Gå til innhold

Til deg som bryr seg om sannheten ( muslimiske koranen )


Anbefalte innlegg

Det er du som ikke har respekt for menneskerettigheter, og utover din egen perverse religion så har også du null respekt for religioner!

Ja og du trodde at du skulle få slippe med det uten at jeg for lov til å utrykke meg om min egen sannhet?

Det er du som ikke har respekt for menneskerettigheter

Jeg har respekt for menneskerettigheter & det kan du ikke motbevise for du kjenner ikke meg en gang!

og utover din egen perverse religion så har også du null respekt for religioner!

Da er du ute å kjører , det er ikke jeg som sitter her hele tiden å banner muslimer hver eneste dag.

Jeg har plikt til å respektere andres relegioner samtidig som jeg har rett til å forsvare mitt eget relegion fra løgn som sånne som deg med lite respekt sprer rundt til folk.

 

Jeg ville bare bekrefte om du støtter Wafa sultan? Du har ikke svart meg der ennå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Videre sier koranen om vantro, i sura 8:55,

"Surely the vilest of animals in Allah's sight are those who disbelieve"

feil henvisning i kilde DVS. topic i verset handler om et annet tema & tidspunkt.

Kan du utdype?

 

Redigert: Dersom du står for det du sier her trenger en ikke kjenne deg.

Endret av Bozzeye
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er du som ikke har respekt for menneskerettigheter, og utover din egen perverse religion så har også du null respekt for religioner!

Ja og du trodde at du skulle få slippe med det uten at jeg for lov til å utrykke meg om min egen sannhet?

 

Er en subjektiv sannhet en sannhet?

 

Blir ikke dette bare en dogme pr def?

 

edit: hahaha, fantastisk mye bedre trådtittel om du erstatter sannhet med dogme..

Endret av soulless
Lenke til kommentar

For deg men ikke for meg?

For deg, men ikke for biologer, historikere, geologer, utdanningsinstitusjoner og universiteter.

påstand

Det er et faktum at koranen motsier vitenskapen svært så grundig.

Hvor henter du dette fra? det er omvendt. Koranen og Biblen som fins nå er ikke det samma.

 

Koranen sier at jorden ble laget eller skapt på seks dager. Dette går i mot Geologer og astronomer. tror eg.

Det er sant dem ble skapt i 6 dager

Ta en titt på noen tegn angående fremtid:

http://www.youtube.com/watch?v=kWYWJyfKM2s&feature=player_embedded

Utstøttere av Jødedommen i oldtidens arabia var blant dem som skrev ned Koranen. Peace2, du er så overbevist for at Koranen er Gudsbok alene. Holder det ikke for deg? Hvorfor har du et såpass trang for å dytte det ned på andre mennesker og spesielt Ateister?! :hrm:

Koranen er ikke Guds bok alene , jeg tror på alle Guds sendte bøker. den eneste som eksisterer idag er Koranen. Koranen & orginale Bibel er 100% i samsvar med hverandre. Biblen per dato er ikke orginal.

dytte det ned på andre mennesker og spesielt Ateister?!

Det er egentlig ikke det som er handlingen min. Jeg forsvarer kun der dem prøver å spre egne påstander om islam. om man er kort inn på føles det kanksje som jeg prøver å dytte det inn på andre...

 

Jeg synes også at det er fint at de som ikke vet får lov til å vite noe så de bestemmer seg selv uten å bli Hjernevasket med feil info.

Vi skal alle dø , ingen her kan motbevise det.

