Gå til innhold

Fototreff i Halden


Anbefalte innlegg

Vinteren nærmer seg over, og gradene blir mer og mer røde, kanskje på tide og våkne opp fra vinterdvalen? Mens våren stiger forsiktig fram og solen enda står litt lavt håper Bjørnli og jeg at dere har lyst til å være med på et fototreff i Halden sentrum som byr på både gammelt og nytt av bygninger, er og en havn i nærheten.

 

Etter avstemning er det valgt at datoen er 9.april! Vi møtes ved togstasjonen klokken 1300 (pluss/minus), for togtider: sjekk NSB sine sider :)

 

Trenger oversikt over hvem som kan denne datoen:

Skriv enkelt om du kommer eller ei.

 

De som er med:

tomsi42

fiskebollebiff

Bjørnli

eveant

Nautica

kaian

 

Været for morgendagen:

meteogram.png

 

 

____________________

Meldt sin interesse:

 

fiskebollebiff

kaian

Nautica

Bjørnli

azathosk

Francis

Bykatt

tomsi42

Natrich

 

 

Første avstemning er ferdig:

Med en stemme mer er det avgjort at det blir den 9. april.

 

 

post-149000-0-98355600-1299096459_thumb.png

 

 

Endret av Natrich
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eksotisk. Aldri vært i Halden før. Kunne vært noe det om tidspunktet passer! Antar at i følge med lokalbefolkningen er det ganske trygt. :p

 

Er det mulig å komme seg til Halden fra Oslo med buss? Trafikanten.no oppgir bare et tog som tar nesten 2 timer.

 

JA! det er fult mulig med buss, skal finne ruter og så redigerer jeg posten her om 1-2 min ;)

 

edit:

http://ostfold-kollektiv.no/userfiles/Linje_3-030111-290511.pdf hvis du ser i helgene så er det ikke så ofte de går til halden buss-terminal :O (forbaska kollektiv-trafikk som endrer tidene sine/kutter ned på rutene)

 

ser på nsb.no at tog tar 10-20 min kortere enn buss

 

 

btw: kanskje du kan sitte på med noen som kommer fra oslo?

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

Etter at de tradisjonelle saluttene uteble i deler av 2010, blir det igjen full salutt fra Fredriksten festning i 2011. Neste dato for salutt er 8.mai.

takk for infoen, men det var vel ikke akkurat relevant da vi ikke skal vente så lenge til med å ha treff :p

Nei, det skjønte jeg nok. Var mest for å hinte om at senere treff dere planlegger kanskje kan legges til en av de datoene det salutteres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...