Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

@Belzebob, av det du presenterer, ser jeg likevel ikke en eneste grunn til å begå massemord av jøder.

 

Edit: omformulering (understrekket).

 

Massemordet var for moro skyld.

De kunne godt bare å kuppet hele den økonomiske elitens kapital og tatt den rett over bordet i stede.

Faktumet at ved å kuppe kapital fikk de den tyske maskinen i gang vil si at det var hos "jødene" problemet lå. Jødene hadde vel store deler av den økonomiske kapital i forhold til snitt.

Men... det Belzebob presenterer var at det var faktisk mulig å dra en logisk konklusjon mot jødene.

 

Svaret er her: Hitler’s freedom from International Debt Slavery

 

Les og lær.

 

Anbefaler forøvrig dokumentaren The Money Masters som forteller mye om sammenhengen mellom penger og krig. Her: The Money Masters (Google Video)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165
Men forskjellen på deg og meg er at jeg slettes ikke tror at et slikt massemord noengang skjedde. Det har aldri blitt dokumentert. Når det gjelder jøder som døde i det Tredje Riket i andre verdenskrig så har man dokumentert ca. 400.000 dødsfall ( totalt. Ikke bare jøder, men også andre folkegrupper.) i konsentrasjonsleirene, en del dødsfall ellers i ghettoene, og noen tusen på slagmarken. Og selvfølgelig: de mange tusen tyfus- og sultofrene i leirene ved krigens slutt.

 

De 6 millionene har aldri blitt dokumentert. Heller ikke påståtte massegraver, funksjonelle gasskamre, eller dokumenter som har noe som helst med gassing og/eller utryddelse av jøder å gjøre.

Problemmet er hovedsaklig at det heller ikke er dokumentert at det ikke skjedde.

Jeg stiller meg litt skeptisk til at "6 millioner" mennesker bare forsvant, da disse høyst sannsynlig hadde familier og bekjente, og der vel muligens slik et ca. estimat på 6 millioner har oppstått.

Skal ikke slå meg vrang, og forstår hvorfor du stiller den skeptisk til holocaust's eksistens, mtp på manglende fakta, for det kan jeg være enig i.

Hadde det funnes en liste om hvem som døde og hvor og hvorfor, tviler jeg ikke et sekund på at du ikke hadde stilt spørsmål til holocaust.

Men du forstår kanskje at tyskerne ville nok ikke ha dokumentert noe slikt, vist holocaust, skulle ha vært tilfellet.

 

Husk at bildene du viser er høyst sannsynlig tatt av tyskerne selv, og kan derfor være preget av høy sensur ;)

 

pga manglende dokumentasjon fra begge "trosretninger" vil dette egentlig bare være en evigvarende diskusjon, som vi kan se langt etter en oppklaring på.

Lenke til kommentar

punkt 11 i det nasjonalsosialisistiske partiprogram er den virkelige grunnen til at internasjonal jødedom aka storfinansen erklærte krig mot Tyskland

 

11.Abolition of unearned (work and labour) incomes. Breaking of debt (interest)-slavery.

 

I dagens Norge hvor det er lov å sette folk i gjeld gjennom innkasso og lignende så er dette en god ide for å kontre den slags parasitisk virksomhet.

Endret av pk2010
  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Belzebob, av det du presenterer, ser jeg likevel ikke en eneste grunn til å begå massemord av jøder.

 

Edit: omformulering (understrekket).

 

Massemordet var for moro skyld.

De kunne godt bare å kuppet hele den økonomiske elitens kapital og tatt den rett over bordet i stede.

Faktumet at ved å kuppe kapital fikk de den tyske maskinen i gang vil si at det var hos "jødene" problemet lå. Jødene hadde vel store deler av den økonomiske kapital i forhold til snitt.

Men... det Belzebob presenterer var at det var faktisk mulig å dra en logisk konklusjon mot jødene.

 

Svaret er her: Hitler’s freedom from International Debt Slavery

 

Les og lær.

 

Anbefaler forøvrig dokumentaren The Money Masters som forteller mye om sammenhengen mellom penger og krig. Her: The Money Masters (Google Video)

 

Leste du hva jeg skrev? Det virker ikke sånn :(

(greit at du bygger videre, men å dra konklusjonen at jeg ikke har peiling på noe som helst og linkdryssing for å virke some man vet noe er bare patetisk).

