Gå til innhold

Innvandring og retten til å redde Europa


Anbefalte innlegg

Du skjønner lite av saken skjønner jeg. Det er ikke innvandrere de skal fjerne fra jordens overflate, men det nordiske mennesket, som forøvrig globalt sett er en av de minste folkegruppene på planeten og i den forstand en minoritet.

Må være mye lettere å fjerne en minoritet med makt enn en majoritet med makt.

 

Fjern majoriteten når den er svak, og siden minoriteten når den følgelig blir svak. Må være lettere tilbakestående å gi en majoritet makten når du ikke vil ha den der.

 

Men konspirasjonsteoretikere har jo aldri vært kjente for logiske slutninger..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager at du trodde at jeg tok deg alvorlig.. noensinne.

 

Du fremstiller jødene som at de vil være alene. Beste måten er å gi makt til få, og så knuse de resterende når de er svake og maktesløse. Deretter utrydde den lille minoriteten med makten.

 

Det gir ingen mening å i en slik "drømmesituasjon" som de sitter i nå, å ødelegge det hele ved å gi majoreteten makten.

 

Dessuten er du naiv nok til å tro at vi har makt i det hele tatt. Vi har ingenting. Makten sitter lengst øst i asia, sammen med pengene, teknologien og arbeidskraften.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke vits i å argumentere med deg, du forstår jo ingenting.

Enda godt du gjør det slik at du kan beskytte oss mot den mest hatede folkegruppen i historien.

 

Eller er du bare enda en i rekken som syns det er veldig hendig å hate dem siden de ikke sloss tilbake?

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet er det påstått på 70-tallet at alle menn er voldtektsmenn waiting to happen. Ettersom den uttalelsen har like stor verdi som uttalelsen om at alle innvandrere er potensielle mordere og voldtektsmenn, så burde det implisere at alle norske menn burde bures inne og frataes alle rettigheter....

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet er det påstått på 70-tallet at alle menn er voldtektsmenn waiting to happen. Ettersom den uttalelsen har like stor verdi som uttalelsen om at alle innvandrere er potensielle mordere og voldtektsmenn, så burde det implisere at alle norske menn burde bures inne og frataes alle rettigheter....

 

Vi klarer oss fint med de norske voldtektsmennene vi allerede har her i landet, så vi har ikke behov for å importere flere voldtektsmenn fra Afrika og midt-østen. Ergo bør alle voldsdømte innvandrere utvises fra landet, siden vi dessverre ikke praktiserer dødsstraff lenger. Grunnen til dette er at disse innvandrerne har misbrukt vår tillit ved å svare på Norges gjestfrihet ved å voldta landets kvinner. Dette er uhørt, og jeg kan ikke forstå at vi skal måtte beholde slike innvandrere i landet. Her er jeg 100% intolerant.

Når det gjelder etniske norske voldtektsmenn, burde de naturligvis henrettes, men dette er vel strengt tatt et annet tema.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

On a side note:

 

Fremmedfiendtlighet bidrar i hvert fall ikke til å bedre situasjonen. Hvis du møter en innvandrer med negativ innstilling så kommer du sannsynligvis bare til å gjøre dem frustrerte, og få dem til å danne egne grupper som ikke integreres. Men, noen vil vel kanskje dette slik at spenningen mellom etnisk norske og innvandrere blir så stor at noe forferdelig skjer.

Endret av Dux ducis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fremmedfiendtlighet bidrar i hvert fall ikke til å bedre situasjonen. Hvis du møter en innvandrer med negativ innstilling så kommer du sannsynligvis bare til å gjøre dem frustrerte, og få dem til å danne egne grupper som ikke integreres. Men, noen vil vel kanskje dette slik at spenningen mellom etnisk norske og innvandrere blir så stor at noe forferdelig skjer.

 

Jeg oppfører meg akkurat like høflig mot ikke-europeiske innvandrere som mot andre nordmenn. Som jeg skrev et annet sted på forumet, så finnes det ikke noe "hat" mot fremmedkulturelle som individer her i gården, og jeg har ikke noe personlig imot lovlydige innvandrer-individer.

 

Jeg er derimot fortsatt av prinsipp imot påføringen av "multikulturalisme" og globalisering mot jordas enkelte kulturer og etniske grupper/rasedannelser, og jeg støtter en total stopp av fremmedkulturell innvandring til Europa.

Det finnes mange grunner til denne innstillingen, (noe av det som satt ord på HER og videre ut i tråden), og den mest opplagte grunnen er langsiktig bevaring av de europeiske folkegruppene og vår historiske og etniske identitet.

