å se Utd oå TOPPEN av PL tabellen i år uten Rooney. Haha, vi hadde vært på akkurat samme plass som Chelsea, book the fuck outta it. Elsker at det er så populært å hate Rooney nå, hadde faktisk ikke hatt noe imot laget uten Rooney en stund nå sånn at dere hadde sett forskjellen på resultatene våre uten ham. Smartasses.

 

Og nei Chuck: Berba - Chicha uten en Rooney som erstatter somewhere hadde vært drittdårlig fast, dritt-drittdårlig.

 

Hva synes du om de tre siste kampene til Rooney? Helt ærlig?

Lenke til kommentar

 

 

Gidder ikke svare fordi this is the fuckin point. Hadde likt å se Utd oå TOPPEN av PL tabellen i år uten Rooney. Haha, vi hadde vært på akkurat samme plass som Chelsea, book the fuck outta it. Elsker at det er så populært å hate Rooney nå, hadde faktisk ikke hatt noe imot laget uten Rooney en stund nå sånn at dere hadde sett forskjellen på resultatene våre uten ham. Smartasses.

 

Og nei Chuck: Berba - Chicha uten en Rooney som erstatter somewhere hadde vært drittdårlig fast, dritt-drittdårlig.

 

Mange store ord beviser ikke "poenget" ditt noe mer (eller mindre). Det er da faen meg ikke så forbanna vanskelig å se at Rooney sliter for tiden, og om du hadde øynene åpne spec i kampen igår så ser du tydelig at gutten er betydelig mer frustrert over ting han gjør (eller prøver å gjøre men ikke får til) Utallige forsøk på pasninger som enten går fort kort/langt eller RETT i motspiller.

 

Albuen som han planter i trynet på stakkaren i starten av kampen beviser bare for meg hvor han enda ligger mentalt, og så også eksempler der han prøver å drible eller ta ned ballen for så å miste den, blir forbanna og beine etter motspiller som snappet ballen med mord i blikket. Var spec en gang igår at eg var redd han skulle ryke på en utvisning (bortsett fra albuen), da han mistet ballen og ga full gass etter motspilleren og du kunne se at han var ute etter å takle, heldigvis så tok han ikke igjen hverken spilleren eller ballen.

 

Eg elsker Rooney like mye som før, men det må da for "fuckin book it sake" gå ann å ha såpass selvinnsikt at en kan innrømme ar Rooney ikke spiller i nærheten av det han er god for. Betyr ikke at du dolker vennen din i ryggen når du mener at prestasjonene hans i det siste ikke har vært bra.

 

Joda,fikk ett mål igår som dog var ferdigscoret takket være Berba og Gibson og såklart nydelig mål mot Shitty for all del, men alt fikser seg ikke av den grunn. alle maser om at "ja, nå har han scoret ett spillemål så nå er han tilbake der han skal være" men sannheten er at alle som faktisk tror at alt ordner seg med det, tror feil. Rett å slett. :)

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Rooney har ikke vært dårlig totalt sett i år. Han ser ofte stusselig ut, og har gjort for mye feil. Men han er ikke langt unna å ha et målpoeng per kamp, og har fått uproporsjonalt mye kritikk for spillet sitt i år. Delvis pga. transfer/kontrakttullet og delvis på grunn av monstersesongen i fjor.

 

Gidder ikke svare fordi this is the fuckin point. Hadde likt å se Utd oå TOPPEN av PL tabellen i år uten Rooney. Haha, vi hadde vært på akkurat samme plass som Chelsea, book the fuck outta it. Elsker at det er så populært å hate Rooney nå, hadde faktisk ikke hatt noe imot laget uten Rooney en stund nå sånn at dere hadde sett forskjellen på resultatene våre uten ham. Smartasses.

 

Og nei Chuck: Berba - Chicha uten en Rooney som erstatter somewhere hadde vært drittdårlig fast, dritt-drittdårlig.

 

Hva synes du om de tre siste kampene til Rooney? Helt ærlig?

 

Rooney var vel involvert i 3 mål. Det i seg selv er bra. Og ingen mål er ferdigscåret. Man må se situasjonen oppstå og være på plass

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

 

 

Gidder ikke svare fordi this is the fuckin point. Hadde likt å se Utd oå TOPPEN av PL tabellen i år uten Rooney. Haha, vi hadde vært på akkurat samme plass som Chelsea, book the fuck outta it. Elsker at det er så populært å hate Rooney nå, hadde faktisk ikke hatt noe imot laget uten Rooney en stund nå sånn at dere hadde sett forskjellen på resultatene våre uten ham. Smartasses.

 

Og nei Chuck: Berba - Chicha uten en Rooney som erstatter somewhere hadde vært drittdårlig fast, dritt-drittdårlig.

 

Mange store ord beviser ikke "poenget" ditt noe mer (eller mindre). Det er da faen meg ikke så forbanna vanskelig å se at Rooney sliter for tiden, og om du hadde øynene åpne spec i kampen igår så ser du tydelig at gutten er betydelig mer frustrert over ting han gjør (eller prøver å gjøre men ikke får til) Utallige forsøk på pasninger som enten går fort kort/langt eller RETT i motspiller.

 

Albuen som han planter i trynet på stakkaren i starten av kampen beviser bare for meg hvor han enda ligger mentalt, og så også eksempler der han prøver å drible eller ta ned ballen for så å miste den, blir forbanna og beine etter motspiller som snappet ballen med mord i blikket. Var spec en gang igår at eg var redd han skulle ryke på en utvisning (bortsett fra albuen), da han mistet ballen og ga full gass etter motspilleren og du kunne se at han var ute etter å takle, heldigvis så tok han ikke igjen hverken spilleren eller ballen.

 

Eg elsker Rooney like mye som før, men det må da for "fuckin book it sake" gå ann å ha såpass selvinnsikt at en kan innrømme ar Rooney ikke spiller i nærheten av det han er god for. Betyr ikke at du dolker vennen din i ryggen når du mener at prestasjonene hans i det siste ikke har vært bra.

 

Joda,fikk ett mål igår som dog var ferdigscoret takket være Berba og Gibson og såklart nydelig mål mot Shitty for all del, men alt fikser seg ikke av den grunn. alle maser om at "ja, nå har han scoret ett spillemål så nå er han tilbake der han skal være" men sannheten er at alle som faktisk tror at alt ordner seg med det, tror feil. Rett å slett. :)

Jeg er ute etter å provosere, men virkelig? Har du virkelig så dårlig hukommelse?

Lenke til kommentar

Rooney var vel banens dårligste mot City før han scorer. Mot Wigan var han bedre, men burde vært utvist etter 10 minutt.

 

Rooney har enkelte kamper hvor han har mottak bare Azar Karadas kan matche. Alle pasninger treffer foten hans som om den er laget av betong, og spretter 3-4 meter unna.

 

Om Nani hadde vært flinkere til å ta "rette" avgjørelser, ville vi ligget på samme plass uten Rooney også - tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...