Gå til innhold

Til deg som bryr seg om sannheten ( muslimiske koranen )


Anbefalte innlegg

Ja fordi ingen religioner har noen gang gjort noe ond?

 

Drept i guds navn

Hellig Krig

Dø i guds navn (og gjerne ta med seg folk i samme slengen)

alle dødstruslene mot de som tegner Muhammed *lol woot*

 

Lista er så lang jeg må nok ha 100 sider om ikke mere vis jeg skal bare pirke i overflaten av hva DRITT religioner har gjort, eller bedre sagt, hva folk har gjort i navnet til X religioner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja fordi ingen religioner har noen gang gjort noe ond?

 

Drept i guds navn

Dem har lov hvis dems barn blir drept slik på bildene. jeg tror du ville også ha forsvart deg selv hvis du var i banen med dem. Det hjelper det ikke å synge for frihet når fiende har barna dine med seg / skutt dem. da må man enten ut å forsvare seg / bli drept i sitt hjem.

 

Hellig Krig

Det er en typisk misoppfattning av mange i Norge.

Du sikter muligens til "Jihad" det er ikke hellig krig som mange sier det er. (mulig den missoppfattningen ble spredd av Shia-muslimer ( dem følger ikke profetens eksempel /bøker.

 

Les om Jihad her:

http://no.wikipedia.org/wiki/Jihad

 

Lista er så lang jeg må nok ha 100 sider om ikke mere vis jeg skal bare pirke i overflaten av hva DRITT religioner har gjort, eller bedre sagt, hva folk har gjort i navnet til X religioner

Media mistolker islam heftig, tro meg DaXoN.

til og med wikipedia har nå oppdaget mistolkinga:

Media mistolker stadig ordet jihad for hellig krig, men det er langt ifra ordets reelle betydning.[trenger referanse] Denne mistolkningen startet så tidlig som på starten av 1900-tallet. I praksis kan man gjøre jihad med hva som helst, altså man kan streve for hva man ønsker, og det kan innebære i å streve på slagmarken for å forsvare seg selv. Det er på denne måten mistolkningen om hellig krig oppsto.[trenger referanse] Det er viktig å bemerke seg at ordet hellig krig på arabisk er harbun muqaddasa og dette ordet eksisterer verken i islam eller i koranen.

 

Lov meg en ting når du tolker islam tolk det helhetlig fra dens skrifter. ikke fokuser kun på ting du mener er negativt. når du skjønner det meste nøytralt vil du oppdage vissdommet bak det du syntes var negativt.

Så vil jeg bare påpeke at jeg er ingen lærd & har derfor ikke stor kapasitet til å forklare alt. så du ville egentlig lære mer av å lese selve skriftene.

 

En annen ting er at du vil aldri lære noe om islam på et sånt forum hvor de fleste er negativt innstillt om Islam uten å faktisk lære det. det er naturlig om kilden er aviser & media...

 

Vi vet alle at aviser tjener penger kun hvis det som skjer er noe spesijelt, faenskap & uenigheter fins i folk fra alle relegioner , er du ikke enig i det?

Lenke til kommentar

Drap rettferdiggjør ikke drap.

.

Om en dreper familien din ( snart deg) har du rett til å skyte ham før han tar livet av deg også. det er selvforsvar.

Jeg ville vedde på at du ville ha gjort det. fremfor å ha sagt "jeg skal ikke drepe deg for da blir det urettferdig"

Lenke til kommentar

Tenk vis folk klarte seg uten religon :) får en bra opplyst og smart verden vi ville hatt da :) og så mange mindre grunner til og hate andre :)

 

*drømmer seg vekk*

 

Det er faktisk folk som ikke har relegion som finner på faenskap.

Ta en titt på hva USA har gjort i Irak feks... Det var belønningen for at disse barna tilhørte islam. så driver piloter å koser seg med å skyte barn. jeg aner ikke hvem burde snakke om menneskerettigheter her. men det er jo dems sanne fjes. når dem føler ingen kan kontrollere dem gjør dem slik.

Takket være Gud , vi har Gud som kontrollerer os hele tiden derfor har vi ikke rett til å gjøre noe sånt uten for selvforsvar.

Hallo...

USA er jo et kjempereligiøst land.

Det florerer jo med fanatiske religiøse der.

De er hjerneblåste idioter hele gjengen.

 

Og det viser jo bare at land som er oppfostret/indoktrinert med religion er lett mottaklig for fanatisk irrasjonell nasjonalisme også.

De blir lett ledet til nesten hva som helt.

 

Vi må få slutt på denne hjernevaskingen.

