Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Denne "talen" er kun noe du legger frem for å forsterke det du selv har valgt å tro.

 

Oversettelsen i denne filmen er noe kontroversiell.

 

 

Du må nok forklare hvorfor når vi vet at Himmler har en meget setnral del til skapelsen av dødsleirene. Denne talen som Heinrich Himmler holde er en erkjennelse på alt det grusome de gjorde og står for..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne "talen" er kun noe du legger frem for å forsterke det du selv har valgt å tro.

 

Oversettelsen i denne filmen er noe kontroversiell.

 

 

Du må nok forklare hvorfor når vi vet at Himmler har en meget setnral del til skapelsen av dødsleirene. Denne talen som Heinrich Himmler holde er en erkjennelse på alt det grusome de gjorde og står for..

Ausrottung er ordet. Det blir her tolket til å bety utryddelse i den bokstavelige mening, når det egentlig betyr å Rote ut, altså fjerne, ta vekk.

 

Altså, fjerne jøder fra det sosialie, politiske og økonomiske liv. Noe man burde gjøre den dag i dag også siden det fører til slikt som f.eks krigen i Afghanistan og irak og mye annet svineri som f.eks multikulturalisme.

 

Bottom line er at folk har rett til selvbestemmelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Holocaust/lodz.html

 

Så det er deres egen feil at de dør av sult. Jaja, nå har jeg hørt den og.

 

PS: Å sperre 230.000 jøder i en ghetto, uten en måte å fø seg selv på, er det samme som å skyte dem. Bare at det tar lengre tid for dem å dø.

 

Tror du at det var særlig mye mat ellers i Tyskland/Verden på den tiden? Nå vrir og vender dere på alt jeg sier. Jeg har absolutt ikke sagt at det er deres feil at de dør av sult, men det er en fundamental forskjell på det å dø av en sykdom og det å ta en pistol og skyte noen midt mellom øynene. Og jeg har heller ikke sympatisert med driften av tyske konsentrasjonsleire, men jeg er kraftig provosert av den blinde og konstante forhøyningen av hvor onde nazister er. Ikke glem at hele verden så på Tyskland som en gullgruve etter krigen når det gjelder teknologi, vitenskap, medisin, og politikken som føres i Norge ligner mistenkelig mye på den Hitler førte også, den eneste forskjellen er at det er strengt forbudt å være en nasjonalist for det betyr jo at man må drepe jøder og hate alle andre farger enn hvit. Det er bare det at de glemmer helt hvordan sosialisme kan fungere og det er med en stolthet over sin nasjon og kultur, noe som gir en lyst til å leve for alle andre enn seg selv og sine. Men nei, man skal IKKE ha noe å være stolt av.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

men det er en fundamental forskjell på det å dø av en sykdom og det å ta en pistol og skyte noen midt mellom øynene.

Så det du sier at dårlig helsesystem gjorde at de i konsentrasjonsleirer døde?

De som var fanget i konsentrasjonsleirer var der ikke frivillig, og da vil jeg gjerne anklage de som er ansvarlige for å ha plassert dem der, skylda for deres død. Om tyskerne ikke gidde dem nok mat, helsepleie eller skjøt dem er faktisk irrelevant, da de strengt talt hadde blitt plassert der.

 

Hvor mange av de som bodde utenfor konsentrasjonleieren i Tyskland døde av sykdom, henrettelse og generelt sult pga lite/ingen mat, er nok en promille av hvor mange som det var gjorde det samme innenfor konsentrasjonsleirenes gjerder.

 

Hvis tyskerne dessuten ikke hadde noe å skjule, hvorfor sprenge alt sønder og sammen?

Lenke til kommentar

6 millioner jøder drepte seg selv for å statuere et eksempel.

