Gå til innhold

Fjerne administrator uten tilgang


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Fikk akuratt pc på skole med windows 7. Jeg har ikke tilgang til noen ting som helst. Jeg kan ikke innstalere programmer som jeg skal bruke en gang. Jeg lurte på om det er mulig å fjerne admin, uten å innstalere pcen på nytt. Jeg prøvde å starte pcen i sikkerthetsmodus for å så fjerne det, men det fungerte ikke. Er det noen andre måter?

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bla endre på ytelsen på pcen, slippe alt windows 7 designe.

Det er vel et stort problem her med hva du tror du trenger, og hva du faktisk trenger. Høres veldig rart ut at adobe pakken ikke er ferdig installert om dere trenger det til skolearbeid.

 

Å endre en datamaskins ytelse er ikke akkuratt noe du gjør med administratortilgang, og å endre utseende kan du fint gjøre på din egen bruker uten admin-tilgang.

Lenke til kommentar

Enig med 2new. Høres veldig fornuftig ut han fyren! Har selv mistet tellinga på hvor mange ganger jeg har satt opp PCer på nytt etter at den kræsjer som resultat av custom themes og lignende.

 

Trenger du programmer til skolearbeid legger IT ansvarlige det inn. Gjør han ikke det tar du kontakt med læreren din så han/hun kan snakke med IT ansvarlig om hvorfor du trenger program x på maskinen.

Lenke til kommentar

Kan 3 måter å bli admin på (med full internett, fra det trådløse skolenettet), men tviler på at det er lov å diskutere 2 av dem her inne på forumet.

Derfor deler jeg den minst grusomme, (jeg har ikke testa denne på Win7 dog). Bruk win7 startup disk, og endre Bruker paramentrene for Admin fra 11 til 10 (tror det var det). Kan ikke gii deg step for step grunna jeg ikke har noe Win disk her, og jeg ikke gidder nå!

 

Du kan også som sagt av andre legge inn Win7 i dualboot, men da er du uten trådløsnett, og det er bare 2 måter å skaffe den nøkkelen på ;)

Lenke til kommentar

 

Du kan også som sagt av andre legge inn Win7 i dualboot, men da er du uten trådløsnett, og det er bare 2 måter å skaffe den nøkkelen på ;)

 

er flere måter få den nøkkelen på da:) en er å gå inn på listen over trådløse nettverk, finne skole nettverket, gå inn på sikkerhet og ta vis tall. (mener er sånn, sitter ikke på windows nå)

og da er det bare legge inn koden på et notepad og legge inn på nytt på dual booten:)

 

Går ikke med min skole pc desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...