Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

 

Merk deg at dette var etter at det ble kjent at Leuchter benektet Holohoax. Selvfølgelig måtte man gjøre artikkelen så negativ som overhodet mulig. Dette er en selvfølge. Like selvfølgelig som denne forutsigbare kommentaren fra deg. Og like selvfølgelig som at du kutter ut de delene av artikkelen du ikke liker.

 

Haha, dette er imponerende. Du linker selv en artikkel for å bygge opp om din påstand om Leuchter som verdens fremste ekspert. /Du/ selv linker den, BelzeBob. Og når jeg leser artikkelen, og påpeker at den faktisk er sterk kritisk til Leuchter, så vrir du det til at den ble skrevet etter at Leuchters benekterstatus ble kjent, og den måtte derfor vris til å være negativ.

 

Hysterisk.

 

 

 

Men kom ikke her å si at det teknologisk/ingeniørmessig var fysisk umulig å ta livet av 6 millioner mennesker i gasskamre i løpet av 5 år.

 

Fortell oss hvordan.

 

Hutuene tok livet av 800 000 på 100 dager. Med macheter. Jeg tror kanskje nasjonen til BMW, Porsche og Siemens klarer en del de også, når de bestemmer seg for det.

 

Gjør ikke du?

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man noen gang har opplevd vitner holocaust og autswich snakke, som selv har opplevd det, så kan man umulig ikke tro på dem. Jeg er grepet den dag i dag av det jeg har hørt de levende tidsvitner for fem år siden. Sterkt. Noe av det mest intense opplevelsen jeg har. Anbefaler en tur til Polen selv, og se store områder der og ikke minst Autswich og konsentrasjonsleierene så vel i Tysekland som Kalgenfurt osv, forferdelig de metodene de brukte der...

 

Hos noen er det dessverre mer stahet og fornektelse enn objektiv analyse...

 

Følelser...

Lenke til kommentar

Bidagutt

 

Selvfølgelig var omtalen av Leuchter negativ. Leuchter begikk jo verdens verste forbrytelse: han benektet Det Hellige Holocaust. Men allikevel: det kom frem at Leuchter ikke var "en amatør" slik ADL-gjengen og haterne vil fremstille ham. Det kom frem at Leuchter var en av de ledende, om ikke den ledende på dette området i USA i 1990. T.o.m. filmen ekstremistene i ADL fikk laget for å svartmale Leuchter, Mr. Death, dokumenterer jo Leuchters ekspertise. Og vi har mye annen dokumentasjon også.

 

Massemord... Joda, å hugge folk ihjel eller sulte de til døds - det er enkelt. Å drepe folk med giftgass i gasskamre midt inne i en tett befolket arbeidsleir det er litt verre. Vi snakker om 6 millioner her. Ble aldri gjort før andre verdenskrig. Ble aldri gjort etter andre verdenskrig. Ble aldri gjort under andre verdenskrig.

 

Holocaust eksisterer kun ett sted: i fantasiens verden.

 

Nå må jeg legge meg. I ovnen. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Massemord... Joda, å hugge folk ihjel eller sulte de til døds - det er enkelt.

Å drepe folk med giftgass i gasskamre midt inne i en tett befolket arbeidsleir det er litt verre.

 

Her er vi jo for en gangs skyld inne på noe vesentlig, ikke bare detaljer. Og til det du sier har jeg bare en enkel liten kommentar:

 

De tok livet av en uhyggelig stor mengde lus med HCN. Det er du enig i, ikke sant? Det foregikk "midt i en tett befolket arbeidsleir", og krevde langt større konsentrasjoner enn det som behøves for å ta livet av mennesker.

 

Så er det egentlig "litt verre" å ta livet av mennesker på samme viset?

Lenke til kommentar

4. Lik som nettopp har blitt gasset med blåsyregass er fremdeles proppfulle av blåsyre. Man kan ikke håndtere de uten hansker og gassmaske. Så hvorfor har ikke arbeiderne på bildet hansker og gassmasker?

 

Av en eller annen grunn så tror jeg ikke at du er en kjemiker. Kunne du postet bevis for dette fra en uavhengig nøytral kilde?

Lenke til kommentar

Bidagutt

 

Selvfølgelig var omtalen av Leuchter negativ. Leuchter begikk jo verdens verste forbrytelse: han benektet Det Hellige Holocaust. Men allikevel: det kom frem at Leuchter ikke var "en amatør" slik ADL-gjengen og haterne vil fremstille ham. Det kom frem at Leuchter var en av de ledende, om ikke den ledende på dette området i USA i 1990. T.o.m. filmen ekstremistene i ADL fikk laget for å svartmale Leuchter, Mr. Death, dokumenterer jo Leuchters ekspertise. Og vi har mye annen dokumentasjon også.