Folk må begynne å tenke selv, og ikke bli ledet av all slags idioti!!

Lenke til kommentar

Kan jeg tegne Muhammed i en tegne serie da? :D og legge den ut på nettet og se om Times vil produsere den ? uten problemer?

 

Og jeg snakker om all religioner jeg, alle har dritt under neglene får og si det på den måten.

 

"O believers, fight the unbelievers who are near to you, and let them find in you a harshness; and know that Allah is with the godfearing" (Sura al-Tawba 9:123). Så det er greit og drepe / sloss mot de som ikke tror fordi de ikke tror???

 

Og jeg vil spør om noe, hva sier din religion om homofili? kvinnerettigheter, noen spesielle sære "lover" ?

Lenke til kommentar

 

 

"O believers, fight the unbelievers who are near to you, and let them find in you a harshness; and know that Allah is with the godfearing" (Sura al-Tawba 9:123). Så det er greit og drepe / sloss mot de som ikke tror fordi de ikke tror???

 

Det er ikke greit , du havner i misoppfattning som mange andre når du tok verset ut av sitt tema...

 

Gud sier derimot at den som dreper et liv er som om han drepte ALL menneskeheten , om en redder et liv er som å redde hele menneskeheten. så det er nok totalt forbud å drepe et liv uten at denne personen skaper kurropsjon og tar andres liv.

Lenke til kommentar

Beklager, det er elendig litteratur. Det holder rett og slett ikke. Her på forumet kan du bli hørt og folk svarer deg. Prøv deg med denne idiotien på et universitet eller blandt mennesker med utdanning, og de vil aldri la seg overbevise av så dårlige argumenter.

 

Et eksempel:

 

Koranen ble åpenbart for fjortenhundre år siden, og nevner fakta som kun i nyere tid har blitt oppdaget eller bevist av vitenskapsmenn. Dette beviser uten tvil at Koranen må være de ordrette ord fra Gud, åpenbart av Ham til profeten Mohammad salla003.jpg, og at Koranen ikke ble forfattet av Mohammad salla003.jpg eller av noe annet menneske.

Å lese mer vil være å kaste bort tiden. Det finnes nok av mennesker som studerer koranen i Norge, og islam er fortsatt en religion som krever tro. Hvorfor krever religion tro? Fordi religion ikke kan bevises. Hvorfor krever islam tro? Fordi islam ikke kan bevises.

 

Ikke prøv å lure meg på forumet. Skal du komme noen vei, tar du debatten der den hører hjemme, på et universitet med ekspertene.

 

Peace2, studerer du idag på et universitet i Norge? Eller en høyskole? Kanskje noen der kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar

 

 

"O believers, fight the unbelievers who are near to you, and let them find in you a harshness; and know that Allah is with the godfearing" (Sura al-Tawba 9:123). Så det er greit og drepe / sloss mot de som ikke tror fordi de ikke tror???

 

Det er ikke greit , du havner i misoppfattning som mange andre når du tok verset ut av sitt tema...

 

Gud sier derimot at den som dreper et liv er som om han drepte ALL menneskeheten , om en redder et liv er som å redde hele menneskeheten. så det er nok totalt forbud å drepe et liv uten at denne personen skaper kurropsjon og tar andres liv.

 

Morsomt du ikke svarte på alt jeg skrev. og hvordan kan man missforstå den? det står ordrett Dere som tror sloss mot de som ikke tror som er nær deg, og la de finne i deg et (sinne/ikke helt sikker på akkurat det ordet) og vit at allah er med den gudfryktige.

 

og det andre jeg spurte om ?

 

 

Kan jeg tegne Muhammed i en tegne serie da? og legge den ut på nettet uten frykt for trusler?

 

Og jeg vil spør om noe, hva sier din religion om homofili? kvinnerettigheter, noen spesielle sære "lover" ?

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

[

Det er faktisk folk som ikke har relegion som finner på faenskap.

Ta en titt på hva USA har gjort i Irak feks... Det var belønningen for at disse barna tilhørte islam. så driver piloter å koser seg med å skyte barn. jeg aner ikke hvem burde snakke om menneskerettigheter her. men det er jo dems sanne fjes. når dem føler ingen kan kontrollere dem gjør dem slik.

Takket være Gud , vi har Gud som kontrollerer os hele tiden derfor har vi ikke rett til å gjøre noe sånt uten for selvforsvar.

 

Ar det går an å være så blind som deg pease2... For det første:

- I irak så dreper MUSLIMER MUSLIMER hver jævla dag!!! Kvinner, unger, menn, uskyldige forbi passerende, alt blir blåst til helvette av folk som er muslimer selv.... på det mest nedrige og feigeste måten som finnes.