Snikislamisering? :ph34r: Nei da, hehe. Hvis Koranen er den eneste eksisterende boken av den allmektige Gud, da står den alene. Flere vers og kapiteler i bibelen har kanskje blitt visket vekk og strødd på nye av religiøse for sin egen interesse. Ingenting som heter den originale bibelen i Islam heller, men skriftene (åpenbaringer)som profetene mutlig åpenbarte for jødene. Og når det gjelder å få folk på forumet til å forstå Koranens virkelige budskap så synes jeg du gjør en like dårlig jobb som de fleste muslimer. Koranen er full av symbolikk og mye som er skrevet i den oppfodrer muslimene om hvordan de skal leve sitt liv som en muslim og takle utfodringene rundt seg for den tiden! Jeg tror nok ikke de fleste ikke- troende på dette forumet er dumme nok til å la seg hjernevaske av upålitelige kilder om Islam av religiøsfiendlige mennesker. Jeg er en ateister og har en vennlig innstilling til Islam, og samtidig finner jeg vers i boken som er veldig voldelige i seg. Skal det komme som en overraskelse for meg? Nei, jeg ventet ikke annet fra en 1400 år GAMMEL bok! :glare:

Lenke til kommentar

Peace2, var ikke Abraham den første muslimen?

Jeg er av den oppfattelsen, noe som underbygges av koranen:

http://quran.com/6/161

 

 

Jeg ser at jeg formulerte meg litt upresist.

Muslimer mener at alle profetene var muslimer, men at budskapet deres ble forrandret av mennesker. Derfor er Bibelen og Toraen upålitelig. Dere sier direkte at kristendommen og jødedommen er falske religioner, og at islam er den eneste riktige.

 

Islam skiller seg ut på denne måten, fordi den omtaler andre religioner på en helt konkret måte, og dikterer måten medlemmer av disse religionene skal behandles, ref sura 9:5, 9:29 etc.

 

Det jeg mente når jeg sa at islam bygget videre på jødedommen, var at muslimer ser en kontinuerlig linje med muslimske profeter helt tilbake til Abraham, stemmer ikke det?

Det var det jeg forsøkte å formidle. Sett med ikke-muslimske øyne så kan man si at jødedommen kom først, så kom de kristne, og til sist kom muslimene - og hevdet at alle hadde vært muslimer hele tiden.

 

Fun Fact: På grunn av det jeg skrev over, så bruker ikke muslimer betegnelsen "konvertere" når noen blir muslimer. De kaller det "revertere". Verdt å tenke på mens du spiser et eple.

Endret av Huggslangen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er du som ikke har respekt for menneskerettigheter, og utover din egen perverse religion så har også du null respekt for religioner!

Ja og du trodde at du skulle få slippe med det uten at jeg for lov til å utrykke meg om min egen sannhet?

 

oic.jpg

 

Dette er alle medlemslandene i OIC - Organization of the Islamic Conference.

Denne organisasjonen teller 57 medlemstater (inkludert Palestina), og INGEN av disse statene anerkjenner FNs universelle menneskerettigheter. Hvis du henviser til CDHRI, som er muslimenes strippede versjon av menneskerettighetene, som er tilrettelagt for å ikke komme i konflikt med shari'a - islamsk lov, så snakker vi ikke lenger om "menneskerettigheter", men et politisk spill for manesjen. Når dette er et fellestrekk for ALLE verdens muslimske stater så er det nærliggende å tro at du, som muslim, vil ha de samme holdningene til tema. Hvis det er slik at du respekterer FNs universelle menneskerettigheter og forkaster CDHRI så må du fortelle oss det. Isåfall skal jeg be deg om unskyldning.

 

Det er du som ikke har respekt for menneskerettigheter

Jeg har respekt for menneskerettigheter & det kan du ikke motbevise for du kjenner ikke meg en gang!

 

Dette har du egentlig rett i. Jeg ser det. Se svaret mitt over.

 

og utover din egen perverse religion så har også du null respekt for religioner!

Da er du ute å kjører , det er ikke jeg som sitter her hele tiden å banner muslimer hver eneste dag.

Jeg har plikt til å respektere andres relegioner samtidig som jeg har rett til å forsvare mitt eget relegion fra løgn som sånne som deg med lite respekt sprer rundt til folk.

 

Jeg ville bare bekrefte om du støtter Wafa sultan? Du har ikke svart meg der ennå...

 

Min respekt for religioner er diktert av hvor primitiv og skadelig de er. Noen religioner er jeg helt nøytral til, mens andre fremkaller kvalme. Du har kun respekt for din egen religion, når du kan sitte her dag etter dag og hevde at alle profetene siden Abraham har vært muslimer og at alle religioner utenom Islam derfor er falske religioner. Det er direkte respektløst. Dine egne handlinger på forumet har gjort deg fortjent til denne tiltalen, og det har ingenting med min manglende respekt for deg å gjøre. Det er en enkel observasjon.

