eisa01 Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Lurer også litt på det med brukervenlighet i forhold til iPhone hvis noen vet noe om det. takk for alle svar :3 Den største forskjellen er at en iPhone viser mer av brukergrensesnittet på skjermen, mens på Android så er det en egen tast for å få opp ekstra menyvalg og en dedikert tilbaketast. Selv foretrekker jeg iPhone måten, men det går helt fint å bytte, så tror ikke du får noen store problemer. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Haha, dette kommer til å bli så gøy. Bare se her. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Noen som vet om nettbutikker som fremdeles har den på lager ? :o Har vært litt treg. Ettersom det ikke var noen nettbutikker som hadde bekreftet på datoen :s Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Ikke for å starte denne leveringsdiskusjonen, men hvor lang tid kan det egentlig ta å pakke en telefon og sende den? Godt og vel 24 timer med pakking fra CDON! Måtte bare få ut frustrasjonen! Jeg er like frustrert selv! Kan ikke du sende en mail for oss og spørre? Jeg tør ikke mase mer på de nå Lenke til kommentar
TSport Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 I følge tester filmer denne i 17-18 Mega BIT per sekund. Det tilsvarer ca 2.2 Mega BYTE per sekund og da bør et klasse 2 kort av et godt merke faktisk være tilstrekkelig, ihvertfall til filming. Du har rett i alt bortsett fra konklusjonen. Et klasse 2 kort skal (ifølge produsenten) kunne skrives til med en hastighet på minst 2 MB/s eller 16 Mb/s. Det er altså i grenseland, og forbrukere bør legge litt mer penger i et kort av høyere klasse. Det er sant. Derfor jeg føyde til av et godt merke. Jeg har kun brukt Sandisk og Kingston og alle klasse 2 korta har ligget på over 4+MB/s i skrivehastighet. Min konklusjon er at det er bedre å kjøpe et kvalitetskort i klasse 2 enn et ræva i klasse 4. Man sparer noen kroner også. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Ikke for å starte denne leveringsdiskusjonen, men hvor lang tid kan det egentlig ta å pakke en telefon og sende den? Godt og vel 24 timer med pakking fra CDON! Måtte bare få ut frustrasjonen! Har jobbet med slikt selv. Og det å pakke å sende en mobil vil ta mellom 3-5 minutter. Så er nok noe surr her fra CDON. Er det noen som har mottatt sin fra CDON i dag? (Kanskje litt tidlig å spørre men) Lenke til kommentar
Winniee Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Ikke for å starte denne leveringsdiskusjonen, men hvor lang tid kan det egentlig ta å pakke en telefon og sende den? Godt og vel 24 timer med pakking fra CDON! Måtte bare få ut frustrasjonen! Har jobbet med slikt selv. Og det å pakke å sende en mobil vil ta mellom 3-5 minutter. Så er nok noe surr her fra CDON. Er det noen som har mottatt sin fra CDON i dag? (Kanskje litt tidlig å spørre men) mm, er litt rart at de bruker så lang tid ja.. Får jo heller ingen info fra de, kontaktet kundesenteret dems og spurte, alt de svarte var "ordren din har status pakkes så da er den på vei"... bare bs Lenke til kommentar
paulsen Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Er det noen her som har fått telefonen, som kan teste om det er mulig å legge inn flere enn 1 Microsoft Exchange konto? Edit: Glem det, står jo i testen hos amobil at det fungerer. Utmerket! Endret 11. mai 2011 av paulsen Lenke til kommentar
TSport Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Har jobbet med slikt selv. Og det å pakke å sende en mobil vil ta mellom 3-5 minutter. Så er nok noe surr her fra CDON. Er det noen som har mottatt sin fra CDON i dag? (Kanskje litt tidlig å spørre men) Dem prøver sikkert å pakke hele forsendelsen i ett jafs. Og så skal sikkert andre ting også sendes ut. Men rart det ikke ble forutsett og evt ordna med flere folk. Jaja. Venter ihvertfall på svar. Det viktigste er vel at vi er fler som venter. Da er det sikkert bare treghet i systemet deres. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Her er noen urovekkende aspekter med mali-gpu'en som er i denne versjonen av SGS II. Jeg kjører X-Plane på min SGS(1), og ved siste update i Market står det følgende i changelog: "removed support for devices that don't support the proper texture formats (Samsung Galaxy S2). If you already purchased it for this device, please contact support for a full refund" Dårlige nyheter ang fragmentering på spillefronten. Tror jeg må vente på den versjonen som kommer senere på sommeren og håpe på at den kommer med Tegra-chipset. Hvis ikke, blir SGSII et totalt uaktuelt alternativ. Og jeg som virkelig hadde sett fram til denne telefonen :thumbdown: Mer om dette hos XDA Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Jeg så det var endel snakk om minnekort litt lenger opp.. Jeg fikk nå i postkassa et 32 GB class 10 kort i fra ebay, prisen ble 433 kr 0 kr mva siden den ikke er/var merket med pris, Så det er vel ikke så ille.. Kjørte også en benchmark av kortet, Ups glemte linken FilmPro 32GB 32G microSD microSDHC TF SDHC Card Class10 Endret 11. mai 2011 av -PoWa- Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Ikke