Gå til innhold

Innvandring og retten til å redde Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finske nazister vil danne parti

 

Planlegger å stille i kommunevalget, men venter på godkjenning fra finske myndigheter.

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10093146

 

Synes dette var det rette stedet å legge det ut siden dette dreier seg om innvadring og å redde Europa. hva mener dere, er slike partier en god ide?

 

Uff nei, Nazisme er aldri en god ide. Men vi får da tro at de ikke får så mange stemmer eller noe særlig støtte.

Lenke til kommentar

Finske nazister vil danne parti

 

Planlegger å stille i kommunevalget, men venter på godkjenning fra finske myndigheter.

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10093146

 

Synes dette var det rette stedet å legge det ut siden dette dreier seg om innvadring og å redde Europa. hva mener dere, er slike partier en god ide?

 

Jeg er blitt så vant til at massemediene kaller alle nasjonalistiske partier for slængen "nazister", men nå var det faktisk for en gangs skyld snakk om ekte nasjonalsosialister.

 

Hva jeg syns om dette? Jeg støtter deres rett til å delta i politikken om folket ønsker dem, men ville neppe ha stemt på dem selv, da jeg ikke er nasjonalsosialist.

Dette blir nok interessant å følge med på.

Lenke til kommentar

Finske nazister vil danne parti

 

Planlegger å stille i kommunevalget, men venter på godkjenning fra finske myndigheter.

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10093146

 

Synes dette var det rette stedet å legge det ut siden dette dreier seg om innvadring og å redde Europa. hva mener dere, er slike partier en god ide?

 

Jeg er blitt så vant til at massemediene kaller alle nasjonalistiske partier for slængen "nazister", men nå var det faktisk for en gangs skyld snakk om ekte nasjonalsosialister.

 

Hva jeg syns om dette? Jeg støtter deres rett til å delta i politikken om folket ønsker dem, men ville neppe ha stemt på dem selv, da jeg ikke er nasjonalsosialist.

Dette blir nok interessant å følge med på.

 

Hva slags politisk retning følger du Wyrd?

Lenke til kommentar

Hva slags politisk retning følger du Wyrd?

 

Jeg har ikke plassert meg selv i noen politisk boks, enten det er høyre/venstre, sosialisme, konservatisme eller noen av disse standard-merkelappene.

Jeg er helt klart norsk nasjonalist da jeg setter det etniske norske folks ve og vel øverst på min prioritetsliste, og mener at vi som folk og nasjon har all rett til å forbli frie og uavhengige fra globalistiske krefter samt "multikulturalismen".

Jeg støtter etnopluralisme, som er en anerkjennelse av ulike etniske gruppers rett til selvbestemmelse og videre liv. Den såkalte "multikulturalismen" er globalistisk og det stikk motsatte av dette, da den på sikt komme ti å ødelegge for en eller flere kulturer og etniske grupper som rammes av fenomenet.

For Europa er jeg pro-europeisk, d.v.s. at jeg ønsker et Europa som forblir europeisk på alle mulige måter, både hva gjelder majoritets-befolkning, kultur og verdier.

Jeg setter den tradisjonelle kjernefamilien høyt, og stiller meg tvilsom til den sosialistiske ideologien vi har i Skandinavia nå idag, som på alle mulige måter svekker familien og ser på folkets barn som statens ansvar.

 

Jeg kan sympatisere med visse aspekter av nasjonalsosialismen, men det er ikke en merkelapp som jeg ville valgt å sette på meg selv, og ærlig talt vil det være umulig å vinne vår kamp ved å etterape nasjonalsosialismen fra 30-40-tallet.

 

Vårt første skritt må være at de europeiske folk klarer å riste av seg den politisk korrekte hjernevaskingen og igjen blir stolte over hva vi er, og at vi ønsker å videreføre våre forfedres arv til våre etterkommere. Uten denne stoltheten vil vi aldri komme noen vei, og svekkelsen av vår folkelige identitet, våre lave fødselstall grunnet angrepet på våre familier kombinert med videre ikke-europeisk innvandring som en følge av den globalistiske ideologien vil føre til de europeiske folks død. Et av de mest kreative folkeslag som noengang har gått på denne jord.