 

Massemord... Joda, å hugge folk ihjel eller sulte de til døds - det er enkelt. Å drepe folk med giftgass i gasskamre midt inne i en tett befolket arbeidsleir det er litt verre. Vi snakker om 6 millioner her. Ble aldri gjort før andre verdenskrig. Ble aldri gjort etter andre verdenskrig. Ble aldri gjort under andre verdenskrig.

 

Holocaust eksisterer kun ett sted: i fantasiens verden.

 

Nå må jeg legge meg. I ovnen. :)

 

Du kommer med noen svært drøye påstander knyttet til Leuchter, selv om jeg har stilt en rekke betimelige spørsmål rundt hans kvalifikasjon og metoder. Det er helt utrolig at du ikke har tatt dette til deg. Kritikken min av Leuchter var også ganske saklig og forsiktig, og ikke av typen "han er en dum nazist". Derfor er det sjokkerende at du ikke tar det innover deg og modererer dine utsagn. Hvem er det forresten som bestemmer at noen er USA's ledene ekspert på henrettelseteknologi, og hvordan oversettes dette til å angå industrielt massemord på 40-tallet? Ernst Zundel?

 

6 millioner er et tall dere bruker mot "oss" i denne diskusjonen. Jeg lærte ikke om 6 millioner på skolen, men jeg lærte at MANGE jøder og andre ble drept (i gasskamre, arbeidsleir, "gass-lastebiler", skytinger, osv). Faktisk så tror jeg Wikipedia sier det veldig godt på dette punkter:

 

Et allment akseptert tall på jødiske drepte som følge av holocaust' date=' er 6 millioner. Anslag utført av historikere varierer imidlertid fra 4,8 millioner til over 6 millioner. Men om en tar med de andre gruppene som var omfattet av massakrene, regnes 11 millioner for å være et pålitelig tall, skjønt enkelte estimater ligger på opp mot 26 millioner. [27']

 

I det største utryddelsesanlegget, Auschwitz-Birkenau, ble anslagsvis 1 100 000 - 1 500 000 mennesker myrdet, derav en million jøder. Det har vist seg umulig å beregne antall drepte eksakt, fordi mange ble sendt direkte i gasskamrene uten å være registrert.

 

Antall døde jøder ifølge boken Dimensionen des Völkermordes av Wolfgang Benz

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Holocaust

 

Mao: dere kan gjerne betvile tallet 6 millioner for min del for det er vanskelig å fastsette, men dere kan ikke tillegge oss meninger vi ikke har! Jeg tror ikke at NØYAKTIG 6 mill ble gasset i en eneste dødsleir! For øvrig er det rimelig lite relevant om det var 6 mill eller 2 mill som ble gasset og kremert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har nå lest hele tråden (omg) og jeg skjønner ikke at BelzeBoB har brukt så mye tid på den som han har gjort.

 

Jeg stiller meg totalt nøytral i denne saken, fordi jeg ikke har noe videre kunnskap enn det jeg regner som allmennt kjent. Når BB selv sier: "Hey, hør på meg. Jeg er verken Hitler-fanatiker, nazist eller noe liknende. Jeg er faktisk i mot det Hitler gjorde. Jeg stiller meg bare skeptisk til bevismaterialet for at Holocaust fant sted. Kan dere gi meg bevis?"

 

Er det en ting jeg som nøytral bruker har fått ut av dette, så er det at BB i alle fall kommer med bilder, kilder, videoer, dokumenter o.l. for å vise til sine påstander. Så da er det vel bare rett og rimelig for at han kan forvente at de som er uenige kan gjøre det samme.

 

BelzeBoB på sin side er åpen til nye fakta, men stiller seg bare kritisk til veldig mye, i tillegg til å sitte på mye fakta.

 

Blir dere sur over at han kan mer enn dere og ikke vil tro på det samme?

 

(Min utheving på slutten.)

 

Her er et innlegg fra tidlig i debatten, som viser hvor viktig det er å ta tak i det folk som BelzeBob skriver. BelzeBob er en klassisk benekter, som har satt seg inn i noen detaljer rundt Holocaust, og som har samlet inn noen standard argumenter, dokumenter osv. Alt dette har han fra andre, dog , det er ikke et gram originalitet i det han driver med.

 

Poenget er at de færreste har satt seg inn i Holocaust utover det man lærer på skolen. Derfor virker BelzeBobs argumentasjons tilforlatelig ved første øyekast. Eksplosjonsfare ved bruk av HCN, Leuchter-rapporten, Bad Arolsen-dokumenter, Lachoutdokumentet, Eisenhowers "dødsleire" osv, osv, osv.

 

Problemet for BelzeBob dukker opp når man går litt i detalj med det han skriver. Da dukker løgnene opp, da ser man hvordan han sitatfusker og tar ting ut av sammenheng. Hans manglende generelle kunnskap om andre verdenskrig og krigsutviklingen, hans ikke-eksisterende kjemikunnskap, hans evne til å overdrive betydningen av små detaljer blir svært tydelig.