Lev i trua du ;-)

 

Hvor mange av disse ble drept og hvor mange døde? Altså på grunn av sult, tørst og sykdommer. Man kan ikke si at nazistene kaldblodig drepte 6 millioner jøder. At det var meningen at de skulle dø, det er godt mulig, men ingen grunn til å bruke Hitler som eksempelet på historiens ondeste menneske. Men når det er noen kommunister som sosialistfolket i Norge liker, som er årsak i langt flere millioner dødsfall, da sponser ikke Staten akkuratt noen bussturer til f.eks Russland eller noen skolebøker som inneholder stort mye om dette.

 

Å vent: Stalin == Sosialist tankegangen :p

Tror du tenker på Stalimisme, og Stalins totalitære diktatur.

Dog ja, man burde fokuserer på det litt oftere, men i reele debatter blir det brukt som argument mot totalitært diktatur ikke kommunismen(den saken er en god del mer komplisert). Husker historiebøkene var borti "det var en mørk tid I soviet under Stalin, men ja, de dekket det ikke :(

Vil du diskutere hvorfor Soviet feilet, og hva Stalin gjorde, så start en tråd i historiedelen.

Og få dette inn i hodet: Overrasen var en av Naziestenes saken, det var en kjerne i deres ideologi. Derfor skylder vi på Nazismen og ikke Fascismen. Nazistene er en avart av Fascismen, med litt Eugenic og rasisme innblandet, samt en ekstremt karismatisk leder som klarte underverket å kuppe makten for å så rebygge den tids Tyskland.

Dog, antagelig vil nok en plass mellom 4-5 million av jødene drept, resten sultet, ble syke, eller torturert til døde for å statuere eksempel.

Dog ja, selv om vi også så på mye de gjorde som uetisk i retroperspektiv, fikk vi jo mye fin vitenskap ut av alt dette. Noe som er synd vi ikke fortsatte med.

Lenke til kommentar

I Ernst Zündels rettssaker i 1985 og 1988 klarte ikke påtalemyndigheten å finne et eneste menneske som under ed i en rettssal kunne fortelle at han/hun hadde sett noen intensjonell masseutryddelse av mennesker i nazistenes konsentrasjonsleire.

 

Forsvaret, med sine langt mer begrensede midler, klarte derimot å skaffe til veie flere vitner som under ed fortalte at de aldri så noen slik intensjonell masseutryddelse i leirene.

 

Dette er egentlig førstesidestoff. Men takket være visse politiske interesser blir slikt dysset ned. I likhet med den diskrete nedjusteringen fra 4 millioner til 1 million døde jøder i Auschwitz, fraværet av blåsyre i gasskammerveggene, fraværet av en eneste obduksjonsrapport som viser gass som dødsårsak, og alt det andre som til sammen synker Holocaust-skuta.

 

Ser du bare én dokumentarfilm om Holocaust i ditt liv, så se denne. Den dagen denne blir sendt på NRK i beste sendetid skal jeg spise min hatt:

 

http://www.youtube.com/watch?v=IQJBoh-ZSPE&feature=player_embedded

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Holocaust/lodz.html

 

Så det er deres egen feil at de dør av sult. Jaja, nå har jeg hørt den og.

 

PS: Å sperre 230.000 jøder i en ghetto, uten en måte å fø seg selv på, er det samme som å skyte dem. Bare at det tar lengre tid for dem å dø.

 

Tror du at det var særlig mye mat ellers i Tyskland/Verden på den tiden? Nå vrir og vender dere på alt jeg sier. Jeg har absolutt ikke sagt at det er deres feil at de dør av sult, men det er en fundamental forskjell på det å dø av en sykdom og det å ta en pistol og skyte noen midt mellom øynene. Og jeg har heller ikke sympatisert med driften av tyske konsentrasjonsleire, men jeg er kraftig provosert av den blinde og konstante forhøyningen av hvor onde nazister er. Ikke glem at hele verden så på Tyskland som en gullgruve etter krigen når det gjelder teknologi, vitenskap, medisin, og politikken som føres i Norge ligner mistenkelig mye på den Hitler førte også, den eneste forskjellen er at det er strengt forbudt å være en nasjonalist for det betyr jo at man må drepe jøder og hate alle andre farger enn hvit. Det er bare det at de glemmer helt hvordan sosialisme kan fungere og det er med en stolthet over sin nasjon og kultur, noe som gir en lyst til å leve for alle andre enn seg selv og sine. Men nei, man skal IKKE ha noe å være stolt av.