 

Er dere forresten sikre på at dette finske partiet som ble omtalt virkelig er nasjonalsosialistisk? I DENNE artikkelen ser det ut som om det bare er i navnet. Fascistiske organisasjoner er jo ulovlig i Finland?

Endret av Wyrd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
A Sociological View of the Decay of Modern Society

 

Alain de Benoist

 

Peaceful modern societies which respect the individual evolved from age-old familistic ties. The transition from band-type societies, through clan and tribal organizations, into nation-states was peaceful only when accomplished without disruption of the basic ties which link the individual to the larger society by a sense of a common history, culture and kinship. The sense of "belonging" to a nation by virtue of such shared ties promotes cooperation, altruism and respect for other members. In modern times, traditional ties have been weakened by the rise of mass societies and rapid global communication, factors which bring with them rapid social change and new philosophies which deny the significance of the sense of nationhood, and emphasize individualism and individualistic goals. The cohesion of societies has consequently been threatened, and replaced by multicultural and multi-ethnic societies and the overwhelming sense of lost identity in the mass global society in which Western man, at least, has come to conceive himself as belonging.

 

Sociologically, the first theorist to identify this change was the Arab scholar, Ibn Khaldun (1332-1406), who emphasized the tendency for mass urban societies to break down when the social solidarity characteristic of tribal and national societies disappeared. Ibn Khaldun saw dramatically the contrast between the morality of the nationalistic and ethnically unified Berbers of North Africa and the motley collation of peoples who called themselves Arabs under Arabic leadership, but did not possess the unity and sense of identity that had made the relatively small population of true Arabs who had built a widespread and Arabic-speaking Empire. [...]

Resten kan leses bl.a. HER.

 

Veldig interessant artikkel skrevet av den franske akademikeren Alain de Benoist, en av de ledende visjonærene bak den Nye Høyre-bevegelsen.

 

Hans ideologi er meget inspirerende og grundig utdypet - vil anbefale alle som interesserer seg i dagens samfunnsproblemer i Europa og hva som gikk galt å lese noen av hans skrifter.

For de av dere som er paranoide når det gjelder slikt, kan jeg tillegge at han tar avstand fra rasisme, men mener ut ifra et rent filosofisk standpunkt at det ideelle er å jobbe for bevaringen av alle distinkte etniske grupper og deres kulturelle identitet.

Og akkurat dette gjelder også for europeere.

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...


  •  
  • People make nations. They make it in their genetic image. They compose the music, write the constitutions, create business and the economy, give it its soul and its spirit.
     
  • In the battle between genes and culture, genes will win out.
     
  • In the struggle between the influence of heredity and environment, in the long run, heredity will always prevail except when the environment destroys the one thing that man cannot restore: his genetic oblivion.
     
  • If a folk is genetically constructed to be free, no period of tyranny can ever permanently suppress them.
     
  • If they are genetically amenable to live in tyranny, democracy can be imposed on them. But left to themselves, they will eventually revert to their natural state.
     
  • Human ecology is as important a concept as Nature’s ecology.
     
  • Races have the capacity to create great social environments, but great social environments can never make great races.
     
  • Intelligent peoples make great schools and universities. Higher institutions of learning can only reflect the quality of the people.
     
  • The only ultimate way to improve a society is to improve the genetic capabilities of its people. The surest way to destroy a society is to have programs and policies that systematically favor higher reproduction of the genes of the least capable over the genes of the most capable.
     
  • It is the sin against the quality of the flesh that causes the sin against the spirit.
     
  • Widespread race-mixing is genocide.
     
  • Low birthrates is race suicide.
     
  • Massive immigration of alien races ultimately means genocide.
     
  • Integration of the races is rapid genocide.
     
  • Geographic separation creates races and supports their survival.