 

Anngående Wafa Sultan så har jeg ikke dyp kjennskap til hennes historie og uttalelser. Jeg vil derfor ikke si at jeg støtter henne eller ikke. Det jeg vil si er at jeg støtter henne i uttalelsene hun ytrer i filmen jeg linket til. 100%

Endret av Huggslangen
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Islam er en døds kult som jeg tipper på at vi bringe oss en MASSE faanskap, drap og plunder i fremtiden som kommer... Til det en dag er kill or be killed...

 

For en muslim finnes det ingen annen sannhet enn den han selv tror han besitter. Bare ta Pease 2 her som utgangs punkt, han tror at han har sannheten AS i koranen og at alle andre har feil.

 

Av en eller annen grunn var den pedofile profeten veldig sint på ikke troende, for de skal i følge denne profeten dø uansett hvor de blir funnet. Kristne og jøder klarer de å svelge bare de betaler en god slump med penger til de evig griske og korrupte muslimene, men ikke religiøse skal dø. Det står det overalt i koranen.

Problemet med muslimer i serledeshet er at de som saft ser på seg og sitt som det eneste riktige og de aller fleste, som pease2 her er et glimrende eksempel på, ser ikke noe galt i å ta livet av andre mennesker som ikke tror på allah i det hele tatt, de gjør jo bare plikten som den perverse profeten har pålagt dem og det som skremmer er at de tror fullt og helt at dette er riktig. Det er med andre ord helt ok for en muslim å drepe og ikke tro på pease2 når han sier at muslimer bare dreper i selvforsvar, for det ER jo selvforsvar å drepe ikke troende for en muslim!

 

Det er rett og slett urimelig om de lar være å drepe ikke troende, for det finnes ingenting som er verre i den islamske dødskulten enn ikke troende.

 

Og ikke bli overrasket om du en dag i fremtiden møter pease2 på bussen med en bombe på kroppen og lommene fulle av kulelager, spiker og rottegift... Når han blåser deg og de du elsker og en rekke andre uskyldige mennesker til himmels kan du også være sikker på at foreldrene til pease2 vil hyle av glede, for dette er for dem en vinn-vinn situasjon. En muslim som dør for allah kan nemlig ta med seg familien sin inn i paradis der melk og honning venter (Sier jo bare hvor utrolig lite fremsynt disse som skrev dette var når det største en kan oppnå i den ignorante ørken religionen er melk og honning liksom... Litt av en luksus det ja...) og en rekke jomfruer kommer da til å stilles til pease2 sin rådighet for han fgeighet..., unnskyld, tapperhet over å ha drept uskyldige... (Noen flere som har stusset over at religionen som har mest i mot kvinner og seksualitet fremstiller sitt paradis som det reneste bordellet...?)

 

En bonus for foreldrene til pease2 vil være at det gikk med så mange ikke troende og de kommer til å æres av sine naboer, om naboene er muslimer da vel og merke....

 

For slik er sannheten om døds kulten islam!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For deg men ikke for meg?

For deg, men ikke for biologer, historikere, geologer, utdanningsinstitusjoner og universiteter.

påstand

Det er et faktum at koranen motsier vitenskapen svært så grundig.

Hvor henter du dette fra? det er omvendt. Koranen og Biblen som fins nå er ikke det samma.

Hvorfor nevner du bibelen? Jeg påpekte det faktum at koranen motsier vitenskapen på enormt mange områder. Det er et enkelt og ubestridt faktum.

 

Du innrømmer det jo selv ved å påpeke at koranen påstår at verden ble skapt på seks dager.

Endret av Pjassop
Lenke til kommentar
Hvorfor er du så opprørt mot Islam?

Det er vel heller det at enkelte er opprørte over løgnene som kommer fra de som støtter islam? Jeg mener, når de klarer å lyve om at koranen er 100% i tråd med vitenskapen og så kommer med noe tull som er det samme gamle vrøvlet man har tilbakevist for lengst, for så å ignorere alle som viser at det er feil, synes du ikke det er naturlig at man blir en smule provosert?

