Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Nei, du /tror/ historien er gjennomhullet, fordi du ukritisk har tatt til deg revisjonistenes argumenter. De er vagt overbevisende ved første øyensyn, men holder slett ikke vann ved nærmere kontroll.

 

Jeg trodde på holocaust jeg også inntil min oldefar (som levde under krigen) fortalte meg at det bare var bullshit.

 

Jeg kalte han en løyner og han fortalte det ene og det andre hva han opplevde under krigen og alt det som ble fortalt etterpå.

 

Så fikk jeg lese masse gamle bøker og diverse ting som ikke stemte med den offisielle historien.

 

Kuwait, Irak, 9/11 ble ytterligere bevis på hva slags folk vi har med å gjøre...

 

Men nå er det kvelden her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bemerk setningen "A diesel truck's exhaust was funneled into the room. After 30 minutes, each group was dead".

 

Fint du tar det opp det der... Du vet at Diesel avgasser omtrent kan regnes som det absolutt minst dødelige av alle gasser å velge mellom??

 

Du blir sikkert syk etter et stund, men hallo.. ta nå å bruk google litt da.. dette vet jo til og med jeg, og jeg er jente..

 

I 2011, ja. For noen tiår siden ble det tatt i bruk katalysatorer, og etter den tid har forbrenningen vært tilnærmet fullstendig. På 40-tallet hadde ikke bilene katalysatorer, og forbrenningen var langt ifra fullstendig. Eksosen inneholdt rikelig med CO.

 

Selv om ikke alle de 6-700 personene i gasskammeret omkom av CO-forgiftning. Noen av de kan ha dødd av oksygenmangel - det går altså an å dø av en gass som IKKE ER GIFTIG, så sant man puster inn den gassen istedenfor luft med 21% oksygen.

 

Det er altså mulig å ta selvmord med en heliumballong man kjøper på 17. mai.

 

Plastikkpose over hodet går også bra. Eller drukne noen i en sølepytt.

 

Ettersom tyskerne sikkert hadde begge deler så syns jeg vi kan si at 6 millioner ble utryddet i konsentrasjonsleirene.

 

(Hadde de plastikkposer, mon tro? Vel, sølepytter hadde de sikkert.)

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et gasskammer er ikke et avansert rom. Bankhvelv er avanserte, gasskamre er simple. Et noenlunde tett rom, med en dør for mennesker og et sted gassen kan fødes inn er tilstrekkelig. Et helt vanlig norsk soverom har funksjonaliteten som trengs - og et vanlig TELT for den saks skyld..

 

Har du konstruert flere gasskamre enn denne mannen har?

Mr_Death_The_Rise_and_Fall_of_Fred_leuchter_Jr8.jpg

 

Les om gasskamre her: http://www.holocaustinfo.net/gass.php

 

Tror jeg må svare med et litt billedlig eksempel - det er ikke ment off-topic.

 

Scenario: du skal steke 10 frossenpizzaer.

Om du vil ha perfekt resultat, så steker du de enkeltvis på "over- og undervarme", i 12-15 minutter hver. Totalt 2-2,5 timer.

Om du vil bli fortest mulig ferdig, så tar du pizzaene på hver sin stekerist, og steker alle 10 pizzaene samtidig i 12-15 minutter med varmluft.

 

Resultatet ble kanskje ikke like bra som å steke de enkeltvis - men det ble jammen gjort.

 

Hvordan han karen der har bygget sine enmannsgasskamre er helt irrelevant. For store volumer gjelder andre regler. For å sammenligne med pizzaene: de døde personene i gasskamrene er like døde - selv om en hypotetisk obduksjon hadde vist at f.eks 40 % døde av CO-forgiftning, 30 % av oksygen-mangel, 20 % ble trampet ihjel i panikken som oppstod, mens 10 % døde av hjertestans/-atakk.

 

Jeg skjønte aldri hvorfor gasskamrene hans er så utrolig store. Et digert rom med én stol i. Jo mindre rommet er, jo fortere inntreffer døden. Det billigste/letteste hadde vært en plastpose over hodet.

Endret av NothingForever
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akasha, kan du linke til en annen kilde som sier at det skal ha blitt brukt en ubåtmotor til dette? Tror det er litt vanskelig å få en ubåt-motor inn i en lastebil, så det argumentet du kommer med at det er usannsynlig betyr egentlig ingenting.

 

Noe viktig å tenke på er at bilene også skulle være mobile.

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Bemerk setningen "A diesel truck's exhaust was funneled into the room. After 30 minutes, each group was dead".

 

Fint du tar det opp det der... Du vet at Diesel avgasser omtrent kan regnes som det absolutt minst dødelige av alle gasser å velge mellom??

 

Du blir sikkert syk etter et stund, men hallo.. ta nå å bruk google litt da.. dette vet jo til og med jeg, og jeg er jente..

 

I 2011, ja. For noen tiår siden ble det tatt i bruk katalysatorer, og etter den tid har forbrenningen vært tilnærmet fullstendig. På 40-tallet hadde ikke bilene katalysatorer, og forbrenningen var langt ifra fullstendig. Eksosen inneholdt rikelig med CO.

 

Selv om ikke alle de 6-700 personene i gasskammeret omkom av CO-forgiftning. Noen av de kan ha dødd av oksygenmangel - det går altså an å dø av en gass som IKKE ER GIFTIG, så sant man puster inn den gassen istedenfor luft med 21% oksygen.

 

Det er altså mulig å ta selvmord med en heliumballong man kjøper på 17. mai.

 

Plastikkpose over hodet går også bra. Eller drukne noen i en sølepytt.

 

Ettersom tyskerne sikkert hadde begge deler så syns jeg vi kan si at 6 millioner ble utryddet i konsentrasjonsleirene.

 

(Hadde de plastikkposer, mon tro? Vel, sølepytter hadde de sikkert.)

 

Spøk det vekk du, eller si "lalalala" og les en annen plass.

Lenke til kommentar

 

Bare historien om hva slags diesel motor som ble brukt er jo nesten mest fasinerende:

 

The most frequent claim seems to have been that the engines were Diesels from Soviet tanks (most Soviet tanks during the war were Diesel-driven, including the famous T-34), but it has recently been claimed that at least one of the engines was from a Soviet submarine.

 

Det er et lite stykke fra kysten og inn til disse dødsleirene og da er det jo kjempelogisk å drasse en ubåtmotor gjennom hele polen :new_woot:

 

YEAAA RIGHT!!

 

Nå forleser du deg på IHR-kilder igjen. Dette med dieselmotorer er, som alt annet her, gammelt nytt, som benekterne hiver seg over. Det stemmer at dieselmotorer er rimelig dårlige til det som påstås at de ble brukt til. Poenget er at påstandene om bruk av dieselmotorer er sterkt overdrevne. Dette handler om Aktion Reinhardleirene, der det ikke ble brukt HCN, men monoksid i gasskamrene. Dette var rene dødsleire, ikke delte arbeidsleire, slik som Auschwitz, og det er dermed svært, svært få overlevende. Et par av disse har ment det ble brukt dieselmotorer, men det er folk som generelt ikke har sett motorene i detalj, eller ikke hadde peiling nok til å skille motortyper fra hverandre. Andre, som SS-Scharfuehrer Erich Fuchs forteller om bensinmotorer fra Sovjetiske stridsvogner. Ja, det var mange Sovjetiske stridsvogner som gikk på bensin, selv om diesel var det vanligste.

 

Dette med en ubåtmotor er noe det er påstått at Eichman har sagt, og det er svært stor tvil hva han sa, og om han i det hele tatt sa noe om dette. Ikke mye verdt uansett vinkel man ser det fra.

 

Les mer: http://holocaustcontroversies.blogspot.com/2006/06/why-diesel-issue-is-irrelevant.html

Lenke til kommentar

SS sprengte kinoene, dusjene og andre fantastiske bygninger for å skjule hvor fantastisk jødene egentlig hadde det.

 

Kontoret for Auschwitz-museet i dag er der den gamle bordellen var. Visste du det? Svømmebassenget er også intakt. Og masse andre spennende ting. Men du får ikke lov å kikke på det. Mye bedre å vise deg en likkjeller som i din fantasi blir til et gasskammer.

 

AuschwitzTour.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Frossenpizza faktisk.

 

Er den kosher?

 

Akasha, kan du linke til en annen kilde som sier at det skal ha blitt brukt en ubåtmotor til dette? Tror det er litt vanskelig å få en ubåt-motor inn i en lastebil, så det argumentet du kommer med at det er usannsynlig betyr egentlig ingenting.

 

Noe viktig å tenke på er at bilene også skulle være mobile.

 

Google: eichmann submarine engine

 

Google: eichmann geysirs of blood

 

Google: tower underwear

 

Google: confessed 25 million gassed

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Dette med en ubåtmotor er noe det er påstått at Eichman har sagt, og det er svært stor tvil hva han sa

 

Tullball. Det fins et helt klart og tydelig filmopptak av dette. Tror det ligger på Spielbergs Holocaust-arkiv. Eller du kan se/høre det i "One Third of the Holocaust" - du vet - den dokumentaren du ikke har sett. Sikkert fordi du syns ikke det er verdt å bruke fire og en halv time på en så triviell sak som at 6 millioner mennesker har dødd. Eh - eller ikke har dødd.

 

Youtube har masse, masse klipp med Eichmann. Du finner garantert klippet der han snakker om ubåt-motoren. Og geysirene med blod som sprutet opp fra bakken. Osv.

 

http://www.youtube.com/watch?v=qob0mSk9f5w&feature=related

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

An Executioner's Troubles

 

The issue came into sharper focus with the recent troubles of Fred A. Leuchter Jr., who until recently was the nation's leading adviser to states on capital punishment and who supplied lethal injection systems to four states.

 

In August, the Alabama Attorney General's office sent other states a memorandum raising questions about Mr. Leuchter's expertise and reliability, and a prominent Illinois physician testified in an affidavit in Federal court that use of Mr. Leuchter's injection method would paralyze inmates and cause them intense pain before they died. The system has been used so far only in Missouri and Illinois.

 

Federal courts have dismissed appeals by plaintiffs who argue that methods of execution are inhumane. Still, questions persist. Lawsuits in Illinois and Delaware argue that use of Mr. Leuchter's lethal injection system that would be cruel and unusual punishment, in violation of the Eighth Amendment to the Constitution. Inmates in other states challenge the states' ability to maintain execution equipment and use it properly.

 

There is ample evidence that gas chambers cause slow, painful deaths, and that the other methods cause pain that can be prolonged by inept executioners or faulty equipment. In the past decade, a new method has been promoted as the most humane: technicians inject a sedative, a paralytic drug and a lethal dose of potassium chloride into the prisoner's veins. But doctors say extreme pain can result if an unskilled technician injects the chemicals into muscle tissue rather than veins, or if the chemicals are given in the wrong order or dosage.

 

In August the Alabama Attorney General's office sent out its memorandum questioning Mr. Leuchter's credentials, and Dr. Edward A. Brunner, chairman of the anesthesia department at Northwestern University Medical School, testified in an Illinois inmate lawsuit that the Leuchter injection system would render an inmate incapable of screaming about the ''extreme pain in the form of a severe burning sensation'' caused by the potassium chloride.

 

Nowadays, Mr. Leuchter says he does not get much work. Wardens nearly everywhere shun him.

 

Vel, her ser vi ihvertfall at i 1990 så erkjente New York Times Fred Leuchter som en konsulent til 16 stater i USA om henrettelsesmetoder og henrettelsesutstyr.

 

Bidalaka: hva tror du skal til for å bli en slik konsulent?

 

 

 

Leste du egentlig hva du linket? Jeg gjengav noen høydepunkter over her. Høres dette ut som verket til "verdens fremste ekspert"?

Lenke til kommentar

 

Dette med en ubåtmotor er noe det er påstått at Eichman har sagt, og det er svært stor tvil hva han sa

 

Tullball. Det fins et helt klart og tydelig filmopptak av dette. Tror det ligger på Spielbergs Holocaust-arkiv. Eller du kan se/høre det i "One Third of the Holocaust" - du vet - den dokumentaren du ikke har sett. Sikkert fordi du syns ikke det er verdt å bruke fire og en halv time på en så triviell sak som at 6 millioner mennesker har dødd. Eh - eller ikke har dødd.

 

Slutt å lyge. Jeg har sett OTotH i detalj, fire og en halv time av mitt liv jeg aldri får igjen. Jeg har også sett videoene og lest artiklene som debunker OTotH som det uhederlige søppelet det er. Det har vi diskutert før, så det vet du godt. Han som står bak den filmen har uhyggelig liten troverdighet.

 

Slutt å lyge, er du snill.

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke nekte dere å ha egne meninger. Om dere tolker et bilde av en del omkomne som "dette er tyskere som har blitt drept av den jødiske mafiaen" eller "dette var partyleirdeltagerne som på tross av iherdig innsats av de ypperste legene i Europa omkom når kolerapesten feide innover det ellers så romantiske og idylliske leirområdet" - så er det nærmest greit for meg.

 

Men kom ikke her å si at det teknologisk/ingeniørmessig var fysisk umulig å ta livet av 3 millioner mennesker i gasskamre i løpet av 5 år.

Endret av NothingForever
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leste du egentlig hva du linket? Jeg gjengav noen høydepunkter over her. Høres dette ut som verket til "verdens fremste ekspert"?

 

Merk deg at dette var etter at det ble kjent at Leuchter benektet Holohoax. Selvfølgelig måtte man gjøre artikkelen så negativ som overhodet mulig. Dette er en selvfølge. Like selvfølgelig som denne forutsigbare kommentaren fra deg. Og like selvfølgelig som at du kutter ut de delene av artikkelen du ikke liker.

 

Men kom ikke her å si at det teknologisk/ingeniørmessig var fysisk umulig å ta livet av 6 millioner mennesker i gasskamre i løpet av 5 år.

 

Fortell oss hvordan.

 

 

Slutt å lyge. Jeg har sett OTotH i detalj, fire og en halv time av mitt liv jeg aldri får igjen. Jeg har også sett videoene og lest artiklene som debunker OTotH som det uhederlige søppelet det er. Det har vi diskutert før, så det vet du godt. Han som står bak den filmen har uhyggelig liten troverdighet.

 

Slutt å lyge, er du snill.

 

Men du husker ikke klippet der Eichmann helt tydelig og klart sier at han så dette hjemmelagde gasskammeret drevet av en ubåt-motor langt fra land? Jeg tror ikke du helt fulgte med.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men kom ikke her å si at det teknologisk/ingeniørmessig var fysisk umulig å ta livet av 6 millioner mennesker i gasskamre i løpet av 5 år.

 

Fortell oss hvordan.

Steven Spielberg filmatiserte aldri dette.

 

Jeg vet svaret: man stappet de inn i gasskammer og lukket døren og deretter kremerte alle.

Leste det på Wikipedia. Denne vitenskapelige og grundige forklaringen rekker lenge for meg.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...