Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem med min SII.

Jeg har ifølge kies siste versjon av fastvaren, men programmer som blant annet Cut the Rope, og juicedefender kommer ikke opp i android market, og på nett står det at de er inkompatible med telefonen.

MEN Dama har også SII og hun får opp både cut the rope og juicedefender..

Noen som vet hvordan jeg kan få det? Begge funker fett på hennes tlf, så skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå på min...

Du kan kopiere APK filene fra dama sin mobil og installere de på din. Dropbox funker fint til å flytte filene.

At du ikke kan finne de er litt rart. Du har ikke endret oppløsning på display? Mange apps liker 160 eller 200 oppløsning.

 

Svaret er: Dama er smartere enn deg - så ta en prat med hun!

 

Henne

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når jeg slår av tlf så kommer det opp ett nbatteri symbol med ett gult varsel trekant symbol med en temp måler på siden,,,, hvorfor det? å da får jeg ikke slått p åtlf igjen heller... den er ikke roota.. Hva må jeg gjøre?:S

 

EDIT: så fort jeg stapper in en usb kabel så starter den opp... Men den kjører den mtp greia når kabelen også ikke er kobla til... Skal det være sånn?:S blah .

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Det er sikkert flere her som har adresser på kontakter. På min telefon ligger de ofte dobbelt, fordi kontakten er lagret på telefonen og på google-kontoen. Når jeg sletter den ene adressen kommer den tilbake etter noen dager kanskje (husker ikke helt hvor lang tid det går mellom hver gang jeg sjekker). Hva kommer dette av? Når jeg har fjernet adressen bør den ikke komme opp igjen.

 

Det samme KAN forekomme på telefonnumre også.

 

Under meny for kontakter ligger et valg som heter "slå sammen med Google". Da ligger alt på Google's servere hvilket er utmerket i mine øyne. Dobbeloppføringene forsvinner samtidig.

 

JILDG

Lenke til kommentar

Linkene dine henviser til Galaxy S. Ikke Galaxy S II. Les litt mer nøyaktig neste gang.

 

Det er jeg fullt klar over, men det er fremdeles forskjellig (og tildels begrenset) levetid på fargene som skaper denne effekten.

Forhåpentligvis har de funnet en vei rundt det på S2, men jeg tviler.

 

Har S2 et litt blåaktig skjær slik som de andre AMOLED-typene gjerne har?

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat satt inn mitt splitter nye Lexar 32GB microsdhc class 10-kort, og det vises så fint i filutforskeren, atte! Står at det er 29 GB ledig kapasitet. Men når jeg skal offline-synce mot spotify, så står det at det er 2,9 GB ledig. Huuuuh?! Jeg har fulgt denne oppskriften, men får det altså ikke til. Jeg har også prøvd både /mnt/sdcard/external_sd og /mnt/sdcard som path, men uten at det utgjorde noen forskjell...

 

???

Lenke til kommentar

Alt virka bra, bortsett ifra at jeg ikke fikk lasta ned podcaster fra NRK med noen POD APP's..

P4, TWiT, NpR osv var det ikke noe problem med..

 

..Er det noen som har en logisk forklaring på dette?

 

Du må fjerne oppføringen "127.0.0.1 int.sitestat.com" i hosts-fila (etc/hosts), da skal det fungere. Jeg hadde samme problemet selv.

Lenke til kommentar

gir opp jeg asså. liksom er ikke noe problem med tlf utenom at når jeg slår den av så kommer ett batterisymbol med en varsel trekant og tempmåler`? eneste måten å få start p åden igjen er å trykke på volumtasten og power osv og reboote derifra. men om kabelen står inni så går det uten problemer. har reintallert .. lagt inn ny fastvare osv og ingen forskjell.. skal det være sånn?:S

Lenke til kommentar

Fikk et merkelig problem idag. Telefonen hengte seg opp akkurat som eg tilkoblet og frakoblet usb hele tiden. Ble ikke bedre av at eg startet telefonen på nytt heller, men når eg tok ut batteriet og kortsluttet polene i telefonen da var den plutselig frisk etterpå. :ermm:

 

EDIT: Eg hadde foresten også batterisymbolet med varsel trekanten når den klikket. Så du kan jo prøve å ta ut batteriet og ta en kniv eller noe bortpå polene i tlfen? Det hjalp hvertfall for meg så er jo verdt et forsøk.

