Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Måten jeg holder på med eksen etter det ble slutt, usunt?


Anbefalte innlegg

Det der er dødfødt.

Holdt på på samme viset med en exdame engang.

Knulla henne flere ganger i uka.

Ofte kunne hun si ting som "du vet at jeg ikke er glad i deg fordet?" etter at vi hadde pult.

I tillegg ba hun om penger til alt mulig rart.

 

Jeg må si at det er lurest å holde seg unna ex damer etter at det er slutt. Ikke gå i fella. Hør på erfarne fjellfolk, det er ikke for seint å snu!

 

Da fikk du ihvertfall noe. ;)

 

Jeg er heldig om vi gjør slikt én gang i måneden om vi henger sammen ofte. Saken er at hun vil være pulevenner, men hun vil så å si aldri gjøre noe. Jeg har spurt henne flere ganger hva vitsen med å ha et slikt venneforhold er når man aldri gjør noe. Jeg får som regel til respons at hun synes det er koslig å ha det slikt, eller så får jeg et mer sint svar som; "når man er venner med frynsegoder gjør man ikke ting så ofte" osv, osv. Tror nesten det kan være at hun vil forhindre meg i fra å gjøre det med andre.

 

Edit: de gangene hun faktisk har mest lyst til det er enten når vi har kranglet skikkelig (nesten på tampen til å forlate hverandre for alltid), eller når jeg har vist total uinteresse for henne.

 

Men har ikke ringt henne i hele dag, og hun har heller ikke ringt meg, noe som faktisk er helt unormalt. Har heller ingen planer om å ringe henne i dag. Tror nok ting blir å gå seg til.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag har jeg inntrykk av at hun driver en slags psykologisk "krigføring" med meg. Jeg har ikke sendt SMS eller ringt henne i hele dag. Dette reagerer hun selvfølgelig på. Hun spør hvorfor jeg er så "careface" i dag. Jeg sier at dersom hun vil bli behandlet som en vanlig venn, så respekterer jeg det. Da svare hun bare "ååja, okey, helt greit". Etter en liten stund får jeg melding om at hun bare vil være vanlige venner. Nå har hun brukt store deler av tiden i det siste på å argumentere om hvorfor hun vil være pulevenner. Blir nesten litt irritert.

Lenke til kommentar

Har vært der i akkuratt samme situasjon.....

Jeg fikk en syk nedtur når hun var utro mot meg og etter det var vi "venner" med frynsegoder og jeg hadde såklart følelser for henne fortsatt.

Alle jeg kjente fortalte meg at nå går du på en jævlig smell om du fortsetter. Som vanlig måtte jo jeg finne ut dette på den harde måten.

Hun fant seg plutselig en ny type som hun ble samboer med iløpet av en uke og jeg gikk på den samme smellen som når hun var utro.

- Har en dame først knekt deg og gjort deg ulykkelig en gang, ikke la henne få sjangsen til å gjøre det igjen, for har de sjangsen så bruker mange (ikke alle) den!

Lenke til kommentar

Har vært der i akkuratt samme situasjon.....

Jeg fikk en syk nedtur når hun var utro mot meg og etter det var vi "venner" med frynsegoder og jeg hadde såklart følelser for henne fortsatt.

Alle jeg kjente fortalte meg at nå går du på en jævlig smell om du fortsetter. Som vanlig måtte jo jeg finne ut dette på den harde måten.

Hun fant seg plutselig en ny type som hun ble samboer med iløpet av en uke og jeg gikk på den samme smellen som når hun var utro.

- Har en dame først knekt deg og gjort deg ulykkelig en gang, ikke la henne få sjangsen til å gjøre det igjen, for har de sjangsen så bruker mange (ikke alle) den!

 

Da gikk du selvfølgelig ut av dette som den store taperen. Hun hadde vært utro, blitt tilgitt, for så å kunne finne seg en ny type og glemme deg totalt. Dette er skrekkscenarioet mitt nå.

