Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Er det flere en meg som ikke kan endre meldingstema lenger? Jeg kunne det før, men kan ikke nå lenger. Tror det skjedde etter jeg oppdaterte telefonen fra "Programvareoppdatering" på "Om telefon" menyen i instillinger. Det går heller ikke an å laste ned noen temaer.

Det er ikke mulig å endre lenger.

Noen spesiell grunn til at de har fjernet det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk da ingeb respons på dette, så prøver på nytt:

- Jeg har hørt fra andre jeg har snakket med via SGS2 at de hører meg dårlig og når jeg snakker med andre blir det litt skurr. Dette klarte jeg å fiksr før jeg måtte resete telefonen, men har lett å finner ikke nettsida jeg fant det på. Noen som vet? :)

- Siste spørsmål: Hvordan får jeg fram sånne gule linjer på forsida? Dårlig forklart, men sånn at jeg kan gjøre ett bilde jeg har på menyen større f.eks.

Noen som vet noe om dette? :)

Lenke til kommentar

Fikk da ingeb respons på dette, så prøver på nytt:

- Jeg har hørt fra andre jeg har snakket med via SGS2 at de hører meg dårlig og når jeg snakker med andre blir det litt skurr. Dette klarte jeg å fiksr før jeg måtte resete telefonen, men har lett å finner ikke nettsida jeg fant det på. Noen som vet? :)

- Siste spørsmål: Hvordan får jeg fram sånne gule linjer på forsida? Dårlig forklart, men sånn at jeg kan gjøre ett bilde jeg har på menyen større f.eks.

Noen som vet noe om dette? :)

 

Siste er lett, bare trykk og hold på widgeten du vil resize.

Lenke til kommentar

Litt artig bilde med nybatteriet. er jo alt for kort tid til å si noe om batteriet. Men med litt ringing/wi-fi ser det sånn ut, lol

 

Galskap :p Hvor er det du har handla inn batteriet? Spent på hvordan batterikapasiteten blir over tid....

Er dette batteriet. http://www.ebay.co.uk/itm/GOLD-2430MAH-BATTERY-SAMSUNG-I9100-GALAXY-S-II-2-/200637222754?_trksid=p4340.m263&_trkparms=algo%3DDLSL%252BSIC%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BFICS%252BUFI%252BDDSIC%26otn%3D8%26pmod%3D200625302552%252B200625302552%26po%3D%26ps%3D63%26clkid%3D1872432606515894514&_qi=RTM637056

 

Har vel ikke så store forventninger til det. Men blir jo artig å se hva det vkan prestere.

Lenke til kommentar

Vi får inn batterier i løpet av noen få dager. Kan godt komme med en tilbakemelding på dem så snart de er testet. Det er batteri og utvidet deksel. Batteriene er på 3.7 volt og 3500 mAh.

Men jeg tør ikke skrive alt for mye her, da det fort blir oppfattet som snik reklame. Om noen ville skrevet en seriøs omtale (absolutt ikke forpliktet til å skrive annet enn det de mener om batteriet og dekselet. Kun fakta kreves)så kunne vi kanskje fått til en avtale.....

Lenke til kommentar

Vi får inn batterier i løpet av noen få dager. Kan godt komme med en tilbakemelding på dem så snart de er testet. Det er batteri og utvidet deksel. Batteriene er på 3.7 volt og 3500 mAh.

Men jeg tør ikke skrive alt for mye her, da det fort blir oppfattet som snik reklame. Om noen ville skrevet en seriøs omtale (absolutt ikke forpliktet til å skrive annet enn det de mener om batteriet og dekselet. Kun fakta kreves)så kunne vi kanskje fått til en avtale.....

 

Om det er av samme fabrikat som de har på Dealextreme så er det trøbbel med passformen på bakdeksel, men ellers høres det spennende ut :-)

Lenke til kommentar

Batteriet jeg prøvde ut, begynte fort å bli tomt, når jeg brukte telefonen mye. Så jeg har satt inn orginalbatteriet.

Begynte fort å bli tomt?

Mener du at det mistet evnen til å holde på strømmen?

Holdt det kortere enn original batteriet?

 

 

Problemet med 3500 mAh batteriene med eget deksel, er jo at telefonen blir tykk som en svær oljetanker.

Ganske naturlig med et batteri som er omtrent 2x original batteriet.

Personlig kommer jeg nok mest til å bruke dette som et ekstra batteri, eller når jeg vet at jeg kommer til å bruke telefonen mye og det er lenge til jeg får mulighet til å lade.

Gleder meg uansett til å få testet det ut. Dette er ikke nødvendigvis et batteri alle har behov for, men jeg føler i alle fall behov for å ha noe ekstra å gå på til tider.

Typisk lange flyreiser, hyttetur uten strøm, lange tog/bussturer osv.

Lenke til kommentar

Hei

 

driver å vurderer å kjøpe meg sportstracker pro til telefonen

 

Men hvordan kan han regne ut heart rate /breathing rate osv?

 

skjønner ikke det jeg?

 

Hei, jeg bruker denne appen, for å måle puls og kadens trenger du et pulsbelte som dette:

 

http://www.zephyr-technology.com/store/buy-now.html

 

Det finnes en rekke andre apps som har lignende funksjonalitet.

 

Hvis du trenger mer fysiologiske data finnes det mer avanserte utgaver som koster mange ganger så mye og som heller ikke er ment for vanlige mosjonister.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...