 

 

Det er en FANTASTISK prestasjon å KLARE å drepe 6 millioner mennesker i konsentrasjonsleirer, hvor bare noen få prosent overlever, og ikke skylde på dem som puttet menneskene i konsentrasjonsleirer.

 

Det er soleklart at alle som fanger noen, har ansvaret for fangenes liv.

Men nå har vi mer en nok beviser for at millioner av mennesker ble gasset.

 

Her er en grei forklaring om cyklon B og misforståelsene som har oppstått rundt gassingen -- og hvordan det faktum at man ikke visste om gassingen har ødelagt for noen av bevisene for gassingen når det først ble oppdaget at det var gasskamre.

http://www.holocaust-history.org/auschwitz/pressac/technique-and-operation/pressac0015.shtml

Lenke til kommentar

Tull og tøys.

 

Ta og se den dokumentarfilmen og lær deg fakta istedenfor. Hør hva man faktisk kom frem til i en rettssal.

 

Lufen: jepp - selvfølgelig ble Zündel dømt. Han var egentlig erklært skyldig før rettssaken begynte. Hva som faktisk kom frem i rettssaken forandret ingenting på det. Dette kalles rettferdighet.

Lenke til kommentar

 

Tror du at det var særlig mye mat ellers i Tyskland/Verden på den tiden? Nå vrir og vender dere på alt jeg sier. Jeg har absolutt ikke sagt at det er deres feil at de dør av sult, men det er en fundamental forskjell på det å dø av en sykdom og det å ta en pistol og skyte noen midt mellom øynene. Og jeg har heller ikke sympatisert med driften av tyske konsentrasjonsleire, men jeg er kraftig provosert av den blinde og konstante forhøyningen av hvor onde nazister er. Ikke glem at hele verden så på Tyskland som en gullgruve etter krigen når det gjelder teknologi, vitenskap, medisin, og politikken som føres i Norge ligner mistenkelig mye på den Hitler førte også, den eneste forskjellen er at det er strengt forbudt å være en nasjonalist for det betyr jo at man må drepe jøder og hate alle andre farger enn hvit. Det er bare det at de glemmer helt hvordan sosialisme kan fungere og det er med en stolthet over sin nasjon og kultur, noe som gir en lyst til å leve for alle andre enn seg selv og sine. Men nei, man skal IKKE ha noe å være stolt av.

 

Du må huske at jødene hadde ikke gjort noe galt, men ble likevel innesperret. Det eneste de var skyld i, var å være jøder.

 

Når det er sagt, så er det veldig mye i dag vi tar for gitt som stammer fra Nazi-Tyskland. F.eks.

- Bobla

- NASAs rakettprogram

- Autobahn (også moderne motorveier)

- Mote

- Velferdsprogrammer

- Moderne film

 

http://listverse.com/2011/01/31/top-10-things-the-nazis-got-right/

Endret av unik42
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Du må huske at jødene hadde ikke gjort noe galt, men ble likevel innesperret. Det eneste de var skyld i, var å være jøder.

 

 

Jeg er ganske enig i dette. Men samtidig er ikke historien fullt så enkel som man kan tro. Begynn gjerne med å lese hva Churchill skrev i 1920: http://www.fpp.co.uk/bookchapters/WSC/WSCwrote1920.html

 

Ta en titt på denne:

judeadeclares.gif

 

Og les hva jeg skriver her, litt ned på siden: http://www.holocaustinfo.net/no.php

 

Du skjønner, disse punktene må man ha litt kjennskap til for å forstå de tyske nazistenes politikk ovenfor jødene:

 

1. Jødene/jødedommen som en politisk og kulturell trussel mot Tyskland.

2. Den kommunistiske trusselen. Dengang kalt Bolsjevismen.

3. Forbindelsen mellom jødene og bolsjevikene. Især jøder som også var sionister. Muligens vet du ikke så mye om sionistbevegelsen, men du kan lese mer om den på min nettside.

