Gå til innhold

Mediastreamer og HTPC i ett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper er et ord som var i sammenheng med pris på 1595,- det betyr ikke at vi slår det i stein, og de fleste av oss har oversikt over prisguiden. Selv håper jeg en pris rundt 1595,- til 1795,- og at det finnes en del overprisede enheter tyder bare på at markedet trenger en prisregulerende utvikling.

 

Koster denne nevnte enhet særlig kronasjer over 2000,- går jeg mye heller for Fit-PC3 som er både mindre, vesentlig mer kompakt og inneholder E-350. Intel Atom står ikke høyest i lommebokkursjen her og jeg betaler ikke overpris for den slags lenger.

 

Jeg hadde også mye heller gått for et av miniITX hovedkortene med E-350. Riktig nok ser "ASUS E35M1-I DELUXE, AMD E350" til å være såpass ettersøkt siste tiden at det raskt ble utsolgt og steg i pris.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Håper er et ord som var i sammenheng med pris på 1595,- det betyr ikke at vi slår det i stein, og de fleste av oss har oversikt over prisguiden. Selv håper jeg en pris rundt 1595,- til 1795,- og at det finnes en del overprisede enheter tyder bare på at markedet trenger en prisregulerende utvikling.

 

Koster denne nevnte enhet særlig kronasjer over 2000,- går jeg mye heller for Fit-PC3 som er både mindre, vesentlig mer kompakt og inneholder E-350. Intel Atom står ikke høyest i lommebokkursjen her og jeg betaler ikke overpris for den slags lenger.

 

Jeg hadde også mye heller gått for et av miniITX hovedkortene med E-350. Riktig nok ser "ASUS E35M1-I DELUXE, AMD E350" til å være såpass ettersøkt siste tiden at det raskt ble utsolgt og steg i pris.

Er enig med deg at å bygge selv er kjekkere enn å kjøpe ferdig vare, selv om det er dyrere. Hvordan får du til at ASUS E35M1-I DELUXE er utsolgt? Sånn som jeg ser det er det ikke engang kommet til landet. Jeg har sendt flere mailer til diverse leverandører for å høre om lansering. Ingen har noe konkret, men har likevel flyttet datoen til mars++

Lenke til kommentar

Teac:

Ah jeg mente å ha sett av det var 5 stk. på komplett som så ble endret til utsolgt tidligere. Ikke sikker men prisen har økt for jeg har fulgt med den en ukes tid :)

Er 99% sikker på at Brazos/AMD fusion ikke har kommet ut enda/tilgjengelig i butikk, ikke i USA eller resten av Europa.

 

Kan også nevne at Engdaget har nevnet denne saken på siden deres.

Der skriver de at den får en listepris på €100 , litt for godt til å være sant i mine øyne...

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Teac:

Det var nok bare den merkelig statusen jeg ikke har sett ellers på komplett som stod til "utsolgt" som kan ha gitt meg det inntrykket. Forøvrig en status jeg ellers aldri har sett om varen ikke har vært på lager.

 

Årsaken til at jeg mener det var 5 på lager før dette igjen var at jeg satt og lagde en handlevogn for en ukes tid siden med alle komponenter og var rimelig sikker på at alle var på lager. Men det kan ha vært en miksup.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...