 

Altså, du skjønner vel at enkelte kan bli provosert over at noen prøver å spre islam her ved hjelp av løgn?

Lenke til kommentar

I følge Sura 9:5 skal de "kill the polytheists". Det er i vært fall ikke å respektere menneskeliv.

 

Anbefaler boken "The End of Faith" skrevet av Sam Harris. I boken går han grundig gjennom hvorfor islam ikke er fredens religion og hvorfor vi kommer til å få hauger med plunder med disse ultra ignorante religiøse biggottene som tror de har fått sannheten mellom døds kulten islam.... Og ikke bare islam, kristendommen er akkurat like stein stokk dum borte i USA som islam er det i store deler av midtøsten og det burde skremme gåsehud på alle og enhver når en tenker på at de landene som tror mest på dommedag og religiøse påstander er de som sitter på de verste masse ødeleggelses våpnene... Pakistan, india, usa, alle har de atom våpen og alle har de representanter fra de tre største døds kultene som tror på dommedag som det endelige målet med menneskeheten.... De TROR faktisk at de skal til himmelen og ikke engang de mest "moderate" kristne her i landet tror noe annet... De også tror de havner i himmelen når/hvis det smeller og har overhodet ingen forståelse for at vi da tar livet av alt på denne jorden (bortsett fra kakkerlakker og rotter som gud kan kose seg med...)

 

Islam har for øyet å underlegge se hele verden i et gedigent kalifat der imamene er enerådende over lov og rett og liv og død... Høres det ut som et paradis? En ser jo allerede i dag at de samme imamene KUN er ute etter å sko seg økonimisk og maktmessig og dehar jo et alle tiders system for å klare det, nemlig islam der folk villig undertrykker seg selv.... og det dummeste av alt, over påstander i en gammel bok!!! Blir det dummere enn dette? Nei!!

 

Allikevel har du mennesker som Samanta1 og pease2, og millioner av andre muslimer og kristne, som ikke klarer å fatte det, men som er mer enn klare til å undertrykke meg og deg også inn under sin dødskult, der urettferdighet, korrupsjon, undertrykking, forfølgelse, tortur og drap er det som kommer ut av idiotiet av å følge disse reglene de tror gjør verden til et bedre sted.... og vi kan velge å ignorere det eller gjøre noe med det. Et lys i alt dette er at det er muslimer som bor i vesten som "avislamiserer" seg fortest og som er de som oftes tyr til kunnskap og viten i sin hverdag og det er BRA!!! Så isteden for å la folk fra muslimske land rotte seg sammen nede på grønnland der de faller for idiot imamer som prater islam og dets fortreffelighet må vi INTEGRERE disse menneskene og gi dem skikkelig utdannelse og skolegang! Først da har vi et håp om å stoppe den ignoransen en del av disse menneskene besitter i form av islam og vi kan i større grad trygge fremtiden. For gjør vi ikke det har vi flere ti år med faanskap på våre skuldre i form av mennesker som samanta1 og pease2, som totalt blinde og ignorante vil ruse frem med deres terror i den tro at de har noen sannhet å fremme.... Mark my words....

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Du har 0 respekt for menneskerettigheter, 0 respekt for relegion. så ikke forvent at du blir respektert.

Befaler ikke Guden din deg at du må respektere alle uansett?

Sålenge dem holder respekt. det er lov å ta igjen med like mye mengde.

Det er lov å forsvare seg også.

Endret av peace2
Lenke til kommentar

Du har 0 respekt for menneskerettigheter, 0 respekt for relegion. så ikke forvent at du blir respektert.

Befaler ikke Guden din deg at du må respektere alle uansett?

Sålenge dem holder respekt. det er lov å ta igjen med like mye mengde.

Det er lov å forsvare seg også.

 

Eg respekterer ikke religionen din, eg tolerer noen av dens meninger i teorien så lenge praksisen uteblir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har 0 respekt for menneskerettigheter, 0 respekt for relegion. så ikke forvent at du blir respektert.