 

Greide fint å ignorere henne litt i dag. Desverre blir fort svak for surmulingen hennes. Hun kan f.eks finne på å si ting som at hun blir å finne på ting med andre dersom jeg ikke vil finne på noe med henne der og da fordi hun kjeder seg, da refererer hun gjerne til andre gutter.

 

Jeg vet ting ikke vil bli bedre. Det kommer tvert i mot til å bli verre, mye verre. Per dags dato bor hun i ei lita bygd, 40 minutter unna byen. Derfor ringer hun ofte meg fordi hun kjeder seg. Nå mangler hun bare oppkjøringen, så har hun bil å komme seg vekk med. Tidligere praksis er at guttene hun snakker med via Facebook selv har brukt å kjøre den lange turen ut for å hente henne. Da skal de selvfølgelig se film. :roll:

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Greide fint å ignorere henne litt i dag. Desverre blir fort svak for surmulingen hennes. Hun kan f.eks finne på å si ting som at hun blir å finne på ting med andre dersom jeg ikke vil finne på noe med henne der og da fordi hun kjeder seg, da refererer hun gjerne til andre gutter.

 

Jeg vet ting ikke vil bli bedre. Det kommer tvert i mot til å bli verre, mye verre. Per dags dato bor hun i ei lita bygd, 40 minutter unna byen. Derfor ringer hun ofte meg fordi hun kjeder seg. Nå mangler hun bare oppkjøringen, så har hun bil å komme seg vekk med. Tidligere praksis er at guttene hun snakker med via Facebook selv har brukt å kjøre den lange turen ut for å hente henne. Da skal de selvfølgelig se film. :roll:

Hvorfoooor?! :(

 

Jeg blir seriøst både irritert og lei meg for at du lar deg bruke av henne på denne måten, og av en slik person. True med å "finne på noe med andre (gutter)" hvis du ikke vil, haha, herregud. Totalt tragisk, men hun vet hun har deg der hun vil ha deg og at du er der så lenge hun trenger deg - helt til du er forlatt og glemt som en pose hundedritt, for tro meg, uansett hvor hardt det er å innse det - den dagen kommer. Det er fint å se at hun skjelver litt i buksen når du ignorerer henne, men det hjelper jo så lite hvis du ikke fortsetter og slutter å ha kontakt med henne overhodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greide fint å ignorere henne litt i dag. Desverre blir fort svak for surmulingen hennes. Hun kan f.eks finne på å si ting som at hun blir å finne på ting med andre dersom jeg ikke vil finne på noe med henne der og da fordi hun kjeder seg, da refererer hun gjerne til andre gutter.

 

Jeg vet ting ikke vil bli bedre. Det kommer tvert i mot til å bli verre, mye verre. Per dags dato bor hun i ei lita bygd, 40 minutter unna byen. Derfor ringer hun ofte meg fordi hun kjeder seg. Nå mangler hun bare oppkjøringen, så har hun bil å komme seg vekk med. Tidligere praksis er at guttene hun snakker med via Facebook selv har brukt å kjøre den lange turen ut for å hente henne. Da skal de selvfølgelig se film. :roll:

Hvorfoooor?! :(

 

Jeg blir seriøst både irritert og lei meg for at du lar deg bruke av henne på denne måten, og av en slik person. True med å "finne på noe med andre (gutter)" hvis du ikke vil, haha, herregud. Totalt tragisk, men hun vet hun har deg der hun vil ha deg og at du er der så lenge hun trenger deg - helt til du er forlatt og glemt som en pose hundedritt, for tro meg, uansett hvor hardt det er å innse det - den dagen kommer. Det er fint å se at hun skjelver litt i buksen når du ignorerer henne, men det hjelper jo så lite hvis du ikke fortsetter og slutter å ha kontakt med henne overhodet.

 

Grunnen er vel egentlig følelsen av at det blir galt uansett hvilket valg man gjør. Trist om man forlater henne, trist om man velger å ha kontakt de gangene hun er ekkel mot meg.