for å starte denne leveringsdiskusjonen, men hvor lang tid kan det egentlig ta å pakke en telefon og sende den? Godt og vel 24 timer med pakking fra CDON! Måtte bare få ut frustrasjonen! Har jobbet med slikt selv. Og det å pakke å sende en mobil vil ta mellom 3-5 minutter. Så er nok noe surr her fra CDON. Er det noen som har mottatt sin fra CDON i dag? (Kanskje litt tidlig å spørre men) mm, er litt rart at de bruker så lang tid ja.. Får jo heller ingen info fra de, kontaktet kundesenteret dems og spurte, alt de svarte var "ordren din har status pakkes så da er den på vei"... bare bs Det er vel ikke noe problem med å forstå at de ikke har telefonene inne engang, de bare sier at den pakkes for å slippe å høre på mer mas. Kanskje er telefonene til pakking hos leverandøren (Samsung), og at de er på vei til butikkene. Slapp av folkens, telefonen kommer nok snart Lenke til kommentar
Eskilden Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Her er noen urovekkende aspekter med mali-gpu'en som er i denne versjonen av SGS II. Jeg kjører X-Plane på min SGS(1), og ved siste update i Market står det følgende i changelog: "removed support for devices that don't support the proper texture formats (Samsung Galaxy S2). If you already purchased it for this device, please contact support for a full refund" Dårlige nyheter ang fragmentering på spillefronten. Tror jeg må vente på den versjonen som kommer senere på sommeren og håpe på at den kommer med Tegra-chipset. Hvis ikke, blir SGSII et totalt uaktuelt alternativ. Og jeg som virkelig hadde sett fram til denne telefonen :thumbdown: Mer om dette hos XDA Dette er jo kun et problem på enkelte spill. Tviler på at SGSII får Tegra, i og med at den faktisk bruker 'standard'. Og hvis du leser hele tråden der er de fleste ikke særlig giret på Tegra. I tillegg er Tegra svakere på film, og nødvendigvis ikke bedre på spill, men støtter bare flere. Her er det spillutviklerne som må fikse spillene så de støttes av SGSII, ikke SGSII som må lages for å støtte spillene. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Her er noen urovekkende aspekter med mali-gpu'en som er i denne versjonen av SGS II. Jeg kjører X-Plane på min SGS(1), og ved siste update i Market står det følgende i changelog: "removed support for devices that don't support the proper texture formats (Samsung Galaxy S2). If you already purchased it for this device, please contact support for a full refund" Dårlige nyheter ang fragmentering på spillefronten. Tror jeg må vente på den versjonen som kommer senere på sommeren og håpe på at den kommer med Tegra-chipset. Hvis ikke, blir SGSII et totalt uaktuelt alternativ. Og jeg som virkelig hadde sett fram til denne telefonen :thumbdown: Mer om dette hos XDA Dette er jo kun et problem på enkelte spill. Tviler på at SGSII får Tegra, i og med at den faktisk bruker 'standard'. Og hvis du leser hele tråden der er de fleste ikke særlig giret på Tegra. I tillegg er Tegra svakere på film, og nødvendigvis ikke bedre på spill, men støtter bare flere. Her er det spillutviklerne som må fikse spillene så de støttes av SGSII, ikke SGSII som må lages for å støtte spillene. Ja det er X-Plane utvikleren som har skylden her da de har valgt å bruke properatary textur formater i stedet for openGL standaren som alle android gpuer støtter. Tipper utviklerne vil endre appen sin etterhvert, da de mister mange kunder om de skal utelukke samsung devices Endret 11. mai 2011 av Vipera Lenke til kommentar
Eskilden Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Her er noen urovekkende aspekter med mali-gpu'en som er i denne versjonen av SGS II. Jeg kjører X-Plane på min SGS(1), og ved siste update i Market står det følgende i changelog: "removed support for devices that don't support the proper texture formats (Samsung Galaxy S2). If you already purchased it for this device, please contact support for a full refund" Dårlige nyheter ang fragmentering på spillefronten. Tror jeg må vente på den versjonen som kommer senere på sommeren og håpe på at den kommer med Tegra-chipset. Hvis ikke, blir SGSII et totalt uaktuelt alternativ. Og jeg som virkelig hadde sett fram til denne telefonen :thumbdown: Mer om dette hos XDA Dette er jo kun et problem på enkelte spill. Tviler på at SGSII får Tegra, i og med at den faktisk bruker 'standard'. Og hvis du leser hele tråden der er de fleste ikke særlig giret på Tegra. I tillegg er Tegra svakere på film, og nødvendigvis ikke bedre på spill, men støtter bare flere. Her er det spillutviklerne som må fikse spillene så de støttes av SGSII, ikke SGSII som må lages for å støtte spillene. Ja det er X-Plane utvikleren som har skylden her da de har valgt å bruke properatary textur formater i stedet for openGL standaren som alle android gpuer støtter. Tipper utviklerne vil endre appen sin etterhvert, da de mister mange kunder om de skal utelukke samsung devices +1 Som en sa på XDA er det alt for mange forhåndsbestilte SGSII'er (i tillegg til at den faktisk tar Tegra på ytelse) for at utviklere kan ignorere hele greia. Og