Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svar fra OneCall på dataproblemene:

 

Hei, og takk for din henvendelse.

 

Har nå hørt med vår tekniske avdeling og tydeligvis skjer dette etter den siste oppdatering av firmware.

 

Den eneste fiksen vi vet om dette til nå er : taste inn *#*#9900#*#* -> så velge disable fast dormancy. Uheldigvis må dette gjøres på ny dersom tlf slås av og på eller tlf "restarter".

 

Vi er i kontakt med samsung om dette problemet.

 

Da skjer det vel noe snart. Tipset til Onecall ser ikke ut til å fungere. Noen som får det tol å funke.

 

Dette er ikke et svar på ditt spørsmål, men etter å ha forlatt OneCall for en uke siden, har jeg ikke en eneste gang hatt problemer med Chess - herken vedrørende MMS (som var superbuggy)eller datatrafikk på noen måte. Det var som å komme inn i en ny verden. Håper OneCall klarer å løse dette.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med noen av beskyttelsene de selger inne på iutstyr.no ? Skulle gjerne hatt meg ett slikt etui og gummi rundt mobilen elns.

 

iUtstyr er ikke å anbefale, kjøpte 2 skjermbeskyttere derifra. Fikk de i posten, virker som de er kjøpt rett fra dealextreme eller lignende. Selv kan jeg anbefale exportprive.com sine, er veldig fornøyd med de! :)

Tenkte å bestille fra Exportprive.com nå, bra utvalg.. alt for bra! Klarer ikke bestemme meg for en case! Sparer noen kroner på Dockingstasjon der though ^^

Bestiller du uten tracking number? De er pålitelige sånn sett?

 

EDIT: Står mellom SGP Ultra Silke Silicon Case og SGP Ultra Thin Air Hard Case. Noen som har en av delene?

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med noen av beskyttelsene de selger inne på iutstyr.no ? Skulle gjerne hatt meg ett slikt etui og gummi rundt mobilen elns.

 

iUtstyr er ikke å anbefale, kjøpte 2 skjermbeskyttere derifra. Fikk de i posten, virker som de er kjøpt rett fra dealextreme eller lignende. Selv kan jeg anbefale exportprive.com sine, er veldig fornøyd med de! :)

Tenkte å bestille fra Exportprive.com nå, bra utvalg.. alt for bra! Klarer ikke bestemme meg for en case! Sparer noen kroner på Dockingstasjon der though ^^

Bestiller du uten tracking number? De er pålitelige sånn sett?

 

EDIT: Står mellom SGP Ultra Silke Silicon Case og SGP Ultra Thin Air Hard Case. Noen som har en av delene?

 

Pakken jeg fikk så sto alt på koreansk, selv hadde jeg fått en lapp om forsøk å levere den på døra mens jeg var i varmere strøk så dro bare på postkontoret og hentet den. Bestilte enda mer på fredagen, men 3-5 dagers alternativet. Får se hvordan det går, kommer vell i uka her. Veldig fornøyd med Ultra Crystal Clear beskyttelsene. Fins jo så mangt, bare og velge og vrake i forhold til hvilke behov du har.

 

 

 

Ultra Crystal : Ultimate Clarity

• Ultra Crystal : 25% Thicker than previous model

• Hard coated for Scratches and Scuffs Proof

• High Quality Optical Enhancement Film

• Ultimate Clarity surface hardness : 4H

 

Ultra Optics : Anti-Fingerprint Screen Protector Film

• Optical Microlense Array matte film : Anti-Fingerprint

• Light Transmittance increased by 50% from previous model

 

Ultra Fine : Anti - Fingerprint

• Ultra Fine Matte Film

• High Grade Anti-glare hard coated optical film

• Premium Matte Surface

• Good Light Transmittance

• Light Transmittance increased by 21% from previous model

• Good Surface Hardness : 3H

 

Ultra Oleophobic : Oil-Resistance

• Oleophobic coating : Oil-resistance coating

• it protects from staining of oils, cosmetics and other contaminations

• High Quality Optical Enhancement Film

• Good Surface Hardness : 3H

 

 

Lenke til kommentar

Kan også presse dekselet litt innover under kameraet ja, er jo så spinkel den bakdelen der. Får ikke helt samme kvalitetsfølelsen som på min iPhone 4 men :whistle:

Glass er kvalitet?

