Gå til innhold

Test: Huawei U8800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor er det sammenlignet med htc desire hd sin skjerm og ikke den som er den egentlige kongen (galaxy s).som frode skriver, sammenligne med xperia x10 som kjlrer på 2.1 blir feil. da kan du like gjerne sammenligne med n900 fra troika! latterlig test!

 

 

Hey hey... forsiktig nå, n900 er bestr tlf på markedet, våg ikke å disse ned på den..

Lenke til kommentar

Mye bra å si om denne, ja. Sammenlignet med desire som er kanskje den bestselgende androidtelefonen i Norge får du:

 

+900 kr. billigere

+Bedre GPU

+Godt med Internminne(Med Desire går du fort tom for plass til apps)

+Bedre multi touch støtte

 

-Mindre solid ytre

-litt mindre sannsynlig å få 2.3 oppdatering.

 

Ser åpenbart ut som denne er et bedre kjøp.

 

Og forresten amobil:

"Prosessoren i Telefonen er en 800 MHz Scorpion Adreno 205 GPU (Qualcomm MSM 7230-brikkesett). "

Burde vært:

"Prosessoren i Telefonen er en 800 MHz Quallcom Scorpion, mens GPUen er av typen Adreno 205."

eller

"Telefonen har et Qualcomm MSM 7230-brikkesett som inkluderer en 800 MHz Quallcom Scorpion og en Adreno 205 GPU".

Eller noe liknende. Men det er fint at dere tar med litt info om hva den er bygget på.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne telefonen basert på denne testen og noen brukererfaring jeg fant på nettet.

Alle steder jeg har sett står det i spesifikasjonene at denne telefonen har FM Radio. Også på Telenor sin nettbutikk hvor jeg bestilte telefonen.

Jeg bruker radio på mobilen hver dag på bussen på vei inn til jobb, men jeg må si at Huawei har gjemt radioen godt på denne telefonen.

Er det noen som har funnet den og kan fortelle meg hvor den er?

:no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...