de fleste utviklere som ikke støtter openGL gir tilbake pengene for spillene. Det vil føre til at alle som har hatt spillet før, og som kjøper SGSII, vil få pengene tilbake. Så mange røde tall er ikke gøy for noen Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Her er noen urovekkende aspekter med mali-gpu'en som er i denne versjonen av SGS II. Jeg kjører X-Plane på min SGS(1), og ved siste update i Market står det følgende i changelog: "removed support for devices that don't support the proper texture formats (Samsung Galaxy S2). If you already purchased it for this device, please contact support for a full refund" Dårlige nyheter ang fragmentering på spillefronten. Tror jeg må vente på den versjonen som kommer senere på sommeren og håpe på at den kommer med Tegra-chipset. Hvis ikke, blir SGSII et totalt uaktuelt alternativ. Og jeg som virkelig hadde sett fram til denne telefonen :thumbdown: Mer om dette hos XDA Dette er jo kun et problem på enkelte spill. Tviler på at SGSII får Tegra, i og med at den faktisk bruker 'standard'. Og hvis du leser hele tråden der er de fleste ikke særlig giret på Tegra. I tillegg er Tegra svakere på film, og nødvendigvis ikke bedre på spill, men støtter bare flere. Her er det spillutviklerne som må fikse spillene så de støttes av SGSII, ikke SGSII som må lages for å støtte spillene. Ja det er X-Plane utvikleren som har skylden her da de har valgt å bruke properatary textur formater i stedet for openGL standaren som alle android gpuer støtter. Tipper utviklerne vil endre appen sin etterhvert, da de mister mange kunder om de skal utelukke samsung devices Leste tråden på XDA jeg linket til og så at det er div propritære løsninger som ligger bak. Men allikevel urovekkende at det skal være slik. Google må sette foten ned og bestemme seg for hva som skal være gjengs standard. Hvem vet hva morgendagen kommer med om det skal fortsette slik. Trodde jeg aldri skulle si det, men de må snart ta en "apple" og få skikk på sakene. Hvis ikke blir det det komplette kaos etterhvert. Endret 11. mai 2011 av gammalerik Lenke til kommentar
Eskilden Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Pluss at Chainfire jobber med en fix. Da ser jeg ikke problemet lengre! Med mindre man ikke har lyst å roote. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Hej, Vi får in telefonen från vår leverantör i denna veckan och sänder den till dig så fort som möjligt. Med vänlig hälsning _______________________________________ Daniel Tunsäter NetOnNet AB Bockasjögatan 12 504 30 Borås SVERIGE 2 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 Her er noen urovekkende aspekter med mali-gpu'en som er i denne versjonen av SGS II. Jeg kjører X-Plane på min SGS(1), og ved siste update i Market står det følgende i changelog: "removed support for devices that don't support the proper texture formats (Samsung Galaxy S2). If you already purchased it for this device, please contact support for a full refund" Dårlige nyheter ang fragmentering på spillefronten. Tror jeg må vente på den versjonen som kommer senere på sommeren og håpe på at den kommer med Tegra-chipset. Hvis ikke, blir SGSII et totalt uaktuelt alternativ. Og jeg som virkelig hadde sett fram til denne telefonen :thumbdown: Mer om dette hos XDA Dette er jo kun et problem på enkelte spill. Tviler på at SGSII får Tegra, i og med at den faktisk bruker 'standard'. Og hvis du leser hele tråden der er de fleste ikke særlig giret på Tegra. I tillegg er Tegra svakere på film, og nødvendigvis ikke bedre på spill, men støtter bare flere. Her er det spillutviklerne som må fikse spillene så de støttes av SGSII, ikke SGSII som må lages for å støtte spillene. Ja det er X-Plane utvikleren som har skylden her da de har valgt å bruke properatary textur formater i stedet for openGL standaren som alle android gpuer støtter. Tipper utviklerne vil endre appen sin etterhvert, da de mister mange kunder om de skal utelukke samsung devices Leste tråden på XDA jeg linket til og så at det er div propritære løsninger som ligger bak. Men allikevel urovekkende at det skal være slik. Google må sette foten ned og bestemme seg for hva som skal være gjengs standard. Hvem vet hva morgendagen kommer med om det skal fortsette slik. Trodde jeg aldri skulle si det, men de må snart ta en "apple" og få skikk på sakene. Hvis ikke blir det det komplette kaos etterhvert. Google har satt foten ned å satt en standard, opengl esc tror jeg det heter er standeren, som alle android GPUer må støtte. Men det er selskaper slik som nvidia, de lager tegra brikken, som har laget de andre formatene og prøver å få folk til å bruke det. Fordi da må andre brikke leverandører betale de for å få lov til å legge til disse formatene på sine brikker. Så egentlig, kjøp Tegra og støtt android fragmentering. Kjøp sgs2 og støtt standardisering:P Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 11. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2011 F*kkt utvikling uansett hvordan man ser på det. I morgen har man enda noe nytt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg