Gå til innhold

Fototreff i Halden


Anbefalte innlegg

Jeg kommer sikkert til å dra med 10.30 ferga, da er jeg i Moss kl. 11.00

 

Det er ikke mye å spare ved å la bilen stå i Horten hvis man skal betale parking. Det er mulig jeg får ordnet gratis parkering. Han jeg jobber sammen med nå har hatt ansvaret for intallasjon i et bygg rett ved terminalen. De har gratis parking og p-hus :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer sikkert til å dra med 10.30 ferga, da er jeg i Moss kl. 11.00

 

Det er ikke mye å spare ved å la bilen stå i Horten hvis man skal betale parking. Det er mulig jeg får ordnet gratis parkering. Han jeg jobber sammen med nå har hatt ansvaret for intallasjon i et bygg rett ved terminalen. De har gratis parking og p-hus :)

Moss kl. 11:00 høres tidlig ut; det er kun en times kjøretur til Halden (vi skulle være der 12:45-13:00). Når går neste ferge?

 

Gratis parkering bør kunne la seg ordne.

Lenke til kommentar

Moss kl. 11:00 høres tidlig ut; det er kun en times kjøretur til Halden (vi skulle være der 12:45-13:00). Når går neste ferge?

Det går ferge hver 45. min.

Jeg klarer å slå ihjel en time i Moss, kommer jo til å ha med 2-3 kameraer :)

 

Bare og følge kanalen innover mot sentrum så finner du mye fint og fotografere der.

Lenke til kommentar

Moss kl. 11:00 høres tidlig ut; det er kun en times kjøretur til Halden (vi skulle være der 12:45-13:00). Når går neste ferge?

Det går ferge hver 45. min.

Jeg klarer å slå ihjel en time i Moss, kommer jo til å ha med 2-3 kameraer :)

Det er greit at det er ting å ta bilder i Moss; men det kan vi jo alltids spare til en annen dag ;)

 

Moss 11:45 passer bortimot perfekt for min del.

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre ingen objektiver til overs. Husk på å bytte objektivene et sted det ikke skaper kondens osv osv :)

 

______________________

Trenger litt oversikt. Hvem er det som kan komme på treffet den 9. april?

Holder med et kort svar. Ja, jeg kan / Nei, jeg kan ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...