 

Mye av grunnen er at hun er den eneste personen i denne byen jeg er veldig glad i, og har alltid følt meg som et medlem av familien hennes. Til vanlig jobber jeg turnus (nattarbeid), noe som gjør jobbukene mine veldig usosiale. Når jeg først har hatt fri har som regel mesteparten av tiden gått til henne, og nå brukes denne tiden på å være støttetampongen hennes.

 

Men jeg er optimist til at ting blir bedre. De siste dagene har jeg snakket mindre med henne, og det føles av og til litt godt. Behovet for å ringe eller tekste henne har blitt litt mindre, så jeg håper det er et positivt tegn.

Lenke til kommentar

Avslutt alt, er tullete å høre alt bablet dere går gjennom. Damene styrer dere med lillefingeren og dere ender opp som såret. Bare si at du ikke vil ha kontakt mer og bruk tiden på venner/familie og andre aktiviteter. Hvor mere tid er dere villige til å kaste bort på dama som ikke vil ha dere men bruker dere for alt det er mulig.

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

Hva er det du driver med egentlig? Ser du ikke at hun styrer deg totalt og har deg tvinnet til lillefingeren? ..og du biter på og er en valp som ikke klarer å lavære å ta kontakt med henne. Bingo og hun får viljen sin.

 

Grunnen til at hun vil være pulevenn med deg er fordi hun vil ha trygghet og nærhet, men samtidig vil hun være fri og "på markedet". Det er dødfødt og jeg som sitter på utsiden og ser på hva du skriver ser det utrolig lett. Slik er omtrent alle jenter - de vil ha trygghet, men samtidig trigger de etter det spennende og ukjente. Det siste du da må gjøre er å stille opp seksuelt for henne når hun vil det og fordi hun skal bruke deg som en tøffel.

 

Bryt ut før hælvette bryter deg ut.

Lenke til kommentar

Forstår hva dere mener, men det er utrolig vanskelig. Mye av tiden blir å gå til dødtid om jeg dropper henne. Det er vanskelig å si nei til hennes fristelser de dagene man sitter munters alene hjemme og hun "trenger" meg. Jeg har forsøkt å si at jeg ønsker å droppe det fysiske, men ender gjerne tilbake etter en krangel.

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

Hva er det du driver med egentlig? Ser du ikke at hun styrer deg totalt og har deg tvinnet til lillefingeren? ..og du biter på og er en valp som ikke klarer å lavære å ta kontakt med henne. Bingo og hun får viljen sin.

 

Grunnen til at hun vil være pulevenn med deg er fordi hun vil ha trygghet og nærhet, men samtidig vil hun være fri og "på markedet". Det er dødfødt og jeg som sitter på utsiden og ser på hva du skriver ser det utrolig lett. Slik er omtrent alle jenter - de vil ha trygghet, men samtidig trigger de etter det spennende og ukjente. Det siste du da må gjøre er å stille opp seksuelt for henne når hun vil det og fordi hun skal bruke deg som en tøffel.

 

Bryt ut før hælvette bryter deg ut.

 

Jeg driver vel i grunn med det samme som du nevnte med deg selv tidligere i tråden. Du lot det til og med gå så langt at du måtte oppleve at hun fikk seg ny kjæreste. At eksen min finner seg ny type er nok det kjipeste som kan skje meg nå. Bare jeg er sammen med henne og hun får en SMS på telefonen sin, eller at jeg ser at en av de hun har pult skriver på Facebooken hennes er nok til å få meg sur, forbanna og sjalu. Ja, jeg vet det er galskap, men jeg klarer bare ikke å se hva godt det vil gjøre meg å drite i henne heller. F.eks i dag har hun ikke spurt om å få meg på besøk, og jeg sitter og kjeder meg (ja, vet det er mulig å finne på andre ting), og alt jeg vil er å se henne. Det er utrolig godt å være sammen med henne der og da, men så snart jeg forlater lurer jeg på når hun går bak ryggen min igjen.