Lenke til kommentar
Men forskjellen på deg og meg er at jeg slettes ikke tror at et slikt massemord noengang skjedde. Det har aldri blitt dokumentert. Når det gjelder jøder som døde i det Tredje Riket i andre verdenskrig så har man dokumentert ca. 400.000 dødsfall ( totalt. Ikke bare jøder, men også andre folkegrupper.) i konsentrasjonsleirene, en del dødsfall ellers i ghettoene, og noen tusen på slagmarken. Og selvfølgelig: de mange tusen tyfus- og sultofrene i leirene ved krigens slutt.

 

De 6 millionene har aldri blitt dokumentert. Heller ikke påståtte massegraver, funksjonelle gasskamre, eller dokumenter som har noe som helst med gassing og/eller utryddelse av jøder å gjøre.

Problemmet er hovedsaklig at det heller ikke er dokumentert at det ikke skjedde.

Jeg stiller meg litt skeptisk til at "6 millioner" mennesker bare forsvant, da disse høyst sannsynlig hadde familier og bekjente, og der vel muligens slik et ca. estimat på 6 millioner har oppstått.

Skal ikke slå meg vrang, og forstår hvorfor du stiller den skeptisk til holocaust's eksistens, mtp på manglende fakta, for det kan jeg være enig i.

Hadde det funnes en liste om hvem som døde og hvor og hvorfor, tviler jeg ikke et sekund på at du ikke hadde stilt spørsmål til holocaust.

Men du forstår kanskje at tyskerne ville nok ikke ha dokumentert noe slikt, vist holocaust, skulle ha vært tilfellet.

 

Husk at bildene du viser er høyst sannsynlig tatt av tyskerne selv, og kan derfor være preget av høy sensur ;)

 

pga manglende dokumentasjon fra begge "trosretninger" vil dette egentlig bare være en evigvarende diskusjon, som vi kan se langt etter en oppklaring på.

 

Det var ikke 6 millioner mennesker som døde under Holocaust, men nærmere 15 millioner, 6 millioner jøder, 6+ millioner russere, og resten en sarlig blanding av romani, div slavere, homofile, mostands menn og kvinner, ateister osv.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

punkt 11 i det nasjonalsosialisistiske partiprogram er den virkelige grunnen til at internasjonal jødedom aka storfinansen erklærte krig mot Tyskland

 

11.Abolition of unearned (work and labour) incomes. Breaking of debt (interest)-slavery.

 

I dagens Norge hvor det er lov å sette folk i gjeld gjennom innkasso og lignende så er dette en god ide for å kontre den slags parasitisk virksomhet.

 

Bra. Muslimene har jo også en lignende lov.

Lenke til kommentar

punkt 11 i det nasjonalsosialisistiske partiprogram er den virkelige grunnen til at internasjonal jødedom aka storfinansen erklærte krig mot Tyskland

 

11.Abolition of unearned (work and labour) incomes. Breaking of debt (interest)-slavery.

 

I dagens Norge hvor det er lov å sette folk i gjeld gjennom innkasso og lignende så er dette en god ide for å kontre den slags parasitisk virksomhet.

 

Bra. Muslimene har jo også en lignende lov.

 

 

Jepp, men tror at den er ganske løst håndhevet i dagens ummah, men det er vel alltids rom for at det kan bli forandringer slik det ser ut med overkastingen av korrupte regjeringer i midt-østen.

 

Profeten Mohammed (fred og velsignelser være med han) likestilte renter med det å ha sex med sin egen mor. Gud har tillat handel, men forbyr renter.

 

Når det kommer til det moralske med å forby renter så er det ganske åpenbart hva som ligger til grunn når man ser på den verdenen vi har i dag med ekstrem rikdom på den ene siden og ekstrem fattigdom på den andre. Det er ikke rettferdig på noen måte.

 

Tid er ikke penger og om noen må låne noe av deg så er det pga et behov og da er det umoralsk å utnytte dette behovet. Enkelte tar dette såpass alvorlig at om en regning skulle gå til purring så vil de alltid ta et beløp tilsvarende "purreavgiften" som kom pga sen betaling (tid er penger sier de) og gi det til veledighet.

Endret av pk2010
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det var ikke 6 millioner mennesker som døde under Holocaust, men nærmere 15 millioner, 6 millioner jøder, 6+ millioner russere, og resten en sarlig blanding av romani, div slavere, homofile, mostands menn og kvinner, ateister osv.

 

Javel. Du var der og så det hele?

 

Kommentar til den som sa noe så erke-idiotisk som at "men det har jo ikke blitt bevist at det ikke skjedde heller." ....Kan du bevise at en UFO ikke landet på taket mitt i 1982?

 

På engelsk kalles det: you can't prove a negative. Dette er et logisk prinsipp.