Endret av Kleivis
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hei!

Jeg har et problem med min SII.

Jeg har ifølge kies siste versjon av fastvaren, men programmer som blant annet Cut the Rope, og juicedefender kommer ikke opp i android market, og på nett står det at de er inkompatible med telefonen.

MEN Dama har også SII og hun får opp både cut the rope og juicedefender..

Noen som vet hvordan jeg kan få det? Begge funker fett på hennes tlf, så skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå på min...

Du kan kopiere APK filene fra dama sin mobil og installere de på din. Dropbox funker fint til å flytte filene.

At du ikke kan finne de er litt rart. Du har ikke endret oppløsning på display? Mange apps liker 160 eller 200 oppløsning.

 

Svaret er: Dama er smartere enn deg - så ta en prat med hun!

 

Henne

 

henne

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat satt inn mitt splitter nye Lexar 32GB microsdhc class 10-kort, og det vises så fint i filutforskeren, atte! Står at det er 29 GB ledig kapasitet. Men når jeg skal offline-synce mot spotify, så står det at det er 2,9 GB ledig. Huuuuh?! Jeg har fulgt denne oppskriften, men får det altså ikke til. Jeg har også prøvd både /mnt/sdcard/external_sd og /mnt/sdcard som path, men uten at det utgjorde noen forskjell...

 

Er du i tvil om kapasiteten på kortet, så bruk http://fightflashfraud.wordpress.com/2008/11/24/h2testw-gold-standard-in-detecting-fake-capacity-flash/

Det vil slette alle data på kortet. Du vil da få opp den virkelige kapasiteten.

 

Kort som man kjøper på ebay etc, bør testes dersom man er i tvil. Kjøper man alt for rimelige kort fra Kina, så ender man lett opp med et som egentlig er 2-4GB, mens det identifiserer seg som f.eks 32GB :-((

Lenke til kommentar

Er du i tvil om kapasiteten på kortet, så bruk http://fightflashfra...capacity-flash/

Det vil slette alle data på kortet. Du vil da få opp den virkelige kapasiteten.

 

Kort som man kjøper på ebay etc, bør testes dersom man er i tvil. Kjøper man alt for rimelige kort fra Kina, så ender man lett opp med et som egentlig er 2-4GB, mens det identifiserer seg som f.eks 32GB :-((

 

Jeg kjøpte kortet på jernia.no, så jeg regner ikke med at det er fake. Men kjører testen nå, så får vi se om en drøy halvtimes tid.

 

Edit: Testen er ikke helt ferdig ennå, men viser foreløpig at den har skrevet 30 GB i 10,6 MB/Sek og har til nå verifisert/lest 11 GB i 18,9 MB/Sek.

 

Så da lurer jeg fortsatt på hvorfor ikke telefonen min klarer å lagre mer enn 2,9 GB på den..? Den er formatert med FAT32.

Endret av stiansa
Lenke til kommentar

Er du i tvil om kapasiteten på kortet, så bruk http://fightflashfra...capacity-flash/

Det vil slette alle data på kortet. Du vil da få opp den virkelige kapasiteten.

 

Kort som man kjøper på ebay etc, bør testes dersom man er i tvil. Kjøper man alt for rimelige kort fra Kina, så ender man lett opp med et som egentlig er 2-4GB, mens det identifiserer seg som f.eks 32GB :-((

 

Jeg kjøpte kortet på jernia.no, så jeg regner ikke med at det er fake. Men kjører testen nå, så får vi se om en drøy halvtimes tid.

 

Edit: Testen er ikke helt ferdig ennå, men viser foreløpig at den har skrevet 30 GB i 10,6 MB/Sek og har til nå verifisert/lest 11 GB i 18,9 MB/Sek.

 

Så da lurer jeg fortsatt på hvorfor ikke telefonen min klarer å lagre mer enn 2,9 GB på den..? Den er formatert med FAT32.

 

Det er nok telefonens minnekort som viser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...