Befaler ikke Guden din deg at du må respektere alle uansett?

Sålenge dem holder respekt. det er lov å ta igjen med like mye mengde.

Det er lov å forsvare seg også.

 

Eg respekterer ikke religionen din, eg tolerer noen av dens meninger i teorien så lenge praksisen uteblir.

La stå.

Lenke til kommentar

Pease2, kan du forklare meg hvorfor religionen din, som stort sett er i mot alle former for sex og er livredd for kvinner som selvstendige mennesker, fremstiller paradis som et horehus så fort du tar livet av uskyldige mennesker for profeten og guden din? Hele 72 jomfruer står etter sigende klare for bruk den dagen du gjør din plikt for døds kulten din og tar livet av uskyldige mennesker med en bombe eller to, kanskje til og med flere hvis du tar livet av riktig mange og hvorfor har det blitt sånn i døds kulten din at drap på uskyldige skal hedres med 72 jomfruer? Et annet spørsmål jeg har lurt på i så måte er hvor de 72 jomfruene tror de er havnet? De er sikre på at de ikke er i himmelen ihvertfall, da det ikke kan kalles paradis å måtte stå til sesksuell disposisjon for en feig drapsmann når den feigingen måtte ønske det, det kan vi vel være enige om? Så de må derfor være i deres lille personlige helvette, er det rimelig å tro det?

 

Og får hele familien din fribillet til himmelen hvis du dreper uskyldige Pease2? La oss si at sønnen til Saddam Hussein drepte 35 uskyldige kvinner og barn som muslimer omtrent har laget en sport ut av, kommer da despoten Saddam inn i paradis også eller finnes det et minstekrav, et kriterie, for å komme inn? Kan du foreksempel be med en venn eller en nabo også?

 

For det er jo ingenting mer saliggjørende en døden i døds kulten islam, så det er vel bare naturlig at kunnskap og viten ikke er utbredt i muslimske land, for det holder jo med ignoranse når en allikevel bare ønsker å ta livet av uskyldige mennesker som ikke tror på de samme påstandene som blir påstått i denne ignorante ørken religionen... Lurer på hva som kommer til å skje OM verden hadde blitt et kalifat jeg og de ikke hadde flere uskyldige mennesker å ta livet av for å få fribillett til paradis.... Kjenner jeg dere muslimer rett hadde dere antagelig begynt å ta livet av hverandre, det er jo den store sporten nede i Irak ihvertfall...

 

Barn, kvinner, menn blir blåst til himmels i store paddehatter av blod hver eneste dag enten de var skyldige eller ikke og dette er ansett som en god ting, du er med endre ord en god muslim om du tar livet av andre og fremdeles er det noen som er tåpelige nok til å kalle dette "fredens" religion? Er vel ikke lenge før det islamske brorskapet melder på "lengde bombing" som en ny olympisk gren, der mottoet er " Delta og gå direkte til paradis!". Deltagerne får en bombe, en detonator og skal løpe inn i en folkemengde som består av uskyldige mennesker som ikke har gjort annet enn at de tror på en litt annen verson av den samme guden der deltagerne skal sprenge seg selv og får poeng etter hvor mange han klarte å drepe, hvor mange han klarte å såre (til mer alvorlig til mere poeng såklart) og hvor langt folk ble kastet under blastet. Dette høres ut som den muslimske versjonen av olympiske leker, syntes du ikke? For dette er hva dere gjør så og si hver dag ellers i året, så hvorfor ikke samle det i en gedigen event der fremtidige martyrer kan få vist sitt mot?

 

Skamme deg skulle du for å tro at du kommer med annet enn påstander fra en profet som i eplepsi tåke trodde han snakket med en gud.... Og skamme deg skulle du fordi du i fremtiden vil ta uskyldige liv.... Med mindre du blir smartere og skjønner hva for en døds kult du frivillig lar deg undertrykke i.... Unge sprenger seg og imanene ler seg fillete mens de blar i penge bunken som ble deres ved bestikkelser... Fy pokker for en sekt islam er...

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...