 

Om det finnes den minste grunn til å tro at dagens fremmedetniske masseinnvandring og den filosofien som ligger bakom kommer til å føre til at vår majoritetsstilling i de europeiske landene blir truet (noe som dessverre virker sansynlig), så er dette grunn nok til å vekke et gigantisk raseri mot våre nåværende styresmakter, og oppfordring til å stenge Europas grenser. Når man endelig innser hva det er som holder på å skje, vil dette være det eneste fornuftige vi kan gjøre, om vi ønsker en fremtid for vårt Europa og våre etterkommere.

 

Massive forandringer står for døren, og jeg tviler virkelig på at disse forandringene er noe vårt folk ønsker. Det er mye apati og nærsynthet ute og går om dagen, og all frykten for å bli stemplet som "rasist" gjør ikke saken bedre.

 

edit: et par tillegg

Endret av Wyrd
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er jo ikke vits i å argumentere med deg, du forstår jo ingenting.

Enda godt du gjør det slik at du kan beskytte oss mot den mest hatede folkegruppen i historien.

 

Eller er du bare enda en i rekken som syns det er veldig hendig å hate dem siden de ikke sloss tilbake?

 

Og hvem er så den mest hatede folkegruppen i historien ?

Jeg har ikke hørt om noen slik folkegruppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tillater meg å poste en video for å få blåst litt liv i debatten igjen.

Dette er en dokumentar om den multikulturelle berikelsen engelskmennene utsettes for om dagen, og den er relevant siden diskusjonen omhandler fremmedkulturell innvandring til Europa som helhet.

England har hatt en forhåldsvis høy innvandring fra muslimske land, og per dags dato mener man, basert på diverse statistikker og beregnelser, at hvite briter vil komme til å være i mindretall i England innen året 2066, en situasjon som allerede til en viss grad har begynt å melde seg i store deler av de større urbane områdene.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PnJcsQYZEGU

 

De Politisk Korrekte multikulturalist-liberalistene liker å legge ut om hvor "styrket" og "beriket" vi blir av fremmedetnisk masseinnvandring, men jeg har aldri klart å forstå akkurat på hvilken måte dette styrker nasjonen og folket. Så vidt jeg har kunnet se, skaper store kulturelle forskjeller innenfor samme landområde splid, som i mange tilfeller kan destabilisere landet og svekke nasjonalt samhold.

 

Vi har kanskje å gjøre med to mulige scenarier i en "multikulturell" situasjon:

1: De ulike etniske eller kulturelle gruppene som presses sammen innenfor samme nasjonen søker stort sett til sine egne, noe som skaper sterke kulturelle grupperinger, ofte med motstridende interesser og verdier. Vi ser allerede i land som England at dette allerede til en stor grad er en realitet.

2: Total "integrering" og assimilering, noe som innebærer at de ulike etniske eller kulturelle gruppene skyver til side sine forskjeller, kompromiserer og smelter sammen.

Dette vil føre til at vår egen unikhet og våre respektive kulturer utvannes, og vår etniske/rasemessige sammensetning forsvinner, noe som vil gå hardest utover den Europide befolkningen, grunnet vår genetiske natur.

 

Det ideelle er på alle måter å la hver nasjon være viet til sin egen unike kultur. Dette vedlikeholder nasjonalt fellesskap og den nasjonale fred og stabilitet.

 

Innse det, de europeiske nasjoner har ingenting positivt å vinne på å importere etniske og kulturelle elementer fra midtøsten og Afrika. Jeg tror de fleste etniske europeere ville vært mer fornøyd med et Europa slik det var før dette sinnsyke og forræderiske MultiKulti-eksperimentet startet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har en kompis fra England. Etnisk inder, men han regnes vel som engelsk ettersom han er født og oppvokst der. Han sier det har blitt så ille i England nå at selv folk som har innvandrerbakgrunn har begynt å hate (de nye) innvandrerne. Det blir rett og slett for mange av de. Og innvandrerne kan ikke oppføre seg. Ikke en bra situasjon.

 

--------

 

Wyrd: enig med det meste du sier bortsett fra dette med dødsstraff. Jeg mener dødsstraff er en uting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Wyrd: enig med det meste du sier bortsett fra dette med dødsstraff. Jeg mener dødsstraff er en uting.

 

Nå er egentlig dette temaet off-topic, men jeg slenger inn en kommentar likevel.

Ja, jeg er også imot dødsstraff i de fleste tilfeller, men det kommer litt ann på hvor alvorlig forbrytelsen er. Om en person er i stand til å f.eks. torturere et barn til døde, da er henrettelse helt klart en rettferdig straff - en slik person vil vi aldri kunne slippe ut i samfunnet igjen uansett, da det alltid vil være en risiko for at vi setter flere uskyldige mennesker i fare. Men selv om straffen kan regnes for å være rettferdig, kanskje t.o.m. barmhjertig, er det fortsatt et moralsk spørsmål her, siden vi når alt kommer til alt snakker om å sette nok et drap ut i livet. Unner vi noen å ha et arbeide hvor man gjennomfører disse henrettelsene? I mitt tilfelle; nei.