 

Og sånn fortsetter det i den ynkelige islamske verden... Dere klarer ikke å hanskes med noen ting på egen hånd, for selv femåringer er så korrupte i disse landene at selv en italiensk mafia boss ville rødmet av skam , de klarer ikke å hanskes med sine egne problemer og siden det ikke er lov å kritisere selve problemet, nemlig den jævla steinalder religionen alle MÅ tilbe der nede, peker de på vesten så fort sinne skal ut, men det er ikke vesten som brakte krigen til Irak, det var saddam selv som klarte det, godt hjulpet av en idiot i det hvite huset. Saddam var en despot og trodde ikke mer på allah enn det jeg gjør, men han skjønte hvordan han skulle undertrykke folket ved hjelp av islam, akkurat som de fleste imamene der nede i dag skuffer inn penger til seg selv på bekostning av steindumme troshoder som ikke evner å tenke selv, men han ser dere på som en helt...

 

Den ismaske verden er en gedigen gjeng med underutviklede hyklere som ville måpt bare de så en trillebår og slik kommer det til å fortsette til de klarer å slenge av seg det virkelige åket, nemlig arven etter den epleptiske "profeten"... Først da kan disse landene utvikle seg og være med på å lage verden til et godt sted å leve. Men det klarer de ikke, for slike som pease2 står alltid klare til å undertrykke seg selv og andre fordi de er hjernevasket til å tro at de besitter sannheten... og der har du problemet med islamst styrte land, de kommer ikke ut av sumpen før de forkaster det som laget sumpen de befinner seg i... Inntil da vil tusenvis av barn dø for døds kulten islam og hvem bryr segom det der nede? Ikke mange, og de som bryr seg blir steinet.... For et enormt hykleri islam er!!!

 

Bare vent å se hvis epypt og andre land der nede havner i klørne på imamer og islamske bigotter, da skal du få se land som havner på u lands listen fortere enn du klarer å si "ballong tyggis" og despotene som engang ledet disse landene vil se ut som snille barnehage onkler i forhold til griske og korrupte imamer, imamer irak er stappfull av. Men det er det ingen muslim som tørr å nevne, for de er jo hellige.... Og vet du pease2, jeg syntes de får som de fortjener jeg! Skal de på død og liv tviholde på en steinalder tro og la seg styre etter den så kan de ikke klage over at styret er steinalder aktig heller, kan de vel? Med steining, hengning, pisking og andre steinalder uhyrligheter over forseelser som knapt ville gitt en forseelse i et oppegående land.... Til mer religiøs, til verre er landet og bo i, uten tvil!

 

Men skylde på vesten for problemene i islamske land, DET klarer du hva? Hykleri pakket inn i hellig jihad er hva dette er...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Noen som har lest gjennom dette sånn helt ærlig? http://www.islam-gui.../no/frm-ch1.htm

 

Har lest gjennom teksten, ja.

Interessant? -Ja

Troverdig? -Nei

 

hva er det som gjør at det ikke blir troverdig for deg?

 

"O believers, fight the unbelievers who are near to you, and let them find in you a harshness; and know that Allah is with the godfearing" (Sura al-Tawba 9:123). Så det er greit og drepe / sloss mot de som ikke tror fordi de ikke tror???

 

Det er ikke greit , du havner i misoppfattning som mange andre når du tok verset ut av sitt tema...

 

Gud sier derimot at den som dreper et liv er som om han drepte ALL menneskeheten , om en redder et liv er som å redde hele menneskeheten. så det er nok totalt forbud å drepe et liv uten at denne personen skaper kurropsjon og tar andres liv.

 

Morsomt du ikke svarte på alt jeg skrev. og hvordan kan man missforstå den? det står ordrett Dere som tror sloss mot de som ikke tror som er nær deg, og la de finne i deg et (sinne/ikke helt sikker på akkurat det ordet) og vit at allah er med den gudfryktige.

 

og det andre jeg spurte om ?

 

 

Kan jeg tegne Muhammed i en tegne serie da? og legge den ut på nettet uten frykt for trusler?

 

Og jeg vil spør om noe, hva sier din religion om homofili? kvinnerettigheter, noen spesielle sære "lover" ?

 

http://www.facebook.com/profile.php?id=695560618#!/video/video.php?v=10150174647875873&oid=147454915298701&comments

Lenke til kommentar

 

Noen som har lest gjennom dette sånn helt ærlig? http://www.islam-gui.../no/frm-ch1.htm

 

Har lest gjennom teksten, ja.

Interessant? -Ja

Troverdig? -Nei

 

hva er det som gjør at det ikke blir troverdig for deg?