 

Kan du bevise at livet på jorda ikke styres av en gigantisk tomat som heter Hugo som bor på baksiden av månen? Tomaten Hugo styrer nemlig alt som skjer ved hjelp av sin mektige magi og 12 lyseblå tannbørster som passer på oss fra den femte dimensjonen. Og når du mangler en sokk etter klesvasken er det fordi at den ble dradd til månen med en bestemt magnetisme - en del av Hugos store magi. Han bruker sokkene til å lage en stor hengekøye som han vil spenne fast mellom de to store eiketrærne i hans favoritt-krater på månens bakside.

 

Kom igjen - bevis at dette ikke er fakta.

 

Når du har gjort det skal jeg bevise at tyskerne ikke gasset 6 millioner jøder i andre verdenskrig.

Så vist du sier at det finnes denne tomaten Hugo som styrer jorden, da må jo det være sant, da vi kan ikke bevise at han ikke eksisterer.

Logisk brist ;-)

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Det var ikke 6 millioner mennesker som døde under Holocaust, men nærmere 15 millioner, 6 millioner jøder, 6+ millioner russere, og resten en sarlig blanding av romani, div slavere, homofile, mostands menn og kvinner, ateister osv.

 

Javel. Du var der og så det hele?

 

Kommentar til den som sa noe så erke-idiotisk som at "men det har jo ikke blitt bevist at det ikke skjedde heller." ....Kan du bevise at en UFO ikke landet på taket mitt i 1982?

 

På engelsk kalles det: you can't prove a negative. Dette er et logisk prinsipp.

 

Kan du bevise at livet på jorda ikke styres av en gigantisk tomat som heter Hugo som bor på baksiden av månen? Tomaten Hugo styrer nemlig alt som skjer ved hjelp av sin mektige magi og 12 lyseblå tannbørster som passer på oss fra den femte dimensjonen. Og når du mangler en sokk etter klesvasken er det fordi at den ble dradd til månen med en bestemt magnetisme - en del av Hugos store magi. Han bruker sokkene til å lage en stor hengekøye som han vil spenne fast mellom de to store eiketrærne i hans favoritt-krater på månens bakside.

 

Kom igjen - bevis at dette ikke er fakta.

 

Når du har gjort det skal jeg bevise at tyskerne ikke gasset 6 millioner jøder i andre verdenskrig.

Så vist du sier at det finnes denne tomaten Hugo som styrer jorden, da må jo det være sant, da vi kan ikke bevise at han ikke eksisterer.

Logisk brist ;-)

 

Nei. Den eneste bristen er i ditt hode.

 

At jeg sier noe er sant er ikke det samme som at det er sant. Skjønner du, eller?

 

Sier jeg at kjempetomaten Hugo bor på baksiden av Månen så er det jeg som må bevise dette. Du kan ikke bevise at Hugo ikke eksisterer. Og det er heller ikke du som skal bevise noe, men jeg. Do you get it?

 

Herre min hatt.

 

*** Unødig personkarkateristikker fjernet av moderator.

Endret av Hårek
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Jødene er forøvrig utmerket godt klar over at Holocaust er en løgn. Men de holder kjeft for de tjener jo så bra på det. Og stikker en jøde ut og sier sannheten om Holocaust så blir han jo hudflettet umiddelbart og truet til stillhet. Slik David Cole ble.

 

Holocaust endte i 1945, hvor mange gjenlevende er det?

Og med tanke på at vi har statestikk og folketall som beviser at 6 millioner ble borte av jødene, hvordan kan du begrave dem?

Men hva er det som er så spesielt med jødene? Det har jeg alltid lurt på.

Lenke til kommentar

Sier jeg at kjempetomaten Hugo bor på baksiden av Månen så er det jeg som må bevise dette. Du kan ikke bevise at Hugo ikke eksisterer. Og det er heller ikke du som skal bevise noe, men jeg. Do you get it?

 

"Då reiv øvstepresten sund kappa si og sa: -Kva skal vi med fleire vitne?" (Luk 14,63). Altså, det er ikkje mangel på prov som hindrar slike som deg frå å akseptere Holocaust, men det hjelp så lite når ein lullar seg inn i sitt eigenkomponerte verdsbilete og trur at all fakta som vert servert er eit produkt av ein global sionist-kommunistisk konspirasjon.

 

Dette er Hugoen som må bevisast, og denne bevisbyrden ligg fullt og heilt på dykkar skuldre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

punkt 11 i det nasjonalsosialisistiske partiprogram er den virkelige grunnen til at internasjonal jødedom aka storfinansen erklærte krig mot Tyskland

 

11.Abolition of unearned (work and labour) incomes. Breaking of debt (interest)-slavery.

