Gå til innhold

First Price egg borte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett ikke noe billigere enn Solvinge egg på rema 1000. 12 egg koster 19.90 der. First price eggene koster 29.90 for 18 så prisen blir den samme. 10kr per 6 egg.

 

First Price er forresten jevnt over litt dyrere og dårligere enn Rema's merker. Tror ikke så mange er klar over det, sikkert fordi rema bruker flere merkenavn på billigvarene sine. Landlord, Solvinge, Nordfjord, Gode hav og kanskje et par til jeg ikke kommer på i farten.

 

First price wienerpølser f.eks, dyrere og smaker MYE dårligere enn Remas's Nordfjord pølser.

Lenke til kommentar

Grunnen til at du ikke finner First Price-egg, er pga Meny skal begynne å kun ha egg fra frittgående høner :)

 

Da håper jeg inderlig den forferdelige snobbekjeden taper masse kunder. Egg er noe alle kjøper og hvis de litt prisbevisste av oss blir tvunget til å kjøpe dobbelt så dyre egg så tror og håper jeg mange finner seg en annen butikk.

 

Se der da. Det var en forklaring. Der forsvant en kunde. :)

 

Sånn skal det låte.

Lenke til kommentar

Ok, knøttsmå, forholdsvis smakløse egg.

 

Uansett, poenget er, folk som handler på Meny tenker gjerne mindre på prisen og mer på kvalitet/smak enn de som handler alt på Bunnpris og Nille. For all del, fint at de har et billig alternativ liggende for studenter og uteliggere, men den største kundegruppen blir ikke nevneverdig påvirket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Meny er en kvalitetsbutikk. Ja, de har kanskje litt dyrere varer. Men man får det man betaler for. Det er bra kvalitet der, og de sender tilbake ferske varer som ikke er gode nok. Service er dem kjent for, og jeg ville heller gått innom en butikk med litt dyrere varer og hyggelige ansatte, enn å handle i en kald butikk med milevis lange køer og ansatte som ikke bryr seg om kundene i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...