 

"O believers, fight the unbelievers who are near to you, and let them find in you a harshness; and know that Allah is with the godfearing" (Sura al-Tawba 9:123). Så det er greit og drepe / sloss mot de som ikke tror fordi de ikke tror???

 

Det er ikke greit , du havner i misoppfattning som mange andre når du tok verset ut av sitt tema...

 

Gud sier derimot at den som dreper et liv er som om han drepte ALL menneskeheten , om en redder et liv er som å redde hele menneskeheten. så det er nok totalt forbud å drepe et liv uten at denne personen skaper kurropsjon og tar andres liv.

 

Morsomt du ikke svarte på alt jeg skrev. og hvordan kan man missforstå den? det står ordrett Dere som tror sloss mot de som ikke tror som er nær deg, og la de finne i deg et (sinne/ikke helt sikker på akkurat det ordet) og vit at allah er med den gudfryktige.

 

og det andre jeg spurte om ?

 

 

Kan jeg tegne Muhammed i en tegne serie da? og legge den ut på nettet uten frykt for trusler?

 

Og jeg vil spør om noe, hva sier din religion om homofili? kvinnerettigheter, noen spesielle sære "lover" ?

 

http://www.facebook.com/profile.php?id=695560618#!/video/video.php?v=10150174647875873&oid=147454915298701&comments

 

 

 

Nå begynner du og gå på mine nerver. du klarer ikke med egne forbanna ord og svare? og du forventer at vi skal høre på deg?

 

Dette blir for latterlig at du unngår og svare med egne ord. er ikke så forbaska vanskelige spørsmål heller

Lenke til kommentar

 

Noen som har lest gjennom dette sånn helt ærlig? http://www.islam-gui.../no/frm-ch1.htm

 

Har lest gjennom teksten, ja.

Interessant? -Ja

Troverdig? -Nei

 

hva er det som gjør at det ikke blir troverdig for deg?

 

"O believers, fight the unbelievers who are near to you, and let them find in you a harshness; and know that Allah is with the godfearing" (Sura al-Tawba 9:123). Så det er greit og drepe / sloss mot de som ikke tror fordi de ikke tror???

 

Det er ikke greit , du havner i misoppfattning som mange andre når du tok verset ut av sitt tema...

 

Gud sier derimot at den som dreper et liv er som om han drepte ALL menneskeheten , om en redder et liv er som å redde hele menneskeheten. så det er nok totalt forbud å drepe et liv uten at denne personen skaper kurropsjon og tar andres liv.

 

Morsomt du ikke svarte på alt jeg skrev. og hvordan kan man missforstå den? det står ordrett Dere som tror sloss mot de som ikke tror som er nær deg, og la de finne i deg et (sinne/ikke helt sikker på akkurat det ordet) og vit at allah er med den gudfryktige.

 

og det andre jeg spurte om ?

 

 

Kan jeg tegne Muhammed i en tegne serie da? og legge den ut på nettet uten frykt for trusler?

 

Og jeg vil spør om noe, hva sier din religion om homofili? kvinnerettigheter, noen spesielle sære "lover" ?

 

http://www.facebook.com/profile.php?id=695560618#!/video/video.php?v=10150174647875873&oid=147454915298701&comments

 

 

 

Nå begynner du og gå på mine nerver. du klarer ikke med egne forbanna ord og svare? og du forventer at vi skal høre på deg?

 

Dette blir for latterlig at du unngår og svare med egne ord. er ikke så forbaska vanskelige spørsmål heller

Jeg har svart deg, men det er enten du som ikke vil akseptere svaret, elelrs er du blind for det, jeg sendte deg en video som viser hva islam mener om frihet , du er ikke ute etter svar tidligvis...

Jeg har filtrert bort folk som ikke spør fordi dem vil ha svar men som er ute etter counts, jeg er ikke her for å skrive & la tiden gå i tømme for jeg har ikke så mye tid å kaste bort.

Endret av peace2
Lenke til kommentar

Du svarte ikke på:

Kan jeg tegne Muhammed i en tegne serie da? og legge den ut på nettet uten frykt for trusler?

 

Eller:Og jeg vil spør om noe, hva sier din religion om homofili? kvinnerettigheter, noen spesielle sære "lover" ?

 

 

Kan du ikke komme med svar på det fordi du ikke har "tid" er det du som ikke bryr deg og hvorfor skal jeg da bry meg?

 

Denne posten begynner og bli latterlig.

 

Og vis jeg ville sett en film med høy lyd som jeg ikke har noen interesse av hadde jeg googlet etter det.