 

Galskap er det. Tenk at jeg har kontakten med en person som drev å pulte en annen mann. Har i tillegg sett profilen hannes på FB. Stor forbanna muskeldritt. Jeg kan selvfølgelig ikke måle meg. Og før hun var utro mot meg brukte vi å fleipe litt om utroskap. Men så byttet hun over til en seriøs tone og sa; "men seriøst, hadde du vært utro hadde jeg klippet av deg kuken".

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Er det noe vits å skrive det samme som alle andre, Thomas.. ?

Du hører jo ikke etter uansett, så hvorfor skal jeg bruke tid på å forklare deg at du kommer til å møte veggen en dag om du ikke slutter mens livet allrede har blitt surt..?

 

Vært i samme situasjon selv, nesten. Jeg ble forbanna og klarte til slutt å gi faen når jeg fant ut at min såkalte "bestekammerat" hadde "tatt over" tøsa.

 

Begynn å tren, det hjelper no jævli. Pump jern som pokker og få ut aggresjon via det.

Følelsen etterpå er bare helt konge :)

 

Edit: Skrivur Leifur.

Endret av XanderZ
Lenke til kommentar

Vet nok at hun flørter med andre. Har selvfølgelig ikke noe bevis på dette, men det vil være helt typisk henne. For å beholde vennskapet med meg har hun tydeligvis et lite "prosjekt" hvor hun prøver å bevise for meg at hun er villig til å skjerpe seg. Hun er veldig flink i perioder, faktisk, men som dere sier er det nok et spill for å få beholde tryggheten jeg gir henne. Og som en sa tidligere i tråden, hun trenger penger til alt. Er ikke akkurat så mye anderledes her.

 

En annen ting som er jævlig plagsomt er at hun skal være bestevenn i ettertid med alle hun har hatt sex med. One night stands er for min del bruk og kast. Hun skal på død og liv ha sykelig god kontakt med alle i ettertid. Men det er selvfølgelig bare tullball å irritere seg over nå.

 

Men forstår hva dere sier. Har hatt lite kontakt med henne i dag, og det føles egentlig helt greit. :)

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Hvorfor har du i det hele tatt kontakt med henne?

 

Følelser for henne, samtidig som hun hjernevasker meg. Hun skal skjerpe seg, bla bla bla... Hun snakker ofte om at hun ikke kan bevise det med mindre jeg gir henne sjangsen osv. Samtidig er hun den definitivt peneste jeg har vært sammen med til nå. Har heller ikke bodd i denne byen så utrolig lenge, så omgangskretsen er ikke så stor. Det har i utgangspunktet ikke vært noe problem, fordi vi hadde det jævlig fint før hun ble en dritt.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som tenker at det går ann å være venner uten å pule?...

Med seksualitet kommer følelser, med følelser i denne situasjonen her kommer sorgen. Kort oppsumert: Nei man burde slett ikke ha sex i en slik situasjon.

 

Faen kan ikke du finne deg noen andre da? Vet det ikke er lett, men du sitter jo bare hjemme der og tenker på henne. Verden er full av jenter og full av jenter som vil ha deg akkurat for den du er og som ikke går bak ryggen din.

Hvorfor kaste vekk så mye energi på et kvinnfolk som "skjerper seg til tider" når du kan bruke tid på å lete etter en kjærlighet som alltid er skjerpet? Følelser får ikke hjelpe, for her kommer sunn fornuft langt foran noe som heter følelser. Jeg lover at det bare blir verre for deg viss du venter..

Lenke til kommentar

Men hva er det egentlig hun driver med? Om jeg f.eks skriver på min FB-status at jeg skal kjøre meg en tur, så ringer hun så snart hun leser statusen. Først begynner hun med vanlig pjatt, for så å bevege seg over til "hvor har du liksom tenkt deg nå da?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...