 

- David Duke - 'My Awakening' - Chapter 11: 'Race history'

Lenke til kommentar

Dette er min mening om filmen... Har ikke lest hele tråden, da jeg tror jeg ikke hadde fått så mye ut av kranglingen som jeg tør vedde på at det er flust av mellom side 3 og 10.

 

1. Under hele filmen prøver han å hjernevaske deg, han starter filmen med å snakke tilhøreren opp i skyene " du er smart" og "du kan ta velinfomrerte avsluttninger basert på fakta" osv... Det han egenlig sier er "Dersom du tror på det jeg sier nå, så tilhører du den smarte og opplyste delen av befolkningen" det blir litt som å belønne hunden din med kjeks når han gir labb... Tør vedde på at Pavlov snur seg i graven.

 

Musikken forteller deg hele tiden hva du skal mene om det som blir sagt, når han snakker om Europa og alt det postive som har kommet derfra så spiller det lyse og vakre toner, mens når temaet går over på innvandring og zionistløgner og andre ulumskheter, så er det dype toner og dyster stemning.

 

2. Han starter filmen med en latterlig 5 minutter lang fortelling om alt det fantastiske som har skjedd i europa opp igjennom tidene når det kommer til kultur og historie, men han utelater all informasjon om de like utrolige og imponerende bedriftene som har blitt gjort av ikke europeere, og alt det negative som europeerene har gjort!Europeere har både korstog og heksebrenning på samvittigheten, men hvorfor nevne dette? og tankegodset til de Atenske filosofer som han skryter av i filmen, ble i stor grad holdt i live og videreutviklet av muslimer/arabere i den kristne middelalderen, muslimene var også revolusjonerende innen legekultur, og kineserene nådde afrikas østkyst på sine handelsereiser hundre år før Colombus. Dette er akkurat som om jeg skulle lagt ut en annonse på finn.no der jeg skal selge min bil, i annonsen skriver jeg at bilen er "nypolert og lett og kjøre" men unngår å nevne hullet i frontruta, og grevlingfamilien som bor under det ene baksetet.

 

3. Kildebruk er totalt fraværende, han manipulerer og slår fast fakta uten å ha så mye som en kilde som underbygger påstandene sine. "JØDENE KONTROLLERER EUROPAS LEDERE!" sier han, og vi skal visst bare ta ordet hans for dette. Viss jeg ikke husker helt feil sa han også ordrett "dette er ikke noe å diskutere, dette er bevist!" Når en person som prøver å fremstå som seriøs sier sånt kan man ikke annet en å le.

 

4. Han snakker om utryddelse av den "hvite rase" hele tiden, men det virker ikke som om dette skal skje via krig... dette skal skje via utpensling av "hvite gener" via assimilering av kulturen gjennom flere generasjoner slik jeg forsto det... Og når det skal skje på denne måten så ser ikke jeg hva som er negativt med det? Viss hvite blir utryddet på denne måten er det ikke utrydding... Da er det de samme genene, bare med en ny hudfarge. Dette blir akkurat som om enebarnet Eva Hansen, gifter seg med enebarnet Hans Jensen og de blir hetende Eva og Hans Jensen, De er de samme personene, bare at etternavnet Hansen er ute av historien for godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tysklands kansler Angela Merkel mener tydeligvis at påfallende høy kriminalitet blant innvandrerungdommen er noe tyskere bare må "akseptere", vises det i denne videoen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Y_6tVyEnvRk&feature=player_embedded

 

Noe som ser enda mer urovekkende ut med tanke på Tysklands fremtid, er denne nye undersøkelsen som viser at 44% av alle barn i Tyskland yngre enn 5 år stammer fra den tredje verden, d.v.s. er av ikke-europeisk etnisitet:

 

The Destruction of Germany and the Establishment’s Role in the Process

 

Om det etniske tyske folk skal unngå å bli en etnisk minoritet i sitt fedreland om få år, må noe gjøres NÅ!

 

På tide å våkne opp, Europa!

 

edit: fikset link...

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...