 

 

La oss starte med det første punktet. Og vi utvider det politiske til å også gjelde økonomi. Det var et faktum dengang, som i dag, at jødene hadde (og har fremdeles) stor pengemakt. Jødenes penger går i høy grad til å finansiere jødiske interesser. Når Hitler kunne se situasjonen at en minoritetsgruppe i Europa mer eller mindre styrte både politikk og økonomi i flere Europeiske land, så så han dette som et stort problem for utviklingen av et selvstendig og sterkt Tyskland. Særlig i lys av hans rasistiske lære og ...romantiske... syn på det germanske. Tilsynelatende ville han skape en nasjon av sunne, friske ariske mennesker med sunne, friske ariske verdier. Og et land ikke styrt av jøder og andre utlendinger, men av ariske tyskere.

 

Minner om at land som Japan, Vietnam, Kina og flere andre i dag har mye det samme synet. Og dette er et syn jeg på mange måter mener er fornuftig. Selv om jeg mener Hitler var for "far out" og jeg misliker det totalitære og fanatiske ved nasjonalsosialismen og den tyske rasistiske ideologien.

 

Hitler ville sørge for at jødene ikke hadde for mye makt. Og han ville sørge for at jødene ikke ville forårsake mer kulturell degenerasjon enn de allerede hadde gjort. Så han satte i gang tiltak for å oppnå dette. Dette kom i form av de ariske lovene i 1933 o.a. Degenerasjon, spør du? Vel, mange veldig pengesterke jøder tjente store penger på hallikvirksomhet osv. Akkurat som i dag. Og den jødiske innflytelsen i kulturlivet var sterk. Akkurat som i dag. Slå på TVn, åpne en avis, og du ser hva jeg mener. Hvem tror du eier de store medieselskapene? Stort sett sionistiske jøder som ser på alle andre enn jøder som "Goyim"; undermennesker, som skal bederves, utnyttes og manipuleres. Dessverre er dette et faktum. Hvem styrer økonomien? Også sionistiske jøder. (Tror du Bill Gates er verdens rikeste mann så kan du ta en tur på google og skrive "Rothschild.")

 

Men så må vi huske på en ting til: jødene var også erklært krigsfiende. "Judea" hadde erklært krig mot Tyskland i 1933, noe som resulterte i en økonomisk krig mot Tyskland i form av en massiv boikott som varte fra 1933 til krigens slutt. Jødene var mistenkte for å samarbeide med bolsjevikene/sosialistene, terrorister, sabotører, England osv - så man satte jødestjerne på de og i høy grad sørget for fysisk adskillelse mellom jøder og ariske, fordi jødene var fienden.

 

Selvfølgelig, herr og fru vanlig jøde var ingen stor fiende av Tyskland. Fredelige og ordentlige folk mesteparten. Skulle jeg tro, ihvertfall. Men en slik oppdeling av etniske grupper er noe man alltid gjør i krig (og i dag i Israel/Palestina bl.a) og det er ingenting unikt med nazi-Tyskland i dette henseende.

 

Samtidig: ca. 150.000 jøder tjenestegjorde i den tyske hær og flere av de høyest dekorerte offiserene var halvjøder eller kvartjøder. Mange andre jøder fortsatte også i helt vanlige jobber hele krigen igjennom. Andre ble sendt til steder som Theresienstadt der man faktisk hadde et langt bedre liv enn de fleste ellers i Tyskland i krigsårene. Arisk/jødiske ekteskap inngått før 1933 ble ikke splittet opp. Jødene hadde lov å heise sionist-flagget sitt, det israelske flaggets forløper.