 

Kvalitetsfølelse og kvalitet er to vidt forskjellige ting. Jeg har uansett ikke kastet iPhonen min i bakken for å prøve ;) Og jeg gidder neppe å utsette Galaxyen min for noen frivillige tester heller :!:

Lenke til kommentar

Telefonen min sliter ofte med å få nettilgang helt til jeg restarter telefonen

 

hva kan dette skyldes tro?

 

det har skjedde meg over flere ganger på samme tid ,så måtte slå den av og på ca 3-4 ganger for at den skulle laste opp en side

 

noen som har noe svar på dette?

Lenke til kommentar

God morgen folkens.

 

Nå har jeg fått brukt CriskeloRom V10

Tenkte jeg vil dele litt av min erfaring så langt. For dette roms synes jeg trenger det. For noe så herlig å jobbe med, ja det har jeg ikke vært borti.

ROms er rask, stabil, Utrolig Stabil også.

 

Og deg synes det er veldig ryddig. Har alt du vil ha av et roms, men alikavel er alt som orginalt. Ryddig, men samtidig gir deg friheten.

 

Jeg har latt tlf stått på over natten, ikke noe ladder i, og wifi er på, pluss vanlige dilldalle på desktopen, fb dagbladet,twitter. Men tlf har bare brukt utrolige 9%.. Det synes jeg er utrolig, med tanke på hva det har vært tidligere.

 

Så, jeg har jo inn V10 i går, men allerede nå er det kommet 10.1 og jeg slipper å legge inn helle roms, han kjører egen update på roms sitt. Noe jeg har savnet til enkelte..

 

Og til sist, noe som jeg synes bare var dilldall, men viser seg å være nyttig er jo BLN. Det støtter også dette roms, enkelt å greit.

 

FOr dere som ikk har prøvd CriskeloRom, kan jeg anbefalle det på det varmeste..

Har du prøvt Lite'ning Rom?

 

Er det noe lignende? Hvordan er det iforhold?

 

Har CriskeloRom opptak funksjonen som Lite'ning Rom har?

Lenke til kommentar

Telefonen min sliter ofte med å få nettilgang helt til jeg restarter telefonen

 

hva kan dette skyldes tro?

 

det har skjedde meg over flere ganger på samme tid ,så måtte slå den av og på ca 3-4 ganger for at den skulle laste opp en side

 

noen som har noe svar på dette?

 

Hadde dette før jeg også... men føler det ble MYE bedre med de siste ligtning rom versjonene... Nå er det forresten mye enklere å deaktivere dataforbindelse og re-aktivere den fordi dette gjøres med powerknappen...

Lenke til kommentar

Telefonen min sliter ofte med å få nettilgang helt til jeg restarter telefonen

 

hva kan dette skyldes tro?

 

det har skjedde meg over flere ganger på samme tid ,så måtte slå den av og på ca 3-4 ganger for at den skulle laste opp en side

 

noen som har noe svar på dette?

 

Hadde dette før jeg også... men føler det ble MYE bedre med de siste ligtning rom versjonene... Nå er det forresten mye enklere å deaktivere dataforbindelse og re-aktivere den fordi dette gjøres med powerknappen...

 

ja,men den står på hele tiden,derfor jeg ikke skjønner greia med det:S

Lenke til kommentar

ja,men den står på hele tiden,derfor jeg ikke skjønner greia med det:S

 

Joda.. men det er da raskere enn å restarte telefonen da ^^

 

ja,selvfølgelig ,men er så rart at det skal være slik at man må gjøre det hele tiden

 

Må vell være en mulighet å fikse dette på.

 

Har ikke vært slik før så

Lenke til kommentar

Må vell være en mulighet å fikse dette på.

 

Har ikke vært slik før så

 

Jeg tror, eller har en følelse av at det er firmware relatert...

 

Uansett.. nei det burde ikke være nødvendig å gjøre dette i første omgang...

 

Hadde ALDRI dette problemet med min HTC Desire HD.. litt tragisk egentlig...

 

Et stort minus på telefonen for min del det der i alle fall..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...