 

Det er du som kommer her og vil få oss til og bry oss, men du gidder ikke ta deg tiden til og bry deg med og svare ordentlig

Lenke til kommentar

Du svarte ikke på:

Kan jeg tegne Muhammed i en tegne serie da? og legge den ut på nettet uten frykt for trusler?

 

Eller:Og jeg vil spør om noe, hva sier din religion om homofili? kvinnerettigheter, noen spesielle sære "lover" ?

 

 

Kan du ikke komme med svar på det fordi du ikke har "tid" er det du som ikke bryr deg og hvorfor skal jeg da bry meg?

 

Denne posten begynner og bli latterlig.

 

Og vis jeg ville sett en film med høy lyd som jeg ikke har noen interesse av hadde jeg googlet etter det.

 

Det er du som kommer her og vil få oss til og bry oss, men du gidder ikke ta deg tiden til og bry deg med og svare ordentlig

Det blir jo akuratt som hvis jeg spør deg. kan jeg tisse i gata?

Du vil mest sansynlig få svar som:

- Det ville ikke vært så hyggelig men du kan så lenge det er ingen hindring..

Om du hadde sagt "tillater Norsk lov det" ?

- Da ville svaret mitt vært, nei det er ikke lov siden du befinner deg i Norge,

 

Kan jeg tegne Muhammed i en tegne serie da?

- Det ville ikke vært så hyggelig men du kan så lenge det er ingen hindring..

Om du hadde sagt: "tillater islamsk lov det" ?

- Da ville svaret mitt vært, nei.

 

homofili

forbudt i følge islamsk lov ja. mennesker er skapt av mann & kvinne. de er ikke skapt for sex overganger mellom menn & menn, kvinner- kvinner. da dette vil skape korrupsjon i samfunnet.

 

Hva om alle ble homser? hva ville ha skjedd om 100 år? ville det påvirket menneskevekst? ( det er bare personlig perspektiv, Gud sa kun at det er forbudt)

Synes ikke du det er ekkelt med homseseks? hvorfor forvarer du det? :thumbdown:

 

kvinnerettigheter

Det står et helt kapitel om kvinner i Koran.

så står det et helt kapitel om Maria (Moren til Jesus) som er kvinne.

Så det kan regnes som 2 hele kapitler om kvinner.

ingen kapitel om menn..

 

Om du er den typen som påstår at alt er løgn osv så kan du for sikkerhets skyld sjekke konverteringsstatistikken, du vil fort oppdage at kvinner konverterer til islam flest.

dem ville ikka ha gjort det hvis islam krenket deres rettigheter slik mange påstår.

Lenke til kommentar
Denne posten begynner og bli latterlig.

 

Og vis jeg ville sett en film med høy lyd som jeg ikke har noen interesse av hadde jeg googlet etter det.

 

Det er du som kommer her og vil få oss til og bry oss, men du gidder ikke ta deg tiden til og bry deg med og svare ordentlig

 

Takk for at du oppgir grunn for det du sier:

Du synes at det er latterlig.

 

men du gidder ikke ta deg tiden til og bry deg med og svare ordentlig

Du sjekker ikke svaret, men påstår likevel at det er "ikke ordentlig".

Du sa jo nettopp at du ikke GADD å se FILM / videosnutt (informasjon i form av video)

Og vis jeg ville sett en film med høy lyd som jeg ikke har noen interesse av hadde jeg googlet etter det.

Hvorfor skal du klage så mye over at jeg ikke svarer når du ikke velger å se svaret?

Lenke til kommentar

Hva om alle ble homser? hva ville ha skjedd om 100 år? ville det påvirket menneskevekst? ( det er bare personlig perspektiv, Gud sa kun at det er forbudt)

Synes ikke du det er ekkelt med homseseks? hvorfor forvarer du det? :thumbdown:

Ingen tar deg seriøst her, og om du hadde gått ut og sagt noe slikt offentlig ville du blitt sett ned på. Hva gjør du egentlig om dagen? Du kan ikke ha en seriøs jobb med de holdningene der!

 

Tror du andelen homofile i et samfunn styres utifra aksept? Dersom det er 100% akseptabelt å bli homofil, så vil 100% av samfunnet bli homofil? Merkelig perspektiv du har. Akkurat det argumentet er for meg helt meningsløst. Idag kjøpte jeg en liter Tine H-melk. Dersom alle kjøper Tine H-melk så går Q-melk konkurs. Derfor burde jeg ikke kjøpe tine h-melk???

 

Jeg synes det er ekkelt å være muslim, jeg synes arabersex er ekkelt, men jeg forsvarer at alle skal få lov til å ha sex innenfor rimelighetens grenser.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...