 

Se litt video:

http://www.youtube.com/watch?v=cfEJrzWssqg

 

Si ifra om det er noe du lurer på. Dette er et veldig stort emne med mange fasetter.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

@Belzebob, av det du presenterer, ser jeg likevel ikke en eneste grunn til å begå massemord av jøder.

 

Edit: omformulering (understrekket).

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

@Belzebob, av det du presenterer, ser jeg likevel ikke en eneste grunn til å begå massemord av jøder.

 

Edit: omformulering (understrekket).

 

Massemordet var for moros skyld.

De kunne godt bare å kuppet hele den økonomiske elitens kapital og tatt den rett over bordet i stede.

Faktummet at ved å kuppe kapital fikk de den tyske maskinen i gang vil si at det var hos "jødene" problemet lå. Jødene hadde vel store deler av den økonomiske kapital i forhold til snitt.

Men... det Belzebob presanterer var at det var faktisk mulig å dra en logisk konklusjon mot jødene.

Lenke til kommentar

@Belzebob, av det du presenterer, ser jeg likevel ikke en eneste grunn til å begå massemord av jøder.

 

Edit: omformulering (understrekket).

 

Jeg er helt 100% enig.

 

Men forskjellen på deg og meg er at jeg slettes ikke tror at et slikt massemord noengang skjedde. Det har aldri blitt dokumentert. Når det gjelder jøder som døde i det Tredje Riket i andre verdenskrig så har man dokumentert ca. 400.000 dødsfall ( totalt. Ikke bare jøder, men også andre folkegrupper.) i konsentrasjonsleirene, en del dødsfall ellers i ghettoene, og noen tusen på slagmarken. Og selvfølgelig: de mange tusen tyfus- og sultofrene i leirene ved krigens slutt.

 

De 6 millionene har aldri blitt dokumentert. Heller ikke påståtte massegraver, funksjonelle gasskamre, eller dokumenter som har noe som helst med gassing og/eller utryddelse av jøder å gjøre.

 

Men takket være kolossale politiske interesser blir alt dette undertrykt. Holocaust med stor "H" og "anti-semittisme" er nemlig en ekstremt god butikk for visse mektige grupperinger. i 2010 akkurat som i 1945, eller for den saks skyld i 1919:

 

first_holocaust.jpg

 

Eller i 1921:

 

6_million_jews_russia_1920.gif

 

Eller i 1906:

 

6_million_jews_russia_1906.jpg

 

Sammenlign disse to gasskamrene:

hvaserdu.jpg

 

Er man i nærheten av blåsyregass så må man ha fullt beskyttelsesutstyr. Ellers faller man til jorden og kreperer veldig fort. Berøring av det som kalles HCN er enda verre enn å puste det inn. Kropper gasset med hydrogen cyanid / blåsyregass har fremdeles mye HCN i seg etter gassingen. Se på bildet under: propagandategningen til venstre er fri fantasi. Den gamle mannen på bildet hadde dødd av forgiftning veldig fort. Og nazien som står og ser på hadde garantert hatt gassmaske på:

maske.gif

 

Og slik fortsetter det med Holocaust-historien. Fordi folk flest ikke har peiling på hvordan giftgass og gasskamre fungerer, så sluker de historien slik den serveres.

 

Slike detaljer skjuler man også fra folk:

plaques.jpg

 

At man i 1990 trekker fra 2.5 millioner fra Holocaust-regnestykket og allikevel bevarer 6 millioner tallet, det er da ikke helt ærlig, eller?

 

Hvorfor har man gamle og skrøpelige i en sykestue i en "dødsleir"? Hvorfor gasset man de ikke? Bilde fra russernes frigjøring av Auschwitz:

sykestue.jpg

 

Hva trengte man babyer til i en dødsleir? Visste du at Auschwitz hadde et stort sykehus og fødeavdeling? Bilde fra Auschwitz-Birkenau:

auschwmothers.jpg

 

Til sist - sammenlign barn fra Auschwitz i 1945 med tyske barn (som ikke var i noen leir) i 1945:

 

1.

liberation.jpg

 

2.

tyske_barn_1945.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...