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste etniske europeere ville vært mer fornøyd med et Europa slik det var før dette sinnsyke og forræderiske MultiKulti-eksperimentet startet.

Tror jeg foretrekker Europa anno 2011 fremfor alt annet når en ser på Europas historie. Innvandringen staret for alvor på 60- og 70-tallet, litt avhengig av hvor man ser. På 50-tallet var Europa generelt i økonomisk ruin etter 2. verdenskrig. Årene 1939-1945 var heller ikke videre lystige. 20- og 30-tallet var preget av økonomiske nedgangstider og politisk ustabilitet. 1914-1918 var igjen lite lystige (dog burde ikke refereres til som en verdenskrig imo. for de som måtte være opptatt av profetier om 3.verdenskrig), og årene før var også preget av stor politisk uro. Og slik fortsetter det videre gjennom 1800-tallet, 1700-tallet, etc... Europeerne har så langt utgjort en langt større fare for hverandre enn innvandrene gjør i dag.

 

Når det er sagt mener jeg ikke at Europa ikke har utfordringer knyttet til innvandring og etniske konflikter. Debatten rundt denne burde dog omhandle helt andre ting enn jødiske konspirasjonsteorier.

Lenke til kommentar

@ Hugo_Hardnuts:

 

Greit, jeg skjønner poenget ditt, men det var ikke meningen at du skulle tolke det jeg sa i den retningen at Europas etniske befolkning ville foretrukket tilstandene under svartedauden, annen verdenskrig osv osv, men at vi fint kan være foruten et raskt voksende Islam, storbyer hvor hvite mer og mer begynner å bli en minoritet... Ikke si at du ikke er istand til å se problemene?

 

Fremmedkulturell innvandring til Europa utgjør på sikt en massiv fare. For å hevde noe annet må man enten leve i en boble av illusjoner skapt av multikulturell, idyllisk TV-propaganda, eller være ekstremt kortsynt. Det som foregår i England, Sverige, Frankrike og mange andre europeiske land er ikke stort bedre enn en militær invasjon. Fremgangsmåten er forskjellig, men resultatet kan komme til å bli det samme, nemlig at Europas urbefolkning (oss) mister kontrollen over landene våre.

 

Jødiske konspirasjonsteorier? Det viktigste er ikke hvem som står bak utviklingen. Hovedsaken er at det skjer, og vi bør snart våkne opp for alvor.

Endret av Wyrd
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Wyrd: enig med det meste du sier bortsett fra dette med dødsstraff. Jeg mener dødsstraff er en uting.

 

Nå er egentlig dette temaet off-topic, men jeg slenger inn en kommentar likevel.

Ja, jeg er også imot dødsstraff i de fleste tilfeller, men det kommer litt ann på hvor alvorlig forbrytelsen er. Om en person er i stand til å f.eks. torturere et barn til døde, da er henrettelse helt klart en rettferdig straff - en slik person vil vi aldri kunne slippe ut i samfunnet igjen uansett, da det alltid vil være en risiko for at vi setter flere uskyldige mennesker i fare. Men selv om straffen kan regnes for å være rettferdig, kanskje t.o.m. barmhjertig, er det fortsatt et moralsk spørsmål her, siden vi når alt kommer til alt snakker om å sette nok et drap ut i livet. Unner vi noen å ha et arbeide hvor man gjennomfører disse henrettelsene? I mitt tilfelle; nei.

 

Innesperring på livstid helt uten mulighet for løslatelse er noe jeg mener er et alternativ til dødsstraff for seriemordere o.l.

Lenke til kommentar

Selvsagt skal alle folkeslag og folkegrupper i verden ha rett til sine egne land der de kan dyrke sin egen kultur og arv. Dette er helt naturlig for mennesket. Bare dra til Kina eller Japan og hør om hva de ville tenkt i en liknende situasjon. Det er ikke rasisme å ville bevare sin egen stamme vet dere. Forøvrig er Nordmenn skapt av naturen til å klare seg i et nordisk klima, mens afrikanere er skapt av naturen til å klare seg i et afrikansk klima. Dersom dere mener at mennesker ikke er lagd for forskjellige klimaer, bør dere lese dere litt opp om hvordan organismer tilpasser seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vår psykologiske natur som er mer stille og rolig enn det man finner lengre sør. Det er rimelig å anta at vi vil forandre oss litt ettersom genene våre eventuelt blir blandet.

 

Godt poeng. Ettersom det har vært så kaldt opp igjennom her i Nord, har man tilpasset seg en "rolig" oppførsel for å ikke sløse på energien. Det er svært dårlig gjort ovenfor moder jord å late som om mennesker fra andre klimaer vil passe inn sammen med oss trauste og rolige nordboere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...