 

I dagens Norge hvor det er lov å sette folk i gjeld gjennom innkasso og lignende så er dette en god ide for å kontre den slags parasitisk virksomhet.

Så du mener at folk som ikke betaler for seg skal slippe unna? Eller er dette en jobb for staten, i form av en Einsatzgruppe? ;)

 

Holocaust og antisemittisme blitt en slags besettelse for jøder. Det gjelder spesielt de som er bosatt i Israel og USA. Vil anbefale dokumentaren Hashmatsa. Den setter en kritisk søkelys på akkurat dette.

Endret av cmptrwlt
Lenke til kommentar

diablo

 

Alt er et eneste rot. Man antar at før andre verdenskrig var det drøyt 15 millioner jøder i verden. 10 år etter krigen var det noen millioner mindre. Så kan man selvsagt tenke: "Ja, men dette er bevis på at 1, 2, 3, eller 4 millioner jøder ble gasset ihjel!" Men.. det er ikke så enkelt.

 

Hvordan teller du jøder? Hvordan teller du kristne, ateister og hinduer?

 

Kunne mange av jødene som utvandret til andre land ha hatt interesse av å ikke regnes som jøder? Og/eller at folketellingen ikke alltid var så vellykket og objektiv?

 

Kan nedgangen i folketallet; medlemmene av den gruppen som kalles jøder - skyldes en økning i levestandard? Det er nemlig slik at folketallet har det med å synke jo bedre man får det.

 

Anyway: jeg blir veldig glad om noen kan finne fotokopier fra årene 1941 til 1954 om jødenes folketall. Har sett en som skal være fra 1941 (som viser ingen vesentlig reduksjon i folketallet), men dessverre mangler den dato/året på bildet. Har flere andre her: http://www.holocaustinfo.net/side2.php

 

Det som er spesielt med jødene er følgende:

 

1. De ser på seg selv som Guds utvalgte folk og mener de er bedre enn alle andre mennesker. De mest ekstreme av de ser ikke engang på ikke-jøder som mennesker, men noe på linje med kyr; Goyim.

 

2. De er besatt av en ide om rase-renhet og det å bevare sin (u)kultur. Og man kan si de er mye dyktigere til å samarbeide om å jobbe for visse felles mål enn noen andre er.

 

3. De er unektelig veldig flinke folk og er spesielt flinke med penger. Verdens rikeste mann er akkurat som for 100 år siden også i dag en jøde. Lord Rothschild i England. Og penger=makt.

 

Til sist må det sies en ting til: det er tvilsomt at jødene faktisk er en rase. Og uansett er ikke denne rasen semittisk. De fleste jøder stammer nok fra Khazarene som bodde i et gammelt og glemt kongerike nord for Tyrkia noe sted for lenge siden. De "ble" jøder når kongen deres ble tvunget til å konvertere til en av de store religionene (Kristendommen, Jødedommen og Islam) en gang for lenge siden.

 

Mer om dette her: http://www.biblebelievers.org.au/13trindx.htm

 

d13tribe.gif

 

Selv ser jeg på jødene snarere som en ideologisk gruppe. En gruppe som er forbundet av en bestemt ideologi, og en bestemt mentalitet og egen-oppfatning, snarere enn at de er forbundet av rase eller religion.

 

Vel, det er sant at de er veldig konsekvente med inngifte osv., men jeg vil påstå at dette med ideologi faktisk er det viktigste.

 

Kom gjerne med synspunkter...

 

BB EDIT: Vil passe på å si at det fins jøder jeg virkelig liker også. Jøder som disse:

 

http://www.youtube.com/watch?v=vqBJTBIUtM8&feature=related

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sier jeg at kjempetomaten Hugo bor på baksiden av Månen så er det jeg som må bevise dette. Du kan ikke bevise at Hugo ikke eksisterer. Og det er heller ikke du som skal bevise noe, men jeg. Do you get it?

 

"Då reiv øvstepresten sund kappa si og sa: -Kva skal vi med fleire vitne?" (Luk 14,63). Altså, det er ikkje mangel på prov som hindrar slike som deg frå å akseptere Holocaust, men det hjelp så lite når ein lullar seg inn i sitt eigenkomponerte verdsbilete og trur at all fakta som vert servert er eit produkt av ein global sionist-kommunistisk konspirasjon.

 

Dette er Hugoen som må bevisast, og denne bevisbyrden ligg fullt og heilt på dykkar skuldre.

 

 

Sorry. Jeg skjønner ikke bæra av hva du sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...