Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Jeg bruker nå Crisko rom og widget locket(sikkert denne som gjøt det), men liker ikke at det ikke viser inn komne og uleste sms & mail og ubesvarte samtaler.

 

Hvordan får til å få visst ubesvarte sms, mail og tapte samtaler i den låste skjerm menyen?

Endret av Ray001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som vet hva selve glasset koster å bytte. Ikke lcd skjermen, bare glasset. Hadde telefonen i lommen og det sprakk når jeg syklet og ikke i stramme bukser heller :p Gjorde et søk, men kom kun frem til skifting av glass og lcd. Telefonen fungerer helt fint og kan ikke se det med mindre ser etter det, bare irriterende.

Lenke til kommentar
Ser ut som mobilnettet er oppe og går igjen nå...;)

Ikke helt hos netcom

21:00 07.09.2011

 

Stadig mer datatrafikk går nå igjennom, men enkelte kunder opplever fremdeles problemer med å få tilgang til mobilt internett. Feilårsaken er identifisert og vi jobber nå med å ta dataforbindelsen kontrollert opp igjen. Det kan enda ta litt tid før datatrafikken går helt som normalt.

Oppdatert informasjon kommer senest kl 22.00

Lenke til kommentar

Nå som dere først er inne på dette med MMS. Har hatt problemer med å motta MMS siden jeg fikk telefonen (1 uke siden), men å sende har gått bra hele tiden. Nå er mobilnettet hos netcom oppe igjen også(hos meg i hvert fall). Eneste som skjer når jeg prøver å laste ned MMS-en er at jeg får en melding som sier at nedlastingen mislyktes. Har lasta ned MMS-innstillingene fra netcom.no også og alt det der. Blah, noen pro-tips?

Lenke til kommentar

noen som vet hva selve glasset koster å bytte. (snip...)

 

Jeg betalte rundt 1800 kr for nytt frontdeksel inkl glass hos Deltaservice i mai. Slik jeg forstod det kunne de ikke erstatte bare glasset, da det og frontdekselet var en og samme del.

 

Ta evt også et Google søk etter replacement glass Samsung s2 evt gt9100. Fant betraktelig billigere online alternativer når jeg gjorde det selv for en tid tilbake.

 

Lykke til!

 

PS! Sjekk også tidligere innlegg jeg postet i denne tråden (via profilsiden min) hvor jeg i hvert fall nevner et par alternativer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

noen som vet hva selve glasset koster å bytte. (snip...)

 

Jeg betalte rundt 1800 kr for nytt frontdeksel inkl glass hos Deltaservice i mai. Slik jeg forstod det kunne de ikke erstatte bare glasset, da det og frontdekselet var en og samme del.

 

Ta evt også et Google søk etter replacement glass Samsung s2 evt gt9100. Fant betraktelig billigere online alternativer når jeg gjorde det selv for en tid tilbake.

 

Lykke til!

 

PS! Sjekk også tidligere innlegg jeg postet i denne tråden (via profilsiden min) hvor jeg i hvert fall nevner et par alternativer.

 

Tusen takk for svar :) prøvde også google, men fant bare poster om forgjengeren. Skal undersøke nærmere.

Lenke til kommentar

Står fortsatt "sender" på MMS jeg prøvde å sende, men har sendt 2 MMS til samme tlf og en annen og ser står det også "laster ned" uten at MMS kommer igjennom. Regner med det er Netcom som fortsatt har problemer selv om deres status nå står at problemer er fikset.

 

Har galaxy s2 ikke autofokus på videokameraet? Funker jeg fint på kameraet, men når jeg skulle filme, så var det ikke autofokus?? Eller er det en annen app som har det?

Tror ikke det, da kameraet har innstilling for dette, mens dette er fraværende på filming.

 

anttek app manger er gratis og gjør den samme jobben like bra om ikke bedre.

Krever også den root?

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Står fortsatt "sender" på MMS jeg prøvde å sende, men har sendt 2 MMS til samme tlf og en annen og ser står det også "laster ned" uten at MMS kommer igjennom. Regner med det er Netcom som fortsatt har problemer selv om deres status nå står at problemer er fikset.

 

Har galaxy s2 ikke autofokus på videokameraet? Funker jeg fint på kameraet, men når jeg skulle filme, så var det ikke autofokus?? Eller er det en annen app som har det?

Tror ikke det, da kameraet har innstilling for dette, mens dette er fraværende på filming.

 

anttek app manger er gratis og gjør den samme jobben like bra om ikke bedre.

Krever også den root?

 

Alle slike apps krever root. Er jo fullt lovlig du mister bare garantien.

Lenke til kommentar
Alle slike apps krever root. Er jo fullt lovlig du mister bare garantien.

 

Vet det, men tenker jeg venter på oppdatering av GB :)

 

Forøvrig kan jeg bekrefte at det var Netcom som hadde en "mr hickup", for idag stod MMS fortsatt på 'sender' og 'mottar' - Men da jeg igjen sendte en ny, så løsnet det og en drøss meldinger ble sendt og mottatt ^^(men man trenger ikke ha pakkedata på, da man aktiverer når man trenger det - sender noen til deg, så får man jo uansett varsel om det (oppdaget jeg nå :S))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...