 

Å gå etter han i detaljene krever arbeid, men det er da også gjort. Dvs ikke nødvendigvis å sjekke hans egne spesifikke påstander, men argumentene han resirkulerer. Jeg anbefaler alle som synes det han sier virker solid og veldokumentert å dra rundt på nettet og lete litt. Dere må andre steder enn codoh, ihr og stormfront, det er der han har innholdet sitt fra. Dere kan også lete andre steder enn Nizkor, som har sterke bindinger den andre veien, og som BelzeBob vil avvise uansett.

 

/Alle/ hans argumenter er avvist mange ganger, slik som de i stor grad har blitt i denne tråden. Hans lister over bevis som han mener ikke fins er fullstendig feilaktig. Det han argumenterer for og har på holocaustnettsiden sin av kontroversielt innhold er så godt som alt løgn, forfalskninger, forvridninger, løse påstander, sitatfusk, tatt ut av sin sammenheng eller irrelevant. Og ikke minst, dette kan påvises. Samtidig blir han fullstendig svar skyldig når bevis blir presentert ham. Det vi da ser, også her i tråden, er at han går over fra en godslig informativ "onkel" som bare "er åpen" og "stiller kritiske spørsmål", til å være spydig, renhekla benekter som går i sløyfe med å gjenta sine egne, tilbakeviste, argumenter, før han går helt tilbake til 0 ved å gjenta "Vis meg ett bevis, bare ett enkelt bevis", og lover så å aldri skrive noe mer, i sinne.

 

På veien har han da avvist et hvert bevis han har etterspurt. Ingen grunn blir gitt, de blir bare avvist, helt enkelt.

 

To dager etter begynner så alt på nytt igjen, på det samme forumet eller et annet, og nye naive personer tar til seg det "onkel" BelzeBob skriver.

 

Jeg ser frem til å se BelzeBobs protester, og dokumentere det jeg har skrevet hvis han vil det.

 

edit: skrivefeil.

Endret av Bidalaka
  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

Hva burde man gjøre med at slike reiser rundt og forteller løgner til skolebarn?

 

Du forteller løgner til skolebarn via nettet. Hva burde man gjøre med det?

 

Jeg skal kommentere videoen når du har kommet frem til et godt svar angående ombyggingen av Krema II. Inntil du har det, har du ingen argumenter mot at Nazi-Tyskland med kriminelle intensjoner planla og gjennomførte storskala utrydding av mennesker. Uansett hva du sier er det et kjernespørsmål, og ditt og andre benekteres manglende svar er talende. BelzeBob har gjort et par famlende forsøk, men faller lett gjennom.

 

Det er /ingen/ annen god grunn for det de gjorde enn at de bygde et gasskammer. I alle fall så lenge du ikke hoster opp et godt alternativ.

 

Lykke til.

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fortsatt ikke fått noe kommentar på videoen postet over her bidalaka. Jeg forventer at du tar deg tid til å se den.

 

Hva burde man gjøre med at slike reiser rundt og forteller løgner til skolebarn?

Hvilke løgner?

Lenke til kommentar

Bidalaka: jeg har redegjort for hva jeg vet/ikke vet om disse dusjhodene, at du henger deg opp i dem er beklagelig, men du gjør vel dette for å slippe å ta stilling til det som tilsier at holocaust ikke hendte for da forsvinner vel også levebrødet ditt

Hvilket sjokk at du snor deg unna ved å hevde at jeg skylder deg noe.

 

Henrik: http://www.youtube.com/watch?v=pTrJPYDOt6M&feature=player_embedded

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne jøden snakker forøvrig også om dusjhoder hehehehe. Dusjhodene ble brukt til Zyklon-B sier han. 6 måneder etter krigen kjøpte han såpe laget av jøder i et tysk apotek.

 

Igjen har vi det magiske tallet 6 som forøvrig går igjen ofte i Kaballah og Talmud.

 

"oh noes, du vet ikke tilstrekkelig om dusjhoder, jeg forventer at du innrømmer at du er uvitende og vil først svare deg når du aksepterer at Tyskland brukte dusjhoder til å spre Zyklon-b Herp Derp"

Endret av pk2010
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvilket sjokk at du snor deg unna ved å hevde at jeg skylder deg noe.

 

 

Fire innlegg over:

 

Fortsatt ikke fått noe kommentar på videoen postet over her bidalaka. Jeg forventer at du tar deg tid til å se den.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_projection

 

Dine bidrag til tråden har vært å gjenta de samme youtube-klippene om igjen, så ikke bekymre deg om jeg "henger meg opp" i noe. Hvis du ikke skjønner at spørsmålet mitt er sentralt, så sier det bare noe om hvor lite kunnskap du har om saksområdet. Se gjerne bort fra dusjhodene, hvis du ble stoppet av dem. De er de minst viktige av forandringene som ble gjort, og du kan gjerne begrense deg til de andre.

 

Til benekter å være er du ganske så kunnskapsløs, og mer av den rene ideologiske typen.

 

Det er lov det, men det blir tomt i innhold relativt fort. Lite å tygge på.

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...